Zarządzanie sobą w czasie z elementami asertywności
Zarządzanie sobą w czasie z elementami asertywności
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Organizacja
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane do osób, dla których planowanie zadań jest niezbędnym elementem pracy, w szczególności do menedżerów, kierowników, liderów projektów, pracowników administracyjnych, a także do wszystkich zainteresowanych tematyką efektywnego zarządzania czasem.
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji15-08-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest przygotowanie do efektywnego organizowanie pracy własnej i innych.Uczestnicy szkolenia poznają praktyczne reguły dotyczące zarządzania czasem, zasad wyznaczania celów, planowania, ustalania priorytetów, delegowania zadań, a także radzenia sobie w sytuacjach stresujących, z uwzględnieniem postaw asertywnych.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się stosuje podstawowe zasady zarządzania czasem | Kryteria weryfikacji stosuje podstawowe zasady zarządzania czasem w codziennym życiu | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się ustala priorytety zgodnie z poznanymi zasadami | Kryteria weryfikacji opisuje metody pozwalające na ustalenia priorytetów | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się charakteryzuje i stosuje zasady wyznaczania celów i zasady ich monitorowania | Kryteria weryfikacji wymienia i stosuje zasady wyznaczania celów i zasady ich monitorowania | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się stosuje techniki pozwalające na radzenie sobie ze „złodziejami czasu” | Kryteria weryfikacji definiuje swoich "złodziei czasu" | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się skutecznie deleguje zadania innym | Kryteria weryfikacji definiuje na czym polega delegowania zadań | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się stosuje techniki pozwalające na radzenie sobie w trudnych sytuacjach związanych z brakiem czasu | Kryteria weryfikacji opisuje min. 3 techniki skutecznego zarządzania sobą w czasie | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się buduje harmonogramy, łączące w sobie złożone zależności | Kryteria weryfikacji opisuje zasady związane z budowanie harmonogramu pracy | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się odróżnia zachowania asertywne od agresywnych i uległych | Kryteria weryfikacji charakteryzuje czym są zachowania asertywne od agresywnych i uległych | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się radzić sobie w sytuacjach stresujących | Kryteria weryfikacji opisuje techniki pozwalające na obniżenie stresu | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
To szkolenie pokazuje, jak skutecznie organizować sobie pracę pamiętając, że zawsze będzie jej więcej niż być powinno. Dlatego dobrze zapisane zadania, określenie priorytetów, wyznaczanie celów, umiejętne budowanie relacji z innymi i wreszcie własne nastawienie na konsekwencję i działanie – to wszystko jest najlepszą drogą do wysokiej efektywności.
Szkolenie przygotowane zostało w formie warsztatów aktywizujących uczestników, dzięki czemu będą oni mieli szansę praktycznego ćwiczenia zdobytej wiedzy.
To szkolenie jest skierowane do Ciebie jeśli:
- pracujesz dużo i nie widać efektów Twojej pracy
- często czujesz się jak sparaliżowany nadmiarem zadań i nie wiesz od czego zacząć
- nieustannie „gasisz” pożary i odwracasz kryzysy
- odsuwasz na potem różne zadania
- czujesz, że nie wykorzystujesz w pełni swojego potencjału
- pracujesz w pośpiechu, chaosie, pod presją
- Twój przełożony ma oczekiwania, którym nie potrafisz sprostać
MODUŁ I. ZARZĄDZANIE SOBĄ W CZASIE
Ta część szkolenia ma na celu poznanie przez uczestników narzędzi, które pomagają efektywnie budować plany dnia, ustalać priorytety, dostrzegać złodziei czasu. To także przestrzeń na to by uczestnicy mogli potestować w praktyce te techniki i podjąć decyzję, które z nich mogą wykorzystać na co dzień w pracy czy życiu prywatnym.
- Aktywne podejście do zarządzania czasem
- Krąg reguł zarządzania czasem w pracy i życiu prywatnym
- Organizacja pracy własnej poprzez wyznaczanie priorytetów
- Sposoby ustalania priorytetów
- Zysk i strata w planowaniu zadań - szacowanie czasu
- Analiza celów i kontrola ich realizacji
- Metoda wyznaczania celów - SMART
- Obrany cel a elastyczność w działaniu
- „Złodzieje czasu” - czynności, sytuacje, które nie sprzyjają efektywnemu zarządzaniu czasem
- Wewnętrzne i zewnętrzne pochłaniacze czasu
- Wpływ na pojawianie się „złodziei czasu”
- Analiza własnego stylu zarządzania czasem i źródeł motywacji w realizacji wyznaczonych zadań
- Pozytywne spojrzenie na ustalone cele i ich realizację - radzenie sobie z niepowodzeniami
- Techniki analizowania czasu pracy i tworzenie „planów działań”
- Tworzenie planu pracy i jego kontrola
- Delegowanie zadań
- Przyczyny i przeszkody w zarządzaniu czasem
MODUŁ II. BUDOWANIE POSTAWY ASERTYWNEJ
Moduł ten uczy w jaki sposób swoimi zachowaniami, komunikatami i postawą bronić własnej przestrzeni do wykonania własnych priorytetowych dla siebie zadań. Uczestnicy poznają także zasady odnośnie tego, jak mówić wprost o swoich potrzebach, by inni brali je pod uwagę w swoich planach.
- Co to jest asertywność?
- Zachowanie asertywne, jako opozycja do zachowania agresywnego i uległego
- Spójność komunikatów werbalnych i niewerbalnych
- Komunikat ja - jako technika zmniejszania oporu u odbiorcy
- Asertywne wyrażanie opinii i ocen
- Stawianie granic
- Obrona przed krytyką
MODUŁ III. WALIDACJA
Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia:
Wśród technik aktywizujących uczestników pojawią się m.in.
- dyskusje
- studium przypadku
- ćwiczenia indywidualne i grupowe
- kwestionariusze i testy zachowań
- odgrywanie scenek/ról
- burze mózgów
Proporcja zajęć praktycznych do teoretycznych to 70/30
Usługa jest prowadzona w trybie godzin dydaktycznych (45min). Przerwy nie wliczają się w czas trwania usługi.
Więcej informacji na temat szkolenia znajduje się pod poniższym linkiem:
https://szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/zarzadzanie-soba-w-czasie-z-elementami-asertywnosci-2025-08-04-krakow.html
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 2 Zarządzanie sobą w czasie z elementami asertywności | Prowadzący Aleksandra Chrapko | Data realizacji zajęć 18-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 2 Zarządzanie sobą w czasie z elementami asertywności | Prowadzący Aleksandra Chrapko | Data realizacji zajęć 19-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 820,40 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 480,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto113,78 PLN
- Koszt osobogodziny netto92,50 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Aleksandra Chrapko
Wieloletnie doświadczenie trenerskie zdobyłam, realizując szereg projektów szkoleniowych i doradczych dla firm usługowych i produkcyjnych oraz urzędów i instytucji około–biznesowych, a także jako wykładowca Wyższej Szkoły Europejskiej w Krakowie.
Ukończyłam studia filozoficzne oraz posiadam specjalizację w zakresie Zarządzania personelem. .W 2010 roku uzyskałam dyplom instruktora Terapii Ekspresyjnych.
Posiadam doświadczenie w realizacji projektów szkoleniowych dofinansowywanych z UE.
W sposób szczególny specjalizuję się w szkoleniach z zakresu: zarządzania ludźmi (kierowanie, motywowanie, budowanie efektywnego zespołu i współpraca w zespole), rozwijania umiejętności społecznych (komunikacja, sztuka prezentacji, zarządzanie sobą w czasie, efektywne radzenie sobie ze stresem i asertywność, rozwój zawodowy i osobisty), podstaw sprzedaży, negocjacji i obsługi klienta.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Skrypt szkoleniowy, certyfikaty ukończenia szkolenia przy frekwencji min 80%
Warunki uczestnictwa
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszeniowego na stronie „Baza Usług Rozwojowych” oraz AVENHANSEN.
Informacje dodatkowe
W ramach szkolenia otwartego gwarantujemy Państwu:
• Miłą i fachową obsługę
• Profesjonalizm trenera
• Ciekawe materiały szkoleniowe
• Dyplomy ukończenia szkolenia (przy min. 80% frekwencji)
• Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu)
• Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów poprzez profesjonalne forum szkoleniowe, stworzone specjalnie na tego rodzaju potrzeby.
• Możliwość wpływu na zakres i przebieg szkolenia akceptowalny przez wszystkich jego uczestników
Oferujemy również możliwość wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia:
Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl
1 godz. szkolenia = 45 min.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi