PSYCHOLOGIA WYWIERANIA WPŁYWU W TRUDNYCH WARUNKACH SPRZEDAŻOWYCH
PSYCHOLOGIA WYWIERANIA WPŁYWU W TRUDNYCH WARUNKACH SPRZEDAŻOWYCH
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Sprzedaż
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Właściciele firm, menadżerowie, kierownicy działów handlowych, liderzy, handlowcy, przedstawiciele handlowi, sprzedawcy, kadra zarządzająca handlem, pracownicy działu obsługi klienta, technicy, doradcy, marketerzy, specjaliści ds. logistyki, handlu, obsługi klienta, księgowości, rozliczeń, finansów, produkcji, zakupów, rozwoju, obsługi biura, obsługi informatycznej, menadżerowie produktów i projektów oraz osoby zainteresowane zdobyciem nowych kompetencji w zakresie sprzedaży.
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników24
- Data zakończenia rekrutacji09-06-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi10
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje do: wykorzystywania technik i mechanizmów wywierania wpływu w warunkach sprzedażowych, stosowania reguł efektywnej komunikacji w trudnych warunkach sprzedażowych, rozumienia roli komunikacji, sygnałów pozytywnego i negatywnego nastawienia odbiorcy do nadawcy w mowie werbalnej i pozawerbalnej, technik zarządzania emocjami i odwoływania się do emocji, budowania argumentacji w szczególnie trudnych warunkach sprzedażowych, budowania siły i skuteczności w relacjach biznesowych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Posługuje się wiedzą dotyczącą wykorzystywania technik i mechanizmów wywierania wpływu w warunkach sprzedażowych. | Kryteria weryfikacji Opisuje rolę komunikacji w procesie sprzedaży. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Opisuje reguły efektywnej komunikacji w trudnych warunkach sprzedażowych. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Charakteryzuje tzw. taktyczną empatię. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Omawia techniki zarządzania emocjami i odwoływania się do emocji. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Wykorzystuje sztukę przekonywania i budowania argumentacji w szczególnie trudnych warunkach sprzedażowych. | Kryteria weryfikacji Wykorzystuje 5 zasad dobrego słuchacza. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Opisuje techniki parafrazy, klaryfikacji, odzwierciedlenia. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Charakteryzuje sztukę zadawania różnych rodzajów pytań. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Opisuje jak prowadzić rozmowę, aby zwiększyć swoje szanse oddziaływania sprzedażowego i dochodzić do porozumienia. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Dąży do osiągnięcia porozumienia z innymi. | Kryteria weryfikacji Opisuje reguły wpływu społecznego | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Określa reguły efektywnej komunikacji w trudnych warunkach sprzedażowych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Przywitanie, kontrakt z uczestnikami. Pre-test.
Moduł 1. Komunikacja oparta na empatii jako kluczowy element naszej efektywności w szczególnie trudnych warunkach sprzedażowych. Koło wpływu w komunikacji. Podstawy efektywnej komunikacji - Forma i treść wypowiedzi. Umiejętność słuchania. Zadawanie pytań - jak, jakie, kiedy i dlaczego zadawać pytania? Dlaczego pytający kontroluje przebieg rozmowy? Słuchanie jako Twoja przewaga komunikacyjna.
Metody pracy: Analiza przygotowanych nagrań audio i video - wpływ poprzez komunikację werbalną i pozawerbalną. Prezentacja. Wykład. Ćwiczenia indywidualne. Wykorzystanie narządzi z tzw. psychologii procesu.
Moduł 2. Narzędzia budowania zrozumienia. Wyrażanie zrozumienia - 5 zasad dobrego słuchacza. Od zrozumienia innych do bycia zrozumianym – jak rozumieć innych nie tracąc własnych poglądów. Strategiczne błędy w słuchaniu, które utrudniają/uniemożliwiają wejście w kontakt sprzedażowy z drugim człowiekiem.
Metody pracy: Prezentacja. Wykład. Ćwiczenia indywidualne.Test zachowań behawioralnych.
Moduł 3. Komunikowanie werbalne i niewerbalne. Perswazja słowa, głosu i mowy ciała. Rola „języka ciała” w komunikacji sprzedażowej. Sygnały dominacji i podporządkowania, sygnały pozytywnego i negatywnego nastawienia odbiorcy do nadawcy. Badania Amy Cuddy. Analiza zachowań behawioralnych PRISM. Dostrajanie się na poziomie werbalnym i pozawerbalnych.
Metody pracy: Analiza przygotowanych nagrań audio - wpływ poprzez komunikację werbalną i pozawerbalną. Prezentacja. Wykład. Ćwiczenia indywidualne.
Moduł 4. Emocje w sytuacjach trudnych. Co nam utrudnia słuchanie i „widzenie rzeczywistości” – pułapki naszego umysłu. Nasze przeświadczenia i przekonania i ich wpływ na analizę wypowiedzi w komunikacji interpersonalnej - jak działa nasz mózg i jego wpływ na komunikacje. Techniki budowania jasności umysłu – gdy emocje przysłaniają nam rozwiązania i możliwość porozumienia się. Zarządzanie strachem i złością. Wpływ poprzez siłę tkwiącą w naszej osobowości. Budowanie argumentacji i sztuka przekonywania w szczególnie trudnych warunkach sprzedażowych. Siła osobowości - PRISM. Reguły wpływu społecznego. Reguła wzajemności, zasada kontrastu, pierwsze wrażenie, efekt pierwszeństwa.
Metody pracy: Prezentacja. Wykład. Ćwiczenia indywidualne. Case study.
Podsumowanie i ewaluacja szkolenia. Post-test.
Do każdego modułu dopasowany jest zestaw ćwiczeń, casów, które w jak najlepszy i obrazowy sposób przybliżają, pomagają zrozumieć przedstawiane materiał i pomagają przećwiczyć najbardziej przydatne umiejętności. Język szkolenia, ćwiczenia i przykłady są dopasowane do grupy szkoleniowej.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 9 Przywitanie Kontrakt z uczestnikami. Pre-test. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 10-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:20 | Liczba godzin 00:20 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 9 Moduł 1. Komunikacja oparta na empatii... | Prowadzący Dorota Jaslan | Data realizacji zajęć 10-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:20 | Godzina zakończenia 10:50 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 9 Przerwa | Prowadzący Dorota Jaslan | Data realizacji zajęć 10-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:50 | Godzina zakończenia 11:05 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 9 Moduł 2. Narzędzia budowania zrozumienia. | Prowadzący Dorota Jaslan | Data realizacji zajęć 10-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:05 | Godzina zakończenia 12:35 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 9 Przerwa | Prowadzący Dorota Jaslan | Data realizacji zajęć 10-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:35 | Godzina zakończenia 12:50 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 9 Moduł 3. Komunikowanie werbalne i niewerbalne. | Prowadzący Dorota Jaslan | Data realizacji zajęć 10-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:50 | Godzina zakończenia 14:20 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 9 Przerwa obiadowa | Prowadzący Dorota Jaslan | Data realizacji zajęć 10-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:20 | Godzina zakończenia 14:50 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 9 Moduł 4. Emocje w sytuacjach trudnych. | Prowadzący Dorota Jaslan | Data realizacji zajęć 10-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:50 | Godzina zakończenia 16:20 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 9 Podsumowanie. Ewaluacja. Post-test. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 10-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:20 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 00:10 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 340,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 340,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto234,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto234,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Dorota Jaslan
W 2000 roku uzyskała Certyfikat Trenera Biznesu TMT Group, w 2011 mentora – Successful Gender Sensitive Business Support, wydany przez Women’s Business Development Agency UK, od 2015 roku posiada Certyfikat Coacha PRISM Brain Mapping. Od 2013 należy do Polskiego Towarzystwa Psychologii Procesu. Posiada uprawnienia psychoterapeuty oraz rekomendacje Polskiego Towarzystwa Psychologii Procesu (PTPP) do prowadzenia terapii i pracy z grupami pod stałą superwizją nauczyciela psychologii zorientowanej na proces. W swojej pracy łączy wiedzę psychologiczną, psychoterapeutyczną oraz biznesową zdobytą w ciągu 20 lata praktyki zawodowej oraz licznych szkoleń u najlepszych mentorów w kraju i za granicą. Autorka opracowań merytorycznych do e-learnigu, filmów/platform szkoleniowych. W 2020 roku uzyskała międzynarodowy certyfikat coacha sukcesji. Rozpoczęła prace nad przygotowaniem rozprawy doktorskiej w Collegium Medicum Uniwersytetu Jagiellońskiego związaną z tematem wypalenia zawodowego.
Wykształcenie wyższe - absolwentka pedagogiki na Uniwersytecie Jagiellońskim i zarządzania na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie.
Posiada duże doświadczenie w świadczeniu tego typu usług.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik szkolenia otrzyma autorskie materiały szkoleniowe (prezentacja multimedialna, skrypt itp.) drogą mailową na dzień przed rozpoczęciem szkolenia.
Warunki uczestnictwa
Osoba zainteresowana skorzystaniem z usługi rozwojowej z dofinansowaniem musi zarejestrować się w Bazie Usług Rozwojowych oraz dokonać zapisu na usługę przed jej rozpoczęciem, z użyciem numeru ID wsparcia.
Każdy uczestnik szkolenia otrzyma link aktywacyjny do platformy szkoleniowej, aktywacja umożliwi uczestnictwo w szkoleniu.
Podczas logowania się do platformy (system prosi tylko o podanie: imienia, e-maila i hasła) w celu jednoznacznego zidentyfikowania uczestnika szkolenia wymagane jest podanie imienia i nazwiska uczestnika.
Lista obecności na szkoleniu będzie sporządzona na podstawie pisemnych potwierdzeń uczestników szkolenia o ich uczestnictwie w szkoleniu oraz dodatkowo na podstawie potwierdzenia obecności na czacie.
Informacje dodatkowe
Czas trwania usługi szkoleniowej to 10 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna= 45 minut). Szkolenie jest jednodniowe, ujęte w 4 moduły. Planujemy przerwy pomiędzy modułami.
Usługa jest zwolniona z podatku VAT w przypadku, kiedy przedsiębiorstwo zwolnione jest z podatku VAT lub dofinansowanie wynosi co najmniej 70%. W innej sytuacji do ceny netto doliczany jest podatek VAT w wysokości 23%.
Podstawa: §3 ust. 1 pkt. 14 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz szczegółowych warunków stosowania tych zwolnień (Dz.U. z 2018 r., poz. 701).
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Szkolenia odbywają się na platformie ClikcMeeting w formie Webinaru.
Warunki techniczne niezbędne do udziału w usłudze:
Każdy komputer używany na co dzień będzie wystarczający do uczestnictwa w usłudze rozwojowej. Rekomendujemy udział w szkoleniu za pośrednictwem komputera. Tablet a zwłaszcza smartfon może być mniej praktyczny ze względu na wielkość ekranu.
1. Komputer/laptop – najlepiej, procesor Intel Core od i3 w górę, zalecane 4 GB RAM lub więcej, tablet 3 GB RAM lub smartfon.
2. Stałe łącze internetowe w dowolnej technologii – światłowód, GSM 3G lub 4G/LTE, Internet kablowy, zalecane min. 3 Mb/s w zakresie pobieranie i wysyłania danych.
3. W miarę możliwości najnowszy system operacyjny: Windows 10 lub 8, 7, Vista z SP1; macOS X z macOS 10.7 lub nowszy, iOS 10 lub nowszy lub dedykowana aplikacja mobilna z AppStore lub GooglePlay, Android w wersji 4.0.4 lub nowszy w przypadku tabletów lub inne systemy operacyjne dające pewność odbioru transmisji bez zakłóceń.
4. Dowolna przeglądarka internetowa (zalecana Chrome lub Mozilla FireFox).
5. Głośniki lub słuchawki.
W trakcie szkolenia dostęp do wizji i dźwięku mają tylko trenerzy, uczestnicy szkolenia mogą komunikować się jedynie za pomocą czatu.
Link umożliwiający uczestnictwo w spotkaniu on-line ważny jest tylko w dniu szkolenia. Do każdego szkolenia przypisany jest oddzielny link.