„ROZWÓJ KOMPETENCJI ZESPOŁÓW SPRZEDAŻY TRAIN THE TRAINER” - Szkolenie dwudniowe (forma stacjonarna)
„ROZWÓJ KOMPETENCJI ZESPOŁÓW SPRZEDAŻY TRAIN THE TRAINER” - Szkolenie dwudniowe (forma stacjonarna)
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Identyfikator projektuKierunek - Rozwój
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Kierownicy i managerowie odpowiedzialni za zarządzanie sklepami detalicznymi.
- Minimalna liczba uczestników10
- Maksymalna liczba uczestników18
- Data zakończenia rekrutacji13-01-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Przygotowanie osób uczestniczących w szkoleniu do efektywnego wspierania efektowności działania zespołów sprzedaży pracujących w placówkach handlowych, w tym planowania i wdrażania rozwiązań umożliwiających efektywną i satysfakcjonującą pracę.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Rozróżnia przyczyny braku realizacji zadań oraz postępów w zdobywaniu kompetencji | Kryteria weryfikacji Wskazuje problemy i bariery w rozwoju pracowniczym i stosuje odpowiednie środki, dostosowane do źródła problemu | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Charakteryzuje problemy związane z brakiem wiedzy pracownika | Kryteria weryfikacji Potrafi zaplanować cykl szkoleniowy, wyjaśnić i przekazać w sposób fachowy niezbędną wiedzę | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Kontroluje problemy braku umiejętności | Kryteria weryfikacji Zna zasady prowadzenia treningu indywidualnego lub grupowego | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Monitoruje problemy związane z postawą podwładnego wynikające z braku motywacji lub kłopotów z dyscypliną pracy | Kryteria weryfikacji Wie w jaki sposób korygować niepożądane zachowania, zmotywować zespól oraz poszczególnych pracowników | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Ocenia problemy komunikacyjne związane z mechanizmem projekcji | Kryteria weryfikacji Potrafi wykazać się umiejętnością dostosowania komunikacji oraz wydawania poleceń w sposób nie generujący problemu i zwiększający efektywność pracowników oraz zapewniający im komfort psychiczny | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uzasadnia w praktyce zasadę podawania intencji | Kryteria weryfikacji Dostosowuje właściwy sposób przekazywania swoich intencji nie powodując wydanymi poleceniami spadku motywacji pracowników | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Definiuje problemy własne i podwładnych związane z kwestią autocenzury | Kryteria weryfikacji Rozumie wagę mechanizmu autocenzury i potrafi zastosować tzw. trudne pytania, jest przygotowany do wykorzystania tego mechanizmu w praktyce zarządzania | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Definiuje i wykorzystuje w praktyce schemat kompetencyjny K. Blancharda | Kryteria weryfikacji Wie jak dostosować polecenia oraz sposób zarządzania do etapu rozwoju poszczególnych pracowników przez co zwiększa szanse na ich efektywność oraz umożliwia szybszy rozwój zawodowy | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Stosuje odpowiedni styl zarządzania zależnie od wymogów sytuacji i kompetencji podwładnych | Kryteria weryfikacji Wie jak wykorzystać w praktyce odpowiedni styl zarządzania - od trenerskiego po dyrektorski | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wykorzystuje w praktyce mechanizm działania narzędzia Expose szefa | Kryteria weryfikacji Zna zasady stosowania i będzie umiał zastosować narzędzie "Expose szefa" w praktyce | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Rozróżnia zastosowania odpowiedniego rodzaju Expose | Kryteria weryfikacji Jest przygotowany, aby w trakcie swoich działań managerski stosować różne typy Expose dostosowane do sytuacji i atmosfery panującej w zespole | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Definiuje pojęcie asertywności, docenia jego rolę w codzienny zarządzaniu zespołem i kontaktach międzyludzkich | Kryteria weryfikacji Zna różne techniki asertywne, przećwiczył asertywny styl działania, zna metody jak zaszczepić swojemu zespołowi, niwelując ilość konfliktów | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Rozróżnia potrzeby rozwojowe pracowników potrzebne do zwiększania ich kompetencji oraz efektywności | Kryteria weryfikacji Poznał i potrafi użyć różne narzędzia rozwoju indywidualnego podwładnych zależne od etapu ich rozwoju, kompetencji oraz profilu osobowościowego | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
DZIEŃ 1
Moduł 1: ZMIANA ZACHOWANIA
PRE TEST - test wiedzy
- Wykład:
Prawidłowa diagnoza:
- Zachowanie
- Przyczyna
- Decyzja
Rzeczywiste przyczyny:
- Postawa
- Umiejętności
- Wiedza
- Praca grupowa
Ćwiczenie grupowe: „Obserwuj i pytaj” – pytania o poszczególne obszary – diagnoza problemu.
- Ćwiczenie indywidualne
Przykłady nieprawidłowych zachowań kierownictwa i personelu – środki naprawcze.
- Wykład
- Zmiana przyzwyczajeń
- Nowa umiejętność a wyrabianie nawyku
- Zasada Ebbinghaus’a – utrwalanie zachowań
- Manager efektywnym trenerem
- Praca grupowa
- Podejście trenerskie
- Cykl szkoleniowy: cel, wyjaśnienie, pokaz, weryfikacja, utrwalenie, egzekwowanie
Moduł 2: WYOBRAŻENIA, PROJEKCJE
- Wykład
Percepcja indywidualna:
- Komunikat a zrozumienie
- Skuteczne sposoby porozumiewania się
Potęga projekcji/ wyobrażeń:
- Projekcje jako zjawisko immamentnie negatywne
- Sposoby radzenia sobie z projekcjami:
- Własne – „Trudne pytania”
- Odbiorcy – „dodawanie intencji”
Zrozumieć powody to zbadać interesy:
- Stanowiska wyjściowe
- Opis sytuacji
- Powody zastrzeżeń (obiektywne trudności)
- Obszar wspólny
- Ćwiczenie indywidualne
„Podaj swoje intencje” – generowanie komunikatów uwzględniających swój interes i Rozpraszających obawy odbiorcy.
- Ćwiczenie grupowe
„Wyobrażenia – projekcje” doświadczenie mechanizmu działania – praca w parach
- Moja historia – moderowanie
- Trudne pytania – autocenzor
Moduł 3: Etapy rozwoju pracownika
- Wykład
Metodologia K. Blanchard’a
- Nieświadoma niekompetencja
- Uświadomiona niekompetencja
- Świadoma kompetencja
- Nieświadoma kompetencja
Fazy rozwoju pracownika
- Szczęśliwy debiutant
- Rozczarowany praktyk
- Samodzielny fachowiec
Rola lidera/ zarządzającego:
- Wsparcie
- Delegowanie
- Różnice i dostosowanie stylu do poziomu rozwoju pracownika
- Styl dyrektorski
- Styl trenerski
- Różnice, wady i zalety poszczególnych stylów
- Sposoby i możliwości wykorzystania , dostosowanie stylu do sytuacji
- Ćwiczenie indywidualne
„Mapowanie zespołu” – test określający fazę rozwoju podwładnego
- Podsumowanie 1 dnia szkolenia
DZIEŃ 2
Moduł 4: Expose szefa
- Wykład
Definicja:
- Po co to jest?
- Do czego to służy managerowi?
- Po co to zespołowi?
Kiedy stosujemy Expose:
- Nowy zespół
- Nowy szef
- Przypomnienie
- Zmiana zasad
Rodzaje expose:
- Budujące
- Dyscyplinujące
Struktura procesu:
- Intencja
- Wizja
- Zasady (na czym mi zależy) – co będzie premiowane
- Zasady (czego nie toleruję) – co będzie karane
- Ćwiczenie grupowe
W grupach uczestnicy przygotowują różne rodzaje expose
- Ćwiczenie indywidualne
Przygotowanie własnego praktycznego expose – dla obecnego zespołu
Moduł 5: Asertywność w pracy i zarządzaniu
- Wykład
Definicje asertywności
- Postawa asertywna
- Postawy destrukcyjne: agresja i uległość oraz manipulacja
Techniki asertywne:
- Zdarta płyta
- Stawianie granic
- Poszukiwanie krytyki
- Zamglenie
- Zamiana oceny na opinię
- Ćwiczenie grupowe
Mapa asertywności – test preferencji określonych zachowań w stresie
- Ćwiczenie indywidualne
Zastosowanie wybranych dwóch technik asertywnych w praktyce (scenki)
Moduł 6: Praca indywidualna z podwładnymi
- Wykład
Rodzaje pracy indywidualnej definicja i ich zastosowanie - różnice
- Instruktaż
- Trening
- Mentoring
- Coaching narzędziowy
Metody rozwoju indywidualnego pracowników:
- Model GAP – różnica stanów, likwidacja luki kompetencyjnej
- Metoda GROW
- Model 123
- Ćwiczenie grupowe
Filmy instruktażowe: „Bagger Vance”, „Potem”, „Chłopaki nie…”
- Ćwiczenie indywidualne
Indywidualne rozmowy z podwładnymi w różnych formatach, różnice, instruktaż, trening, coaching narzędziowy.
- Podsumowanie szkolenia
- POST TEST - walidacja szkolenia
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 39 PRE TEST - test wiedzy | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 14-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 08:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 39 Wykład Prawidłowa diagnoza: - Zachowanie - Przyczyna - Decyzja | Prowadzący Piotr Chrobok | Data realizacji zajęć 14-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:15 | Godzina zakończenia 08:35 | Liczba godzin 00:20 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 39 Wykład Rzeczywiste przyczyny: - Postawa - Umiejętności - Wiedza | Prowadzący Piotr Chrobok | Data realizacji zajęć 14-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:35 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 00:25 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 39 Praca grupowa Ćwiczenie grupowe: „Obserwuj i pytaj” – pytania o poszczególne obszary – diagnoza problemu. | Prowadzący Piotr Chrobok | Data realizacji zajęć 14-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 39 Ćwiczenie indywidualne Przykłady nieprawidłowych zachowań kierownictwa i personelu – środki naprawcze. | Prowadzący Piotr Chrobok | Data realizacji zajęć 14-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 39 PRZERWA KAWOWA | Prowadzący Piotr Chrobok | Data realizacji zajęć 14-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 39 Wykład - Zmiana przyzwyczajeń - Nowa umiejętność a wyrabianie nawyku - Zasada Ebbinghaus’a – utrwalanie zachowań - Manager efektywnym trenerem | Prowadzący Piotr Chrobok | Data realizacji zajęć 14-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 39 Praca grupowa - Podejście trenerskie - Cykl szkoleniowy: cel, wyjaśnienie, pokaz, weryfikacja, utrwalenie, egzekwowanie | Prowadzący Piotr Chrobok | Data realizacji zajęć 14-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 39 Wykład Percepcja indywidualna: - Komunikat a zrozumienie - Skuteczne sposoby porozumiewania się | Prowadzący Piotr Chrobok | Data realizacji zajęć 14-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 11:35 | Liczba godzin 00:20 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 39 Wykład Potęga projekcji/ wyobrażeń: - Projekcje jako zjawisko immamentnie negatywne - Sposoby radzenia sobie z projekcjami: - Własne – „Trudne pytania” - Odbiorcy – „dodawanie intencji” | Prowadzący Piotr Chrobok | Data realizacji zajęć 14-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:35 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:40 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 39 Wykład Zrozumieć powody to zbadać interesy: - Stanowiska wyjściowe - Opis sytuacji - Powody zastrzeżeń (obiektywne trudności) - Obszar wspólny | Prowadzący Piotr Chrobok | Data realizacji zajęć 14-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 39 PRZERWA NA LUNCH | Prowadzący Piotr Chrobok | Data realizacji zajęć 14-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 39 Ćwiczenie indywidualne „Podaj swoje intencje” – generowanie komunikatów uwzględniających swój interes i Rozpraszających obawy odbiorcy. | Prowadzący Piotr Chrobok | Data realizacji zajęć 14-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 39 Ćwiczenie grupowe „Wyobrażenia – projekcje” doświadczenie mechanizmu działania – praca w parach - Moja historia – moderowanie - Trudne pytania – autocenzor | Prowadzący Piotr Chrobok | Data realizacji zajęć 14-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 39 Wykład Metodologia K. Blanchard’a - Nieświadoma niekompetencja - Uświadomiona niekompetencja - Świadoma kompetencja - Nieświadoma kompetencja | Prowadzący Piotr Chrobok | Data realizacji zajęć 14-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 39 Wykład Fazy rozwoju pracownika - Szczęśliwy debiutant - Rozczarowany praktyk - Samodzielny fachowiec | Prowadzący Piotr Chrobok | Data realizacji zajęć 14-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 39 PRZERWA KAWOWA | Prowadzący Piotr Chrobok | Data realizacji zajęć 14-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 39 Wykład Rola lidera (...) | Prowadzący Piotr Chrobok | Data realizacji zajęć 14-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:45 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 39 Ćwiczenie indywidualne „Mapowanie zespołu” – test określający fazę rozwoju podwładnego | Prowadzący Piotr Chrobok | Data realizacji zajęć 14-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 16:45 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 39 Podsumowanie 1 dnia szkolenia | Prowadzący Piotr Chrobok | Data realizacji zajęć 14-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:45 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 39 Wykład Definicja: - Po co to jest? - Do czego to służy managerowi? - Po co to zespołowi? | Prowadzący Piotr Chrobok | Data realizacji zajęć 15-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 08:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 39 Kiedy stosujemy Expose: - Nowy zespół - Nowy szef - Przypomnienie - Zmiana zasad | Prowadzący Piotr Chrobok | Data realizacji zajęć 15-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:15 | Godzina zakończenia 08:35 | Liczba godzin 00:20 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 39 Rodzaje expose: - Budujące - Dyscyplinujące | Prowadzący Piotr Chrobok | Data realizacji zajęć 15-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:35 | Godzina zakończenia 08:50 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 39 Struktura procesu: - Intencja - Wizja - Zasady (na czym mi zależy) – co będzie premiowane - Zasady (czego nie toleruję) – co będzie karane | Prowadzący Piotr Chrobok | Data realizacji zajęć 15-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:50 | Godzina zakończenia 09:10 | Liczba godzin 00:20 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 39 Ćwiczenie grupowe W grupach uczestnicy przygotowują różne rodzaje expose | Prowadzący Piotr Chrobok | Data realizacji zajęć 15-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:10 | Godzina zakończenia 09:40 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 39 PRZERWA KAWOWA | Prowadzący Piotr Chrobok | Data realizacji zajęć 15-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:40 | Godzina zakończenia 09:55 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 39 Ćwiczenie indywidualne Przygotowanie własnego praktycznego expose – dla obecnego zespołu | Prowadzący Piotr Chrobok | Data realizacji zajęć 15-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:55 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:20 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 39 Wykład Definicje asertywności - Postawa asertywna - Postawy destrukcyjne: agresja i uległość oraz manipulacja | Prowadzący Piotr Chrobok | Data realizacji zajęć 15-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 39 Techniki asertywne: - Zdarta płyta - Stawianie granic - Poszukiwanie krytyki - Zamglenie - Zamiana oceny na opinię | Prowadzący Piotr Chrobok | Data realizacji zajęć 15-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 39 PRZERWA NA LUNCH | Prowadzący Piotr Chrobok | Data realizacji zajęć 15-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 39 Ćwiczenie grupowe Mapa asertywności – test preferencji określonych zachowań w stresie | Prowadzący Piotr Chrobok | Data realizacji zajęć 15-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 12:40 | Liczba godzin 00:25 |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 39 Ćwiczenie indywidualne Zastosowanie wybranych dwóch technik asertywnych w praktyce (scenki) | Prowadzący Piotr Chrobok | Data realizacji zajęć 15-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:40 | Godzina zakończenia 13:05 | Liczba godzin 00:25 |
Przedmiot / temat zajęć 33 z 39 Wykład Rodzaje pracy indywidualnej definicja i ich zastosowanie - różnice - Instruktaż - Trening - Mentoring - Coaching narzędziowy | Prowadzący Piotr Chrobok | Data realizacji zajęć 15-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:05 | Godzina zakończenia 13:25 | Liczba godzin 00:20 |
Przedmiot / temat zajęć 34 z 39 PRZERWA KAWOWA | Prowadzący Piotr Chrobok | Data realizacji zajęć 15-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:25 | Godzina zakończenia 13:40 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 35 z 39 Metody rozwoju indywidualnego pracowników: - Model GAP – różnica stanów, likwidacja luki kompetencyjnej - Metoda GROW - Model 123 | Prowadzący Piotr Chrobok | Data realizacji zajęć 15-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:40 | Godzina zakończenia 13:55 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 36 z 39 Ćwiczenie grupowe Filmy instruktażowe: „Bagger Vance”, „Potem”, „Chłopaki nie…” | Prowadzący Piotr Chrobok | Data realizacji zajęć 15-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:55 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:20 |
Przedmiot / temat zajęć 37 z 39 Ćwiczenie indywidualne Indywidualne rozmowy z podwładnymi w różnych formatach, różnice, instruktaż, trening, coaching narzędziowy. | Prowadzący Piotr Chrobok | Data realizacji zajęć 15-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 38 z 39 Podsumowanie szkolenia | Prowadzący Piotr Chrobok | Data realizacji zajęć 15-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 39 z 39 POST TEST - walidacja szkolenia | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 15-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 440,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 440,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto90,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto90,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Piotr Chrobok
Koordynator całościowych projektów doradczo-rozwojowych.
Bardzo dobra znajomość mechanizmów sprzedaży i szeroka wiedza o współczesnym handlu poparte ponad 20-letnią praktyką biznesową.
Specjalizuje się w reorganizacji i wprowadzaniu standardów pracy oraz procedur działania. Jest autorem procedur działania, systemów raportowania oraz podręczników standardów pracy używanych przez sieci sklepów z branży spożywczej oraz budowlanej.
W ciągu ostatnich pięciu lat zrealizował różnorodne cykle szkoleń – m.in. dofinansowane ze środków Krajowego Funduszu Szkoleniowego oraz Bazy Usług Rozwojowych. Przykładowe tematy:
„Zarządzanie relacjami z klientami - Akademia Menadżera MŚP”
„Przedsiębiorczość - Akademia Menadżera MŚP”
„(KFS) Zarządzanie personelem”
„(KFS) Rozwój kompetencji sprzedażowych”
„Kształcenie kompetencji niezbędnych do wdrożenia jednolitego standardu jakości sklepów (KFS)„
„Efektywna gospodarka magazynowa – optymalizacja procesów gospodarki magazynowej przedsiębiorstwa”
„Określanie celów i priorytetów oraz delegowanie zadań i uprawnień”
„Kształcenie kompetencji niezbędnych do wdrożenia jednolitego standardu jakości sklepów”
„Efektywność w zarządzaniu, wprowadzanie zmian”
„Negocjacje”
„Realizacja planów, matematyka handlowa”
„Zarządzanie czasem i priorytetami”
„Zarządzanie zespołem rozproszonym"
„Train the Trainer - Kierownik Trenerem"
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Dedykowane materiały szkoleniowe w formie wydruku.
Uczestnik otrzyma zaświadczenie o ukończeniu szkolenia.
Warunki uczestnictwa
Udział w szkoleniu możliwy dla kadry kierowniczej/ managerskiej dpowiedzialnej za zarządzanie sklepami detalicznymi.
Informacje dodatkowe
W każdym dniu szkolenia będzie prowadzona lista obecności.
Adres
Adres
ul. gen. Władysława
Sikorskiego 20
34-400 Nowy Targ
tel. 18 264 05 26
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi