Rozmowa oceniająca i trudne rozmowy z pracownikami
Rozmowa oceniająca i trudne rozmowy z pracownikami
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do osób, które zarządzają zespołami pracowników (kierownicy, dyrektorzy, menedżerowie, liderzy projektów) i do wszystkich, którzy chcą praktycznie przećwiczyć swoje umiejętności z tego zakresu.
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji02-05-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Uczestnicy zostaną przygotowani do prowadzenia rozmowy nagradzającej, karzącej, motywującej, rozmowy prowadzonej w systemie ocen pracowniczych, udzielania informacji zwrotnej oraz delegowanie obowiązków.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Wymienia i charakteryzuje zasady dotyczące przeprowadzania profesjonalnych wystąpień dla zespołu | Kryteria weryfikacji Opisuje zasady dotyczące przeprowadzania wystąpienia dla zespołu | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Definiuje sposób prowadzenia różnych rodzajów rozmów z pracownikami, w oparciu o podane schematy i zasady | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje schematy i zasady prowadzenia różnych rodzajów rozmów z pracownikami (rozmowa nagradzająca, karząca, motywująca, rozmowa prowadzona w systemie ocen pracowniczych, udzielanie informacji zwrotnej, delegowanie obowiązków) | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Charakteryzuje zasady komunikacyjne, związane z przepływem informacji w zespole na płaszczyźnie szef – pracownik | Kryteria weryfikacji Opisuje i definiuje zasadykomunikacji dot. przepływu informacji na linii szef – pracownik | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Definiuje zasady delegowania oraz udzielania informacji zwrotnej | Kryteria weryfikacji Definiuje czym jest informacja zwrotna | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Charakteryzuje zasady delegowania zadań oraz udzielania informacji zwrotnej | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Analizuje poznane zasady prowadzenia rozmów z pracownikami w celu poprawy relacji w swoich zespołach | Kryteria weryfikacji Planuje zastosowanie poznanych zasad komunikacji do codziennej pracy co ma poprawić relacje w zespole | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Praca menedżera to nieustanne kształtowanie relacji z pracownikami. W codziennej pracy przekłada się to bezpośrednio na prowadzenie rozmów z pracownikami. Od nich zależy atmosfera wśród ludzi, motywacja pracowników, a także sukces całego zespołu i firmy.
Celem szkolenia jest praktyczne przećwiczenie rozmów, które każdy menedżer prowadzi na co dzień: rozmowy nagradzającej, karzącej, motywującej, rozmowy prowadzonej w systemie ocen pracowniczych, udzielanie informacji zwrotnej, delegowanie obowiązków.
Szkolenia przygotowane zostało w formie warsztatów aktywizujących uczestników, dzięki czemu będą oni mieli szansę przećwiczenia teoretycznej wiedzy w praktycznych i laboratoryjnych warunkach.
Program szkolenia
MODUŁ I. UMIEJĘTNOŚCI KOMUNIKACYJNE SZEFA (mini wykład, dyskusja, studium przypadku, burze mózgów)
Moduł ten ma przedstawić podstawowe zasady komunikacji i uwrażliwić uczestników na procesy komunikacyjne i różnorodność stylów komunikacyjnych.
- Pytania i parafrazy
- Aktywne słuchanie
- Rola emocji w prowadzeniu rozmów
- Expose szefa
- Budowanie autorytetu
- Style komunikacyjne i odwoływanie się do „Dorosłego” pracownika
MODUŁ II. CODZIENNE ROZMOWY Z PRACOWNIKAMI (mini wykład, dyskusja, studium przypadku, odgrywanie scenek/ról, burze mózgów)
To praktyczny moduł poświęcony zasadom prowadzenia rozmów, schematom i narzędziom, które ułatwiają porozumienie i przeprowadzenie, czasem stresujących, rozmów.
- Nagradzanie- Budowanie atmosfery
- Zyski menedżera w obszarze nagradzania
- Karanie - Stopniowanie komunikatu
- Konsekwencja warunek konieczny
- Informacja zwrotna - Zasady udzielania informacji zwrotnej
- Schematy, które można wykorzystać podczas rozmów z pracownikami
- Pozytywna i negatywna informacja zwrotna
MODUŁ III. ROZMOWA JAKO ELEMENT SYSTEMU OCEN PRACOWNICZYCH (mini wykład, dyskusja , ćwiczenie, burze mózgów)
Ten moduł odwołuje się do systemu ocen pracowniczych, a dokładniej do aspektu tychże ocen jakim jest sama rozmowa. Rozmowa oceniająca może bowiem ułatwić relację, pozwolić lepiej zrozumieć pracownika i szefa, a także zmotywować pracownika.
- Przeszkody w skutecznym ocenianiu - jak je pokonywać
- Metody i narzędzia wykorzystywane w ocenianiu pracowników
- Rozmowa oceniająca - etapy, zasady jej prowadzenia, zasady udzielania motywujących informacji zwrotnych
- Obiektywność oceny, wyciąganie wniosków z oceny, wpływ oceny na ścieżki kariery
MODUŁ IV. DELEGOWANIE ZADAŃ (mini wykład, dyskusja, studium przypadku, ćwiczenie, burze mózgów)
Podczas pracy nad zagadnieniem delegowania uczestnicy poznają zasady, które kierują tym procesem. Zobaczą też kiedy i jak można delegować swoją pracę, aby rozwijać pracowników.
- Czynniki sukcesu w delegowaniu
- Elementy, które można delegować
- Granice delegowania
- Opory przeciwko delegowaniu
- Błędy w delegowaniu i sposoby ich przezwyciężania
- Komunikacja w procesie delegowania
- Krąg reguł, które obowiązują w delegowaniu
MODUŁ V. WALIDACJA
Proporcja zajęć praktycznych do teoretycznych to 60/40
Usługa jest prowadzona w trybie godzin dydaktycznych (45min). Przerwy nie wliczają się w czas trwania usługi.
Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia
Wśród technik aktywizujących uczestników pojawią się m.in.
- mini wykład
- dyskusje
- studium przypadku
- ćwiczenia
- odgrywanie scenek/ról
- burze mózgów
Szczegółowe informacje znajdują się pod linkiem:
https://szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/rozmowa-oceniajaca-i-trudne-rozmowy-z-pracownikami-2025-05-05-krakow.html
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 2 Rozmowa oceniająca i trudne rozmowy z pracownikami | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 05-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 2 Rozmowa oceniająca i trudne rozmowy z pracownikami | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 06-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 820,40 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 480,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto113,78 PLN
- Koszt osobogodziny netto92,50 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Beata Martynowicz-Kot
Pracując w międzynarodowej korporacji, nabyłam wiedzę praktyczną dotyczącą szeroko pojętej komunikacji w biznesie (w tym perswazyjnej), zarządzania, technik wpływu społecznego, technik sprzedaży, negocjacji. Od ponad 19 lat współpracuję z tak dużymi firmami jak między innymi Orlen czy Shell.
Wykształcenie
- Ukończone studia podyplomowe z zakresu Zarządzania Przedsiębiorstwami (dyplom czterech uczelni: Uniwersytet Jagielloński, Akademia Górniczo-Hutnicza, Akademia Ekonomiczna, Politechnika Krakowska)
- Diplome d’Etudes Superieures Specialisees, odpowiednik MBA (Uniwersytet Lille I, Francja)
- Ukończone studia podyplomowe z zakresu Zarządzania Zasobami Ludzkimi (Uniwersytet Jagielloński)
Obszary specjalizacji
- Ocena pracownicza
- Trening kompetencji przywódczych, zarządzanie zespołem (w tym produkcyjnym)
- Inteligencja emocjonalna, asertywność, komunikacja interpersonalna, perswazyjna, techniki wpływu, neurolingwistyka
- Zarządzanie konfliktem
- Rozwiązywanie problemów metodą PDCA - cykl Deminga
- Techniki sprzedaży, również dóbr luksusowych; negocjacje w biznesie, profesjonalna obsługa klienta
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Autorskie materiały szkoleniowe (skrypt, ćwiczenia) oraz certyfikat ukończenia szkolenia (przy frekwencji min 80%).
Warunki uczestnictwa
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszeniowego na stronie „Baza Usług Rozwojowych” oraz na stronie AVENHANSEN.
Informacje dodatkowe
W ramach szkolenia otwartego gwarantujemy Państwu:
• Miłą i fachową obsługę
• Profesjonalizm trenera
• Ciekawe materiały szkoleniowe
• Dyplomy ukończenia szkolenia
• Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu)
• Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów poprzez profesjonalne forum szkoleniowe, stworzone specjalnie na tego rodzaju potrzeby.
• Możliwość wpływu na zakres i przebieg szkolenia akceptowalny przez wszystkich jego uczestników
Oferujemy również możliwość wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia:
Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl
1 godz. szkoleniowa = 45 minut
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Udogodnienia dla osób ze szczególnymi potrzebami