Marka osobista w edukacji: profesjonalny wizerunek i komunikacja dla pracowników placówek opiekuńczo- wychowawczych
Marka osobista w edukacji: profesjonalny wizerunek i komunikacja dla pracowników placówek opiekuńczo- wychowawczych
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Usługa szkoleniowa „Marka osobista w edukacji: profesjonalny wizerunek i komunikacja” zostało zaprojektowane z myślą o pracownikach placówek opiekuńczo-wychowawczych. Skierowane jest zarówno do kadry zarządzającej, jak i do osób bezpośrednio zaangażowanych w codzienną opiekę i wychowanie
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji21-02-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat VCC Akademia Edukacyjna
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa szkoleniowa rozwija kompetencje pracowników placówek opiekuńczo-wychowawczych w zakresie budowania profesjonalnego wizerunku i marki osobistej zarówno w mediach społecznościowych, jak i w codziennej pracy. Uczestnicy zdobędą umiejętność prowadzenia skutecznej, wartościowej i etycznej komunikacji z rodzicami oraz społecznością placówki, a także opanują techniki tworzenia i wdrażania spójnych strategii komunikacyjnych, co przyczynia się do wzmacniania pozytywnego odbioru placówki.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Wiedza: Uczestnik identyfikuje kluczowe zasady budowania marki osobistej i ich zastosowanie w social media oraz codziennej pracy. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wskazuje poprawne zasady budowania marki osobistej w kontekście placówki opiekuńczo-wychowawczej. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Wiedza: Uczestnik rozumie znaczenie spójnej komunikacji w social media i codziennej pracy dla budowania zaufania i pozytywnego wizerunku placówki | Kryteria weryfikacji Uczestnik rozpoznaje poprawne strategie komunikacji w mediach społecznościowych i w pracy z rodzicami. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Wiedza: Uczestnik zna przepisy dotyczące ochrony danych osobowych i zasady etycznego publikowania treści, w szczególności w odniesieniu do wizerunku dzieci. | Kryteria weryfikacji Uczestnik identyfikuje poprawne praktyki ochrony danych i etycznego publikowania treści. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Umiejętności: Uczestnik potrafi rozpoznać kluczowe elementy strategii marki osobistej i prawidłowo dopasować je do charakteru placówki. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wskazuje poprawne elementy strategii i ich zastosowanie w praktyce zawodowej. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Umiejętności: Uczestnik potrafi zidentyfikować skuteczne strategie komunikacyjne wspierające promocję placówki i jej pozytywny odbiór w środowisku lokalnym. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wskazuje najlepsze sposoby komunikacji zgodnie z wartościami placówki. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Kompetencje społeczne: Uczestnik rozpoznaje swoją rolę jako reprezentanta placówki i ambasadora jej wartości, zachowując profesjonalizm w codziennej pracy i social media. | Kryteria weryfikacji Uczestnik identyfikuje poprawne postawy i zachowania zgodne z etyką zawodową i wizerunkiem placówki. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Kompetencje społeczne: Uczestnik rozpoznaje najlepsze praktyki komunikacyjne i etyczne w trudnych sytuacjach związanych z budowaniem wizerunku placówki. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wskazuje odpowiednie strategie reagowania na trudne sytuacje komunikacyjne. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Dzień 1
🔹 Moduł 1: Wprowadzenie do marki osobistej w edukacji
✅ Zakres:
- Definicja marki osobistej – czym jest i dlaczego jest istotna w edukacji.
- Nauczyciel jako ambasador wartości placówki.
- Przykłady inspirujących marek osobistych w edukacji.
- 📝 Metody: Miniwykład, analiza przypadków, quiz sprawdzający.
🔹 Moduł 2: Kluczowe elementy strategii marki osobistej
✅ Zakres:
- Określanie celów marki osobistej.
- Analiza mocnych stron i wartości pracownika.
- Identyfikacja grupy docelowej (rodzice, dzieci, społeczność lokalna).
- 📝 Metody: Studium przypadków, ćwiczenie dopasowywania elementów strategii.
🔹 Moduł 3: Komunikacja i budowanie wizerunku placówki
✅ Zakres:
- Storytelling jako narzędzie wzmacniania wizerunku eksperta.
- Prezentacja kompetencji i sukcesów w social media.
- Narzędzia cyfrowe wspierające budowanie marki (np. LinkedIn, Canva).
- 📝 Metody: Analiza przypadków, test sytuacyjny.
🔹 Moduł 4: Etyka i ochrona danych osobowych w komunikacji
✅ Zakres:
- Granice etyki w komunikacji i budowaniu marki osobistej.
- Ochrona danych osobowych i publikowanie treści zgodnie z przepisami.
- Unikanie konfliktów w komunikacji online i offline.
- 📝 Metody: Wykład, quiz wiedzy, analiza dobrych i złych praktyk.
Dzień 2
🔹 Moduł 5: Strategia planowania treści zgodnie z marką osobistą eksperta a marką placówki
✅ Zakres:
- Zasady tworzenia spójnej i konsekwentnej strategii treści.
- Dostosowanie treści do wartości i misji placówki.
- Struktura skutecznych treści: kluczowe elementy i zasady.
- 📝 Metody: Analiza przykładów strategii, test dopasowywania treści do wartości marki.
🔹 Moduł 6: Tworzenie skutecznych treści komunikacyjnych
✅ Zakres:
- Zasady estetyki w komunikacji wizualnej.
- Najlepsze praktyki publikowania treści w social media.
- 📝 Metody: Test wielokrotnego wyboru, analiza przykładów.
🔹 Moduł 7: Relacje z rodzicami i społecznością online
✅ Zakres:
- Budowanie relacji z rodzicami przez social media.
- Reagowanie na trudne sytuacje online.
- 📝 Metody: Studium przypadków, test case study.
🔹 Moduł 8: Podsumowanie i test końcowy
✅ Zakres:
- Omówienie kluczowych zagadnień szkolenia.
- Test sprawdzający wiedzę z zakresu marki osobistej i komunikacji.
- 📝 Metody: Test końcowy, omówienie wyników.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 16 Powitanie uczestników, wprowadzenie do szkolenia- miniwykład, integracja grupy | Prowadzący Mariia- Anastasiia Oliiarnyk | Data realizacji zajęć 22-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 08:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 16 Wprowadzenie do marki osobistej w edukacji | Prowadzący Mariia- Anastasiia Oliiarnyk | Data realizacji zajęć 22-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 16 Przerwa kawowa | Prowadzący Mariia- Anastasiia Oliiarnyk | Data realizacji zajęć 22-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 16 Kluczowe elementy strategii marki osobistej | Prowadzący Mariia- Anastasiia Oliiarnyk | Data realizacji zajęć 22-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 16 Przerwa kawowa | Prowadzący Mariia- Anastasiia Oliiarnyk | Data realizacji zajęć 22-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 16 Komunikacja i budowanie wizerunku placówki | Prowadzący Mariia- Anastasiia Oliiarnyk | Data realizacji zajęć 22-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 16 Przerwa obiadowa | Prowadzący Mariia- Anastasiia Oliiarnyk | Data realizacji zajęć 22-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 16 Etyka i ochrona danych osobowych w komunikacji | Prowadzący Mariia- Anastasiia Oliiarnyk | Data realizacji zajęć 22-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 16 Powtórzenie wniosków z dnia 1, wprowadzenie do dnia 2- dyskusja, omówienie kluczowych zagadnień | Prowadzący Mariia- Anastasiia Oliiarnyk | Data realizacji zajęć 23-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 08:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 16 Strategia planowania treści zgodnie z marką osobistą eksperta a marką placówki | Prowadzący Mariia- Anastasiia Oliiarnyk | Data realizacji zajęć 23-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 16 Przerwa kawowa | Prowadzący Mariia- Anastasiia Oliiarnyk | Data realizacji zajęć 23-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 16 Tworzenie skutecznych treści komunikacyjnych | Prowadzący Mariia- Anastasiia Oliiarnyk | Data realizacji zajęć 23-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 16 Przerwa kawowa | Prowadzący Mariia- Anastasiia Oliiarnyk | Data realizacji zajęć 23-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 16 Relacje z rodzicami i społecznością online | Prowadzący Mariia- Anastasiia Oliiarnyk | Data realizacji zajęć 23-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 16 Przerwa obiadowa | Prowadzący Mariia- Anastasiia Oliiarnyk | Data realizacji zajęć 23-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 16 Podsumowanie i test końcowy | Prowadzący Mariia- Anastasiia Oliiarnyk | Data realizacji zajęć 23-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 02:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 400,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 400,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto150,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto150,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Mariia- Anastasiia Oliiarnyk
Studentka Instytutu Marangoni w Mediolanie, jednej z najbardziej prestiżowych szkół biznesu, mody i designu. Absolwentka Akademii Menadżera EY (Ernst & Young), Compendium MBA QUEST, Akademii Trenera (Empiria) oraz Akademii Negocjacji Nikolay Kirov, specjalizująca się w strategiach zarządzania, negocjacjach i rozwoju biznesu.
Od lat działa na styku edukacji, strategii biznesowej i działań kreatywnych, wspierając ekspertów w budowaniu autentycznych marek i skalowaniu ich wiedzy w świecie cyfrowym. Zrealizowała liczne projekty edukacyjne i kursy online, od koncepcji po sprzedaż, pomagając klientom skutecznie docierać do odbiorców.
Jest inicjatorką i współorganizatorką prestiżowych wydarzeń biznesowych dla kobiet, m.in. w Business Club Szczecin. Współpracowała z czołowymi ekspertami, w tym z Natalią de Barbaro, znaną psycholożką wspierającą rozwój kobiet w biznesie.
Wspiera przedsiębiorców, między innymi, z branży kreatywnej, beauty i edukacyjnej w tworzeniu wyrazistych marek premium, które przyciągają uwagę, budują zaufanie i zapewniają trwałą przewagę konkurencyjną.
Posiadaczka Państwowego Certyfikatu C2 Znajomości Języka Polskiego, co potwierdza jej biegłość w operowaniu językiem i zarządzaniu narracją marki.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
1️⃣ Interaktywne prezentacje multimedialne
- Zawierające kluczowe pojęcia, przykłady, grafiki oraz schematy strategii budowania marki osobistej.
- Przegląd zasad komunikacji zgodnej z wartościami placówki.
- Przykłady dobrych i błędnych praktyk budowania marki osobistej w edukacji.
2️⃣ Przewodnik „Marka osobista w edukacji”
- Definicja i kluczowe zasady budowania marki osobistej.
- Checklisty dotyczące strategii komunikacji i dopasowania treści do odbiorców.
- Przykłady skutecznych treści edukacyjnych i ich analiza.
3️⃣ Szablony strategii marki osobistej i komunikacji
- Gotowe schematy ułatwiające planowanie strategii marki osobistej w edukacji.
- Wzór do analizy i optymalizacji własnej komunikacji w social media.
- Matryca wartości placówki i ich odzwierciedlenie w treściach komunikacyjnych.
4️⃣ Materiały referencyjne i case studies
- Analiza rzeczywistych strategii komunikacyjnych placówek edukacyjnych.
- Studium przypadków: skuteczne i nieefektywne działania wizerunkowe.
- Ćwiczenia dopasowywania treści do wartości marki placówki.
5️⃣ Zadania sprawdzające i karty pracy
- Arkusze samooceny strategii marki osobistej.
- Ćwiczenia z identyfikacji grupy docelowej i dostosowania komunikacji.
- Quizy i testy utrwalające wiedzę z zakresu etycznej komunikacji i ochrony wizerunku dzieci.
6️⃣ Dostęp do narzędzi online
- Lista polecanych narzędzi cyfrowych do analizy i planowania treści.
- Przewodnik po wykorzystaniu technologii w budowaniu marki osobistej.
7️⃣ Certyfikat ukończenia szkolenia
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi