SZKOLENIE INDYWIDUALNE DLA BRANŻY ODZIEŻOWEJ. Rozwój sklepu Internetowego. Jak zwiększyć sprzedaż poziom zaawansowany.
SZKOLENIE INDYWIDUALNE DLA BRANŻY ODZIEŻOWEJ. Rozwój sklepu Internetowego. Jak zwiększyć sprzedaż poziom zaawansowany.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Dla kogo dedykowane jest szkolenie?
Dla właścicieli przedsiębiorstw odzieżowych oraz ich pracowników, którzy chcą rozwijać swoje umiejętności z zakresu kompetencji cyfrowych oraz marketingu oraz którzy pragną zdobyć nowe umiejętności, planują się przebranżowić lub chcą doskonalić swoje umiejętności. Szkolenie dedykujemy osobom chcących podwyższyć swoje kwalifikacje i kompetencje zawodowe z własnej inicjatywy.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników2
- Data zakończenia rekrutacji03-01-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi88
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Po ukończeniu szkolenia uczestnik będzie potrafił:- Rozpoznać, jak działa nowoczesny marketing i sprzedaż w branży odzieżowej
- Stworzyć skuteczny plan działań marketingowych i sprzedażowych – od ustalenia celów, przez wybór narzędzi, aż po wdrożenie i mierzenie efektów.
- Wykorzystać narzędzia takie jak Facebook, Instagram, Canva, CapCut
- Przyciągać klientów i budować relacje, zwiększać ich lojalność
- Stosować techniki sprzedażowe
- Wyróżnić się na tle konkurencji
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się EFEKTY UCZENIA SIĘ: Definiuje podstawowe pojęcia dotyczące Meta Business Suite na platformach Meta takich jak: Facebook, Instagram i Messenger oraz monitoruje i analizuje ich zasięgi i skuteczność. | Kryteria weryfikacji KRYTERIA WERYFIKACJI:Nadzoruje: powiadomienia, menedżera reklam, skrzynkę odbiorczą, centrum kontaktów, terminarz, reklamy i statystyki, czyli: Obsługuje skrzynkę odbiorczą – przegląda i odpowiada na wiadomości i komentarze z Facebooka, Instagrama i Messengera – jednocześnie kontroluje i zarządza interakcjami w jednym miejscu, planuje i tworzy kampanie reklamowe na platformach Meta tworzy i kontroluje harmonogram publikacji - z wyprzedzeniem ustala daty i godziny publikacji, efektywnie zarządza obecnością online rozróżnia i potrafi precyzyjnie targetować odbiorców pod/do konkretnych reklam obsługuje rozliczenia i płatności na kontach monitoruje wyniki kampanii analizuje raporty dotyczące reklam/postów/relacji i na ich podstawie dokonuje zmian w kampaniach reklamowych na kontach, ocenia skuteczność swoich działań marketingowych, dostosowuje i projektuje strategie reklamowe w czasie rzeczywistym, | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się EFEKTY UCZENIA SIĘ: Przygotowuje projekt graficzny (postów, reklam, relacji). | Kryteria weryfikacji tworzy layout projektu, w szczególności ustala format, wymiar, orientację, marginesy, przestrzeń kolorystyczną i obszar roboczy, tworzy elementy graficzne wektorowe, w tym winiety lub topy strony, menu, stopki, ikony lub piktogramy i elementy ozdobne; transformuje i edytuje, w tym stosując filtry i przekształcenia, elementy graficzne wektorowe i rastrowe, umieszcza elementy graficzne i tekstowe w projekcie, kadruje, poprawia jakość oraz retuszuje elementy graficzne, formatuje tekst, w tym tekst ozdobny i akapitowy, | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się EFEKTY UCZENIA SIĘ: Przygotowuje projekt graficzny do publikacji. | Kryteria weryfikacji • sprawdza projekt i koryguje możliwe błędy,• weryfikuje zgodność zawartości projektu z materiałami pozyskanymi od zleceniodawcy, • przygotowuje pliki zgodnie z wymaganiami publikacji. | Metoda walidacji Prezentacja |
Cel biznesowy
Szkolenie przygotowuje do samodzielnego prowadzenia działań z zakresu sprzedaży z wykorzystaniem narzędzi i rozwiązań cyfrowych. Usługa przygotowuje do koordynacji i wyznaczania celów do realizacji działań sprzedażowych wykorzystujących cyfrowe narzędzia.Zmniejszenie kosztów reklamy przedsiębiorstwa o min. 5% w miesiąc po zakończeniu szkolenia.
Zwiększenie sprzedaży o min. 1 dodatkową transakcję przeprowadzoną z kluczowym klientem firmy w miesiąc po zakończeniu szkolenia.
Zwiększenie liczby potencjalnych klientów o min. 20% (kontaktów do potencjalnych klientów: adres email, numer telefonu).
Efekt usługi
Po zakończeniu szkolenia uczestnik będzie potrafił krok po kroku zaplanować działania marketingowe, zdobyć nowych klientów i utrzymać ich lojalność. Nauczy się także korzystać z nowoczesnych narzędzi do samodzielnego tworzenia reklam, grafik i filmów.
Po szkoleniu uczestnik będzie wiedział jak analizować skuteczność strony sklepu Internetowego, tworzyć spersonalizowane reklamy do osob, które opuściły koszyk zakupowy
Wiedza
Po ukończony szkoleniu uczestnik:
- Definiuje wiedzę z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu (Dzialania internetowe)
- Rozróżnia wiedzę z zakresu budowania marki firmy w oparciu o zasady społecznej odpowiedzialność biznesu. (Sklep Online)
- Zarządza nowoczesnymi kanałami komunikacji. (Kanały sprzedaży online)
- Projektuje działania z zakresu kształtowania wizerunku marki w mediach społecznościowych.
- Zarządza projektami z zakresu kształtowania wizerunku pracodawcy przy użyciu nowoczesnych kanałów komunikacji.
- Posługuje się podstawami marketingu i zasadami kształtowania relacji z otoczeniem (ang. public relations - PR).
- Monitoruje narzędzia marketingu social media i zasady kształtowania relacji z otoczeniem przy pomocy kanałów społecznościowych takich jak Facebook/Instagram.
- Projektuje strategie budowania marki w mediach społecznościowych.
- Organizuje działania tworzenia komunikatów prasowych i materiałów marketingowych przy wykorzystaniu platformy Facebook, Instagram.
Umiejętności
Po ukończony szkoleniu uczestnik:
- Prowadzi analizy zachowań konsumenckich oraz potrzeb klientów zewnętrznych i wewnętrznych organizacji.
- Analizuje cele strategii dotyczącej społecznej odpowiedzialności biznesu i
- kształtowania wizerunku pracodawcy.
- Ocenia komunikaty prasowe i materiały marketingowe. (W świecie wirtualnym i w świecie Online).
- Nadzoruje techniki marketingowe w tym w social media marketingu.
- Dobiera kanały komunikacji adekwatnie do preferencji wybranych grup docelowych.
- Kontroluje cele strategii dotyczącej rozwoju marki w mediach społecznościowych i kształtowania wizerunku całego przedsiębiorstwa.
- Planuje działania wizerunkowe w mediach społecznościowych (grafika, kolor, treść) do specyfiki działalności organizacji dbając o ich spójność.
- Określa grupy docelowe formułowanych komunikatów przy wykorzystaniu biznesowych narzędzi na Facebooku, np. Creator Facebook. Potrafi dobrać kanały komunikacji adekwatnie do preferencji wybranych grup docelowych ustalanych w Menedżerze Reklam na Facebooku.
- Stosuje skutecznie techniki social media marketingu.
- Projektuje komunikaty na kanałach Facebook i Instagram oraz Instastory (szata graficzna, treść, video).
Kompetencje społeczne
Po ukończony szkoleniu uczestnik:
- Przestrzega zasad etyki w biznesie.
- Planuje i konsekwentnie realizuje wspólnie z pracownikami wizje marki
- przedsiębiorstwa.
- Odczuwa odpowiedzialność za przekaz marketingowy, który jest publiczny i trafia do różnych grup docelowych.
- Przestrzega zasad etyki w komunikacji marketingowej oraz w biznesie.
- Przewiduje skutki podejmowanych działań i odpowiedzialności za podejmowane decyzje.
- Reaguje konstruktywnie na krytykę czy hejt w Internecie podczas promocji swoich towarów i usług w Internecie.
- Realizuje wspólnie z pracownikami wizerunek marki w świecie wirtualnym w szczególności na kanałach Facebook.
Metoda potwierdzenia osiągnięcia efektu usługi
Stworzenie schematu reklamy oraz test wewnętrzny.
Metoda potwierdzenia osiągnięcia efektu usługi
Stworzenie schematu reklamy oraz test wewnętrzny.
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Mózg i treści - to trzeba wiedzieć
- Czemu mózg Twojego klienta (i Twój) wciąż reaguje na stare schematy.
- Od czego zależy odbiór treści przez klienta w dzisiejszych czasach.
- Jakie błędy w mózgu pomogą Ci skuteczniej do niego trafić.
Tak się pisze do cyfrowych ludzi!
- Jak pisać prosto i konkretnie tekst, którego mózg nie przeoczy.
- Wskazówki, które mogą być zastosowane już na drugi dzień. Przydatne listy zmienią proces pisania treści w kilka minut.
Social media. Jak zwiększyć zaangażowanie?
- Jakie rodzaje treści na social media przyciągają uwagę dziś.
- Jak podnieść prestiż klienta własnymi postami dzięki walucie społecznej i sprawić, że będzie je z uśmiechem udostępniał.
- Kiedy udostępnienia nie muszą być Twoim priorytetem.
Pokonaj klienta i nie daj się przewinąć
- Co przyciąga uwagę klientów i jak tworzyć niepomijalne treści?
- Komunikaty, które przyciągają uwagę lepiej niż inne.
- Konkretne przykłady i inspiracje, jak i czym przyciągnąć uwagę klienta.
Język korzyści i język strat
- Najnowsze trendy w pisaniu językiem korzyści i strat. (w tym model TAYA i technikę injakulacji).
- Dowiesz się, dlaczego mózg bardziej boli strata.
- Pisanie językiem korzyści i językiem strat w praktyce. To poprawi jakość Twoich tekstów.
Neurodopalacze
- Social proof, autorytet, ograniczoność, natychmiastowość, heurystyki kategorii, płynność poznawczą i efekt halo czyli konkretne przykłady jak stosować błędy poznawcze w sprzedaży by skrócić cykl zakupowy.
Projektowanie ceny i wyboru
- Sposoby projektowania ceny - jak pokazać cenę, by zwiększyć szansę, że klient wybierze Twoją firmę.
- Projektowanie wyboru - te sposoby sprawią, że zakup będzie dla klienta przyjemniejszy, prostszy.
Procesy sprzedażowe w gospodarce cyfrowej
- digitalizacja procesów oraz integracja danych w obszarach marketingu, sprzedaży,
- Systemy IT sercem cyfrowej transformacji
- Cyfrowa transformacja i agregacja danych w marketingu i sprzedaży
Cyfrowa ścieżka klienta
- Typy klientów (persona/y). Targetowanie.
- Cyfrowa ścieżka klienta – czym jest
- Zastosowania ścieżki klienta (ćwiczenia)
- Przykładowa ścieżka klienta w internecie (case study)
- Ścieżka klienta a lejek konwersji
Metody budowania cyfrowej ścieżki klienta
- Model ścieżki zakupowej 5A:
- Świadomość (A – Aware)
- Atrakcyjność (A – Appeal)
- Pytania (A – Ask)
- Działanie (A – Act)
- Orędownictwo (A – Advocate)
- Cele reklamowe i model ścieżki zakupowej 5A w praktyce (case study)
- Jak dobrze zaprojektować ścieżkę konsumenta?
- Filmy edukacyjne/benchmarki
Lejki sprzedażowe
- Czym są
- Dla kogo
- Elementy: sprzedażowe, wizerunkowe, marketingowe
- Etapy (ToFu, MoFu i BoFu)
- Lejek B2B i B2C
- Nieliniowy lejek sprzedażowy
- Efekty jakie daje zastosowanie lejka sprzedażowego
- Dlaczego warto stosować lejek sprzedażowy
- Lejek a proces sprzedaży
- Do czego wykorzystać lejek sprzedaży?
- Analiza sprzedaży
- Tworzenie lejka - ćwiczenia
Sprzedaż z wykorzystaniem mediów społecznościowych (social selling)
- Co to jest social selling?
- Social Selling: Taktyki i kanały
- Jak działa algorytm LinkedIn? (case study)
- Social selling – jakie działania prowadzić?
- Jak sprzedawać, dzięki social media?
- Jak sprawdzić social selling index? (ćwiczenia)
System CRM – platforma obsługi klienta
- Czym jest
- Zarządzanie relacjami z klientem
- CRM – dla kogo
- Funkcjonalności CRM
- Wdrożenie CRM
- Dedykowany CRM
- Mobilny CRM
- CRM w chmurze
- Korzyści z wdrożenia CRM
- Jakie problemy rozwiązuje system CRM
- Przykłady systemów CRM
- CRM dla firmy handlowej (case study)
- Filmy edukacyjne – innowacje/benchmarki
Wskaźniki KPI (Key Performance Indicator)
- Definicja
- Przykłady KPI
- Dlaczego kluczowe wskaźniki efektywności są ważne?
- 5 najważniejszych wskaźników KPI dla e-commerce
- Jak sprawdzać KPI i na nie wpływać?
- Opracowanie wskaźników KPI dla biznesu (ćwiczenia
- TEST - Weryfikacji wykonuje Daria Wrukowska
- Szkolenie odbywa sie w godzinach zegarowych (60 min)
- Przerwy 15 minutowe odbywają się co 1,5h.
- Przerwa obiadowa odbędzie się o 13:00 i trwa 30 min
- Przerwy wliczone są w czas usługi rozwojowej
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 11 Mózg i treści - to trzeba wiedzieć | Prowadzący Martyna Kostrzewska | Data realizacji zajęć 04-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 11 Tak się pisze do cyfrowych ludzi! | Prowadzący Martyna Kostrzewska | Data realizacji zajęć 05-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 11 Social media. Jak zwiększyć zaangażowanie? | Prowadzący Martyna Kostrzewska | Data realizacji zajęć 06-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 11 Pokonaj klienta i nie daj się przewinąć | Prowadzący Martyna Kostrzewska | Data realizacji zajęć 07-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 11 Neurodopalacze | Prowadzący Martyna Kostrzewska | Data realizacji zajęć 08-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 11 Język korzyści i język strat | Prowadzący Martyna Kostrzewska | Data realizacji zajęć 09-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 11 Neurodopalacze, Sprzedaż z wykorzystaniem mediów społecznościowych (social selling) | Prowadzący Martyna Kostrzewska | Data realizacji zajęć 10-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 11 Projektowanie ceny i wyboru, Wskaźniki KPI (Key Performance Indicator) | Prowadzący Martyna Kostrzewska | Data realizacji zajęć 11-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 11 Procesy sprzedażowe w gospodarce cyfrowej, Metody budowania cyfrowej ścieżki klienta | Prowadzący Martyna Kostrzewska | Data realizacji zajęć 13-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 11 Cyfrowa ścieżka klienta, Lejki sprzedażowe | Prowadzący Martyna Kostrzewska | Data realizacji zajęć 16-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 11 Test - wykonanie analizy sklepu internetowego oraz przygotowanie reklamy | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 17-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto10 700,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto10 700,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto121,59 PLN
- Koszt osobogodziny netto121,59 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Martyna Kostrzewska
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Informacje przekazywane są na żywo podczas treningu stacjonarnego. Podczas prowadzenia szkolenia będzie przedstawiona prezentacja i oraz ćwiczenia praktyczne. Trener prezentuje strategie oraz możliwości pozyskania klientów przy użyciu Facebooka. Każdy kursant otrzymuje materiały pdf oraz filmy video i dostęp do platformy szkoleniowej do których może powracać po szkoleniu.
Link do platformy online: https://martynakostrzewska.pl/kurs/1147/kurs-online-facebook-w-biznesie
Link do materiałów video:
1) https://www.youtube.com/watch?v=NmNPUULMzAA
2) https://www.youtube.com/watch?v=z5847XkA-xk
3) https://www.youtube.com/watch?v=jPRbnNUk6JE
4) https://www.youtube.com/watch?v=LuQUzgkvV48
Informacje dodatkowe
Więcej informacji o nas na stronie
www.nowepokolenie-mk.pl
Materiały multimedialne i dokumenty do pobrania
Materiały multimedialne
Adres
Adres
Wszystkie pokoje mają łazienkę z wanną lub prysznicem. Ich wyposażenie obejmuje klimatyzację, minibar, telewizor z płaskim ekranem i biurko. Niektóre pokoje i apartamenty mieszczą aneks kuchenny.
Hotelowa restauracja zaprasza na śniadania w formie bufetu i potrawy kuchni międzynarodowej. Na terenie obiektu działa również bar. Recepcja jest czynna przez całą dobę. Goście mają do dyspozycji 6 sal konferencyjnych, z których można korzystać za dodatkową opłatą.
Tuż obok budynku znajduje się wypożyczalnia rowerów. Na życzenie hotel zapewnia miejsca na pobliskim prywatnym parkingu (za dodatkową opłatą).
Pałac Kultury i Nauki oddalony jest od hotelu Leonardo Royal Warsaw o 1,3 km. Spacer do centrum handlow
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi