Wystąpienia publiczne w biznesie czyli dlaczego mówienie może uratować Ci życie?
Wystąpienia publiczne w biznesie czyli dlaczego mówienie może uratować Ci życie?
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Organizacja
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie polecamy dla:
- osób prowadzących prezentacje biznesowe przed klientem, członkami zarządu, zespołem, działem
- osób, które chcą wzmocnić siłę oddziaływania i wyrazistość swoich wystąpień
- osób, które mówią do swoich zespołów o wizji, wartościach, celach
- osób, które doświadczają różnego rodzaju trudności i blokad podczas wystąpień
- osób, które maja poczucie, że nie są słuchane przez innych
- osób występujących na konferencjach, przed dużym audytorium
- osób chcących pracować nad swoim wizerunkiem
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji27-05-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest przygotowanie do budowania profesjonalnej prezentacji biznesowej oraz wykorzystania technik wzbudzania i podtrzymywania zainteresowania słuchaczy, radzenia sobie z tremą, stresem i trudnymi sytuacjami w trakcie wystąpień publicznych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Charakteryzuje strukturę dobrej prezentacji, jej zaprojektowania i zrealizowania | Kryteria weryfikacji Opisuj cechy dobrej prezentacji | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Charakteryzuje strukturę efektywnej prezentacji | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Stosuje techniki minimalizowania tremy (tzw. stresu autoprezentacyjnego) | Kryteria weryfikacji Wymienia i opisuje techniki minimalizowania tremy (tzw. stresu autoprezentacyjnego) | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Stosuje świadomie mowę ciała i inne elementy komunikacji niewerbalnej | Kryteria weryfikacji Definiuje podstawowe zasady dotyczące komunikacji werbalnej i niewerbalnej | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Wykorzystuje narzędzia wspierające prezentację | Kryteria weryfikacji Wymienia 5 narzędzi wspierających prezentację | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Wykorzystuje techniki autoprezentacji – magia pierwszego i … drugiego wrażenia do budowania wizerunku profesjonalnego i wiarygodnego mówcy | Kryteria weryfikacji Opisuje zasady dotyczące umiejętność logicznego i silnego dobierania argumentów | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Wymienia zasady budowania interesujące i przyciągającej uwagę słuchacza prezentacji | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Ile razy wściekałeś się na siebie siedząc cicho w kącie kiedy inni mówią i zbierają brawa oraz poparcie dla swoich pomysłów? Dobrze mówiąc możesz awansować, sprzedawać, przekonywać i motywować. Twoja praca – jak większości ludzi w dzisiejszym świecie – wymaga prezentowania raportów, ofert handlowych, nowych idei, pomysłów, lub odzyskania kontroli w sytuacji kryzysowej? Jeśli tak, z pewnością to szkolenie pomoże ci zainspirować słuchaczy i zyskać przewagę biznesową.
Szkolenie prowadzone przez poruszającego mówcę, skutecznego nauczyciela biznesmenów, szefów, trenerów, przygotowuje wielopłaszczyznowo do prowadzenia prezentacji biznesowych i wystąpień publicznych. To co zdecydowanie wyróżnia szkolenie, to indywidualne podejście do potrzeb i specyfiki pracy każdego uczestnika oraz nieszablonowe formy pracy, m.in. formy dramowe.
Oto cała prawda na temat sztuki mówienia - obecny świat biznesu chce żebyś go przekonał i nie daje Ci żadnej taryfy ulgowej, bowiem chętnych do zdobycia tego na czym im zależy jest bardzo wielu. Po wygraną sięgną tylko Ci, którzy będą potrafili DOKONYWAĆ ZMIAN W ŚWIADOMOŚCI słuchaczy. Tylko tyle … Co zrobić, żeby tak było?
Program szkolenia:
MODUŁ I. ODBLOKUJESZ WSZYSTKIE ZASOBY I ENERGIĘ SWOJEGO CIAŁA CZYLI NAUCZYSZ SIĘ KORZYSTAĆ Z PRZEKAZU NIEWERBALNEGO
- Nauczysz się stosować efekt PIERWSZEGO WEJRZENIA i związane z nim efekty psychologiczne, czyli nauczysz się sterować wrażeniem
- Zrozumiesz kiedy ZACZYNA SIĘ prezentacja?
- Odkryjesz swoją SIŁĘ GŁOSU i nauczysz się nim pracować
- Przekonasz się jak możesz wpływać na słuchaczy poprzez TEMPO I INTONACJĘ wypowiedzi
- Uwolnisz swobodną KONTROLĘ MIMIKI I GESTÓW, które sprawią, że zaczniesz być interesujący i będziesz czuć się swobodnie
- Nauczysz się być we właściwym miejscu, czyli ZARZĄDZAĆ PRZESTRZENIĄ, tak aby sprzyjała Twoim celom
MODUŁ II. WYTRENUJESZ „BUDZENIE” SŁUCHACZY I WPŁYWANIE NA ICH ŚWIADOMOŚĆ
- AIDA wystąpień publicznych, czyli sztuka wzbudzania i utrzymywania zainteresowania słuchaczy
- Przekonasz się, że tytuł ma znaczenie czyli jak tytuł wystąpienia może dla Ciebie „pracować”
- Jak celowo budować GŁÓWNY PRZEKAZ, czyli niezbędny nośnik treści?
- Jak rozwinąć swoją umiejętność posługiwania się językiem zmysłów, który będzie malować OBRAZY w głowie słuchaczy?
- Jak budzić EMOCJE słuchaczy, aby przebić się przez "obronną obojętność"?
- Jak WIARYGODNOŚĆ wpływa na odbiór całego wystąpienia i jak być wiarygodnym?
- Jak zarządzać energią grupy - czyli GRUPA POD KONTROLĄ?
MODUŁ III. NAUCZYSZ SIĘ BUDOWAĆ STRUKTURĘ WYSTĄPIENIA - ROZPOCZĘCIE, ROZWINIĘCIE, ZAKOŃCZENIE
- Nauczysz się pisać szybko KONSPEKT WYSTAPIENIA, który poprowadzi Cię przez całą prezentację
- Przekonasz się jak bez trudu można projektować ROZPOCZĘCIE wystąpienia, które ogniskuje uwagę, zapada w pamięć, jest mapą wypowiedzi i jest jednym z filarów wystąpienia
- Przekonasz się co powinno CHARAKTERYZOWAĆ ŚRODEK
- Waga i konsekwencje zakończenia – jak ZAKOŃCZENIE może ZNIWECZYĆ początek i środek
- Doświadczysz na własnej skórze SYNDROMU „niekończącego się zakończenia”
- Nauczysz się realizować postulat POZOSTAŃ Z NAMI - czyli najlepsze zachowanie po zakończeniu prezentacji
MODUŁ IV. PRACUJ GŁOSEM I OGNISKUJ UWAGĘ SŁUCHACZY, WZBUDZAJ EMOCJE, BUDUJ AUTORYTET
- Odkryjesz swoją SIŁĘ GŁOSU i nauczysz się nim pracować
- Przekonasz się jak możesz wpływać na słuchaczy poprzez TEMPO I INTONACJĘ wypowiedzi
MODUŁ V. DOŚWIADCZYSZ SIŁY SŁOWA I NAUCZYSZ SIĘ ZNAJDOWAĆ TE WŁAŚCIWE
- Nauczysz się tworzyć PORUSZAJĄCE WYPOWIEDZI i nie pozwolisz słuchaczom nudzić się.
- Rozwiniesz swoją umiejętność logicznego i silnego dobierania argumentów
- Poznasz język nowoczesnej RETORYKI - poznasz 10 technik „łączonych”, które pozwolą Ci spotęgować oddziaływanie Twoich wypowiedzi
- Nauczysz się świadomie stosować MALOWAĆ SŁOWEM dzięki odwołaniu do zmysłów, niech OBRAZY NIOSĄ ZNACZENIE - inspirujące obrazy, pobudzające metafory
- ROZWIĄŻESZ DYLEMAT jak mówić o liczbach i nie zanudzić słuchaczy
MODUŁ VI. UWOLNISZ SIĘ OD OBEZWŁADNIAJĄCEJ TREMY, ODBLOKUJESZ ENERGIĘ, KTÓRA ZMIENI TWOJE EMOCJE, TAK ABY CIĘ WSPIERAŁY
- Zdecydujesz co ma dotrzeć do słuchacza Twoja obawa czy Twoja pewność siebie
- Skończysz z tremą - nauczysz się korzystać z metody 5 sposobów opanowywania tremy
- Uwolnisz swoją NATURALNĄ PEWNOŚĆ SIEBIE - odkryjesz pozytywne emocje
MODUŁ VII. PRACA Z KAMERĄ
- Każdy z uczestników będzie miał możliwość przedstawienia krótkiej (5-6 min.) prezentacji, która zostanie nagrana
- Wystąpienia będą przeplatane elementami poszczególnych modułów
- Każdy uczestnik otrzyma rozwojowy feedback od grupy oraz trenera
MODUŁ VIII. WALIDACJA
Uwaga!!
Wskazane jest, aby uczestnicy przygotowali na szkolenie prezentacje, które wykorzystują podczas swojej pracy zawodowej.
Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia:
- symulacje,
- ćwiczenia grupowe,
- dyskusje problemowe,
- wykłady interaktywne,
- studium przypadku,
- ćwiczenia indywidualne,
- prezentacja.
Proporcja zajęć praktycznych do teoretycznych to 60/40
Usługa jest prowadzona w trybie godzin dydaktycznych (45min). Przerwy nie wliczają się w czas trwania usługi.
Szczegółowe informacje dotyczące szkolenia:
https://szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/wystapienia-publiczne-w-biznesie-czyli-dlaczego-mowienie-moze-uratowac-ci-zycie-2025-05-29-gdansk.html
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 2 Wystąpienia publiczne w biznesie czyli dlaczego mówienie może uratować Ci życie? | Prowadzący Katarzyna Poleszak-Jakubowska | Data realizacji zajęć 29-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 2 Wystąpienia publiczne w biznesie czyli dlaczego mówienie może uratować Ci życie? | Prowadzący Katarzyna Poleszak-Jakubowska | Data realizacji zajęć 30-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 943,40 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 580,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto121,46 PLN
- Koszt osobogodziny netto98,75 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Katarzyna Poleszak-Jakubowska
Specjalizuje się w szkoleniach menedżerskich, z zakresu sprzedaży, obsługi klienta, coachingu oraz umiejętności osobistych: automotywacji, skutecznej prezentacji, asertywności, radzenia sobie ze stresem. Prowadzi bezpośredni coaching handlowców i menadżerów.
W skutecznym wspieraniu Klientów pomaga mi praktyczna znajomość zagadnień biznesowych, ponieważ przez ponad 6 lat byłam CEO w firmach z branży reklamowej i motoryzacyjnej. Odpowiadałam za budowanie strategii rozwoju firmy, budowanie relacji z kluczowymi Klientami, budowanie standardów pracy, nadzór projektów, rozwijanie pracowników. Wraz ze współpracownikami tworzyłam procedury pozwalające optymalizować procesy działania firmy i znacząco podnieść wielkość sprzedaży i jakość obsługi Klienta. Pracowałam m.in. dla: Skoda Auto Polska S.A., Bank BPH S.A., Grupa Lotos S.A., Pipe Life Polska S.A., LPP S.A., Nova System, Oceanic S.A., Noredea Bank S.A., Marion Sp. z o.o., Polska Grupa Energetyczna S.A., Koncern Energetyczny Energa S.A., English Unlimited Sp. z o.o., ARiMR, Lifetech Sp. z o.o.
Absolwentka jednolitych studiów magisterskich na kierunku Psychologia, na Wydziale Nauk Społecznych Uniwersytetu Gdańskiego, specjalizacja: psychologia kliniczna i biznesu. Absolwentka Podyplomowych Studiów Human Resourses w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie. Trener Personel Profit.
Zrealizowała ponad 900 dni szkoleniowych oraz 400 dni działań doradczych. Poruszający
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Autorskie materiały szkoleniowe (skrypt, ćwiczenia) oraz certyfikat ukończenia szkolenia (przy min 80% frekwencji)
Warunki uczestnictwa
Warunkiem uczestnictwa jest przesłanie zgłoszenia za pośrednictwem BUR oraz strony AVENHANSEN
Informacje dodatkowe
W ramach szkolenia otwartego gwarantujemy Państwu:
• Miłą i fachową obsługę
• Profesjonalizm trenera
• Ciekawe materiały szkoleniowe
• Dyplomy ukończenia szkolenia
• Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu)
• Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów poprzez profesjonalne forum szkoleniowe, stworzone specjalnie na tego rodzaju potrzeby.
• Możliwość wpływu na zakres i przebieg szkolenia akceptowalny przez wszystkich jego uczestników
Oferujemy również możliwość wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia:
Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl
1 godz. szkoleniowa = 45 min.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi