Indywidualny kurs online z języka duńskiego z native speakerem - poziom A1- 50 x 60 min + uTalk
Indywidualny kurs online z języka duńskiego z native speakerem - poziom A1- 50 x 60 min + uTalk
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Języki europejskie
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Kurs jest skierowany do osób, które chcą nauczyć się języka duńskiego na poziomie podstawowym A1 (zgodnie z CEFR). Nie jest wymagana wcześniejsza znajomość języka duńskiego.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji16-03-2025
- Forma prowadzenia usługimieszana (zdalna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi50
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Przygotowuje do skutecznego porozumiewania się w języku duńskim na poziomie A1/A1+. Umożliwia zapoznanie się z językiem, jego pisownią, zasadami wymowy oraz czytania, poznanie zasobu słownictwa używanego w codziennych sytuacjach oraz poznanie kluczowych struktur gramatycznych, które pozwalają na swobodne tworzenie wypowiedzi ustnych i pisemnych zgodnie z wymaganiami poziomu podstawowego.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Kursant prowadzi prostą konwersację na poziomie A1. | Kryteria weryfikacji Kursant inicjuje rozmowę, zadając proste pytanie, np. „Jak się masz?”. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Kursant udziela odpowiedzi na zadane pytania, udziela stosownych informacji, zadaje pytania. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Kursant reaguje odpowiednio na odpowiedzi rozmówcy, np. „To ciekawe!” lub „Naprawdę?”. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Kursant prosi o powtórzenie lub wyjaśnienie, np. „Możesz powiedzieć wolniej?”. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Kursant potwierdza zrozumienie lub brak zrozumienia, np. „Rozumiem” lub „Nie wiem, co to znaczy”. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Kursant parafrazuje prostą wypowiedź rozmówcy, np. „Powiedziałeś, że pracujesz w biurze?”. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Kursant komunikuje się w obrębie tematyki związanej z życiem codziennym oraz w typowych sytuacjach społecznych. | Kryteria weryfikacji Kursant udziela poprawnych odpowiedzi na zadane pytania, udziela informacji, zadaje pytania. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Kursant reaguje stosownie na prośby lub polecenia, np. „Proszę podać mi menu” – „Oczywiście, proszę”. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Kursant wyjaśnia swoje potrzeby, np. „Chcę kupić bilet na autobus", prosi o powtórzenie lub wyjaśnienie, np. „Czy może pan powtórzyć?”. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Kursant potwierdza informacje, np. „Tak, rozumiem” oraz odrzuca sugestie, np. „Nie, dziękuję. Nie potrzebuję tego” | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Interakcja - kursant radzi sobie w podstawowych sytuacjach społecznych, nawet jeśli nie rozumie wszystkich szczegółów i nie jest jeszcze w stanie w pełni podtrzymać rozmowy. | Kryteria weryfikacji Kursant identyfikuje kluczowe informacje w prostych komunikatach (np. pytania, polecenia, prośby). | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Kursant interpretuje kontekst rozmowy na podstawie słów kluczowych lub gestów. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Kursant odróżnia sytuacje formalne od nieformalnych w rozmowie. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Kursant zadaje proste pytania w sytuacjach społecznych, np. o drogę, godzinę, cenę. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Kursant formułuje krótkie odpowiedzi na zadane pytania, nawet jeśli nie są gramatycznie perfekcyjne. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Kursant prosi o powtórzenie lub wyjaśnienie, gdy nie rozumie treści, np. „Czy możesz powiedzieć to wolniej?”. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Kursant opisuje swoje potrzeby w podstawowy sposób, np. „Chcę kupić...”, „Potrzebuję pomocy” | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Kursant używa odpowiednich form grzecznościowych, np. „Dzień dobry”, „Dziękuję”, „Przepraszam”. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Mówienie: Student prowadzi proste rozmowy na znane tematy, wymienia podstawowe informacje w sytuacjach rutynowych, a także używa prostych zdań do opisania swojej rodziny, warunków życia, edukacji i pracy. | Kryteria weryfikacji Kursant rozpoczyna rozmowę na znane tematy, np. pogoda, hobby, codzienne obowiązki. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Kursant formułuje proste pytania dotyczące znanych tematów, np. „Co robisz w weekend?”. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Kursant odpowiada na podstawowe pytania, używając pełnych, choć prostych zdań, np. „Mam dwoje dzieci”. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Kursant podaje swoje dane osobowe, np. imię, nazwisko, narodowość, miejsce zamieszkania. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Kursant opisuje swoje codzienne czynności w prostych zdaniach, np. „Idę do pracy o ósmej”. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Kursant prosi o podstawowe informacje od rozmówcy, np. „Gdzie mieszkasz?”. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Pisanie: Kursant sporządza krótką notatkę, wiadomość lub osobisty list (np. podziękowanie, e-mail, SMS). | Kryteria weryfikacji Kursant formułuje prostą notatkę z kluczowymi informacjami, np. „Spotkanie o 15:00 w sali A”. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Kursant wymienia najważniejsze punkty w notatce, np. „Dokumenty są na biurku”. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Kursant zapisuje podstawowe informacje w zrozumiałej kolejności, np. „Proszę o telefon w sprawie projektu”. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Kursant przekazuje swoje intencje w prostych zdaniach, np. „Chciałem zapytać o wolne miejsce na kursie”. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Kursant formułuje krótki list z podziękowaniem, np. „Dziękuję za zaproszenie na spotkanie”. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Kursant używa odpowiednich zwrotów kończących, np. „Z poważaniem”, „Pozdrawiam serdecznie”. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Kursant określa właściwy ton wiadomości (formalny lub nieformalny), np. „Cześć! Jak się masz?” w SMS lub „Szanowni Państwo” w e-mail | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Kursant uwzględnia szczegóły ważne dla odbiorcy, np. „Przesyłam załącznik z dokumentami”. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Czytanie: Kursant czyta krótkie, nieskomplikowane teksty. | Kryteria weryfikacji Kursant rozpoznaje główną ideę tekstu, np. „Tekst dotyczy zaproszenia na spotkanie”. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Kursant podsumowuje ogólny sens tekstu w jednym zdaniu, np. „To instrukcja obsługi urządzenia”. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Kursant odczytuje szczegółowe dane, takie jak liczby, nazwy własne lub miejsca. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Kursant porządkuje elementy tekstu według ich logicznego następstwa, np. w opisie procedury. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Kursant wyciąga istotne informacje z prostych dokumentów, np. formularzy, notatek służbowych. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Kursant identyfikuje rodzaj tekstu, np. zaproszenie, instrukcja, ogłoszenie. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Kursant domyśla się sensu prostych wyrazów lub zdań na podstawie kontekstu, nawet jeśli ich nie zna. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Rozumienie: Student wychwytuje główny sens krótkich, jasnych przekazów, takich jak ogłoszenia czy reklamy, oraz odnajduje szczegółowe informacje w prostych materiałach codziennego użytku, np. w menu, rozkładach jazdy, czy broszurach. | Kryteria weryfikacji Kursant wskazuje główną ideę w ogłoszeniu lub reklamie, np. „Promocja dotyczy kupna dwóch produktów w cenie jedneg | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Kursant podsumowuje sens przekazu jednym zdaniem, np. „Tekst informuje o opóźnieniu pociągu”. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Metoda walidacji Test teoretyczny | ||
Kryteria weryfikacji Kursant wyszukuje konkretne informacje w menu, np. cenę lub skład potrawy. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Kursant dopasowuje dane w tabelach, np. godziny odjazdów w rozkładzie jazdy do odpowiednich miast. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Kursant znajduje znaczenie prostych zwrotów za pomocą kontekstu, np. „Danie dnia: spaghetti za 15 zł”. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Kursant określa różnicę między podobnymi informacjami, np. różne godziny odjazdu pociągów. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Kurs jest skierowany do osób, które chcą nauczyć się języka duńskiego na poziomie podstawowym A1 (zgodnie z CEFR). Oferuje kompleksową naukę języka na poziomie A1 - rozwijanie umiejętności komunikacji w mowie i piśmie, prowadzenie do podstawowych zagadnień związanych z kulturą oraz obyczajami kraju.
Program kursu został podzielony na dwie części:
- praktyczna - wprowadzenie do fonetyki, podstawy gramatyki, konwersacje oraz ćwiczenia ze słuchania.
kulturowa- koncentrujące się na poznaniu chińskich tradycji oraz zasad savoir-vivre w biznesie, co wspiera efektywną komunikację i lepsze zrozumienie specyfiki relacji handlowych z Duńczykami.
Szkolenie w formie indywidualnej tj. całkowicie dopasowanej do potrzeb kursanta m.in. w zakresie terminów spotkań.
Usługa w formie mieszanej - zajęcia zdalne w czasie rzeczywistym realizowane są w terminach ustalonych z klientem i rozpisanych w harmonogramie (50 x 60 minut). Usługa zdalna - kursant otrzymuje dostęp do platformy e-learningowej z której może korzystać bez żadnych ograniczeń między spotkaniami. Cambridge School od English nie kontroluje czasu spędzonego przez kursanta na platformie i samodzielnej nauce.
Program szkolenia- program obejmuje naukę języka duńskiego na poziomie podstawowym. Ten poziom przygotowuje uczestników do skutecznego porozumiewania się w najprostszych sytuacjach życiowych oraz stanowi solidny fundament do dalszego rozwoju językowego. Kurs na tym poziomie pozwala studentowi zdobyć praktyczne umiejętności językowe w zakresie codziennej komunikacji. Zakres leksykalny: zwroty grzecznościowe, przedstawianie siebie i innych, kraje i narodowości, zawody, członkowie rodziny, zakupy, sposoby płatności, w kawiarni i restauracji, zainteresowania i hobby, mieszkanie, nazwy podstawowych instytucji i budynków w mieście i na wsi, środki transportu, podstawowe ubrania i akcesoria, wygląd i charakter, rozkład dnia, godziny, dni tygodnia, czynności codzienne, zainteresowania, hobby, czas wolny, rozmowa telefoniczna, pory roku i pogoda, części ciała. Zakres gramatyczny: alfabet, składnia i fonetyka, podstawowe czasowniki, rzeczowniki, przymiotniki, liczebniki, przysłówki i spójniki.
Walidacja szkolenia - walidacja w formie dwuczłonowej - zdalnej w czasie rzeczywistym /(audyt ustny) oraz zdalnej (test online) zostanie przeprowadzona po zakończeniu 12 miesięcznego okresu nauki/dostępu do e-learningu.
Zajęcia realizowane są w trybie ciągłym tj. spotkania w harmonogramie nie zawierają przerwy.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 1 przykładowa pozycja - w celu ustalenia dni i godzin zajęć prosimy o kontakt 732 920 294 lub monika.kujawiak@cambridge.com.pl | Prowadzący Duński-NNS Łukasz Krzysztof | Data realizacji zajęć 17-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto11 642,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto11 642,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto232,84 PLN
- Koszt osobogodziny netto232,84 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Duński-NNS Łukasz Krzysztof
2013 - 2015 - Uniwersytet Wrocławski Filologia niderlandzka, 2-letnie studia magisterskie
2010 - 2013 - Uniwersytet Wrocławski Filologia niderlandzka, studia licencjackie
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Podręcznik+materiały własne lektora dostosowane do potrzeb i poziomu kursu.
Materiały zawarte na platformie e-learningowej uTalk.
Informacje dodatkowe
"Przed wysłaniem wybranej przez siebie karty do Operatora dofinansowania prosimy o kontakt z pracownikiem szkoły celem potwierdzenia jej dostępności"
Misją Cambridge School of English jest zapewnienie klientom pełnej satysfakcji z nauki języka obcego. Cały czas rozwijamy nasze produkty i usługi i poszukujemy nowych rozwiązań w dziedzinie zintegrowanego innowacyjnego środowiska nauczania i uczenia się języków obcych na najwyższym poziomie wydajności. Wspomagamy naszych klientów zgodnie z ich osobistymi celami i potrzebami edukacyjnymi. Zobowiązujemy się do zapewnienia wsparcia zgodnie z najlepszymi praktykami i globalnymi standardami naszej branży poprzez wspólne opracowanie celów i założeń, ich identyfikację i wreszcie poprzez opracowanie optymalnego programu i ścieżki nauki oraz optymalny wybór odpowiednich nauczycieli i najlepiej dopasowanych narzędzi edukacyjnych aby osiągnąć cel w łatwy i przyjemny sposób.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Student musi mieć dostęp do Internetu o parametrach minimum 2 mbps download/upload oraz urządzenie elektroniczne (z systemem Windows, MacOS, iOS lub Android) z kamerką i mikrofonem. Zalecamy używanie komputera stacjonarnego/laptopa ale dopuszczalne są również tablety lub telefon.
Zalecane przeglądarki to:
Komputer stacjonarny / laptop: Chrome, Firefox lub Edge (najnowsze wersje)
Mobilny iOS (12.2+): Safari Mobile
Mobilny Android (6.0+): Chrome Mobile
Zajęcia realizowane będą na wybranej platformie typu zoom, teams, googlemeet, skype itp. Szczegóły zostaną ustalone i uzupełnione bliżej terminu startu.