Usługa - Studia podyplomowe - INTEGRACJA SENSORYCZNA
Usługa - Studia podyplomowe - INTEGRACJA SENSORYCZNA
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Edukacja
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Studia podyplomowe przeznaczone są dla pedagogów, pedagogów specjalnych, psychologów, fizjoterapeutów, logopedów, terapeutów zajęciowych posiadających tytuł magistra lub licencjat.
Uczestnikami mogą być osoby korzystające z Małopolskiego Pociągu do Kariery.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników100
- Data zakończenia rekrutacji15-04-2025
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi620
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieńStudia podyplomowe
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem studiów podyplomowych z zakresu integracji sensorycznej jest rozwój umiejętności diagnozowania i terapii dzieci z zaburzeniami integracji sensorycznej, a także zdobycie wiedzy na temat efektywnych metod pracy z pacjentami. Ukończenie studiów potwierdza przygotowanie do pracy z dziećmi i dorosłymi w kontekście rehabilitacji sensorycznej.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Rozróżnienie rodzajów zaburzeń integracji sensorycznej oraz ich wpływu na funkcjonowanie dzieci. | Kryteria weryfikacji student przypisuje odpowiednie zaburzenia do określonych objawów i sytuacji życiowych dzieci. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik projektuje plany terapeutyczne dla dzieci z zaburzeniami integracji sensorycznej. | Kryteria weryfikacji Student wybiera odpowiednie techniki terapeutyczne na podstawie opisanych przypadków. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik charakteryzuje metody diagnozowania zaburzeń integracji sensorycznej. | Kryteria weryfikacji Student wskazuje odpowiednie narzędzia diagnostyczne do różnych zaburzeń. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik ocenia efektywność zastosowanych metod terapeutycznych w pracy z dziećmi. | Kryteria weryfikacji student ocenia skuteczność terapii na podstawie wyników klinicznych przedstawionych w przypadku. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik organizuje i nadzoruje pracę z dziećmi w grupach terapeutycznych. | Kryteria weryfikacji Student planuje sesję terapeutyczną, uwzględniając aspekty organizacyjne oraz zasady bezpieczeństwa. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik montuje i adaptuje materiały wspomagające terapię integracji sensorycznej. | Kryteria weryfikacji tudent wskazuje odpowiednie materiały do konkretnych ćwiczeń sensorycznych oraz ocenia ich przydatność. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik monitoruje postępy dziecka w terapii integracji sensorycznej. | Kryteria weryfikacji Student planuje i przeprowadza ocenę postępów dziecka na podstawie wskaźników rozwoju. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Główny cel usługi: Celem studiów podyplomowych z zakresu integracji sensorycznej jest przygotowanie specjalistów do diagnozowania i terapii zaburzeń integracji sensorycznej u dzieci oraz osób dorosłych. Program kształcenia ma na celu rozwój kompetencji zawodowych w zakresie przeprowadzania diagnostyki, tworzenia indywidualnych planów terapeutycznych, a także skutecznej pracy z pacjentami w terapii sensorycznej.
Charakter studiów: Studia mają charakter praktyczno-teoretyczny, a ich struktura obejmuje zarówno zajęcia wykładowe, jak i intensywne ćwiczenia praktyczne.
Przygotowanie w zakresie merytorycznym obejmuje m.in. przedmioty:
- Podstawy pedagogiki specjalnej
- Dydaktyka specjalna
- Diagnostyka w pedagogice specjalnej
- Etyka zawodu nauczyciela
- Elementy psychologii klinicznej i psychopatologii
- Podstawy neuropsychologii
- Anatomia i fizjologia układu nerwowego z elementami neurologii
- Choroby wieku dziecięcego i choroby przewlekłe u dzieci
- Teoria odruchów sensomotorycznych. Rozwój ontogenetyczny systemów percepcyjnych.
- Rozwój psychomotoryczny dziecka. Różnice indywidualne w rozwoju dzieci.
- Zaburzenia w rozwoju układu ruchu
- Teoria integracji sensorycznej. Organizacja terapii na terenie placówki oświatowej i rehabilitacyjnej.
- Zaburzenia integracji sensorycznej
- Diagnoza zaburzeń integracji sensorycznej
- Programowanie terapii w zaburzeniach SI
- Autyzm (jednostka chorobowa i postępowanie diagnostyczno-terapeutyczne w SI).
- Zespół Downa (jednostka chorobowa i postępowanie diagnostyczno-terapeutyczne w SI).
- Mózgowe porażenie dziecięce ( jednostka chorobowa i postępowanie diagnostyczno-terapeutyczne w SI).
- Wybrane zespoły genetyczne (jednostka chorobowa i postępowanie diagnostyczno-terapeutyczne w SI).
- ADHD, ADD, wcześniactwo (postępowanie diagnostyczno-terapeutyczne w SI).
- Dziecko niedowidzące i niedosłyszące (postępowanie diagnostyczno-terapeutyczne w SI).
- Zaburzenia mowy (postępowanie diagnostyczno-terapeutyczne w SI).
- Uogólnione i specyficzne trudności w nauce (dysleksja, dysgrafia), zaburzenia zachowania a postępowanie diagnostyczno-terapeutyczne w SI
- Terapia SI a inne metody rehabilitacyjne i psychologiczno – pedagogiczne
- Psychologiczne problemy rodziców dzieci z dysfunkcjami rozwojowymi
- Sala SI ćwiczenia praktyczne
- Pierwsza pomoc
Czas trwania studiów: 3 semestry
Liczba możliwych punktów ECTS: 77
Główne zasady organizacji studiów: studia organizowane są w formie zaocznej
Rodzaj dokumentu potwierdzającego ukończenie studiów/uzyskanych kwalifikacji:
Przerwy nie wliczają się w czas trwania studiów.
Liczba godzin kontaktowych: 500 godzin + 120 godzin praktyk
Walidacja jest prowadzona w formie testu teoretycznego na ostatnich zajęciach.
Usługa stacjonarna trwa: 100 godzin. Pozostałe godziny są prowadzone w formie zdalnej.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 100 Podstawy pedagogiki specjalnej | Data realizacji zajęć 15-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 100 Dydaktyka specjalna | Data realizacji zajęć 15-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 16:25 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 100 Diagnostyka w pedagogice specjalnej | Data realizacji zajęć 15-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 20:35 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 100 Elementy psychologii klinicznej i psychopatologii | Data realizacji zajęć 16-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 100 Podstawy neuropsychologii | Data realizacji zajęć 16-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 16:25 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 100 Anatomia i fizjologia układu nerwowego z elementami neurologii | Data realizacji zajęć 16-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 20:35 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 100 Choroby wieku dziecięcego i choroby przewlekłe u dzieci | Data realizacji zajęć 28-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 100 Teoria odruchów sensomotorycznych. Rozwój ontogenetyczny systemów percepcyjnych | Data realizacji zajęć 28-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 16:25 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 100 Rozwój psychomotoryczny dziecka. Różnice indywidualne w rozwoju dzieci. | Data realizacji zajęć 28-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 20:35 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 100 Zaburzenia w rozwoju układu ruchu | Data realizacji zajęć 29-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 100 Teoria integracji sensorycznej. Organizacja terapii na terenie placówki oświatowej i rehabilitacyjnej. | Data realizacji zajęć 29-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 16:25 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 100 Zaburzenia integracji sensorycznej | Data realizacji zajęć 29-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 20:35 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 100 Diagnoza zaburzeń integracji sensorycznej | Data realizacji zajęć 30-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 100 Programowanie terapii w zaburzeniach SI | Data realizacji zajęć 30-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 16:25 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 100 Autyzm (jednostka chorobowa i postępowanie diagnostyczno-terapeutyczne w SI) | Data realizacji zajęć 30-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 20:35 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 100 Zespół Downa (jednostka chorobowa i postępowanie diagnostyczno-terapeutyczne w SI.) | Data realizacji zajęć 12-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 100 Mózgowe porażenie dziecięce (jednostka chorobowa i postępowanie diagnostyczno-terapeutyczne w SI.) | Data realizacji zajęć 12-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 16:25 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 100 ADHD, ADD, wcześniactwo (postepowanie terapeutyczno- diagnostyczne w SI.) | Data realizacji zajęć 12-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 20:35 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 100 Dziecko niedowidzące i niedosłyszące (postępowanie diagnostyczno-terapeutyczne w SI.) | Data realizacji zajęć 13-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 100 Zaburzenia mowy (postępowanie diagnostyczno-terapeutyczne w SI.) | Data realizacji zajęć 13-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 16:25 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 100 Uogólnione i specyficzne trudności w nauce (dysleksja, dysgrafia), zaburzenia zachowania a postępowanie diagnostyczno-terapeutyczne w SI | Data realizacji zajęć 13-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 20:35 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 100 Terapia SI, a inne metody rehabilitacyjne i psychologiczno-pedagogiczne | Data realizacji zajęć 25-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 100 Psychologiczne problemy rodziców dzieci z dysfunkcjami rozwojowymi | Data realizacji zajęć 25-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 16:25 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 100 Sala SI ćwiczenia praktyczne | Data realizacji zajęć 25-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 20:35 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 100 Pierwsza pomoc | Data realizacji zajęć 26-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 100 Podstawy pedagogiki specalnej | Data realizacji zajęć 26-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 16:25 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 100 Dydaktyka specjalna | Data realizacji zajęć 26-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 20:35 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 100 Diagnostyka w pedagogice specjalnej | Data realizacji zajęć 27-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 100 Etyka zawodu nauczyciela | Data realizacji zajęć 27-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 16:25 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 100 Elementy psychologii klinicznej i psychopatologii | Data realizacji zajęć 27-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 20:35 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 100 Podstawy neuropsychologii | Data realizacji zajęć 10-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 100 Anatomia i fizjologia układu nerwowego z elementami neurologii | Data realizacji zajęć 10-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 16:25 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 33 z 100 Choroby wieku dziecięcego i choroby przewlekłe u dzieci | Data realizacji zajęć 10-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 20:35 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 34 z 100 Teoria odruchów sensomotorycznych. Rozwój ontogenetyczny systemów percepcyjnych | Data realizacji zajęć 11-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 35 z 100 Rozwój psychomotoryczny dziecka. Różnice indywidualne w rozwoju dzieci | Data realizacji zajęć 11-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 16:25 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 36 z 100 Zaburzenia w rozwoju układu ruchu | Data realizacji zajęć 11-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 20:35 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 37 z 100 Teoria integracji sensorycznej. Organizacja terapii na terenie placówki oświatowej i rehabilitacyjnej. | Data realizacji zajęć 23-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 38 z 100 Zaburzenia integracji sensorycznej | Data realizacji zajęć 23-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 16:25 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 39 z 100 Diagnoza zaburzeń integracji sensorycznej | Data realizacji zajęć 23-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 20:35 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 40 z 100 Programowanie terapii w zaburzeniach SI | Data realizacji zajęć 24-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 41 z 100 Autyzm (jednostka chorobowa i postępowanie diagnostyczno-terapeutyczne w SI) | Data realizacji zajęć 24-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 16:25 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 42 z 100 Zespół Downa (jednostka chorobowa i postępowanie diagnostyczno-terapeutyczne w SI) | Data realizacji zajęć 24-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 20:35 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 43 z 100 Mózgowe porażenie dziecięce (jednostka chorobowa i postępowanie diagnostyczno-terapeutyczne w SI) | Data realizacji zajęć 25-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 44 z 100 Wybrane zespoły genetyczne (jednostka chorobowa i postępowanie diagnostyczno-terapeutyczne w SI) | Data realizacji zajęć 25-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 16:25 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 45 z 100 ADHA, ADD i wcześniactwo (jednostka chorobowa i postępowanie diagnostyczno-terapeutyczne w SI) | Data realizacji zajęć 25-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 20:35 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 46 z 100 Dziecko niedowidzące i niedosłyszące (postępowanie diagnostyczno-terapeutyczne w SI) | Data realizacji zajęć 06-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 47 z 100 Zaburzenia mowy (postępowanie diagnostyczno-terapeutyczne w SI) | Data realizacji zajęć 06-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 16:25 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 48 z 100 Uogólnione i specyficzne trudności w nauce (dysleksja, dysgrafia), zaburzenia zachowania a postępowanie diagnostyczno-terapeutyczne w SI | Data realizacji zajęć 06-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 20:35 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 49 z 100 Terapia SI, a inne metody rehabilitacyjne i psychologiczno-pedagogiczne | Data realizacji zajęć 07-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 50 z 100 Psychologiczne problemy rodziców dzieci z dysfunkcjami rozwojowymi | Data realizacji zajęć 07-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 16:25 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 51 z 100 Sala SI ćwiczenia praktyczne | Data realizacji zajęć 07-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 20:35 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 52 z 100 Pierwsza pomoc | Data realizacji zajęć 18-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 53 z 100 Podstawy pedagogiki specjalnej | Data realizacji zajęć 18-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 16:25 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 54 z 100 Dydaktyka specjalna | Data realizacji zajęć 18-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 20:35 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 55 z 100 Diagnostyka w pedagogice specjalnej | Data realizacji zajęć 19-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 56 z 100 Elementy psychologii klinicznej i psychopatologii | Data realizacji zajęć 19-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 16:25 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 57 z 100 Podstawy neuropsychologii | Data realizacji zajęć 19-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 20:35 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 58 z 100 Anatomia i fizjologia układu nerwowego z elementami neurologii | Data realizacji zajęć 20-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 59 z 100 Choroby wieku dziecięcego i choroby przewlekłe u dzieci | Data realizacji zajęć 20-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 16:25 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 60 z 100 Teoria odruchów sensomotorycznych. Rozwój ontogenetyczny systemów percepcyjnych | Data realizacji zajęć 20-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 20:35 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 61 z 100 Zaburzenia integracji sensorycznej | Data realizacji zajęć 01-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 62 z 100 Diagnoza zaburzeń integracji sensorycznej | Data realizacji zajęć 01-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 16:25 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 63 z 100 Autyzm ((jednostka chorobowa i postępowanie diagnostyczno-terapeutyczne w SI) | Data realizacji zajęć 02-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 64 z 100 Zespół Downa (jednostka chorobowa i postępowanie diagnostyczno-terapeutyczne w SI) | Data realizacji zajęć 02-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 16:25 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 65 z 100 Wybrane zespoł genetyczne (jednostka chorobowa i postępowanie diagnostyczno-terapeutyczne w SI) | Data realizacji zajęć 03-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 66 z 100 ADHD, ADD, wcześniactwo (postępowanie diagnostyczno-terapeutyczne w SI) | Data realizacji zajęć 03-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 16:25 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 67 z 100 Uogólnione i specyficzne trudności w nauce (dysleksja, dysgrafia), zaburzenia zachowania a postępowanie diagnostyczno-terapeutyczne w SI | Data realizacji zajęć 16-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 16:25 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 68 z 100 Dydaktyka specjalna | Data realizacji zajęć 17-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 69 z 100 Elementy psychologii klinicznej i psychopatologii | Data realizacji zajęć 26-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 70 z 100 Anatomia i fizjologia układu nerwowego z elementami neurologii | Data realizacji zajęć 29-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 16:25 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 71 z 100 Zaburzenia integracji sensorycznej | Data realizacji zajęć 30-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 16:25 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 72 z 100 Programowanie terapii w zaburzeniach SI | Data realizacji zajęć 31-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 73 z 100 Sala SI ćwiczenia praktyczne | Data realizacji zajęć 13-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 74 z 100 Dydaktyka specjalna | Data realizacji zajęć 14-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 75 z 100 Diagnostyka w pedagogice specjalnej | Data realizacji zajęć 14-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 16:25 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 76 z 100 Elementy psychologii klinicznej i psychopatologii | Data realizacji zajęć 26-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 77 z 100 Podstawy neuropsychologii | Data realizacji zajęć 27-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 16:25 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 78 z 100 Teoria odruchów sensomotorycznych. Rozwój ontogenetyczny systemów percepcyjnych | Data realizacji zajęć 28-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 79 z 100 Diagnoza zaburzeń integracji sensorycznej | Data realizacji zajęć 11-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 80 z 100 Sala SI ćwiczenia praktyczne | Data realizacji zajęć 11-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 16:25 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 81 z 100 Dydaktyka specjalna | Data realizacji zajęć 12-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 82 z 100 Diagnostyka w pedagogice specjalnej | Data realizacji zajęć 08-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 83 z 100 Elementy psychologii klinicznej i psychopatologii | Data realizacji zajęć 09-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 16:25 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 84 z 100 Podstawy neuropsychologii | Data realizacji zajęć 21-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 85 z 100 Diagnoza zaburzeń integracji sensorycznej | Data realizacji zajęć 22-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 86 z 100 Sala SI ćwiczenia praktyczne | Data realizacji zajęć 23-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 16:25 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 87 z 100 Diagnoza zaburzeń integracji sensorycznej | Data realizacji zajęć 06-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 88 z 100 Diagnoza zaburzeń integracji sensorycznej | Data realizacji zajęć 07-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 89 z 100 Podstawy neurpsychologii | Data realizacji zajęć 19-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 90 z 100 Elementy psychologii klinicznej i psychopatologii | Data realizacji zajęć 20-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 20:35 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 91 z 100 Zaburzenia mowy (postępowanie diagnostyczno-terapeutyczne w SI) | Data realizacji zajęć 21-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 92 z 100 Diagnoza zaburzeń integracji sensorycznej | Data realizacji zajęć 10-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 20:35 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 93 z 100 Sala SI ćwiczenia praktyczne | Data realizacji zajęć 11-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 20:35 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 94 z 100 Teoria odruchów sensomotorycznych. Rozwój ontogenetyczny systemów percepcyjnych | Data realizacji zajęć 23-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 20:05 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 95 z 100 Choroby wieku dziecięcego i choroby przewlekłe u dzieci | Data realizacji zajęć 24-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 12:05 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 96 z 100 Diagnostyka w pedagogice specjalnej | Data realizacji zajęć 25-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 12:05 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 97 z 100 Dziecko niedowidzące i niedosłyszące (postępowanie diagnostyczno-terapeutyczne w SI) | Data realizacji zajęć 06-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 20:35 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 98 z 100 Mózgowe porażenie dziecięce (jednostka chorobowa i postępowanie diagnostyczno-terapeutyczne w SI) | Data realizacji zajęć 07-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 12:05 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 99 z 100 Programowanie terapii w zaburzeniach SI | Data realizacji zajęć 08-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 12:05 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 100 z 100 Walidacja. Test teoretyczny | Data realizacji zajęć 08-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 600,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 600,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto7,42 PLN
- Koszt osobogodziny netto7,42 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Katarzyna Bieniek
Akademia Wychowania Fizycznego w Krakowie - doktor nauk o kulturze fizycznej
Uniwersytet Humanistyczno- Przyrodniczy Jana Kochanowskiego w Kielcach, Wydział Nauk o Zdrowiu, kierunek: Fizjoterapia - magister
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, Wydział Pedagogiczny i Artystyczny, kierunek: Przygotowanie pedagogiczne do pracy nauczycielskiej - studia podyplomowe
Uniwersytet Humanistyczno- Przyrodniczy Jana Kochanowskiego w Kielcach, Wydział Nauk o Zdrowiu, kierunek: Organizacja i zarządzanie o ochronie zdrowia - studia podyplomowe
Karolina Korczyńska
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, Wydział Lekarski i Nauk o Zdrowiu- kierunek fizjoterapia - studia licencjackie i magisterskie;
Wyższa Szkoła Humanistyczno-Ekonomiczna w Brzegu, Wydział Nauk Społecznych i Ekonomicznych - kierunek - Integracja Sensoryczna
Doświadczenie:
Fizjoterapeuta w Przychodni "Zdrowie" w Kielcach
Fizjoterapeuta, terapeuta Integracji Sensorycznej w Centrum Medycznym "College Medical Clinic" i Fundacji na Recz Promocji Zdrowia "PULS"
Inne kwalifikacje i umiejętności:
Szkolenie z zakresu Terapii Naurotaktylnej
Kurs Terapia ręki
Szkolenie z zakresu oceny funkcjonalnej i prowadzenia dokumentacji medycznej pacjentów w wieku rozwojowym (0-7 lat)
Kurs masaż logopedyczny
Kurs Kinesiology Taping ( poziom podstawowy i zaawansowany)
Kurs masażu sportowego
Agnieszka Gałęzowska
Akademia Świętokrzyska w Kielcach, Wydział - Pedagogiczny i Nauk o Zdrowiu, kierunek: Pedagogika, specjalność: rewalidacja z terapią pedagogiczną - magister
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, kierunek: Psychopedagogika, diagnoza i pomoc psychologiczna - studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Ekonomii, Turystyki i Nauk Społecznych w Kielcach, kierunek: Pedagogika, specjalność: Edukacja wczesnoszkolna i przedszkolna z językiem angielskim i informatyką - licencjat
Wyższa Szkoła Humanistyczno- Ekonomiczna w Brzegu, kierunek: Edukacja i wspomaganie osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu i Zespołem Aspergera
Kursy i szkolenia:
Elementy Terapii Poznawczo - Behawioralnej w pracy z dziećmi i młodzieżą ze spektrum autyzmu - CTPB w Warszawie
Organizacja i zarządzanie oświatą - ZDZ w Kielcach
Integracja Sensoryczna - PSTIS w Warszawie
Kierownik wycieczek szkolnych
Integracja sensoryczna: teoria, diagnoza i terapia- CWRO w Konstancinie - Jeziorna
Aktywizacja społeczna i zawodowa osób z autyzmem - SYNAPSIS w Warszawie
Uczenie zachowań społecznych dzieci z autyzmem - Instytut Wspomagania Rozwoju Dziecka w Gdańsku
Metody stymulacyjne w diagnozie i terapii dzieci autystycznych - Instytut Szkoleń i Analiz Gospodarczych w Warszawie
Diagnoza zespołu nadpobudliwości psychoruchowej (ADHD) - Niepubliczna Placówka Doskonalenia Nauczycieli w Warszawie
Kurs kwalifikacyjny Oligofrenopedagogika
Kurs Terapii behawioralnej - I, II i III stopnia
Ewa Machnicka- Zielińska
