Język angielski B1 Indywidualnie/ Małopolski Pociąg do Kariery / 55 h lekcyjnych
Język angielski B1 Indywidualnie/ Małopolski Pociąg do Kariery / 55 h lekcyjnych
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Identyfikator projektuMałopolski Pociąg do kariery
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnych
- Grupa docelowa usługi
Grupę docelową usługi stanowią osoby:
- w wieku powyżej 18 lat,
- chcące opanować język angielski w stopniu podstawowym z uwzględnieniem zagadnień z życia codziennego.
- usługa adresowana również do uczestników projektu „„Małopolski Pociąg do Kariery"
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji04-12-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi55
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest podniesienie kompetencji językowych słuchacza w zakresie sprawności słuchania, mówienia, czytania oraz pisania do B1 (CEFR). Kurs przygotowuje do pobudzania motywacji do nauki języka, rozwinięcia możliwości słuchowych i artykulacyjnych oraz pamięci, poznawania nowego słownictwa, wyrażeń oraz zwrotów związanych z otoczeniem słuchacza i jego codziennymi czynnościami oraz w środowisku pracy, rozwinięcia umiejętności samokształcenia.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się SŁUCHANIEUczestnik rozumie: • rozmowy na tematy codzienne, np. przy jedzeniu; • wypowiedzi osób o swoich doświadczeniach i przeżyciach osobistych i zawodowych; • proste informacje na temat projektu i prowadzenia firmy; • prostą prezentację na znany temat, np. hobby, uniwersytet, firma; • informacje dotyczące opisu diagramu; • proste polecenia; • najważniejsze informacje w opowiadaniach; • podstawowe informacje w wiadomościach radiowych lub telewizyjnych; • argumenty za i przeciw; • ton i nastawienie mówiącego; • typowe polecenia, potrzeby lub zakazy | Kryteria weryfikacji SŁUCHANIE głównego sensu wypowiedzi, sformułowanego wyraźnie, w języku literackim,na znany temat, związany z pracą, szkołą, czasem wolnym itp.; najważniejszych informacji w programach radiowych i telewizyjnych dotyczących wydarzeń i zjawisk współczesnych lub tematów związanych z zainteresowaniami osobistymi lub zawodowymi, gdy mówi się dość wolno i wyraźnie. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się CZYTANIEUczestnik rozumie: • informacje na temat miejsca, osób, czynności, przeżyć i doświadczeń; • główne informacje dotyczące porad lub poleceń zawartych w listach i e-mailach; • informacje na temat działalności organizacji, instytucji, firmy oraz danych statystycznych; szczegółowe informacje w ogłoszeniach prasowych o pracy; • ważne informacje w tekstach i umiem je porównać; • argumenty za i przeciw; • krótki fachowy tekst dotyczący jakiegoś projektu; | Kryteria weryfikacji CZYTANIE tekstów, artykułów, informacji, ogłoszeń zawierających najczęściej używanewyrażenia związane z życiem codziennym i zawodowym; opisów wydarzeń, uczuć i życzeń zawartych w listach prywatnych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się PISANIEUczestnik potrafi: • opisać w liście wrażenia i przeżycia; • streścić dłuższy tekst; • napisać zaproszenie, opisać swoje stanowisko w jakiejś sprawie; • napisać tekst biograficzny; • krótko opisać daną osobę; • napisać list z reklamacja; • sformułować list lub e-mail, aby dokonać rezerwacji; • opisać wydarzenia, wypadek; • opisać strukturę instytucji, organizacji; • opisać projekt na podstawie krótkiego fachowego tekstu | Kryteria weryfikacji PISANIE: notatek; wypełnianie formularzy; pisanie CV; prostego zwartego tekstu na znanylub interesujący temat; listu osobistego opisującego doświadczenia i wrażenia; listu formalnego (podziękowania, zaproszenia, wyjaśnienia, zażalenia, pytania o informacje); opisywanie i przedstawianie czynności przeszłych związanych i nie związanych z teraźniejszością; przedstawianie czynności i wydarzeń zaprzeszłych; opisywanie zaplanowanej i niezaplanowanej przyszłości; przedstawianie warunków dla czynności przyszłych przedstawianie okoliczności towarzyszących wydarzeniom w przeszłości, teraźniejszości i przyszłości (celu, stopnia, sposobu, przyczyny, skutku); wyrażanie opinii na podstawie przeczytanych artykułów, tekstów. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się MÓWIENIEUczestnik potrafi: • zaproponować wspólne spotkanie, wspólne spędzenie czasu; • ustalić i omówić program spotkania; • poinformować o swojej sytuacji osobistej; • dyskutować o sposobach spędzania wolnego czasu; • mówić o pogodzie, modzie, współczesnych zjawiskach; • opowiedzieć o doświadczeniach z podróży, wakacji; • mówić o problemach emigracji; • opisać wypadek i przeprowadzić rozmowę w szpitalu; • mówić o związkach, uczuciach, doświadczeniach życiowych; • opisywać własne doświadczenia życiowe; • wyrazić pogląd na aktualny temat; • przekazywać informacje; • opisać stanowisko pracy; • wyrażać zażalenie; • przedstawić krótką prezentację na podstawie wybranego tekstu; • wygłosić krótki referat na wybrany temat związany z bliskim otoczeniem; • opisywać rysunki, zdjęcia, obrazy; • wyrażać i uzasadniać swoje stanowisko, opinię, pogląd | Kryteria weryfikacji MÓWIENIE : porozumiewanie się w większości sytuacji, które mogą się zdarzyć w podróżylub w trakcie pobytu w kraju danego obszaru językowego; uczestniczenie bez przygotowania w rozmowach na tematy znane, interesujące lub odnoszące się do życia codziennego (np. rodzina, zainteresowania, podróże i wydarzenia bieżące); opisywanie doświadczeń i wydarzeń, marzeń, nadziei, ambicji; podawanie przyczyny i wyjaśnienia opinii i planów; opowiadanie jakiejś historii, zrelacjonowanie treści filmu lub książki albo opis własnych reakcji; zabieranie głosu w dyskusji. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Ja i moi bliscy, przyjaciele, znajomi;
“Język klasowy” w trakcie zajęć;
Nazwy krajów, narodowości, zawodów, miejsc, wyposażenie mieszkania;
Zjawiska atmosferyczne – nazwy i opis;
Miasto: urzędy, usługi, miejsca publiczne i środki transportu;
Części ciała i opis człowieka;
Wyjazdy i ich organizowanie;
Wiek, zainteresowania/ hobby;
Czas/data, pory roku;
Czynności zwyczajowe i wykonywane obecnie;
Rozkład dnia;
Plany na przyszłość, dotychczasowe doświadczenia;
Relacje w rodzinie, studia, praca.
Wprowadzane funkcje językowe:
⇒ Przedstawianie się;
⇒ Usprawiedliwianie się;
⇒ Zadawanie uprzejmych pytań, próśb;
⇒ Zwracanie się do znajomych i nieznajomych;
⇒ Formułowanie powitań, pożegnań w krótkiej prywatnej korespondencji;
⇒ Prośba o powtórzenia pytania, wyjaśnienie, przeliterowanie, sygnalizowanie
niezrozumienia;
⇒ Określanie miejsca, w którym znajduje się dana osoba lub przedmiot;
⇒ Zasięganie informacji, dotyczących np. godziny odjazdu, drogi, podstawowych
właściwości;
⇒ Dowiadywanie się i udzielanie informacji dotyczących wieku, zawodu, adresu,
narodowości, numeru telefonu, adresu e-mailowego, adresu strony internetowej;
⇒ Przedstawianie zwyczajowych czynności i częstotliwości ich wykonywania;
⇒ Opisywanie wydarzeń i osobistych doświadczeń z bliskiej przeszłości;
⇒ Przedstawianie planów i zamiarów;
⇒ Określanie daty, godziny, czasu trwania;
⇒ Przedstawianie nieskomplikowanej charakterystyki osób i przedmiotów;
⇒ Wyrażanie zgody, jej braku, preferencji, upodobań, oceny, porównania;
⇒ Wysuwanie propozycji, zwracanie się z prośbą, udzielanie rad, proponowanie pomocy;
⇒ Wyrażanie konieczności;
⇒ Sygnalizowanie udziału w rozmowie;
⇒ Wyrażanie odmiennej opinii;
Materiał leksykalno-gramatyczny:
Konstrukcja there is/there are, pytania ogólne i szczegółowe w czasie Simple Present i Present
Continuous;
Zastosowanie zaimków pytających: what, who, where, when, why, how;
Konstrukcja have got;
Przysłówki częstotliwości typu: always, never, often, sometimes, itp.;
Czas Simple Present w porównaniu z Present Continuous;
Formy wyrażania przyszłości: Czas Present Continuous, konstrukcja going to, czas Future;
Czas Present Perfect;
Przymiotniki – stopniowanie, konstrukcje, umożliwiające porównywanie typu bigger than...,(not)
as ..... as.
Rzeczowniki: tworzenie l. mnogiej – rzeczowniki policzalne i niepoliczalne, przysłówki much,
many, some, any;
Konstrukcje i zwroty typu: OK.. That’s right. I’m not sure. Really? I prefer ... I like ... .;
Czasowniki modalne typu: can/could, must, should;
Zwroty grzecznościowe typu: Would you like.....? Could you ...? I think you should …. ;
Propozycje – konstrukcja let’s ....., tryb rozkazujący + please ;
Konstrukcje i zwroty umożliwiające podtrzymanie rozmowy typu: Really? Oh!, Are you? That’s
great, itp.;
Wyrażanie odmiennej opinii: Yes, but ... But I think.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 42 Język angielski | Prowadzący Marta Giza | Data realizacji zajęć 05-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 42 Język angielski | Prowadzący Marta Giza | Data realizacji zajęć 12-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 42 Język angielski | Prowadzący Marta Giza | Data realizacji zajęć 19-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 42 Język angielski | Prowadzący Marta Giza | Data realizacji zajęć 02-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 42 Język angielski | Prowadzący Marta Giza | Data realizacji zajęć 09-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 42 Język angielski | Prowadzący Marta Giza | Data realizacji zajęć 16-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 42 Język angielski | Prowadzący Marta Giza | Data realizacji zajęć 23-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 42 Język angielski | Prowadzący Marta Giza | Data realizacji zajęć 30-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 42 Język angielski | Prowadzący Marta Giza | Data realizacji zajęć 06-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 42 Język angielski | Prowadzący Marta Giza | Data realizacji zajęć 13-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 42 Język angielski | Prowadzący Marta Giza | Data realizacji zajęć 20-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 42 Język angielski | Prowadzący Marta Giza | Data realizacji zajęć 27-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 42 Język angielski | Prowadzący Marta Giza | Data realizacji zajęć 06-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 42 Język angielski | Prowadzący Marta Giza | Data realizacji zajęć 13-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 42 Język angielski | Prowadzący Marta Giza | Data realizacji zajęć 20-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 42 Język angielski | Prowadzący Marta Giza | Data realizacji zajęć 27-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 42 Język angielski | Prowadzący Marta Giza | Data realizacji zajęć 03-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 42 Język angielski | Prowadzący Marta Giza | Data realizacji zajęć 10-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 42 Język angielski | Prowadzący Marta Giza | Data realizacji zajęć 17-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 42 Język angielski | Prowadzący Marta Giza | Data realizacji zajęć 24-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 42 Język angielski | Prowadzący Marta Giza | Data realizacji zajęć 08-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 42 Język angielski | Prowadzący Marta Giza | Data realizacji zajęć 15-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 42 Język angielski | Prowadzący Marta Giza | Data realizacji zajęć 22-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 42 Język angielski | Prowadzący Marta Giza | Data realizacji zajęć 29-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 42 Język angielski | Prowadzący Marta Giza | Data realizacji zajęć 05-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 42 Język angielski | Prowadzący Marta Giza | Data realizacji zajęć 12-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 42 Język angielski | Prowadzący Marta Giza | Data realizacji zajęć 26-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 42 Język angielski | Prowadzący Marta Giza | Data realizacji zajęć 03-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 42 Język angielski | Prowadzący Marta Giza | Data realizacji zajęć 10-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 42 Język angielski | Prowadzący Marta Giza | Data realizacji zajęć 17-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 42 Język angielski | Prowadzący Marta Giza | Data realizacji zajęć 24-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 42 Język angielski | Prowadzący Marta Giza | Data realizacji zajęć 31-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 33 z 42 Język angielski | Prowadzący Marta Giza | Data realizacji zajęć 07-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 34 z 42 Język angielski | Prowadzący Marta Giza | Data realizacji zajęć 14-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 35 z 42 Język angielski | Prowadzący Marta Giza | Data realizacji zajęć 21-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 36 z 42 Język angielski | Prowadzący Marta Giza | Data realizacji zajęć 28-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 37 z 42 Język angielski | Prowadzący Marta Giza | Data realizacji zajęć 04-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 38 z 42 Język angielski | Prowadzący Marta Giza | Data realizacji zajęć 11-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 39 z 42 Język angielski | Prowadzący Marta Giza | Data realizacji zajęć 18-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 40 z 42 Język angielski | Prowadzący Marta Giza | Data realizacji zajęć 25-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 41 z 42 Język angielski | Prowadzący Marta Giza | Data realizacji zajęć 02-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 42 z 42 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 09-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 14:55 | Liczba godzin 00:25 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 950,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 950,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto90,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto90,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Marta Giza
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Autorskie materiały dydaktyczne.
Informacje dodatkowe
Zawarto umowę z BUR
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Platforma/ rodzaj komunikatora za pośrednictwem którego będzie prowadzona usługa: Skype lub ZOOM.
Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer uczestnika:
Procesor 2-rdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecane jest 4 rdzeniowy); 2GB pamięci RAM (zalecane jest 4GB); system operacyjny Windows 8 (zalecany jest Windows 10), MAC OS wersja 10.13 (zalecana jest najnowsza wersja); przeglądarka: Google Chrome (zalecana), Mozilla Firefox lub Safari; stałe łącze internetowe 1,5 Mbps (zalecane jest 2,5 Mbps); Kamera, mikrofon i głośniki lub słuchawki;