Magic Wadowice: Kurs Języka niemieckiego na poziomie A2. Usługa 2473931.
Magic Wadowice: Kurs Języka niemieckiego na poziomie A2. Usługa 2473931.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Niemiecki
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Uczestnicy projektu "Małopolski pociąg do Kariery sezon 1" oraz Nowy start w Małopolsce z EURESem
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji07-01-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi56
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Kurs przeznaczony jest dla osób dorosłych na poziomie A2. Celem kursu jest podniesienie i rozwinięcie podstawowych umiejętności językowych umożliwiających komunikację w codziennych czynnościach życiowych w tym zrobienie zakupów, rejestracja w hotelu, wizyta u lekarza, złożenie zamówienia itd i możliwość podtrzymania konwersacji w typowych czynnościach dnia codziennego.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Przedstawić się i udzielić o sobie podstawowych informacji np.: imię i nazwisko ,adres ,wiek , numer telefonu, adres mailowy itp. | Kryteria weryfikacji Sprawdzenie opanowania słownictwa oraz dyskusja na wybrane tematy | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Kurs składa się ze 56 godzin lekcyjnych. Odbywa się raz lub dwa razy razy w tygodniu w sesjach po 90 min każda, jeżeli kursant wyrazi chęć i zgodę zajęcia mogą zostać zintensyfikowane do dwóch zajęć w tygodniu po 90 min. Kurs ma na celu umożliwienie kursantowi komunikacji w najbardziej typowych sytuacjach dnia codziennego. Cwiczone sa równolegle wszystkie sprawności językowe tj:
mówienie, pisanie, czytanie, słuchanie, oraz gramatyka. Z największym naciskiem na mówienie i praktyczne wykorzystanie języka.
Mein Opa war schon Bäcker. | Uczestnik rozumie tekst ze słuchu. Rozmawia o członkach własnej rodziny, uwzględniając kontekst życia zawodowego. Zna i stosuje zaimek dzierżawczy w mianowniku, celowniku i bierniku. | |
Er war schon verrückt, mein Onkel Willy! | Uczestnik rozumie tekst ze słuchu. Zna i stosuje formy imiesłowu czasu przeszłego Partizip Perfekt dla czasowników regularnych i nieregularnych oraz formy czasu przeszłego prostego Präteritum dla czasowników sein i haben. Opisuje wspomnienia z przeszłości, przedstawiając wydarzenia chronologicznie. | |
Wohin mit der Kommode? | Uczestnik rozumie tekst ze słuchu. Rozmawia o własnych doświadczeniach związanych z przeprowadzką. Zna i stosuje czasowniki statyczne i dynamiczne oraz przyimki i rodzajniki w celowniku i bierniku. | |
Ist Einrichten wirklich Geschmacksache? | Uczestnik czyta tekst ze zrozumieniem. Udziela porad dotyczących urządzania pomieszczeń. | |
Hier finden Sie Ruhe und Erholung. | Uczestnik czyta tekst ze zrozumieniem. Poszerza i stosuje słownictwo w zakresie opisywania krajobrazu. Wyraża życzenia i upodobania, opisując zdjęcia. | |
Ein Ausflug mit dem Deutschkurs. | Uczestnik słucha tekst ze zrozumieniem. Opisuje własne plany urlopowe, stosując formę trybu przypuszczającego Konjunktiv Imperfekt dla czasownika werden. Przyjmuje lub odrzuca propozycje wycieczek. | |
Wiederholungsstation: Wortschatz, Grammatik, Rückblick. | Uczestnik powtarza materiał z rozdz. 1 – 3. Opisuje pokój marzeń i ciekawe miejsce na spędzenie urlopu. | |
Lesemagazin. Filmstation. Projekt Landeskunde. | Uczestnik czyta ze zrozumieniem tekst, udziela informacji o swojej rodzinie oraz o słynnych rodzinach w krajach DACHL. Ogląda film i na jego podstawie rozmawia na temat tego, co przynosi w życiu szczęście, a co pecha. | Test 1 |
Was darf es sein? | Uczestnik rozumie tekst ze słuchu. Rozmawia na temat własnych przyzwyczajeń zakupowych. Poszerza słownictwo z zakresu żywności, zna i stosuje nazwy opakowań oraz wielkości wagi. | |
Ich hätte gern einen milden Käse. | Uczestnik odmienia przymiotnik po rodzajniku nieokreślonym. Rozumie tekst ze słuchu. Przeprowadza symulację rozmowy w kawiarni. | |
Schaut mal, der schöne Dom! | Uczestnik rozumie tekst ze słuchu. Poszerza słownictwo związane ze zwiedzaniem miasta. Czyta ze zrozumieniem list, mail i pocztówkę. Pisze wiadomość mailową, w której przedstawia propozycje wycieczki. | |
Der berühmte Dom ist wirklich sehenswert. | Uczestnik odmienia przymiotnik po rodzajniku określonym. Rozmawia o planach weekendowych i przedstawia je pisemnie, redagując pocztówkę. | |
Meine Lieblingsveranstaltung. | Uczestnik czyta tekst ze zrozumieniem. Poszerza słownictwo z zakresu organizacji wydarzeń kulturalnych. Opisuje ustnie własne preferencje spędzania wolnego czasu. | |
Das möchte ich schon seit Jahren sehen. | Uczestnik stosuje określenia czasu (von … an, von … bis, się, über). Buduje pytania do różnych okresów czasu. Rozumie tekst ze słuchu. Zna i stosuje słownictwo związane z odrzuceniem/przyjęciem propozycji. Opisuje ulubione wydarzenie kulturalne. | |
Wiederholungsstation: Wortschatz, Grammatik, Rückblick. | Uczestnik powtarza wiadomości z rozdz. 4-6. Opisuje wydarzenie kulturalne w czasie przeszłym. Ocenia zabytki różnych miast krajów DACHL. Rozmawia na temat doświadczeń w podejmowaniu gości. | |
Lesemagazin. Filmstation. Projekt Landeskunde. | Uczestnik czyta ze zrozumieniem tekst, rozmawia o ogrodnictwie i zabytkach Wiednia. Ogląda film i na jego podstawie rozmawia na temat tego, kiedy i jak podejmuje gości. | Test 2 |
Wir könnten montags joggen gehen. | Uczestnik rozumie tekst ze słuchu. Poszerza słownictwo z zakresu aktywności fizycznej. Zna i stosuje formy trybu przypuszczającego Konjunktiv Imperfekt dla czasowników modalnych können i sollen. Udziela rad odnośnie uprawiania sportu. | |
Was für ein Sporttyp sind Sie? | Uczestnik rozmawia na temat własnych preferencji uprawiania sportu. Czyta ze zrozumieniem wypowiedzi na czacie, udziela porad zdrowotnych dotyczących zrzucania wagi. | |
Hoffentlich ist es nicht das Herz? | Uczestnik rozumie tekst ze słuchu. Opowiada o własnych doświadczeniach związanych z wizytami u lekarza. Poszerza słownictwo z zakresu dolegliwości i chorób. Czyta tekst ze zrozumieniem. Tworzy zdania podrzędnie złożone ze spójnikami weil i deshalb. | |
Was ist los? | Uczestnik zna słownictwo związane z wyrażaniem trosk, nadziei, współczucia. Przeprowadza rozmowy symulacyjne. Opisuje wypadek drogowy. | |
Bei guten Autos sind wir ganz vorn. | Uczestnik słucha ze zrozumieniem tekst. Opowiada o własnych doświadczeniach związanych z posiadaniem samochodu. Czyta ze zrozumieniem tekst i poszerza słownictwo z zakresu gospodarki. | |
Suchen freundliche Mitarbeiter. | Uczestnik odmienia przymiotniki bez rodzajnika. Wypełnia ankietę dotyczącą form zatrudnienia i warunków pracy. Rozmawia na temat tego, co jest dla niego ważne w pracy. | |
Wiederholungsstation: Wortschatz, Grammatik, Rückblick. | Uczestnik powtarza wiadomości z rozdz. 7-9. Opisuje idealnego lekarza. Pisze własne ogłoszenie o pracę. | |
Lesemagazin. Filmstation. Projekt Landeskunde. | Uczestnik czyta ze zrozumieniem teksty. Rozmawia o doświadczeniach swoich i swojej rodziny. Opisuje życie w przeszłości. Ogląda film i na jego podstawie opowiada o swoich doświadczeniach związanych z przynależnością do stowarzyszenia sportowego. | Test 3 |
Gut, dass du reserviert hast. | Uczestnik rozumie tekst ze słuchu. Buduje zdania podrzędnie złożone ze spójnikiem dass. Czyta ze zrozumieniem kartę dań, wybiera potrawy. | |
Im Restaurant. Gespräche. | Uczestnik słucha ze zrozumieniem tekst – rozmowę w restauracji. Zna słownictwo dotyczące zamawiania dań, składania reklamacji, płacenia rachunku. Przeprowadza symulację rozmowy. | |
Ich freue mich so. | Uczestnik czyta tekst ze zrozumieniem. Poszerza słownictwo dotyczące oceniania usług i produktów. | |
Triffst du dich abends oft mit deinen Freunden? | Uczestnik odmienia czasowniki zwrotne. Opisuje częstotliwość wykonywania różnych aktywności ze swoimi przyjaciółmi. Uzupełnia wpis w księdze życzeń, stosując słownictwo z zakresu składania życzeń, gratulacji, podziękowań. | |
Wenn es warm ist, essen wir meist Salat. | Uczestnik czyta tekst ze zrozumieniem. Rozmawia na temat przyzwyczajeń żywieniowych Niemców. Opisuje własne doświadczenia. | |
Wenn Gäste kommen, brate ich Fleisch. | Uczestnik buduje zdania podrzędnie złożone ze spójnikiem wenn. Rozumie tekst ze słuchu. Rozmawia na temat własnych przyzwyczajeń żywieniowych i kulinarnych oraz częstotliwości konsumpcji różnych dóbr. | |
Wiederholungsstation: Wortschatz, Grammatik, Rückblick. | Uczestnik powtarza wiadomości z rozdz. 10-12. Opisuje ciekawą firmę. Opowiada o swoich przyzwyczajeniach żywieniowych w dzieciństwie. | |
Lesemagazin. Filmstation. Projekt Landeskunde. | Uczestnik czyta ze zrozumieniem teksty. Rozmawia o doświadczeniach swoich i swojej rodziny. Charakteryzuje restauracje w pobliżu swojego miejsca zamieszkania. Ogląda film i na jego podstawie opowiada o swoich doświadczeniach związanych z chodzeniem do restauracji. | Test 4 |
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 28 język niemiecki - ćwiczenia/rozmowy | Prowadzący Monika Worytko | Data realizacji zajęć 08-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:50 | Godzina zakończenia 18:20 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 28 język niemiecki - ćwiczenia/rozmowy | Prowadzący Monika Worytko | Data realizacji zajęć 15-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:50 | Godzina zakończenia 18:20 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 28 język niemiecki - ćwiczenia/rozmowy | Prowadzący Monika Worytko | Data realizacji zajęć 22-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:50 | Godzina zakończenia 18:20 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 28 język niemiecki - ćwiczenia/rozmowy | Prowadzący Monika Worytko | Data realizacji zajęć 29-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:50 | Godzina zakończenia 18:20 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 28 język niemiecki - ćwiczenia/rozmowy | Prowadzący Monika Worytko | Data realizacji zajęć 05-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:50 | Godzina zakończenia 18:20 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 28 język niemiecki - ćwiczenia/rozmowy | Prowadzący Monika Worytko | Data realizacji zajęć 12-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:50 | Godzina zakończenia 18:20 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 28 język niemiecki - ćwiczenia/rozmowy | Prowadzący Monika Worytko | Data realizacji zajęć 19-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:50 | Godzina zakończenia 18:20 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 28 język niemiecki - ćwiczenia/rozmowy | Prowadzący Monika Worytko | Data realizacji zajęć 26-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:50 | Godzina zakończenia 18:20 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 28 język niemiecki - ćwiczenia/rozmowy | Prowadzący Monika Worytko | Data realizacji zajęć 05-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:50 | Godzina zakończenia 18:20 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 28 język niemiecki - ćwiczenia/rozmowy | Prowadzący Monika Worytko | Data realizacji zajęć 12-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:50 | Godzina zakończenia 18:20 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 28 język niemiecki - ćwiczenia/rozmowy | Prowadzący Monika Worytko | Data realizacji zajęć 19-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:50 | Godzina zakończenia 18:20 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 28 język niemiecki - ćwiczenia/rozmowy | Prowadzący Monika Worytko | Data realizacji zajęć 26-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:50 | Godzina zakończenia 18:20 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 28 język niemiecki - ćwiczenia/rozmowy | Prowadzący Monika Worytko | Data realizacji zajęć 02-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:50 | Godzina zakończenia 18:20 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 28 język niemiecki - ćwiczenia/rozmowy | Prowadzący Monika Worytko | Data realizacji zajęć 09-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:50 | Godzina zakończenia 18:20 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 28 język niemiecki - ćwiczenia/rozmowy | Prowadzący Monika Worytko | Data realizacji zajęć 16-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:50 | Godzina zakończenia 18:20 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 28 język niemiecki - ćwiczenia/rozmowy | Prowadzący Monika Worytko | Data realizacji zajęć 23-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:50 | Godzina zakończenia 18:20 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 28 język niemiecki - ćwiczenia/rozmowy | Prowadzący Monika Worytko | Data realizacji zajęć 30-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:50 | Godzina zakończenia 18:20 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 28 język niemiecki - ćwiczenia/rozmowy | Prowadzący Monika Worytko | Data realizacji zajęć 07-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:50 | Godzina zakończenia 18:20 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 28 język niemiecki - ćwiczenia/rozmowy | Prowadzący Monika Worytko | Data realizacji zajęć 14-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:50 | Godzina zakończenia 18:20 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 28 język niemiecki - ćwiczenia/rozmowy | Prowadzący Monika Worytko | Data realizacji zajęć 21-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:50 | Godzina zakończenia 18:20 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 28 język niemiecki - ćwiczenia/rozmowy | Prowadzący Monika Worytko | Data realizacji zajęć 28-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:50 | Godzina zakończenia 18:20 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 28 język niemiecki - ćwiczenia/rozmowy | Prowadzący Monika Worytko | Data realizacji zajęć 04-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:50 | Godzina zakończenia 18:20 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 28 język niemiecki - ćwiczenia/rozmowy | Prowadzący Monika Worytko | Data realizacji zajęć 11-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:50 | Godzina zakończenia 18:20 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 28 język niemiecki - ćwiczenia/rozmowy | Prowadzący Monika Worytko | Data realizacji zajęć 18-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:50 | Godzina zakończenia 18:20 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 28 język niemiecki - ćwiczenia/rozmowy | Prowadzący Monika Worytko | Data realizacji zajęć 25-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:50 | Godzina zakończenia 18:20 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 28 język niemiecki - ćwiczenia/rozmowy | Prowadzący Monika Worytko | Data realizacji zajęć 02-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:50 | Godzina zakończenia 18:20 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 28 język niemiecki - ćwiczenia/rozmowy | Prowadzący Monika Worytko | Data realizacji zajęć 09-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:50 | Godzina zakończenia 18:20 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 28 walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 16-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:50 | Godzina zakończenia 18:20 | Liczba godzin 01:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 040,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 040,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto90,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto90,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Monika Worytko
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Kursant Zakupuje podręcznik we własnym zakresie.
Warunki uczestnictwa
Należy zgłosić chęć udziału w kursie języka niemieckiego na poziomie A2 do sekretariatu szkoły pod numerem: 33 873 20 85
Informacje dodatkowe
Zachęcamy do wzięcia udziału w kursie wszystkie osoby pragnące zapewnić sobie minimum samodzielności przy pobycie zagranicą.
"Podpisano umowę z WUP w Krakowie na realizację usługi w ramach projektu "Małopolski pociąg do kariery - sezon 1" oraz Nowy start w Małopolsce z EURESem".