"Język hiszpański na poziomie B2.2" - 24h - szkolenie grupowe
"Język hiszpański na poziomie B2.2" - 24h - szkolenie grupowe
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Hiszpański
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie dedykowana dla osób, które ukończyły część 1.
Szkolenie przeznaczone dla wszystkich osób, które posiadają umiejętności językowe z hiszpańskiego na poziomie B1. Każdy z uczestników przed przystąpieniem do szkolenia musi rozwiązać test poziomujący, a wynik z testu powinien wskazywać minimum w 70-ciu % na poziom hiszpańskiego B1.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników12
- Data zakończenia rekrutacji08-12-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi24
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa "Język hiszpański na poziomie B2.2" - 24h przygotowuje do samodzielnego komunikowania się w języku hiszpańskim w obszarze: komunikacja w środowisku pracy, podróże turystyczne i służbowe, spędzanie czasu wolnego, jednocześnie wyposaża uczestnika w nowe konstrukcje gramatyczne z poziomu B2 języka hiszpańskiego.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się NAWIĄZUJE KONTAKTY PRYWATNE I ZAWODOWE PRZEZ TELEFON, MAIL ORAZ KOMUNIKATORY | Kryteria weryfikacji - prowadzi rozmowę przez telefon w sprawach prywatnych i zawodowych | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji - pisze maile służbowe | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji - pisze wiadomości tekstowe | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się PLANUJE PODRÓŻ ZAGRANICZNĄ W JĘZYKU HISZPAŃSKIM | Kryteria weryfikacji - wymienia miejsca i zabytki, które planuje zwiedzić | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji - definiuje środki transportu, które zamierza użyć | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji - posługuje się wyrażeniami w języku hiszpańskim potrzebnymi w podróży | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się KORZYSTA W NATURALNY SPOSÓB Z NOWO POZNANYCH KONSTRUKCJI GRAMATYCZNYCH Z POZIOMU B2 W J. HISZPAŃSKIM | Kryteria weryfikacji - określa czynność, która miała miejsce w przeszłości, ale może mieć związek z teraźniejszością | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji - używa struktury gramatycznej, która pozwala położyć nacisk na wykonywaną czynność | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji - przedstawia warunki konieczne do zrealizowania pewnych określonych czynności i założeń | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie dedykowana dla osób, które ukończyły część 1.
Szkolenie przeznaczone dla wszystkich osób, które posiadają umiejętności językowe z hiszpańskiego na poziomie B1.
Program szkolenia jest wieloaspektowy i obejmuje rozwijanie umiejętności językowych, które pozwalają na samodzielne funkcjonowanie w większości sytuacji życia codziennego oraz w kontekście zawodowym i akademickim. Szkolenie ma na celu rozwinięcie kompetencji komunikacyjnych w języku hiszpańskim w sferze prywatnej, publicznej, edukacyjnej i zawodowej. Celem szkolenia jest poszerzanie zasobu leksykalnego i znajomości konstrukcji gramatycznych, rozwinięcie kompetencji interkulturowych oraz poszerzenie wiedzy o krajach hiszpańskojęzycznych.
Celem szkolenia jest przełamanie barier w mówieniu, nabycie umiejętności komunikowania się.
Zastosowana metodologia obejmuje zarówno poznanie gramatyki, słownictwa i wyrażeń związanych z prywatnymi sytuacjami życiowymi oraz zawodowymi. Książki i audiobooki dostosowane do poziomu B2, ćwiczenia z wymowy, dialogi i rozmowy, odgrywanie scenek/ról, odpowiadanie na pytania, konwersacje kontrolowane, oglądanie filmików, słuchanie tekstów, fiszki ze słownictwem, aplikacje mobilne do nauki języka angielskiego, użyta Metoda Amigobrain - to techniki zastosowane podczas szkolenia mająca na celu spowodowanie automatycznego reagowania w języku hiszpańskim.
Jednorazowe spotkanie trwa 2 godziny dydaktyczne czyli 90 minut. Nie przewiduje się przerw
Zawartość programowa:
- Rozmowa przez telefon
- pisanie smsów
- pisanie maili służbowych
- Podróże, turystyka
- Środki transportu
- Pretérito Perfecto de Subjuntivo
- Strona bierna z SER
- Zdanie warunkowe
WALIDACJA ODBĘDZIE SIĘ NA OSTATNIM SPOTKANIU I BĘDZIE TRWAŁA 90 MINUT. BĘDZIE PRZEPROWADZONA PRZEZ INNEGO TRENERA/EGZAMINATORA I BĘDZIE POLEGAŁA NA WYWIADZIE SWOBODNYM ORAZ TEŚCIE PISEMNYM.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 12 Pisanie smsów | Prowadzący Beata Snopek | Data realizacji zajęć 09-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 12 Pisanie maili służbowych | Prowadzący Esther Crespo García | Data realizacji zajęć 11-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 12 Podróże, turystyka | Prowadzący Beata Snopek | Data realizacji zajęć 16-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 12 Środki transportu | Prowadzący Esther Crespo García | Data realizacji zajęć 18-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 12 Pretérito Perfecto de Subjuntivo – cz. I | Prowadzący Esther Crespo García | Data realizacji zajęć 08-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 12 Pretérito Perfecto de Subjuntivo - cz. II | Prowadzący Beata Snopek | Data realizacji zajęć 13-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 12 Strona bierna z SER | Prowadzący Esther Crespo García | Data realizacji zajęć 15-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 12 Zdanie warunkowe - cz. I | Prowadzący Beata Snopek | Data realizacji zajęć 20-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 12 Zdanie warunkowe - cz. II | Prowadzący Esther Crespo García | Data realizacji zajęć 22-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 12 Rozmowa przez telefon | Prowadzący Beata Snopek | Data realizacji zajęć 27-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 12 Powtórka całości materiału | Prowadzący Esther Crespo García | Data realizacji zajęć 29-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 12 Walidcja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 03-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 680,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 680,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto70,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto70,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Beata Snopek
Najważniejsze Certyfikaty:
*City and Islington College – język angielski dla obcokrajowców na poz. C1
*ESCUELA OFICIAL DE IDIOMAS BILBAO – język hiszpański dla obcokrajowców
*Certyfikat z METODY BEZPOŚREDNIEJ w języku hiszpańskim
*Certyfikat Jakości Standard Usług Szkoleniowo-Rozwojowych SUS 2.0
*Certyfikat ukończenia szkolenia dotyczącego równości szans oraz dostępności dla osób niepełnosprawnych
*Dyplom ukończenia Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, na Wydziale Nauk Społecznych na kierunku: Psychologia
Esther Crespo García
Doświadczenie: 6 lat
Opis doświadczenia:
Jako native speaker z Hiszpanii, od sześciu lat z pasją nauczam języka hiszpańskiego zarówno dzieci, jak i dorosłych na wszystkich poziomach zaawansowania. Moje doświadczenie obejmuje prowadzenie zajęć online małych grup, pojedynczych osób na całym świecie oraz indywidualne lekcje, które dostosowuję do indywidualnych potrzeb uczniów.
Wprowadzam uczniów w świat języka poprzez immersję kulturową – prezentuję idiomy, regionalizmy oraz różnice językowe charakterystyczne dla poszczególnych regionów Hiszpanii i Ameryki Łacińskiej.
Kładę duży nacisk na nauczanie komunikacyjne, co pomaga uczniom swobodnie używać języka w codziennych sytuacjach. Stosuję interaktywne metody, takie jak symulacje, dialogi, gry językowe i projekty konwersacyjne, które pomagają przełamać barierę w mówieniu. Używam też autentycznych materiałów (artykuły prasowe, podcasty, filmy), które umożliwiają lepsze poznanie hiszpańskiej kultury i realiów.
W pracy lektora cenię sobie indywidualne podejście do każdego ucznia, dlatego plan nauczania tworzę zgodnie z jego potrzebami, umiejętnościami i celami, jak na przykład przygotowanie do egzaminu DELE. Wielu moich uczniów osiągnęło dzięki temu wysokie wyniki na egzaminach, a także poprawiło pewność siebie i płynność w mówieniu. Jestem osobą pełną entuzjazmu, ceniącą zaangażowanie i postępy uczniów w nauce języka.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Karty pracy, filmiki edukacyjne, scenariusze rozmów telefonicznych, maili służbowych w j. hiszpańskim, artykuły dotyczące turystyki.
Warunki uczestnictwa
Osoby przystępujące do szkolenia muszą posiadać kompetencje językowe na poziomie języka hiszpańskiego B1. Każdy z uczestników przed przystąpieniem do szkolenia musi rozwiązać test poziomujący, a wynik z testu powinien wskazywać minimum w 70-ciu % na poziom hiszpańskiego B1.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi