Od NIE do TAK w procesie sprzedaży
Od NIE do TAK w procesie sprzedaży
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Sprzedaż
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest dla pracowników których zadaniem jest efektywna sprzedaż.
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników12
- Data zakończenia rekrutacji22-07-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Wzmocnienie stałej efektywności sprzedażowej uczestników warsztatu ze szczególnym uwzględnieniem umiejętności radzenia sobie z uprzedzeniem, obawą, czy obiekcją Klienta na różnych etapach procesu sprzedaży.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Definiuje listę skutecznych reakcji na gry debiutowe Klientów i skutecznie je stosuje w praktyce | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje listę skutecznych reakcji na gry debiutowe Klientów | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Definiuje i stosuje informację o sobie pod kątem mocnych stron sprzedażowych i obszarów do rozwoju. | Kryteria weryfikacji Wymienia swoje mocne strony i obszarów do rozwoju pod kontem sprzedażowym | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Charakteryzuje typy Klientów wraz ze wskazówkami jakie narzędzia komunikacji sprzedażowej sprzyjają pozytywnej decyzji a jakie nasze, często nieświadome zachowania prowadzą wprost do odmowy ze strony Klienta co wpływa wpływa na wzrostu efektywności jego pracy | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje typy Klientów | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Definiuje narzędzia komunikacji sprzedażowej sprzyjają pozytywnej decyzji | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Potrafi prawidłowo identyfikować i rozstrzygać dylematy związane z wykonywaniem zawodu | Kryteria weryfikacji Jest postrzegany jako ekspert w swojej dziedzinie | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
MODUŁ I. ANALIZA MOICH MOCNYCH STRON JAKO SPRZEDAWCY
1. Osobowościowy test autoanalizy
2. ,,Przekonaj mnie’’ - gra sprzedażowa
3. Indywidualna informacja zwrotna
- Mocne strony - obszary na których Uczestnik warsztatu może budować
- Pięty achillesowe - obszary do niwelowania negatywnego wpływu lub do dalszego rozwoju
MODUŁ II. ZAPOBIEGAM ODMOWIE I UZYSKUJĘ ZGODĘ KLIENTA PRZEZ DOSTOSOWANIE SIĘ DO JEGO OSOBOWOŚCI
1. Narzędziowa osobowość Klienta i Sprzedawcy
2. Na co zwracać uwagę żeby rozpoznać osobowość Klienta?
- Podczas spotkania bezpośredniego
- Podczas rozmowy telefonicznej
3. Narzędzia wywierania wpływu na Klientów o poszczególnych osobowościach w procesie
- zjednywania sobie Klienta podczas pierwszego kontaktu
- przekonywania i argumentowania
- zapobiegania i reagowania na konflikt
- motywowania do zakupu i zamykania sprzedaży
MODUŁ III. ,,TEN SPRZEDAWCA BĘDZIE MNIE NAMAWIAŁ DO CZEGOŚ CZEGO NIE CHCĘ’’
1. Negatywne projekcje Klientów (niewypowiedziane opinie i przekonania Klientów tuż przed naszym kontaktem z Nimi)
2. Wyrażenie intencji jako metoda niwelowania negatywnego wpływu projekcji Klientów na temat: nas, jakości naszej oferty czy firmy
3. Metody reakcji na rzeczywiste projekcje naszych Klientów
4. Scenki warsztatowe
MODUŁ IV. ,,PROSZĘ PRZEDSTAWIĆ OFERTĘ, ALE UPRZEDZAM, ŻE NIE BĘDĘ NIĄ ZAINTERESOWANY.’’
1. Gra debiutowa Klienta - blokująca lub utrudniająca efektywną komunikacje sprzedażową wypowiedź Klienta na początku kontaktu
2. Lista rzeczywistych gier debiutowych Klientów
3. Efektywne metody reakcji na poszczególne gry debiutowe Klientów
4. Scenki warsztatowe
MODUŁ V. JAKIE MA POWODY KLIENT ŻEBY KUPIĆ?
1. Proszę powiedzieć…? - pytania pierwszym filarem sprzedaży
2. Zasady uzyskiwania informacji i zapobiegania odmowie
3. Analiza potrzeb i oczekiwań klienta – Lista pytań
MODUŁ VI. ,,TO JEST DOKŁADNIE TO, CZEGO OCZEKUJĘ’’
1. Zasady zapobiegania obiekcjom Klienta
2. Model: Cecha - Zaleta - Korzyść - Dowód
3. Kody językowe -Tworzenie przekonującej argumentacji
4. Niwelowanie dysonansu po-zakupowego
MODUŁ VII. ,,TO JEST ZA DROGIE’’
1. Podłoże obiekcji Klientów
2. Obiekcja Klienta, jako nasze wsparcie w procesie sprzedaży
3. Lista rzeczywistych obiekcji i metody postępowania z nimi
4. Scenki warsztatowe
MODUŁ VIII. TRUDNY KLIENT
1. Jak rozmawiać ze zdenerwowanym czy agresywnym Klientem?
2. Zasady rozmowy z reklamacyjnym Klientem
3. Gry i manipulacje Klientów
4. Asertywne budowanie relacji w sprzedaży z ,,trudnym’’ Klientem
MODUŁ IX. KONCEPCJA SPRZEDAŻY WG CHALLENGERA jako efektywna metoda sprzedaży w kryzysie
1. Geneza koncepcji
2. Założenia koncepcji – jako pierwszy etap wdrożenia nowego systemu sprzedaży
3. (Na podstawie książki ,,Sprzedawaj jak Challenger – Strategie kontroli komunikacji z klientem’’ Matthew Dixon i Brent Adamson)
MODUŁ X. PODSUMOWANIE SZKOLENIA
1. Syntetyczne podsumowanie treści szkolenia
2. Wskazówki dotyczące implementacji nabytych umiejętności w praktyce
3. Ewaluacja szkolenia
MODUŁ XI. WALIDACJA
Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia:
Wśród wielu form aktywności, na szkoleniu możemy wyróżnić:
- moderowane dyskusje
- ćwiczenia pojedyncze i w grupach
- studia przypadków
- dzielenie się najlepszymi praktykami
- scenki
- grę szkoleniową
Proporcja zajęć praktycznych do teoretycznych to 60/40
Usługa jest prowadzona w trybie godzin dydaktycznych (45min). Przerwy nie wliczają się w czas trwania usługi.
Szczegółowe informacje dotyczące szkolenia znajdują się pod poniższym linkiem:
https://szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/od-nie-do-tak-w-procesie-sprzedazy-2025-07-24-warszawa.html
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 2 Od NIE do TAK w procesie sprzedaży | Prowadzący Maciej Leszczyński | Data realizacji zajęć 24-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 2 Od NIE do TAK w procesie sprzedaży | Prowadzący Maciej Leszczyński | Data realizacji zajęć 25-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 820,40 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 480,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto113,78 PLN
- Koszt osobogodziny netto92,50 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Maciej Leszczyński
Przez trzynaście lat pracował w biznesie i posiada doświadczenie zarówno z zakresu sprzedaży i negocjacji jak i zarządzania pracownikami działu sprzedaży.
1. Wydział Zarządzania i Marketingu w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania im. L. Koźmińskiego w Warszawie.
2. Szkoła Trenerów Biznesu ,,Trop” działającej pod Patronatem Polskiego Towarzystwa Psychologicznego.
3. Szkoła Trenerów Rozwoju Osobistego Metodą Tippinga
4. Szkolenie akredytacyjnege dla Trenerów Insights Discovery
5. Szkoła Coachingu Narzędziowego
6. Szkolenie akredytacyjne z nowej wersji metodologii KirkPatrick’a (poszkoleniowe narzędzia prowadzące szkolony zespół do osiągania wyznaczonych celów).
7. Szkoła Coachów ICF ACSTH z egzaminacją VCC.
Wybrane, zrealizowane projekty szkoleniowo-doradcze:
• W MUREXIN i koncernie DELL dzielił się wiedzą jak pozyskiwać i zarządzać kluczowymi Klientami w celu maksymalizacji zysków.
• Na zlecenie Towarzystwa Ubezpieczeniowego ROYAL PBK opracował i uczestniczył we wdrażaniu jednolitych dla całej korporacji standardów sprzedażowej obsługi Klienta.
• Dla pracowników CIBA VISION prowadził cykl szkoleń związanych ze sprzedażą Ich produktów.
• Sprzedawcom BIMS PLUS przekazywał nową koncepcje pozyskiwania kluczowych Klientów.
• W TIME (Radio Eska) dzielił się wiedzą i doświadczeniem z zakresu efektywnej sprzedaży.
• Pracowników HANZA Grupa Inwestycyjna uczył za
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Autorskie materiały szkoleniowe (skrypt, ćwiczenia, testy) oraz certyfikat ukończenia szkolenia (przy frekwencji min 80%)
Warunki uczestnictwa
Warunkiem uczestnictwa jest przesłanie zgłoszenia za pośrednictwem BUR oraz strony AVENHANSEN
Informacje dodatkowe
W ramach szkolenia otwartego gwarantujemy Państwu:
- Pełną interaktywność szkolenia z Trenerem AVENHANSEN
- Pracę w kameralnych grupach szkoleniowych
- Miłą i fachową obsługę
- Doświadczenie i doskonałe przygotowanie merytoryczne Trenera
- Odpowiednio dobrane metody i techniki szkoleniowe
- Autorskie materiały szkoleniowe
- Certyfikat ukończenia szkolenia
- Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik będzie mógł kontaktować się z Trenerem mailowo i telefonicznie)
- Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów oraz wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia w ramach stworzonego specjalnie w tym celu profesjonalnego forum szkoleniowego: Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl
1 godz. szkolenia=45 min.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi