Rola trenera w procesie rozwojowym - szkolenie
Rola trenera w procesie rozwojowym - szkolenie
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Osoby zainteresowane zrozumieniem kluczowych kompetencji trenerskich.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników8
- Data zakończenia rekrutacji27-03-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi32
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Kurs przygotowuje do efektywnego pełnienia roli trenera w procesach rozwojowych, w tym: zrozumienie kluczowych kompetencji trenerskich, umiejętność projektowania i prowadzenia szkoleń oraz skutecznego wspierania uczestników w ich rozwoju osobistym i zawodowym.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Zarządza stresem i emocjami | Kryteria weryfikacji definiuje co to jest stres, identyfikuje objawy stresu | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji identyfikuje fizyczne, emocjonalne i behawioralne objawy stresu u siebie oraz współpracowników, | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji stosuje techniki radzenia sobie ze stresem, opracowuje osobisty plan zarządzania stresem | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji podejmuje świadome działania mające na celu zmniejszenie stresu w codziennym życiu | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Buduje markę własną w social media | Kryteria weryfikacji definiuje cel, identyfikuje grupę docelową oraz przygotowuje profil odbiorcy | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji wybiera media społecznościowe, tworzy persony, tworzy komunikaty | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji definiuje rolę multimediów, tworzy prezentacje:canva powerpoint | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się charakteryzuje rolę trenera w grupie i procesie rozwojowym | Kryteria weryfikacji Precyzyjnie określa cele ogólne i szczegółowe | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji wzmacnia zasoby automotywacyjne | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji buduje wartościowe relacje w grupie | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji identyfikuje potencjalne bariery (np. interpersonalne, komunikacyjne) w procesie szkoleniowym | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się definiuje style myślenia i działania | Kryteria weryfikacji reaguje na: stres, sytuacje nieprzewidziane, trudne zachowania uczestników, proces grupowy | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji wykorzystuje styl myślenia jako świadomy zasób do wykorzystania na sali szkoleniowej | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji obiera styl działania, czyli obszary największej skuteczności - w odniesieniu do procesu szkoleniowego | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
W trakcie usługi szkoleniowej zostaną podjęte następujące zagadnienia
1 dzień
- Zarządzanie stresem i emocjami, co to jest stres
- fizyczne, emocjonalne i behawioralne objawy stresu u siebie oraz współpracowników
- techniki radzenia sobie ze stresem, osobisty plan zarządzania stresem
- świadome działania mające na celu zmniejszenie stresu w codziennym życiu
2 dzień
- marka własna w social media
- cel, grupa docelowa oraz profil odbiorcy
- media społecznościowe, tworzenie persony, tworzenie komunikatów
- rola multimediów, prezentacje canva, powerpoint
3 dzień
- rola trenera w grupie i procesie rozwojowym
- cele ogólne i szczegółowe
- zasoby automotywacyjne
- wartościowe relacje w grupie
- potencjalne bariery (np. interpersonalne, komunikacyjne) w procesie szkoleniowym
4 dzień
- style myślenia i działania
- stres, sytuacje nieprzewidziane, trudne zachowania uczestników, proces grupowy
- styl myślenia jako świadomy zasób do wykorzystania na sali szkoleniowej
- styl działania, czyli obszary największej skuteczności - w odniesieniu do procesu szkoleniowego
- grupy docelowe i założenia szkolenia
- walidacja
- Formy pracy podczas szkolenia:
- prezentacje na forum wypracowanych wyników.
Szkolenie odbywa się w godzinach zegarowych (1 godzina szkolenia = 60 minut)
Przerwy wliczają się do czasu usługi.
Liczba godzin usługi jest liczona wg godzin zegarowych ( 1 godzina= 60 minut zegarowych) – łącznie 32 godziny zegarowe, w tym zajęcia teoretyczne 8 godziny, zajęcia praktyczne 14 godzin
Podczas szkolenia jest wyznaczona osoba odpowiedzialna za walidację.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 30 Zarządzanie stresem i emocjami, co to jest stres | Prowadzący Michał Hanuszek | Data realizacji zajęć 28-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 30 Przerwa | Prowadzący Michał Hanuszek | Data realizacji zajęć 28-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 30 fizyczne, emocjonalne i behawioralne objawy stresu u siebie oraz współpracowników | Prowadzący Michał Hanuszek | Data realizacji zajęć 28-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 30 Przerwa | Prowadzący Michał Hanuszek | Data realizacji zajęć 28-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 30 techniki radzenia sobie ze stresem, osobisty plan zarządzania stresem | Prowadzący Michał Hanuszek | Data realizacji zajęć 28-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 30 Przerwa | Prowadzący Michał Hanuszek | Data realizacji zajęć 28-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 30 świadome działania mające na celu zmniejszenie stresu w codziennym życiu | Prowadzący Michał Hanuszek | Data realizacji zajęć 28-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 30 marka własna w social media | Prowadzący Beata Hanuszek | Data realizacji zajęć 29-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 30 Przerwa | Prowadzący Beata Hanuszek | Data realizacji zajęć 29-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 30 cel, grupa docelowa oraz profil odbiorcy | Prowadzący Beata Hanuszek | Data realizacji zajęć 29-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 30 Przerwa | Prowadzący Beata Hanuszek | Data realizacji zajęć 29-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 30 media społecznościowe, tworzenie persony, tworzenie komunikatów | Prowadzący Beata Hanuszek | Data realizacji zajęć 29-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 30 Przerwa | Prowadzący Beata Hanuszek | Data realizacji zajęć 29-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 30 rola multimediów, prezentacje canva, powerpoint | Prowadzący Beata Hanuszek | Data realizacji zajęć 29-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 30 rola trenera w grupie i procesie rozwojowym | Prowadzący Marta Szarogroder | Data realizacji zajęć 30-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 30 Przerwa | Prowadzący Marta Szarogroder | Data realizacji zajęć 30-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 30 cele ogólne i szczegółowe | Prowadzący Marta Szarogroder | Data realizacji zajęć 30-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 30 Przerwa | Prowadzący Marta Szarogroder | Data realizacji zajęć 30-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 30 zasoby automotywacyjne | Prowadzący Marta Szarogroder | Data realizacji zajęć 30-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 30 Przerwa | Prowadzący Marta Szarogroder | Data realizacji zajęć 30-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 30 wartościowe relacje w grupie | Prowadzący Marta Szarogroder | Data realizacji zajęć 30-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 30 potencjalne bariery (np. interpersonalne, komunikacyjne) w procesie szkoleniowym | Prowadzący Marta Szarogroder | Data realizacji zajęć 30-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 30 style myślenia i działania | Prowadzący Joanna Fabisiak | Data realizacji zajęć 31-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 30 Przerwa | Prowadzący Joanna Fabisiak | Data realizacji zajęć 31-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 30 stres, sytuacje nieprzewidziane, trudne zachowania uczestników, proces grupowy | Prowadzący Joanna Fabisiak | Data realizacji zajęć 31-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 30 Przerwa | Prowadzący Joanna Fabisiak | Data realizacji zajęć 31-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 30 styl myślenia jako świadomy zasób do wykorzystania na sali szkoleniowej | Prowadzący Joanna Fabisiak | Data realizacji zajęć 31-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 30 Przerwa | Prowadzący Joanna Fabisiak | Data realizacji zajęć 31-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 30 styl działania, czyli obszary największej skuteczności - w odniesieniu do procesu szkoleniowego | Prowadzący Joanna Fabisiak | Data realizacji zajęć 31-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 30 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 31-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 760,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 760,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto180,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto180,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Marta Szarogroder
Ukończyłatakże wiele kursów z marketingu, social mediów, marketingu
internetowego. Od 4 lat prowadzi własną agencję marketingową i PR, którazajmuje się prowadzeniem marketingu internetowego,
zarządzaniem oraz doradztwem w zakresiebrandingu dla firm głównie z branży medycznej i beauty. Ważnym elementem pracy Marty sąszkolenia obejmujące internet marketing, social media marketing, sprzedaż, obsługę klienta,branding, employers branding, zarządzanie kryzysowe,
personal branding. Posiada doświadczenie w przeprowadzaniu szkoleń z zakresu zarządzania firmą oraz wykorzystywaniu technologii (około 130h przez ostatnie 2 lata). Specjalizacja: Specjalizuje się w budowaniu marek (w tym w social mediach), personal brandingu, employersbrandingu. Swoją uwagę poświęca także takim zagadnieniom jak CSR (SpołecznaOdpowiedzialność Biznesu), traktowany w kategoriach elementu brandingu i employers brandingu,a nie jedynie jako działalność charytatywna. Kwalifikacje nabyte nie wcześniej niż 5 lat– przed datą wprowadzenia szczegółowych danych dotyczących oferowanej usługi.
Joanna Fabisiak
Od ponad 12 lat związana z branżą szkoleniową i rozwoju osobistego.
Posiada doświadczenie zawodowe w sektorze biznesowym (obszar PR, kontakty z mediami) oraz w administracji publicznej.
Współpracuje z uczelniami wyższymi – Wyższe Szkoły Bankowe, Uniwersytet Warszawski, Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego.
Prowadzę zajęcia na studiach podyplomowych Coaching na Uniwersytecie Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy. Autorka warsztatów i programów rozwojowych, nastawionych ma wzmacnianie wewnętrznego potencjału, sprawstwa i proaktywności. Realizuje projekty rozwojowe dla kadry menedżerskiej i zespołów. Pomaga szefom skutecznie kierować swoim zespołem zarówno podczas codziennej, rutynowej pracy, jak w momentach kryzysowych. Wspiera w osiąganiu celów zgodnych ze strategią firmy, jak i osobistymi wartościami. Prowadzi sesje life coachingu. Towarzyszy klientom w inspirującej drodze zmian, przekraczaniu ograniczających blokad, odkrywaniu wewnętrznego potencjału i zwiększania swojej osobistej efektywności. Współautorka programu studiów podyplomowych Coaching na Uniwersytecie Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy, na których prowadzi zajęcia.
Kwalifikacje nabyte nie wcześniej niż 5 lat– przed datą wprowadzenia szczegółowych danych dotyczących oferowanej usługi.
Michał Hanuszek
Beata Hanuszek
Posiada doświadczenie w przeprowadzaniu diagnoz rozwojowych przedsiębiorstw. Kwalifikacje nabyte nie wcześniej niż 5 lat– przed datą wprowadzenia szczegółowych danych dotyczących oferowanej usługi.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Komplet materiałów w formie pdf dla każdego z uczestników szkolenia.
Uczestnicy otrzymaja skoroszyt, ołówek, teczkę.
Informacje dodatkowe
W przypadku finansowania ze środków publicznych w przynajmniej 70% - cena netto=brutto. Stawka vat zgodnie z art. 43 ust. 1 pkt 29 ustawy o vat. W przypadku finansowania poniżej 70% ze środków publicznych, doliczony zostanie vat 23% do ceny netto. Szkolenie zakończy się testem sprawdzającym. Po zakończeniu udziału w szkoleniu z min. 80% obecnością oraz z pozytywnym wynikiem testu (na poziomie minimum 60 %), uczestnik otrzyma certyfikat i zaświadczenie o ukończeniu usługi. Dostawca usługi zapewnia realizację usługi rozwojowej uwzględniając potrzeby osób z niepełnosprawnościami (w tym również dla osób ze szczególnymi potrzebami) zgodnie ze Standardami dostępności dla polityki spójności 2021-2027
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi