Sztuczna inteligencja jako narzędzie wsparcia – Kurs Poziom średnio-zaawansowany, Część 1
Sztuczna inteligencja jako narzędzie wsparcia – Kurs Poziom średnio-zaawansowany, Część 1
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Organizacja
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników różnych branż (marketing, sprzedaż, finanse, edukacja, logistyka), na różnych szczeblach organizacji (specjaliści, managerowie, kadra kierownicza). Dedykowane osobom o różnym poziomie znajomości AI – od początkujących do średniozaawansowanych, które chcą usprawnić codzienną pracę, optymalizować procesy i podnieść swoje kompetencje cyfrowe. Idealne dla przedsiębiorców, freelancerów i entuzjastów technologii chcących nauczyć się projektowania promptów, obsługi agentów AI, technologii OCR oraz integracji narzędzi AI z innymi platformami. Szkolenie wspiera rozwój kariery i zwiększa efektywność pracy.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników50
- Data zakończenia rekrutacji23-01-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna
- Liczba godzin usługi32
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa „Sztuczna inteligencja jako narzędzie wsparcia – Kurs poziom średnio-zaawansowany, Część 1” przygotowuje uczestników do efektywnego tworzenia i dostosowywania promptów do różnorodnych zastosowań, takich jak generowanie treści, obrazy, czy symulacje w celu zwiększenia precyzji i jakości wyników uzyskiwanych za pomocą narzędzi AI.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik charakteryzuje podstawowe i zaawansowane zasady tworzenia promptów, techniki ich personalizacji, a także sposoby zastosowania AI do generowania obrazów i symulacji myślowych | Kryteria weryfikacji Uczestnik definiuje struktury promptów oraz ich wpływu na wyniki | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Uczestnik charakteryzuje kluczowe zasady dostosowywania promptów do kontekstu | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik definiuje zasady generowania obrazów za pomocą AI oraz pojęcie "łańcucha myśli" w kontekście sztucznej inteligencji. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnik identyfikuje prompty dostosowane do różnych celów, analizuje ich skuteczność oraz optymalizuje wyniki interakcji z AI | Kryteria weryfikacji Uczestnik definiuje elementy skutecznego promptu | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Uczestnik projektuje efektywne prompty dostosowane do specyficznych zadań oraz analizuje ich wyniki w praktycznych zastosowaniach | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnik kieruje swoim rozwojem zawodowym, identyfikując obszary, w których zastosowanie AI wspiera jego efektywność i rozwój | Kryteria weryfikacji Uczestnik wskazuje konkretne obszary ścieżki kariery, w których AI może zwiększyć efektywność lub poszerzyć kompetencje | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Uczestnik aktualizuje posiadaną wiedzę i umiejętności oraz dąży do samorozwoju w zakresie tematu usługi | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Czas trwania szkolenia: 32 godziny zegarowe (60minut) w tym 60% zajęć teoretycznych 40% zajęć praktycznych
Specyfika szkolenia zdalnego daje możliwość realizacji programu w indywidualnym tempie – w zależności do możliwości i potrzeb danego uczestnika. Uczestnik realizuje szkolenie w dniach określonych w Karcie Usługi, w dowolnych godzinach. Taki sposób organizacji nauki zapewnia uczestnikowi możliwość przerwania i powrotu do szkolenia w wybranym przez siebie czasie oraz przećwiczenia wielokrotnie zagadnień, które są dla niego bardziej istotne i/lub trudniejsze do opanowania. Celem lepszego przyswojenia wiedzy, jak również weryfikacji stopnia opanowania programu, w trakcie szkolenia realizowane są testy cząstkowe. Na koniec wiedza uczestnika weryfikowana jest poprzez test końcowy. Po zakończeniu realizacji szkolenia, i wykonaniu testu końcowego, uczestnik otrzymuje bezterminowy dostęp do platformy szkoleniowej. Takie rozwiązanie pozwala uczestnikom w dowolnym momencie powrócić do interesujących ich treści i materiałów.
Weryfikacja postępów uczestnika
Weryfikacja postępów uczestnika przeprowadzana jest w trakcie trwania szkolenia za pomocą testów cząstkowych oraz na koniec za pomocą testu końcowego. Czas potrzebny na ukończenie testów wliczony został w czas trwania usługi.
Warunki organizacyjne szkolenia:
Stanowisko komputerowe/urządzenie mobilne z głośnikiem/słuchawkami i stabilnym dostępem do internetu. Szczegółowe wymagania techniczne dotyczące sprzętu, zostały określone w zakładce „warunki techniczne”.
Zakres tematyczny:
- Jak działają prompty
- Definicja i cel promptów: Co to są prompty i jak są wykorzystywane w interakcjach z modelami AI.
- Struktura promptów: Jak tworzyć skuteczne prompty – najlepsze praktyki i zasady.
- Analiza przykładów: Przykłady dobrze i źle sformułowanych promptów i ich wpływ na wyniki.
- Znaczenie promptów w tworzeniu treści AI
- Rola promptów w generowaniu treści: Jak prompty wpływają na jakość i dokładność generowanej treści.
- Kontekst i specyfika: Jak dostosowanie promptów do kontekstu i specyficznych potrzeb użytkownika może poprawić wyniki.
- Personalizacja: Tworzenie spersonalizowanych promptów dla różnych zastosowań, takich jak marketing, edukacja, czy pisanie kreatywne.
- Warstwy promptów
- Podstawowe prompty: Proste prompty i ich zastosowania.
- Złożone prompty: Tworzenie bardziej zaawansowanych promptów, które uwzględniają wiele zmiennych.
- Nesting i warstwy: Techniki zagnieżdżania promptów i tworzenie hierarchii informacji.
- Odgrywanie ról
- Definicja i zastosowanie: Co to jest odgrywanie ról w kontekście AI i dlaczego jest użyteczne.
- Tworzenie scenariuszy: Jak tworzyć scenariusze do odgrywania ról z AI.
- Praktyczne zastosowania: Przykłady praktycznych zastosowań odgrywania ról w edukacji, szkoleniach, symulacjach.
- Łańcuch myśli
- Pojęcie "łańcuchu myśli": Jak AI może symulować procesy myślowe.
- Kreatywne myślenie: Wykorzystanie łańcuchu myśli do generowania nowych pomysłów i rozwiązywania problemów.
- Praktyczne ćwiczenia: Tworzenie i analizowanie łańcuchów myśli w różnych kontekstach.
- Generowanie obrazów
- Podstawy generowania obrazów: Jak AI generuje obrazy na podstawie tekstu i innych danych wejściowych.
- Narzędzia do generowania obrazów: Przegląd dostępnych narzędzi i platform.
- Ćwiczenia praktyczne: Tworzenie i modyfikowanie obrazów za pomocą AI.
Szkolenie odbywa się w formie zdalnej na platformie e-learningowej i nie obejmuje zajęć na żywo z trenerem
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 750,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 750,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto117,19 PLN
- Koszt osobogodziny netto117,19 PLN
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymają skrypty, scenariusze, e-podręczniki oraz dostęp do materiałów VOD, które wspierają realizację szkolenia i umożliwiają samodzielne pogłębianie wiedzy.
Bezterminowy do tematów zawartych w zakresie szkolenia na platformie edukacyjnej
Warunki uczestnictwa
Sprawny komputer z głośnikami/Tablet
Warunki techniczne
Warunki techniczne
1) platforma/rodzaj komunikatora, za pośrednictwem którego prowadzona będzie usługa.
Szkolenie realizowane będzie na platformie
https://kursprompt.pl/
. Połączenie z platformą szkoleniową następuje poprzez dowolną przeglądarkę internetową. Wymagane jest włączenie w przeglądarce internetowej Cookies oraz Javascript. Dostęp do platformy zostanie przekazany z wykorzystaniem poczty elektronicznej.
2) minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika lub inne urządzenie do zdalnej komunikacji.
Komputer lub urządzenie mobilne, które będzie wykorzystywane do realizacji szkolenia, powinno: - być wyposażone w głośniki lub słuchawki do odsłuchiwania zamieszczonych na platformie treści,
- mieć dostęp do Internetu,
- mieć zainstalowaną przeglądarkę internetową (np. Chrome, Firefox, Edge).
3) minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnik.
Możliwe jest połączenie się przez dowolne łącze sieciowe (zalecana prędkość nie mniej niż 50 Mbit/s).
4) niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów.
Standardowe oprogramowanie komputera lub urządzenia mobilnego, które wykorzystywane będzie do realizacji szkolenia.
5) okres ważności linku umożliwiającego uczestnictwo w spotkaniu on-line.
Dostęp do platformy udzielany jest na okres realizacji szkolenia. Po otrzymaniu danych do logowania na platformie użytkownik 24 godziny na zalogowanie się na platformie.