Agile i Scrum. Zwinne zarządzanie projektami
Agile i Scrum. Zwinne zarządzanie projektami
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Studia przeznaczone są dla:
- Osób rozpoczynających pracę związaną z zarządzaniem projektami,
- Osób będących członkami zespołów projektowych,
- Menedżerów zarządzających zespołami projektowymi,
- Osób pracujących w zmiennych środowiskach.
Zawarto umowę z WUP w Toruniu w ramach Projektu Kierunek - Rozwój.
Usługa adresowana również dla Uczestników Projektu Małopolski Pociąg do Kariery.
- Minimalna liczba uczestników18
- Maksymalna liczba uczestników35
- Data zakończenia rekrutacji23-03-2025
- Forma prowadzenia usługimieszana (zdalna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi185
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieńStudia podyplomowe
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa „Agile i Scrum. Zwinne zarządzanie Projektami” potwierdza przygotowanie do m.in.:- definiowania celów, zakresów i zasobów projektu,
- skutecznej komunikacji w zarządzaniu proj.,
- opracowania planu projektu,
- tworzenia budżetu projektu,
- stosowania zasad i praktyk zwinnych w zarz. proj.,
- podejmowania decyzji finansowych w projekcie,
- efektywnego zarządzania przepływem pracy,
- umiejętnego organizowania i zarządzania czasem w pracy zespołowej.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się WIEDZA:- Rozróżnia podstawowe pojęcia i zasady zarządzania projektami. - Rozróżnia procesy i metodologię zarządzania projektami. - Definiuje cele, zakresy i zasoby projektu. - Rozróżnia znaczenie skutecznej komunikacji w zarządzaniu projektami. - Identyfikuje podstawowe narzędzia i techniki stosowane w zwinnym zarządzaniu projektami. | Kryteria weryfikacji - Definiuje podstawowe pojęcia związane z zarządzaniem projektami, takie jak: projekt, interesariusze, harmonogram, budżet, ryzyko.- Identyfikuje i przypisuje odpowiednie zasoby (ludzkie, finansowe, materialne) do realizacji projektu. - Planuje i wdroża strategię komunikacji dla projektu, uwzględniając interesariuszy i ich potrzeby informacyjne. - Stosuje narzędzia i techniki Agile w praktyce, np. przeprowadza planowanie sprintu, monitoruje postępy za pomocą tablicy Kanban. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się UMIEJĘTNOŚCI:- Definiuje cele i zakresy projektu. - Opracowuje plan projektu, w tym harmonogram, budżet i zasoby. - Tworzy budżet projektu i zarządzać kosztami. - Stosuje zasady i praktyki zwinne w zarządzaniu projektami. | Kryteria weryfikacji - Określa jasne, mierzalne i osiągalne cele projektu.- Przygotowuje kompleksowy plan projektu, zawierający wszystkie kluczowe elementy planowania. - Identyfikuje wszystkie potencjalne koszty związane z projektem. - Stosuje podstawowe zasady i wartości zwinne, takie jak Manifest Agile. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się KOMPETENCJE SPOŁECZNE:- Rozwija umiejętności organizacyjne i zarządzania czasem w pracy zespołowej. - Rozwija odpowiedzialność za podejmowanie decyzji finansowych w projekcie. - Rozwija zdolności komunikacyjne, w tym umiejętności aktywnego słuchania i jasnego wyrażania myśli. - Zarządza efektywnie przepływem pracy oraz współpracy w celu osiągnięcia optymalnych wyników. | Kryteria weryfikacji - Tworzy realistyczne harmonogramy projektów z jasno określonymi etapami i terminami.- Rozpoznaje zadania o wysokim priorytecie i koncentruje na nich wysiłki. - Sporządza budżet oraz monitoruje wydatki w projekcie. - Wykorzystuje różne formy komunikacji, dostosowując styl do odbiorcy. - Implementuje i monitoruje wskaźniki wydajności, aby ocenić skuteczność przepływu pracy i współpracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Absolwent uzyskuje zaświadczenie potwierdzające zdobyte efekty kształcenia.
Świadectwo ukoń. studiów podypl. jest wydawane na pods. uzyskania poz. oceny z każdego semestru zgodnie z Regul. Studiów Podyplomowych.
Studia kończą się zal. na ocenę określonym w karcie kierunku.
Świadectwo ukończenia studiów podypl. jest potwierdzeniem uzyskania wymaganego wyniku, będącego sumą zdobytych punktów za aktywności w kursach e-learningowych (quizy, testy, projekty ind. lub grupowe).
Program
Program
PODSTAWY ZARZĄDZANIA PROJEKTAMI - 10 GODZ.
- Pojęcia projektu i zarządzania projektami, krótka historia projektów
- Różnice pomiędzy projektem, programem i portfelem projektów
- Podstawowe metodyki zarządzania projektami
- Podstawowe ograniczenia w projekcie (trójkąt projektu)
- Podstawowe funkcje w projekcie i ich charakterystyka
- Różne struktury organizacji i umiejscowienie w nich projektu
- Charakterystyka zespołów rozproszonych i skupionych z zaznaczeniem
- Cykl życia zespołu projektowego oraz związane z tym style zarządzania
ZARZĄDZANIE CYKLEM ŻYCIA PROJEKTU (INICJACJA, PLANOWANIE, WYKONANIE, KONTROLA, ZAMKNIĘCIE) - 40 GODZ.
- Opis cyklu zarządzania projektem z podziałem na fazy oraz zdiagnozowanie trwającego projektu
- Karta Projektu jako narzędzie projektowe – założenia i projektowanie
- Struktura Organizacyjna w projekcie – założenia i projektowanie narzędzia
- Struktura Podziału Prac jako narzędzie projektowe – założenia i projektowanie narzędzia
- Plan projektu – założenia i projektowanie narzędzia
- Budżet projektu – założenia i projektowanie narzędzia
- Zarządzanie komunikacją w projekcie
- Analiza ryzyka i problemów projektowych
- Monitorowanie i śledzenie postępu projektu
- Omówienie statusu projektu i jego komunikacja
- Opracowanie statusu projektu
- Analiza postępu prac projektowych w zakresie harmonogramu i budżetu
- Procedury mierzenia postępu pracy w projekcie
- Czynności w projekcie oraz model RAID i model RACI
- Projektowanie arkusza śledzenia akcji i zależności w projekcie
- Zmiana projektowa
- Raport zamknięcia projektu – założenia i projektowanie narzędzia
- Etyczne aspekty zarządzanie projektami
- Cykl życia projektu w korporacji
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ W PROJEKCIE – 10 GODZ.
- Wprowadzenie do zarządzania jakością - pojęcie jakości oraz zarządzania jakością, normy ISO 9000 oraz 8 zasad zarządzania jakością wg ISO, wykorzystanie norm ISO w projekcie, zasady zarządzania jakością, koszt jakości
- Zarządzanie jakością w cyklu życia produktu - planowanie jakości, zapewnienie jakości, kontrola jakości, poprawianie jakości cykl Deminga
- Narzędzia wspomagające zarządzanie jakością - arkusz kontrolny, diagram Ishikawy, schematy blokowe, diagram Pareto, histogramy, wykres korelacji, karta kontrolna
- Zarządzanie jakością w projekcie według metodyki projektowej PMI
- Zarządzanie jakością w projekcie według metodyki projektowej Prince2
- Zarządzanie jakością w projekcie według metodyki projektowej Scrum
BUDŻETOWANIE I FINANSOWANIE PROJEKTÓW – 20 GODZ.
- Wprowadzenie do finansów projektu - zarządzanie finansami w projekcie, planowanie, szacowanie kosztów, szacowanie budżetu, kontrola, typy kosztów w projekcie
- Analiza opłacalności projektu - NPV, IRR, okres zwrotu
- Szacowanie kosztów i budżetu w projekcie - przez analogie, parametryczne, bottom-up, rozkład trójkątny oraz beta, komponenty budżetu projektu, cost baseline
- Kontrola kosztów projektu - analiza earned value
- Różne typu kontraktów i ich wpływ na budżet projektu - kontrakt fixed price, kontrakt cost-reimbursable, kontrakt time and material
KOMUNIKACJA, KONFLIKTY I NEGOCJACJE W PROJEKCIE – 15 GODZ.
- Podstawowe pojęcia związane z komunikacją, konfliktem i negocjacjami w zespole projektowym
- Podstawy technik negocjacyjnych
- Sytuacje konfliktowe w projekcie
- Style zarządzania w sytuacjach konfliktowych w zespole projektowym
- Podstawowe narzędzia i kanały komunikacji w projekcie
- Przygotowanie do dobrego spotkania (zespół rozproszony/skupiony)
- Przygotowanie i przeprowadzenie prawidłowej eskalacji (odwołania) w projekcie
- Informacja zwrotna w zespole projektowym
- Motywowanie członków zespołu projektowego
MS PROJECT – 20 GODZ.
- Tworzenie planu projektu w MS Project - ustawienia początkowe projektu, dodawanie czynności (WBS task, summary task, milestone), wprowadzenie poprzedników oraz następników (analiza sieci projektu)
- Zarządzanie zasobami projektu w MS Project - dodawanie zasobów, optymalizacja zasobów (resource leveling)
- Kontrola postępu projektu z wykorzystaniem MS Project - punkt od niesienia (baseline), oznaczanie postępu projektu, postęp projektu względem punktu odniesienia (ahead of schedule, behind, schedule, earned value)
- Tworzenie raportów w MS Project
PODSTAWY ZWINNEGO ZARZĄDZANIA WYTWARZANIEM PRODUKTÓW – 10 GODZ.
- Geneza Agile i 12 zasad manifestu
- Produkt, a projekt - różnice w zarządzaniu i wstęp do teorii złożoności
- Zwinność dzisiaj - wykorzystywane metody, zachodzące zmiany, DevOps
- Podstawy wdrożenia myślenia produktowego - zespołowość i przywództwo, Evidence Based Management, ciągłe usprawnianie
- Organizacje - paradygmaty typów i struktury wspierające zwinność
PODSTAWY SCRUM, SAMOORGANIZUJĄCE SIĘ ZESPOŁY – 16 GODZ.
- Kategoryzowanie problemów - problemy proste, skomplikowane, złożone i chaotyczne
- Budowa Scrum - empiryczna kontrola procesu
- Artefakty Scrum - Product Backlog
- Role Scrum - Product Owner
- Wydarzenia Scrum - Sprint – Sprint jako kontener dla zdarzeń Scrum. Planowanie prac i zarządzanie ryzykiem
- Wydarzenia Scrum - Sprint Planning
- Artefakty Scrum - Sprint Backlog
- Role Scrum - Development Team
- Wydarzenia Scrum - Daily Scrum. Monitoring postępów prac w Sprincie.
- Wydarzenia Scrum - Sprint Review
- Artefakty Scrum - Increment
- Wydarzenia Scrum - Sprint Retrospective
- Role Scrum - Scrum Master
ROLA SCRUM MASTERA – 8 GODZ.
- Budowa frameworku Scrum
- Lider służebny i postawy Scrum Mastera
- Scrum Master wspierający Scrum Team
- Scrum Master wspierający Product Ownera
- Scrum Master wspierający Organizację
ROLA PRODUCT OWNERA – 12 GODZ.
- Product Owner jako przedsiębiorca. Pojęcia Return on investment (ROI) I Total cost of ownership (TCO). Tworzenie wizji produktu. Przegląd obowiązków Product Ownera
- Zarządzanie projektem a zarządzanie produktem. Przyrost wartości w podejściu zwinnym i podejściu tradycyjnym. Model Wizja Wartość Walidacja
- Budowanie modelu biznesowego dla produktu
- Wyciągajmy wnioski z tego co wiemy - Przyrost. Znaczenie definicji ukończenia dla Produktu
- Jak możemy zrozumieć użytkownika? Zbieranie i formułowanie wymagań. Budowanie elementów Product Backlogu. Historie użytkownika. Strategie dzielenia historii użytkownika
- Priorytetyzacja Produkt Backlogu. Value Poker, MoSCoW, Macierz Eisenhowera
- Planowanie Sprintu, negocjacja i zrozumienie oczekiwań, cel Sprintu
- Przegląd Sprintu, inspekcja efektu i wyciąganie wniosków
- Właściciel Produktu w Zespole Scrumowym. Role Scrum - Product Owner a Scrum Master. Retrospektywa Sprintu, przerwanie Sprintu
- Użyteczne miary w pracy Product Ownera. Evidence Based Management - zarządzanie przez miary. Key Performance Indicators - mierniki produktu
ROLA MENEDŻERA W ZWINNEJ ORGANIZACJI – 12 GODZ.
- Rola Managera w organizacji tradycyjnej i organizacji zwinnej. Organizacja Taylorowska a organizacja nastawiona na zwinne reagowanie na potrzeby klienta. Cechy struktury organizacyjnej
- Motywowanie pracowników w organizacji zwinnej. Eksplorowanie motywacji pracowników przy użyciu techniki Moving Motivators
- Podział ról w organizacji zwinnej. Stanowiska w strukturze organizacyjnej. Opis stanowiska, rola kompetencji społecznych w zespołach zwinnych. Role eksperckie a role managerskie
- Kompetencje zespołów zwinnych. Wsparcie dla zespołów zwinnych. Model dojrzałości zwinnego zespołu
- Zmiana w organizacji. Model PDCA, ADKAR, Model W.Bridgesa, krzywa zmiany organizacyjnej
- Rekrutowanie i szkolenie pracowników. Waga rekrutacji dla organizacji. Zgodność z kulturą organizacyjną. Opis stanowiska. Szkolenie pracownika w organizacji zwinnej. Budowanie macierzy kompetencji z pracownikami
- Zarządzanie poprzez cele (MBO) a systemy OKR. Cele SMART. Innowacyjność a przewidywalność
- Narzędzia Management 3.0. Znaczenie narzędzi pracy grupowej w zarządzaniu. Happiness Door, Culture Books, Value Stories
- Informacja zwrotna jako fundament zwinnej organizacji. Modele udzielania informacji zwrotnej. 360 Degree Dinner
FILOZOFIA LEAN I KANBAN – 12 GODZ.
- Przepływ wartości - efektywność, mapowanie strumienia wartości, wstęp do podejścia szczupłego Lean
- Lean - systemy typu ciągnionego, narzędzia procesów szczupłych (lean), pojęcia marnotrawstwa i pracy w toku
- Kanban - realizacja filozofii Lean, wizualizacja Kanban, zasady i prawa przepływu, ograniczanie pracy w toku i inne strategie zwiększania efektywności
- Kaizen - kultura nieustannego usprawniania, miary, narzędzia
- Kaban a Scrum - rytmika pracy, just-in-time, jakość
- Studia trwają 2 sem.
- W trakcie studiów można zdobyć 30 pkt. ECTS.
- Po zakończonych studiach uczestnik otrzymuje świadectwo.
- Warunki organizacyjne zostały opisane w "Informacjach dodatkowych".
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 13 Kurs/przedmiot: "Podstawy Scrum, samoorganizujące się zespoły"/ Andrzej Zińczuk (podane godz. są WYŁĄCZNIE poglądowe=e-learning) | Data realizacji zajęć 29-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 10:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 13 Kurs/przedmiot: "Podstawy zwinnego zarządzania wytwarzania produktów"/ Michał Żak (podane godz. są WYŁĄCZNIE poglądowe=e-learning) | Data realizacji zajęć 29-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 12:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 13 Kurs/przedmiot: "Podstawy zarządzania projektami"/Marta Pawłowska (podane godz. są WYŁĄCZNIE poglądowe=e-learning) | Data realizacji zajęć 29-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 12:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 13 Kurs/przedmiot: "Zarządzanie cyklem życia projektu"/ Anna Scheibe (podane godz. są WYŁĄCZNIE poglądowe=e-learning) | Data realizacji zajęć 18-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 12:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 13 Kurs/przedmiot: "Rola Scrum Mastera"/ Andrzej Zińczuk (podane godz. są WYŁĄCZNIE poglądowe=e-learning) | Data realizacji zajęć 18-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 12:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 13 Kurs/przedmiot: "Rola Product Ownera"/ Adam Michalczyk (podane godz. są WYŁĄCZNIE poglądowe=e-learning) | Data realizacji zajęć 18-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 12:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 13 Kurs/przedmiot: "Budżetowanie i finansowanie projektów"/ Paweł Łopatka (podane godz. są WYŁĄCZNIE poglądowe=e-learning) | Data realizacji zajęć 14-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 12:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 13 Kurs/przedmiot: "Rola Menedżera w zwinnej organizacji"/ Adam Michalczyk (podane godz. są WYŁĄCZNIE poglądowe=e-learning) | Data realizacji zajęć 14-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 12:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 13 Kurs/przedmiot: "Zarządzanie jakością w projekcie"/ Katarzyna Ragin-Skorecka (podane godz. są WYŁĄCZNIE poglądowe=e-learning) | Data realizacji zajęć 14-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 13 Kurs/przedmiot: "Komunikacja, konflikty i negocjacje w projekcie"/ Paweł Łopatka (podane godz. są WYŁĄCZNIE poglądowe=e-learning) | Data realizacji zajęć 23-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 12:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 13 Kurs/przedmiot: "Filozofia Lean i Kanban"/ Michał Żak (podane godz. są WYŁĄCZNIE poglądowe=e-learning) | Data realizacji zajęć 23-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 12:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 13 Kurs/przedmiot: "MS Project"/ Joanna Oleśków-Szłapka (podane godz. są WYŁĄCZNIE poglądowe=e-learning) | Data realizacji zajęć 23-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 12:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 13 Egzamin | Data realizacji zajęć 08-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto6 250,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto6 250,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto33,78 PLN
- Koszt osobogodziny netto33,78 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Paweł Łopatka
Andrzej Zińczuk
Od 2015 roku współtworzy grupę Agile Rebels. Pomaga organizacjom być zwinnymi. Organizational Design Consultant i trener Scrum. Od 2017 roku Professional Scrum Trainer organizacji Scrum.org.
Współorganizator grup społeczności zwinnych Scrumvival, Agile Coach Camp Poland oraz Agile Poznań.
Adam Michalczyk
Od 2015 roku współtworzy grupę Agile Rebels. W ramach swojej pracy pomaga organizacjom wprowadzać metody zwinne. Organizational Design Consultant i trener Scrum.
Od 2017 roku Professional Scrum Trainer organizacji Scrum.org.
Częścią jego działań zawodowych jest występowanie na konferencjach w roli mówcy, opowiadając o różnych aspektach samoorganizacji, zwinności i przywództwa.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik nową wiedzę i umiejętności zdobywa, dzięki materiałom zamieszczonym na platformie zdalnego nauczania Moodle, która zapewnia dostęp 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu do: wykładów, materiałów edukacyjnych, czy też różnego rodzaju ćwiczeń opracowanych przez zespół wykładowców – praktyków.
Uczestnik korzysta z materiałów z dowolnego miejsca na świecie, w wybranym przez siebie czasie (jednak istotne jest dotrzymywanie terminów w przypadku wykonania poszczególnych aktywności: quizy, testy, projekty grupowe oraz indywidualne zgodnie z umieszczonym harmonogramem), wystarczy tylko połączenie internetowe oraz własny sprzęt (komputer/laptop).
Dodatkowe szkolenia
Uczestnicy naszych programów mogą brać udział w ciekawych szkoleniach, które prowadzą doświadczeni trenerzy. Udział w spotkaniach jest bezpłatny. Dzięki szkoleniom można uzupełnić wiedzę i potwierdzić ją certyfikatem.
Warunki uczestnictwa
Zapisu można dokonać na stronach Uniwersytetu WSB Merito w wybranych filiach, w:
- Chorzowie,
- Poznaniu,
- Szczecinie,
- Warszawie.
poprzez formularz online znajdujący się na stronie: www.wsb.pl/rekrutacja/krok1 oraz dostarczyć komplet dokumentów do Biura Rekrutacji do wybranej filii.
Kryteria uczestnictwa w Programie
- ukończone studia wyższe I lub II stopnia
- spełnienie warunków rekrutacyjnych
Warunki zaliczenia
Uzyskanie pozytywnego wyniku, będącego sumą zdobytych punktów za aktywności w kursach e-learningowych (quizy, testy, projekty indywidualne lub grupowe), realizowanych na platformie zdalnego nauczania Moodle.
Interaktywna forma zajęć
Wykłady w formie nagrań do odtworzenia, uzupełniane są: ćwiczeniami, zadaniami, studiami przypadków, czy też quizami, dzięki którym uczestnicy mogą na bieżąco weryfikować swoje umiejętności.
Harmonogram
Ze względu na formę studiów (e-learning) uczestnik studiuje w wybranym przez siebie czasie (asynchronicznie), ale w oparciu o harmonogram kursów.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
- Przedmioty/kursy będą udostępniane (uwidaczniane uczestnikom), na platf. zdalnego nauczania Moodle, zgodnie z przypisanym do nich harmonogramem.
- Szczegółowy harm. usługi może ulec zmianie w postaci osób prowadzących. Zmianie nie ulegają terminy realizacji kursów na studiach podypl. oraz ilość godzin usługi.
- Harm. realizacji kursów zostanie upubliczniony na stronach Uczelni lub w BUR na 2 tygodnie przed zajęciami.
- Ilość godz. programowych jest podana w godz. dyd. 185 godz. dydaktycznych = 139 godz. zegarowych.
- Cena usługi nie obejmuje opłaty wpisowej oraz końcowej.
- Cena usługi ulega zmianie, przy rozłożeniu płatności na 10/12 rat.
- Cena usługi jest zw. z VAT na podst. art. 43 ust. 1 pkt 26 lit. B ustawy o podatku od towarów i usług.
Zawarto umowę z WUP w Toruniu w ramach Projektu Kierunek - Rozwój.
Zawarto umowę z WUP w Krakowie w ramach Projektu Małopolski Pociąg do Kariery.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Uczestnik powinien zadbać o stabilne łącze internetowe, które zapewni mu dostęp do materiałów zamieszczonych na platformie zdalnego nauczania Moodle.
Uczestnicy uczą się w swoim tempie, w czasie i miejscu dla nich dogodnym. Istotne jest dotrzymywanie terminów wykonania poszczególnych aktywności (quizy, testy, projekty grupowe oraz indywidualne) zgodnie z umieszczonym harmonogramem - jednocześnie/w tym samym czasie uczestnikom będzie udostępniane po kilka kursów/przedmiotów w paru blokach tematycznych. Czas trwania kursów uzależniony jest od problematyki i skali trudności.
W ramach kursów, gdzie realizowane są projekty, dodatkowo przewidziane są konsultacje online w czasie rzeczywistym (na platformie Microsoft Teams) z prowadzącymi kursy, które mają pomóc w przygotowaniu projektów zaliczeniowych. Bardzo ważna jest samodyscyplina oraz systematyczność w realizowaniu kolejnych partii materiału.
Techniczne wymagania do zajęć:
- komputer (z wbudowanymi lub podłączonymi głośnikami i mikrofonem),
- swobodna możliwość instalacji oprogramowania lub zapisywania plików na komputerze – w trakcie studiów uczestnik pozna różne aplikacje, w tym chmurowe; często wiąże się to z koniecznością instalacji i założenia konta, a także zbieraniem doświadczeń w tych aplikacjach i usługach internetowych,
- dostęp do Internetu,
- słuchawki (opcjonalnie),
- wbudowana kamera (opcjonalnie).