Kurs języka angielskiego. Język angielski. Poziom B1. Zajęcia indywidualne. Dofinansowanie - Forma zdalna w czasie rzeczywistym.
Kurs języka angielskiego. Język angielski. Poziom B1. Zajęcia indywidualne. Dofinansowanie - Forma zdalna w czasie rzeczywistym.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Kurs skierowany jest do osób pracujących, zawodowo biernych, studiujących czy bezrobotnych, które w wyniku przeprowadzonego testu poziomującego zostaną zakwalifikowane na kurs na poziomie B1. Kurs jest adresowany do osób chcących kontynuować przygodę z językiem angielskim jak również tych którzy mieli przerwę w uczeniu się języka. Usługa również adresowana
dla uczestników projektu Kierunek Kariera - Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji25-02-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi34
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest podniesienie kompetencji posługiwania się językiem angielskim na poziomie od B1 określonym przez Europejski system opisu kształcenia językowego (Common EuropeanFramework of Reference CEFR).
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Rozumie główne wątki wypowiedzi dotyczących znanych tematów, takich jak praca, szkoła, czas wolny.Identyfikuje istotne informacje w ogłoszeniach, wiadomościach, rozmowach i krótkich prezentacjach. Odróżnia główne i drugorzędne informacje w wypowiedziach prowadzonych w standardowym języku angielskim. Reaguje adekwatnie na polecenia i prośby w rozmowach oraz nagraniach audio. Czyta ze zrozumieniem proste teksty informacyjne, listy, e-maile i artykuły prasowe dotyczące znanych tematów. Wyszukuje konkretne informacje w tekstach użytkowych, np. ogłoszeniach, instrukcjach czy harmonogramach. Określa ogólne znaczenie tekstów narracyjnych i opisowych oraz ich główne przesłanie. Rozpoznaje intencję autora w tekstach argumentacyjnych i prostych recenzjach. | Kryteria weryfikacji Rozpoznaje główne wątki wypowiedzi w nagraniach i wybiera poprawne odpowiedzi w testach wielokrotnego wyboru.Identyfikuje kluczowe informacje w nagraniach, dopasowując je do pytań lub podanych tematów. Odróżnia główne i drugorzędne informacje, uzupełniając brakujące elementy w transkrypcji nagrania. Reaguje poprawnie na polecenia i prośby, odpowiadając ustnie lub zaznaczając właściwe opcje w ćwiczeniach. Czyta i określa główne idee tekstu, podsumowując jego treść w jednym zdaniu. Wyszukuje konkretne informacje, dopasowując fragmenty tekstu do pytań lub uzupełniając tabele danymi. Określa ogólne znaczenie tekstów narracyjnych i opisowych, wskazując ich temat lub główną myśl. Rozpoznaje intencję autora, identyfikując odpowiednie frazy w tekście i wyjaśniając ich znaczenie. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Opisuje doświadczenia, wydarzenia, marzenia, nadzieje i plany w sposób zrozumiały dla rozmówcy.Opowiada historie i wyraża własne opinie, uzasadniając je w prosty sposób. Relacjonuje wydarzenia, korzystając z podstawowych czasów przeszłych i konstrukcji gramatycznych. Podsumowuje informacje z przeczytanych lub usłyszanych tekstów, zachowując spójność wypowiedzi. Prowadzi rozmowy na znane tematy, zadaje i odpowiada na pytania dotyczące życia codziennego. Formułuje prośby, sugestie, rady i wyraża własne preferencje w rozmowie. Reaguje na opinie rozmówcy, wyrażając zgodę, niezgodę lub wątpliwości w sposób uprzejmy. Radzi sobie w większości typowych sytuacji podczas podróży do kraju anglojęzycznego, np. w hotelu, restauracji, sklepie. Tworzy proste, spójne teksty na tematy związane z zainteresowaniami i codziennym życiem. Pisze krótkie listy, e-maile, wiadomości z prośbami, podziękowaniami lub zaproszeniami. Redaguje krótkie opisy i recenzje filmów, książek lub wydarzeń, stosując podstawowe argumenty. Uzupełnia formularze i dokumenty, wpisując wymagane informacje w sposób poprawny językowo. | Kryteria weryfikacji Opisuje doświadczenia, wydarzenia, plany w sposób zrozumiały, tworząc kilkuzdaniowe wypowiedzi na dany temat.Opowiada historie i wyraża opinie, uzasadniając swoje stanowisko w krótkiej wypowiedzi ustnej. Relacjonuje wydarzenia, stosując poprawne czasy przeszłe i unikając podstawowych błędów gramatycznych. Podsumowuje usłyszane lub przeczytane informacje, przekazując je w prosty sposób innym uczestnikom. Prowadzi rozmowy na znane tematy, zadając i odpowiadając na pytania w sposób płynny i zrozumiały. Formułuje prośby, sugestie i rady, dobierając właściwe zwroty grzecznościowe. Reaguje na opinie rozmówcy, stosując odpowiednie frazy do wyrażenia zgody, niezgody lub wątpliwości. Radzi sobie w sytuacjach dnia codziennego, odgrywając scenki w restauracji, hotelu czy sklepie. Tworzy spójne teksty na tematy codzienne, stosując odpowiednie struktury gramatyczne i logiczny układ treści. Pisze listy i e-maile, używając właściwych zwrotów oraz zachowując formalny lub nieformalny styl zależnie od kontekstu. Redaguje krótkie recenzje i opisy, organizując tekst w logiczne akapity i podając argumenty na poparcie opinii. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Rozpoznaje podstawowe różnice kulturowe w komunikacji i zachowaniach społecznych w krajach anglojęzycznych.Stosuje odpowiednie formy grzecznościowe w różnych sytuacjach (np. rozmowa z przełożonym, rozmowa ze znajomymi). Reaguje adekwatnie na różne normy społeczne, np. small talk, zasady savoir-vivre w interakcjach międzynarodowych. Prowadzi krótkie rozmowy w sytuacjach towarzyskich i zawodowych, utrzymując spójność i płynność wypowiedzi. Zadaje i odpowiada na pytania dotyczące codziennych tematów, dostosowując styl komunikacji do rozmówcy. Formułuje swoje myśli w sposób uprzejmy i zrozumiały, stosując właściwe zwroty wyrażające zgodę, niezgodę lub sugestie. Dostosowuje sposób komunikacji do kontekstu formalnego i nieformalnego. Inicjuje i podtrzymuje rozmowę na różne tematy, stosując odpowiednie strategie komunikacyjne. Prosi o wyjaśnienie lub pomoc w sposób grzeczny i zrozumiały dla rozmówcy. | Kryteria weryfikacji Rozpoznaje podstawowe różnice kulturowe – wskazuje poprawne odpowiedzi w quizach kulturowych i dopasowuje zachowania do kontekstu.Stosuje formy grzecznościowe – odgrywa scenki sytuacyjne i używa właściwego rejestru językowego w rozmowie. Reaguje na normy społeczne – wybiera poprawne odpowiedzi w ćwiczeniach interaktywnych i stosuje zasady small talk w praktyce. Prowadzi rozmowy w sytuacjach towarzyskich i zawodowych – bierze udział w symulacjach rozmów i utrzymuje płynność wypowiedzi przez min. 2 minuty. Zadaje i odpowiada na pytania – konstruuje poprawne pytania i odpowiedzi, stosując właściwą strukturę gramatyczną. Formułuje myśli w sposób uprzejmy – wyraża zgodę, niezgodę i sugestie, stosując adekwatne zwroty. Dostosowuje komunikację do kontekstu – rozróżnia formalny i nieformalny język w ćwiczeniach i stosuje go w rozmowie. Inicjuje i podtrzymuje rozmowę – prowadzi dialog przez min. 2-3 minuty, reagując na wypowiedzi rozmówcy. Prosi o wyjaśnienie lub pomoc – konstruuje poprawne pytania, stosując uprzejme formy grzecznościowe. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie skierowane jest do osób posiadających pewne kompetencje w zakresie posługiwania sie językiem obcym. Ma ono na celu podniesienie kwalifikacji zawodowych wynikających z potrzeb lokalnej gospodarki.
Dla lepszego przyswojenia programu szkolenia zaleca się zrobienie testu poziomującego na początku szkolenia oraz testu podsumowującego na koniec kursu.
Zajęcia odbywają się w języku angielskim. Częstotliwość spotkań ustala się na dwa razy w tygodniu po 90 min (dwie godziny lekcyjne). Zajęcia odbywają się w godzinach rannych, popołudniowych lub wieczornych w zależności od potrzeb Uczestników. Możliwe są również zajęcia w okresie wakacyjnym. W trakcie zajęć wykorzystywane są różnorodne pomoce dydaktyczne takie jak: projektor multimedialny, komputer.
Ramowy program kursu na poziomie B1 w szczególności zakłada nabycie następujących kompetencji językowych:
Rodzajniki określone/ nieokreślone; Strona bierna; Pytania ogólne/ szczegółowe, bezpośrednie/ niebezpośrednie; Pytania z przyimkami. Question tags; Krótkie odpowiedzi; Przeczenia; Czasowniki posiłkowe: do/ be/ have; Liczebniki porządkowe; Procenty; Daty; Wyrażenia: Too + adjective, too much..., too many..., not enough + noun, not + adjective + enough; Present Simple z Present Continuous; Czasowniki stanu i czasowniki działania; Past Simple z Past Continuous; Present Perfect Simple oraz Present Perfect Continuous; Present Perfect z Past Simple; Past Simple z Past Perfect; Be going, will, Present Continuous dla wyrażania przyszłości; Zdania warunkowe typu: 0, 1, 2; Mowa zależna i następstwo czasów; Przysłówki częstotliwości, celu, stopnia, sposobu, przyczyny; Zwroty: Czasowniki modalne: must, could, may, might, can't + infinitive; must, could, may, might, can't + perfect infinitive; Czasowniki modalne: can, (be) allowed to, must, have to, mustn't, should, ought to.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 18 Powitania i przedstawianie siebie Rozmowy o codziennych aktywnościach: pytania i odpowiedzi o hobby, życie codzienne Prezentacja czasów: Present Simple vs Present Continuous (czasy teraźniejsze) | Prowadzący patrycja rudnicka | Data realizacji zajęć 26-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 18 Stopniowanie przymiotników (more, less, the most) Wyrażanie opinii: „I think...”, „In my opinion...”, „What do you think?” Pytania do opinii: Wymiana poglądów na temat aktualnych tematów | Prowadzący patrycja rudnicka | Data realizacji zajęć 28-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 18 Słownictwo dotyczące wyglądu ludzi, charakterystyki miejsc Przymiotniki w stopniu wyższym i najwyższym | Prowadzący patrycja rudnicka | Data realizacji zajęć 05-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 18 Tworzenie zdań w Past Simple: odmiana czasowników regularnych i nieregularnych Ćwiczenia: opowiadanie o swoich ostatnich wakacjach Pytania i przeczenia w czasie przeszłym | Prowadzący patrycja rudnicka | Data realizacji zajęć 07-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 18 Powitania i przedstawianie siebie Rozmowy o codziennych aktywnościach: pytania i odpowiedzi o hobby, życie codzienne Prezentacja czasów: Present Simple vs Present Continuous - odrabianki z dnia 26.02 | Prowadzący patrycja rudnicka | Data realizacji zajęć 08-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 18 Użycie czasowników modalnych w różnych kontekstach (nakazy, zakazy, możliwość) Tworzenie pytań i odpowiedzi w kontekście porad (What should I do?) Przykłady: must, should, can | Prowadzący patrycja rudnicka | Data realizacji zajęć 12-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 18 Wyjaśnienie różnic w użyciu Present Perfect i Past Simple Czasowniki nieregularne – ćwiczenia w czasie przeszłym Ćwiczenia praktyczne: historia życia i doświadczeń | Prowadzący patrycja rudnicka | Data realizacji zajęć 14-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 18 Wprowadzenie do mowy zależnej: jak zmieniają się czasowniki, zaimki i czas w wypowiedziach Przykłady: direct speech vs reported speech Ćwiczenia: przekształcanie zdań z mowy bezpośredniej w zależną | Prowadzący patrycja rudnicka | Data realizacji zajęć 19-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 18 Przykłady użycia Present Perfect w odniesieniu do doświadczeń życiowych Ćwiczenie: wymienianie rzeczy, które ktoś zrobił w swoim życiu (I have done…) | Prowadzący patrycja rudnicka | Data realizacji zajęć 21-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 18 Słownictwo związane z chorobami, zdrowiem, dolegliwościami Ćwiczenia: opisywanie objawów, wizyta u lekarza Czasowniki modalne w kontekście zdrowia (You should, You must…) | Prowadzący patrycja rudnicka | Data realizacji zajęć 26-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 18 1st Conditional: If + present, will + infinitive (warunki realne) | Prowadzący patrycja rudnicka | Data realizacji zajęć 28-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 18 Present Perfect vs Present Perfect Continuous Czasowniki regularne i nieregularne w kontekście wyrażeń czasu | Prowadzący patrycja rudnicka | Data realizacji zajęć 02-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 18 Zastosowanie Past Continuous do opisywania czynności przerywanych w przeszłości Ćwiczenia: tworzenie pytań i odpowiedzi w Past Continuous | Prowadzący patrycja rudnicka | Data realizacji zajęć 04-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 18 Słownictwo i zwroty dotyczące miejsca (at, on, in, under, next to, opposite...) Tworzenie zdań z przyimkami miejsca | Prowadzący patrycja rudnicka | Data realizacji zajęć 09-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 18 ak zaplanować podróż: bilety, noclegi, transport Ćwiczenie: rozmowa o planach podróży | Prowadzący patrycja rudnicka | Data realizacji zajęć 11-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 18 Wyrażanie życzeń: “I would like…” | Prowadzący patrycja rudnicka | Data realizacji zajęć 16-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 18 Past Simple, Present Perfect, Present Continuous Wykorzystanie modal verbs w różnych kontekstach | Prowadzący patrycja rudnicka | Data realizacji zajęć 23-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 18 Powtórzenie wiadomości i sprawdzian - walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 25-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 500,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 500,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto102,94 PLN
- Koszt osobogodziny netto102,94 PLN
Prowadzący
Prowadzący
patrycja rudnicka
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały w cenie kursu
Warunki uczestnictwa
Przed zapisaniem się na kurs prosimy o kontakt w celu ustalenia czy miejsce na szkolenie jest dostępne.
Warunki zapisu na szkolenie.
1.Podpisanie umowy o przyznanie bonu na szkolenie.
2. Wypełnienie testu poziomującego:
-dostępnego na stronie www.englishlanguage.edu.pl ,
-po uprzednim umówieniu, w siedzibie szkoły.
Warunki otrzymania certyfikatu.
1. 80% obecności na zajęciach
2. Uzyskanie pozytywnego wyniku z testu kończącego kurs.
..............
Informacje dodatkowe
Dni i godziny kursu zostaną ustalone indywidualnie. W cenie kursu jest wewnętrzny certyfikat ukończenia szkolenia w English Language Education.
Usługa prowadzona w formie zdalnej w czasie rzeczywistym.
Potwierdzeniem uczestnictwa będą screeny z zajęć.
Zajęcia w dniu 26-02-2025 nie odbędą się z przyczyn losowych. Termin odrobienia 08.03. Link do spotkania:
<https://teams.microsoft.com/l/meetup-join/19%3ameeting_NDMyZjU4ODEtZjRlNS00MTQyLWI4MmEtZWY2NzliZTM0YjEx%40thread.v2/0?context=%7b%22Tid%22%3a%223c7a4dad-22f9-460f-9b04-70b4ea89f49f%22%2c%22Oid%22%3a%2216aec859-ca32-46f4-9635-001dd8191c15%22%7d>
Warunki techniczne
Warunki techniczne
1. Platforma (rodzaj komunikatora) za pośrednictwem którego prowadzona będzie usługa: Zoom.
2. Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika: Procesor min 1Ghz (32/64 bit, Pamięć RAM 256 MB, łącze internetowe o prędkości min 256 kb/s lub szybsze, rozdzielność ekranu 800/600 pixeli lub większe, klawiatura, mysz. głośniki, ewentualnie słuchawki z mikrofonem.
3. Wymagania programowe: System operacyjny Microsoft Windows 2000 lub nowszy/XP/Vista/Mac OS/Linux, Przeglądarka Firefox, Google Chrome, Internet Explorel,