Edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną – studia kwalifikacyjne online
Edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną – studia kwalifikacyjne online
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Edukacja
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Studia są kierowane do osób, które posiadają kwalifikacje pedagogiczne i chcą uzyskać przygotowanie w zakresie pedagogiki specjalnej.
- Minimalna liczba uczestników15
- Maksymalna liczba uczestników40
- Data zakończenia rekrutacji03-03-2025
- Forma prowadzenia usługimieszana (zdalna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi450
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieństudia podyplomowe
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem studiów jest wyposażenie słuchaczy w wiedzę i umiejętności potrzebne do podejmowania skutecznych działań rewalidacyjnych i psychokorekcyjnych w stosunku do uczniów z obniżoną sprawnością intelektualną w różnym stopniu, od lekkiego do głębokiego.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się W zakresie WIEDZY:Absolwent charakteryzuje podstawowe pojęcia z zakresu pedagogiki specjalnej, rehabilitacji osób z niepełnosprawnością intelektualną w powiązaniu z innymi dziedzinami edukacyjnymi. Absolwent definiuje rolę szkoły i nauczyciela w uczącym się społeczeństwie oraz nowoczesne teorie edukacyjne. Absolwent definiuje aktualne zasady nauczania, teorie edukacyjne i dydaktykę specjalną połączoną z aktualnym warsztatem pracy nauczyciela-pedagoga specjalnego, procesy komunikowania. | Kryteria weryfikacji Wyjaśnia kluczowe terminy z pedagogiki specjalnej i rehabilitacji.Rozpoznaje związki między pedagogiką specjalną a innymi dziedzinami edukacyjnymi. Opisuje rolę nauczyciela w kontekście społeczeństwa uczącego się. Przedstawia współczesne teorie edukacyjne i ich zastosowanie w praktyce Przedstawia zasady dydaktyki specjalnej w kontekście pracy z uczniami z niepełnosprawnością intelektualną. Opisuje mechanizmy nauczania w kształceniu specjalnym. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Absolwent definiuje pojęcia z zakresu trendów rozwojowych w zakresie pedagogiki, psychologii i dydaktyki specjalnej.Absolwent charakteryzuje zjawiska zachodzące w procesie nauczania w systemie kształcenia specjalnego. Absolwent definiuje potrzeby związane z rozwijaniem kompetencji społecznych i kluczowych u uczniów, budowania zespołu , tworzenia relacji w szkole oraz zasad bezpieczeństwa uczniów. Absolwent charakteryzuje zasady organizacji zajęć lekcyjnych oraz wykorzystania pomocy dydaktycznych. Absolwent definiuje pojęcia zakresu metod, formy i środków organizacji zajęć w grupach ćwiczebnych z zastosowaniem metod integracyjnych, aktywizujących i rozwijających kompetencje społeczne. | Kryteria weryfikacji Identyfikuje czynniki wpływające na proces uczenia się osób z niepełnosprawnością intelektualną.Wskazuje strategie wspierania kompetencji społecznych uczniów. Opisuje sposoby organizacji zajęć z uwzględnieniem potrzeb uczniów. Dobiera odpowiednie pomoce dydaktyczne. Opisuje pojęcia z zakresu metod, form i środków organizacji zajęć w grupach liczebnych | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się W zakresie UMIEJĘTNOŚCI:Absolwent projektuje i monitoruje rozwój wiedzy i umiejętności w zakresie prowadzonych zajęć z pedagogiki specjalnej. Absolwent planuje rozwój intelektualny uczniów oraz problemy z tym związane. Opracowuje indywidualne i zbiorowe programy edukacyjne z zakresu prowadzonych zajęć. Absolwent organizuje pracę dydaktyczną w typowych i nietypowych warunkach, prowadzi zajęcia w zróżnicowanych grupach, dostosowuje metody pracy do uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Wdraża efektywne programy edukacyjne. Absolwent prowadzi zajęcia i dokonuje ich ewaluacji. Absolwent monitoruje efekty swojej pracy i dokonuje modyfikacji w kontekście jej wyników oraz trendów rozwojowych i technologicznych we współpracy z członkami zespołów wspomagających. Absolwent modyfikuje dostępne narzędzia i testy diagnostyczne w zakresie nauki przedmiotu nauczania i prowadzonych zajęć. Absolwent opracowuje nowe programy i zadania oraz potrzebne pomoce dydaktyczne. Absolwent nadzoruje rozwój wiedzy, umiejętności i kompetencji u swoich uczniów i współpracowników. | Kryteria weryfikacji Tworzy indywidualne programy edukacyjne.Ocenia postępy uczniów w nauce. Opracowuje programy rozwoju intelektualnego. Proponuje rozwiązania problemów edukacyjnych. Dostosowuje metody pracy do potrzeb uczniów. Wdraża efektywne programy edukacyjne. Adaptuje narzędzia diagnostyczne do specyficznych potrzeb uczniów. Tworzy nowe narzędzia dydaktyczne. Przeprowadza zajęcia zgodnie z planem. Sporządza raport z ewaluacji zajęć. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się W zakresie KOMPETENCJI SPOŁECZNYCH:Absolwent wymaga od swoich uczniów przestrzegania obowiązujących zasad i norm współżycia społecznego oraz tolerancji i akceptacji. Absolwent nadzoruje przestrzegania zasad etyki zawodu nauczyciela, efektywnego porozumiewania się, pracy w zespole. Absolwent tworzy i utrzymuje właściwe relacje w środowisku swojej pracy oraz zawodowym. Absolwent podejmuje trudne decyzje i decyzje wysokiego ryzyka dla dobra ucznia. | Kryteria weryfikacji Opisuje strategie promujące tolerancję i akceptację.Wdraża zasady współżycia społecznego w klasie. Przedstawia przykłady działań zgodnych z zasadami etyki. Monitoruje przestrzeganie etyki przez innych. Wykazuje się umiejętnością współpracy w zespole. Opisuje działania wspierające pozytywne relacje. Analizuje trudne sytuacje i proponuje rozwiązania. Przedstawia argumentację swoich decyzji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Lp. | Nazwa przedmiotu | Liczba godzin zajęć teoretycznych | Liczba godzin zajęć praktycznych | Liczba punktów ECTS |
Kształcenie kierunkowe | ||||
1. | Dydaktyka specjalna - Teoria pedagogiki specjalnej, koncepcje i systemy kształcenia specjalnego | 15 | 5 | 2 |
2. | Dydaktyka specjalna - Organizacja procesu kształcenia dzieci i uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi | 8 | 2 | 1 |
3. | Diagnostyka w pedagogice specjalnej - Proces diagnostyczny w pedagogice specjalnej, teoria, metody, sposoby, narzędzia | 15 | 5 | 2 |
4. | Diagnostyka w pedagogice specjalnej - Wybrane metody oceny funkcjonowania edukacyjnego, fizycznego, psychicznego i społecznego dzieci i uczniów oraz czynników środowiskowych wpływających na to funkcjonowanie | 5 | 5 | 1 |
5. | Praktyki zawodowe | - | 60 | 4 |
Przygotowanie merytoryczne | ||||
6. | Oligofrenopedagogika – cele, zadania, przedmiot pedagogiki osób z niepełnosprawnością intelektualną | 15 | 5 | 2 |
7. | Psychologia dzieci i osób niepełnosprawnych intelektualnie | 15 | 5 | 2 |
8. | Rozwój mowy i języka u dzieci i osób niepełnosprawnych intelektualnie | 15 | 5 | 2 |
9. | Medyczne aspekty funkcjonowania dzieci i osób niepełnosprawnych intelektualnie | 15 | 5 | 2 |
10. | Specjalne potrzeby edukacyjne dzieci i uczniów z niepełnosprawnością intelektualną – edukacja włączająca, integracyjna, ogólnodostępna | 10 | 10 | 2 |
11. | Diagnostyka psychologiczna dzieci i osób z niepełnosprawnością intelektualną | 10 | 10 | 2 |
12. | Diagnostyka pedagogiczna i edukacyjna dzieci i osób niepełnosprawnych intelektualnie | 10 | 10 | 2 |
13. | Metody rewalidacji, rehabilitacji i terapii dzieci, młodzieży i osób dorosłych z niepełnosprawnością intelektualną | 5 | 15 | 2 |
14. | Wczesna interwencja i wczesne wspomaganie rozwoju dziecka z niepełnosprawnością intelektualną | 5 | 15 | 2 |
15. | Dydaktyka dzieci i uczniów niepełnosprawnych intelektualnie | 5 | 15 | 1,5 |
16. | Kulturowe i społeczne aspekty niepełnosprawności intelektualnej | 5 | 5 | 1 |
17. | Prawne aspekty funkcjonowania osób z niepełnosprawnością intelektualną | 5 | 5 | 1 |
18. | Praca z rodziną dzieci i osób z niepełnosprawnością intelektualną | 10 | 10 | 1,5 |
Przygotowanie dydaktyczno - metodyczne | ||||
19. | Metodyka nauczania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim w edukacji wczesnoszkolnej | 5 | 25 | 3 |
20. | Organizacja i specyfika kształcenia uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim na II i III etapie edukacyjnym | 5 | 25 | 3 |
21. | Metodyka wychowania i kształcenia uczniów z umiarkowaną i znaczną niepełnosprawnością intelektualną w różnych typach placówek systemu oświaty, na różnych etapach edukacyjnych | 5 | 25 | 3 |
22. | Metodyka pracy rewalidacyjno - wychowawczej z osobami ze sprzężoną i znaczną niepełnosprawnością intelektualną | 5 | 25 | 3 |
23. | Praca opiekuńczo - wychowawcza w przedszkolu, szkole lub placówce systemu oświaty, zadania oligofrenopedagoga | 10 | 10 | 2 |
24. | Opracowanie Indywidualnego Programu Edukacyjno - Terapeutycznego, programu rewalidacji oraz pomocy psychologiczno - pedagogicznej | 2 | 8 | 2 |
Praktyki | ||||
25. | Praktyki zawodowe | - | 120 | 6 |
Razem: | 200 | 430 | 55 |
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 31 Rozwój mowy i języka u dzieci i osób niepełnosprawnych intelektualnie (mgr Magdalena Bielenin) | Data realizacji zajęć 17-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 04:15 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 31 Oligofrenopedagogika- cele, zadania, przedmiot pedagogiki osób z niepełnosprawnością intelektualną (mgr Cecylia Borowska) | Data realizacji zajęć 17-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 04:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 31 Oligofrenopedagogika- cele, zadania, przedmiot pedagogiki osób z niepełnosprawnością intelektualną (mgr Cecylia Borowska) | Data realizacji zajęć 19-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 04:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 31 Oligofrenopedagogika- cele, zadania, przedmiot pedagogiki osób z niepełnosprawnością intelektualną (mgr Cecylia Borowska) | Data realizacji zajęć 24-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 04:15 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 31 Oligofrenopedagogika- cele, zadania, przedmiot pedagogiki osób z niepełnosprawnością intelektualną (mgr Cecylia Borowska) | Data realizacji zajęć 26-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 04:15 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 31 Teoria pedagogiki specjalnej, koncepcje i systemy kształcenia specjalnego (mgr Cecylia Borowska) | Data realizacji zajęć 28-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 04:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 31 Teoria pedagogiki specjalnej, koncepcje i systemy kształcenia specjalnego (mgr Cecylia Borowska) | Data realizacji zajęć 04-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 04:15 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 31 Medyczne aspekty funkcjonowania dzieci i osób niepełnosprawnych intelektualnie (dr n. med. Katarzyna Witana-Hebda ) | Data realizacji zajęć 07-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 04:15 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 31 Medyczne aspekty funkcjonowania dzieci i osób niepełnosprawnych intelektualnie (dr n. med. Katarzyna Witana-Hebda ) | Data realizacji zajęć 09-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 04:15 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 31 Organizacja procesu kształcenia dzieci i uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi + 5h e-learningu (mgr Cecylia Borowska) | Data realizacji zajęć 11-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 04:15 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 31 Specjalne potrzeby edukacyjne dzieci i uczniów z niepełnosprawnością intelektualną – edukacja włączająca, integracyjna, ogólnodostępna dr n. med. Katarzyna Witana-Hebda | Data realizacji zajęć 14-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 04:15 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 31 Specjalne potrzeby edukacyjne dzieci i uczniów z niepełnosprawnością intelektualną – edukacja włączająca, integracyjna, ogólnodostępna dr n. med. Katarzyna Witana-Hebda | Data realizacji zajęć 16-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 04:15 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 31 Specjalne potrzeby edukacyjne dzieci i uczniów z niepełnosprawnością intelektualną – edukacja włączająca, integracyjna, ogólnodostępna (dr n. med. Katarzyna Witana-Hebda | Data realizacji zajęć 23-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 04:15 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 31 Proces diagnostyczny w pedagogice specjalnej, teoria, metody, sposoby, narzędzia (mgr Cecylia Borowska) | Data realizacji zajęć 25-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 04:15 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 31 Rozwój mowy i języka u dzieci i osób niepełnosprawnych intelektualnie (mgr Magdalena Bielenin) | Data realizacji zajęć 28-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 04:15 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 31 Rozwój mowy i języka u dzieci i osób niepełnosprawnych intelektualnie (mgr Magdalena Bielenin) | Data realizacji zajęć 30-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 04:15 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 31 Specjalne potrzeby edukacyjne dzieci i uczniów z niepełnosprawnością intelektualną – edukacja włączająca, integracyjna, ogólnodostępna (dr n. med. Katarzyna Witana-Hebda ) | Data realizacji zajęć 05-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 04:15 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 31 Rozwój mowy i języka u dzieci i osób niepełnosprawnych intelektualnie (mgr Magdalena Bielenin) | Data realizacji zajęć 07-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 04:15 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 31 Proces diagnostyczny w pedagogice specjalnej, teoria, metody, sposoby, narzędzia (mgr Cecylia Borowska) | Data realizacji zajęć 09-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 04:15 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 31 Prawne aspekty funkcjonowania osób z niepełnosprawnością intelektualną (mgr Waldemar Borowski) | Data realizacji zajęć 12-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 04:15 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 31 Prawne aspekty funkcjonowania osób z niepełnosprawnością intelektualną (mgr Waldemar Borowski) | Data realizacji zajęć 14-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 04:15 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 31 Wybrane metody oceny funkcjonowania edukacyjnego, fizycznego, psychicznego i społecznego dzieci i uczniów oraz czynników środowiskowych wpływających na to funkcjonowanie (mgr Cecylia Borowska) | Data realizacji zajęć 16-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 04:15 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 31 Diagnostyka pedagogiczna i edukacyjna dzieci i osób niepełnosprawnych intelektualnie (mgr Cecylia Borowska) | Data realizacji zajęć 21-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 04:15 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 31 "Metody rewalidacji, rehabilitacji i terapii dzieci, młodzieży i osób dorosłych z niepełnosprawnością intelektualną" (mgr Magdalena Bielenin) | Data realizacji zajęć 26-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 04:15 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 31 Diagnostyka pedagogiczna i edukacyjna dzieci i osób niepełnosprawnych intelektualnie (mgr Cecylia Borowska) | Data realizacji zajęć 28-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 04:15 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 31 Diagnostyka pedagogiczna i edukacyjna dzieci i osób niepełnosprawnych intelektualnie (mgr Cecylia Borowska) | Data realizacji zajęć 02-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 04:15 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 31 Diagnostyka pedagogiczna i edukacyjna dzieci i osób niepełnosprawnych intelektualnie (mgr Cecylia Borowska) | Data realizacji zajęć 09-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 04:15 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 31 Metody rewalidacji, rehabilitacji i terapii dzieci, młodzieży i osób dorosłych z niepełnosprawnością intelektualną (mgr Magdalena Bielenin) | Data realizacji zajęć 16-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 04:15 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 31 Medyczne aspekty funkcjonowania dzieci i osób niepełnosprawnych intelektualnie (dr n. med. Katarzyna Witana-Hebda ) | Data realizacji zajęć 18-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 04:15 |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 31 Medyczne aspekty funkcjonowania dzieci i osób niepełnosprawnych intelektualnie (dr n. med. Katarzyna Witana-Hebda ) | Data realizacji zajęć 23-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 04:15 |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 31 Egzamin zaliczający semestr I | Data realizacji zajęć 25-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 04:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 900,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 900,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto10,89 PLN
- Koszt osobogodziny netto10,89 PLN
Prowadzący
Prowadzący
mgr Anita Wieloch
mgr Małgorzata Spendel
W ostatnich 5 latach wykładowca Akademii WSB i ekspert wielu projektów szkoleniowych r. współpracuje z MEiN oraz ORE w obszarze edukacji włączającej oraz prowadzenia oceny funkcjonalnej dzieci i uczniów.
Cecylia Borowska
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymują materiały z wytypowanych zajęć po ich realizacji.
Program na studiach podyplomowych jest zgodny z przepisami Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 25 lipca 2019 r. w sprawie standardów kształcenia przygotowującego do wykonywania zawodu nauczyciela (Dz.U. z 2019 r., poz. 1450).
Absolwent studiów uzyska kwalifikacje do pracy z dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną intelektualnie, uczącą się w placówkach szkolnictwa specjalnego i ogólnodostępnych integracyjnych placówkach oświatowych. Będzie także posiadał kompetencje do pracy w klasie integracyjnej jako nauczyciel wspierający ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w jego procesie uczenia się oraz do organizacji na terenie swoich placówek kształcenia i wychowania integracyjnego.
1 godzina zajęć w Akademii WSB = 45 min. zajęć dydaktycznych
UWAGA! Harmonogram może ulec zmianie.
180 godzin praktyk do realizacji.
Warunki uczestnictwa
Warunkiem uczestnictwa w usłudze jest dokonanie wpłaty oplaty wpisowej w kwocie 300 zł, która jest dodatkową opłatą poza kosztem wskazanym w usłudze.
Ukończone studia I lub II stopnia.
Uczestnik zobowiązany jest do przystąpienia do egzaminów semestralnych i uzyskania oceny pozytywnej.
Zapis w BUR nie jest równoznaczny z przyjęciem na studia w Uczelni. Warunkiem przyjęcia na studia w Uczelni jest dokonanie rejestracji w systemie internetowej rekrutacji oraz złożenie kompletu dokumentów
Informacje dodatkowe
1 godzina zajęć w Akademii WSB = 45 min. zajęć dydaktycznych
- Kandydaci powinni posiadać co najmniej wyższe wykształcenie.
- Adresatami studiów są osoby posiadające przygotowanie pedagogiczne, z dyplomem ukończenia studiów wyższych (magisterskich lub zawodowych), chcący pracować z dziećmi i młodzieżą z niepełnosprawnością intelektualną. Studia są kierowane do osób, które posiadają przygotowanie w zakresie pedagogiki specjalnej i chcą uzyskać przygotowanie w dodatkowym zakresie pedagogiki specjalnej.
- Czas trwania: 3 semestry.
- Podstawa zaliczenia: studia kończą się 3 egzaminami po każdym semestrze studiów.
- Dni odbywania się zajęć: poniedziałki i środy w godz. 16.15-20.30 (dodatkowo wybrane piątki w I semestrze)
- Część zajęć w formule online (Blended learning)
UWAGA! Harmonogram może ulec zmianie.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Usługa realizowana zdalnie poprzez platformy ClickMeeting oraz Zoom
Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika lub inne urządzenie do zdalnej komunikacji: •Komputer stacjonarny/laptop z dostępem do Internetu
•Sprawny mikrofon i kamera internetowa (lub zintegrowane z laptopem)
Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnik: download 8 mb/s, upload 8 mb/s, ping 15 ms
Niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów: Zalecamy wykorzystanie aktualnej wersji przeglądarki CHROME (zarówno na komputerach z systemem operacyjnym Windows jak i Apple
Okres ważności linku umożliwiającego uczestnictwo w spotkaniu on-line: 7,5 h