Akademia Świętokrzyska w Kielcach - Wydział Matematyczno- Przyrodniczy, kierunek: Geografia - magister
Wyższa Szkoła Umiejętności, kierunek: Turystyka i rekreacja, specjalność: Obsługa ruchu turystycznego - magister
Wyższa Szkoła Ekonomii i Administracji, kierunek: Europeistyka, specjalność: Administracja w Unii Europejskiej - licencjat
Wyższa Szkoła Umiejętności - II rok st. uzupełniające magisterskie kierunek: Ekonomia, specjalność: Gospodarka turystyczna - magister
Wyższa Szkoła Ekonomii i Prawa kierunek: Ekonomia, Specjalność: Zarządzanie i pozyskiwanie funduszy z Unii Europejskiej- magister
Wyższa Szkoła Umiejętności - studia inżynierskie, Ochrona środowiska - inżynier
Uniwersytet Rzeszowski - zarządzanie oświatą - studia podyplomowe
Uniwersytet Łódzki - pedagogika wczesnoszkolna i przedszkolna - studia podyplomowe
Zakład Doskonalenia Zawodowego - Pedagogika opiekuńcza - studia podyplomowe
Wyższa Szkołą Ekonomii i Prawa - Bezpieczeństwo i higiena pracy - studia podyplomowe
Zakład Doskonalenia Zawodowego - Edukacja dla bezpieczeństwa - studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Ekonomii i Prawa - Zarządzanie zasobami ludzkimi - studia podyplomowe
Resocjalizacja i socjoterapia, Logopedia - Świętokrzyska Szkoła Wyższa
Integracja sensoryczna, Edukacja i wspieranie osób z autyzmem, aspergerem i innymi zaburzeniami - Wyższa Szkoła w Brzegu
Surdopedagogika, Tyflopedagogika, Oligofrenopedagogika, Edukacja i rewalidacja osób z niepełnosprawnością intelektualną - ZDZ Kielce
Agnieszka Hajduk
Akademia Świętokrzyska im. Jana Kochanowskiego w Kielcach, Wydział Pedagogiczny i Nauk o Zdrowiu, kierunek: pedagogika w zakresie rewalidacji z terapią pedagogiczną - magister
Uniwersytet Rzeszowski - Edukacja i potrzeby rewalidacyjne osób z niepełnosprawnością intelektualną - studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Humanistyczno- Ekonomiczna w Brzegu -
Integracja Sensoryczna, Edukacja elementarna - wychowanie przedszkolne i edukacja wczesnoszkolna, Edukacja i wspomaganie osób z autyzmem, zespołem Aspergera (ASD),
Kursy/Szkolenia:
Centrum doskonalenia Nauczycieli w Kielcach - Oligofrenopedagogika
Centrum Wspomagania Rozwoju Osobowości - Integracja Sensoryczna- teoria, diagnoza i terapia
Świętokrzyski Ośrodek Doradztwa Metodycznego i Doskonalenia Nauczycieli w Kielcach - Metoda Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne
Samorządowy Ośrodek Doradztwa Metodycznego i Doskonalenia Nauczycieli w Kielcach - Język angielski na poziomie B
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały w formie skryptu zostaną udostępnione na platformie.
Informacje dodatkowe
Warunki uczestnictwa Warunkiem uczestnictwa jest zarejestrowanie się i założenie konta w Bazie Usług Rozwojowych, zapisanie się na szkolenie za pośrednictwem Bazy oraz spełnienie wszystkich warunków określonych przez operatora, do którego składają Państwo dokumenty o dofinansowanie.
Koszt całej całej usługi 4750 zł, w tym:
- 4600 zł czesne
- 150 zł wpisowe
Słuchacze zobowiązani są do odbycia praktyk - 120 godzin.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Platforma /rodzaj komunikatora, za pośrednictwem którego prowadzona będzie usługa: Microsoft Teams
Wymagania sprzętowe:
Procesor: Minimum 1,1 GHz lub szybszy, dwa rdzenie
Pamięć 4,0 GB RAM
Dysk twardy 3,0 GB wolnego miejsca na dysku
Wyświetlana rozdzielczość ekranu 1024 x 768
Karta graficzna:
System operacyjny Windows: Sprzętowa akceleracja grafiki wymaga DirectX 9 lub nowszego, z WDDM 2.0 lub nowszym dla Windows 10 (lub WDDM 1.3 lub nowszym dla Windows 10 Fall Creators Update)
System operacyjny Windows 11, Windows 10 (z wyłączeniem Windows 10 LTSC dla aplikacji komputerowej Teams), Windows 10 na ARM, Windows 8.1, Windows Server 2019, Windows Server 2016, Windows Server 2012 R2.
Uwaga: zalecamy korzystanie z najnowszej wersji systemu Windows i dostępnych poprawek zabezpieczeń. Wersja .NET Wymaga środowiska .NET 4.5 CLR lub nowszego
Wideo Kamera wideo USB 2.0
Urządzenia: Standardowa kamera, mikrofon i głośniki w laptopie
Łącze sieciowe: Firma Microsoft zaleca minimalną prędkość pobierania 1,5 Mb/s i prędkość wysyłania 1,5 Mb/s w przypadku rozmów jeden na jednego w aplikacji Teams.
W przypadku grupowych rozmów wideo zalecana prędkość pobierania i wysyłania wynosi 4 Mb/s. Niezbędne oprogramowanie umożliwiające
Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów: nie dotyczy
Okresu ważności linku umożliwiającego uczestnictwo w spotkaniu on-line: spotkanie trwa do czasu zakończenia przez organizatora
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe