Wdrażanie nowych modeli i form organizacji pracy - Szkolenie w ramach Akademii HR
Wdrażanie nowych modeli i form organizacji pracy - Szkolenie w ramach Akademii HR
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Identyfikator projektuAkademia HR
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Grupę docelową szkolenia stanowią osoby w zespołach HR, osoby odpowiedzialne za politykę personalną przedsiębiorstwa lub za zarządzanie zasobami ludzkimi oraz menadżerowie/menadżerki lub kandydaci/kandydatki na menadżerów. Nie stawia się uczestnikom dodatkowych wymagań w kwestii pełnionej obecnie funkcji, doświadczenia, zakresu zadań oraz wiedzy i umiejętności niezbędnych do udziału w szkoleniu.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji16-01-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie „Wdrażanie nowych modeli i form organizacji pracy” umożliwia samodzielne wdrażanie nowych modeli zwinnej organizacji pracy oraz elastycznych form zatrudnieniaw różnorodnych zespołach, co wspiera efektywny rozwój firmy dzięki lepszemu dostosowaniu się do szybko zmieniających się warunków rynkowych.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Przedstawia mechanizmy i trendy rynkowe, które wpływają na konieczność wdrażania nowych modeli organizacji pracy oraz stosowania elastycznych i partnerskich form zatrudnienia. | Kryteria weryfikacji Omawia mechanizmy i tendencje rynkowe. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Przedstawia kluczowe zasady leżące u podstaw wdrażania nowych modeli organizacji pracy, takich jak praca w podejściu zwinnym (agile), w zespołach zróżnicowanych pod względem wieku, kultury i innych czynników. | Kryteria weryfikacji omawia filozofię Agile oraz charakteryzuje nowe modele organizacji związane z pracą zwinną w zróżnicowanych wewnętrznie zespołach. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Analizuje zalety i potencjalne ryzyka wynikające z wprowadzenia elastycznych i partnerskich form zatrudnienia w organizacji. | Kryteria weryfikacji Opisuje elastyczne formy świadczenia pracy, partnerskie formy świadczenia pracy oraz wskazuje i charakteryzuje korzyści i zagrożenia związane z wprowadzonymi formami świadczenia pracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Podaje przepisy i regulacje prawne określające zasady właściwego stosowania elastycznych i partnerskich form zatrudnienia. | Kryteria weryfikacji Omawia regulacje prawne związane z prowadzeniem elastycznych i partnerskich form świadczenia pracy, a także wymienia plusy i minusy elastycznych form pracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Rozpoznaje wymagania kadry menedżerskiej i pracowników związane z wdrażaniem nowych modeli organizacji pracy oraz stosowaniem elastycznych i partnerskich form zatrudnienia. | Kryteria weryfikacji Wskazuje i charakteryzuje nowe modele organizacji pracy i wykorzystaniaelastycznych / partnerskich form świadczenia pracy. Omawia metody badania potrzeb kadry. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Efektywnie wspiera kadrę menedżerską w procesie wdrażania nowych modeli organizacji pracy, takich jak praca w podejściu zwinnym (agile) | Kryteria weryfikacji Omawia metody udzielania wsparcia przedstawicielom kadry menadżerskiej we wprowadzaniu nowych modeli organizacji z filozofią Agile | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wspiera menedżerów w budowaniu sprawnych zespołów opartycho zróżnicowane modele i formy świadczenia pracy. | Kryteria weryfikacji Opisuje formy wsparcia menadżerów w budowaniu sprawnych zespołów Test teoretycznycharakteryzuje modele świadczenia pracy wspierające menadżerów. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Dostosowuje procesy rekrutacyjne, uwzględniając aspekty formalno-prawne, do potrzeb pracowników i współpracowników preferujących partnerskie formy zatrudnienia, takie jak kontrakty czy współpraca z freelancerami. | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje kwestie formalno - prawne związane z procesami rekrutacyjnymi, wymienia i opisuje partnerskie formy świadczenia pracy, łączy odpowiednie procesy rekrutacyjnez odpowiednimi formami świadczenia pracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Adaptuje rozwiązania i regulacje prawne do wymagań partnerskich modeli oraz form zatrudnienia. | Kryteria weryfikacji Dopasowuje formy i rozwiązania prawne do partnerskich modeli i form świadczenia pracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie realizowane jest w formie zdalnej w czasie rzeczywistym.
Proces walidacji: Walidacja wiedzy odbywa się poprzez test teoretyczny.
Program szkolenia:
Dzień I:
- Nowoczesne podejścia do organizacji pracy i świadczenia usług – trendy i mechanizmy rynkowe
- Agile a wdrażanie nowych modeli organizacji pracy - jak zwinne podejścia wspierają transformację struktur organizacyjnych.
- Elastyczne i partnerskie formy pracy - omówienie zalet i potencjalnych ryzyk związanych z nowoczesnymi modelami zatrudnienia.
- Regulacje prawne a modele pracy - analiza przepisów prawnych w kontekście różnych form świadczenia pracy.
- Oczekiwania menedżerów i pracowników - identyfikacja kluczowych potrzeb i wyzwań obu grup w dynamicznym środowisku pracy.
Dzień II:
- Wsparcie dla menedżerów - procesy i narzędzia wspierające w wyborze optymalnych form zatrudnienia i budowaniu efektywnych zespołów.
- Procesy rekrutacyjne: skuteczne strategie przyciągania i selekcji talentów.
- Systemy monitoringu efektywności - narzędzia umożliwiające ocenę wyników pracy zespołowej i indywidualnej.
- Systemy motywacyjne - projektowanie skutecznych rozwiązań w zakresie motywacji i zaangażowania pracowników.
- Komunikacja w organizacji - innowacyjne rozwiązania wspierające efektywną wymianę informacji w zespołach.
- Zasady współpracy i współodpowiedzialności - budowanie kultury pracy nastawionej na wspólne cele i rezultaty.
- Kultura ciągłego doskonalenia - promowanie postawy uczenia się i rozwoju przez całe życie.
- Test teoretyczny – walidacja - ocena wiedzy i umiejętności w zakresie omawianych tematów.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 880,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 880,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto180,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto180,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Daniel Szostak
personelem, praca zespołowa, komunikacja,
autoprezentacja, metody i narzędzia
poszukiwania pracy, doradztwo zawodowe,
aktywizacja zawodowa, nowoczesne technologie.
Doświadczenie zawodowe: wykładowca, doradca i trener: budowanie
zespołu i współpraca w grupie, zarządzanie
zasobami ludzkimi, psychologia pracy
zespołowej, zarzadzanie przedsiębiorstwem;
Realizacja następującej usługi szkoleniowej:
„Trening umiejętności interpersonalnych”;
Prowadzenie zajęć dydaktycznych na studiach
podyplomowych „Doradztwo zawodowe” (WSIE),
przedmiot: „Techniki autoprezentacji oraz
skuteczne metody aplikowania o pracę”; Wyższa
Szkoła Administracji Publicznej – Studia
podyplomowe - Nowoczesne zarządzanie w
służbie zdrowia, przedmiot: Zarządzanie
zasobami ludzkimi; WSIE w Szczecinie - trener i
wykładowca w dwóch projektach „Kreator
przedsiębiorczości” – Budowanie zespołu i
współpraca w grupie, Podstawy innowacyjnej
przedsiębiorczości; Autor wielu publikacji
naukowych, dydaktycznych i szkoleniowych z
zakresu zarządzania personelem, zasobów
ludzkich, pracy zespołowej.
Prowadzi szkolenia skierowane zarówno do pracowników, jak i managerów, a także szkolenia HR. W ciągu ostatnich 24 miesięcy przeprowadził powyżej 120 godzin szkoleń z zakresu wdrażania nowych modeli i form organizacji pracy.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik otrzyma drogą mailową skrypt szkoleniowy w trakcie szkolenia.
Informacje dodatkowe
Po zakończeniu szkolenia każdy z uczestników otrzymuje certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu.
Certyfikat zawiera informacje o temacie szkolenia, terminie usługi, realizatorze usługi, zakresie tematycznym usługi i efektach uczenia.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Usługa realizowana w formie zdalnej w czasie rzeczywistym. Szkolenie odbywa się z wykorzystaniem platformy Zoom. MINIMALNE WYMAGANIA TECHNICZNE: Procesor 2- rdzeniowy 2 Ghz lub lepszy (zalecany 4- rdzeniowy), 2 GB RAM (zalecane 4 GB), system operacyjny Windows 8 (zalecany Windows 10 lub 11), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja). Przeglądarka internetowa Google Chrome (zalecana), Mozilla Firefox lub Safari. Stałe łącze o prędkości 10 Mbps (zalecane 20 Mbps). Głośniki lub słuchawki. Dostęp do mikrofonu i kamery.