Kurs języka angielskiego A2 - 79-godzinny (pn/śr 18:15-19:45) - Małopolski Pociąg do Kariery - sezon 1.
Kurs języka angielskiego A2 - 79-godzinny (pn/śr 18:15-19:45) - Małopolski Pociąg do Kariery - sezon 1.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Identyfikator projektuMałopolski Pociąg do kariery
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Kurs dla osób dorosłych. Szkolenie przeznaczone jest dla osób posiadających wiedzę z języka ogólnego na poziomie A1 (opisanym wg CEFR), chcących pogłębić swoją wiedzę na poziomie A2.
Usługa również adresowana dla Uczestników Projektu "Małopolski pociąg do kariery – sezon 1" oraz dla Uczestników Projektu "Nowy start w Małopolsce z EURESem"
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników5
- Data zakończenia rekrutacji06-12-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi79
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem usługi jest podniesienie kompetencji językowych w zakresie języka obcego. Szkolenie na poziomie A2 przeznaczone jest dla osób początkujących, które uczyły się wcześniej i mają opanowany poziom A1 (opisany wg CEFR).Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Po ukończeniu szkolenia:- nabywa nową wiedzę: Uczestnik przyswaja, systematyzuje i stosuje wiedzę z zakresu gramatyki, leksyki oraz fonologii języka obcego na poziomie A2, zgodnie z Europejskim Systemem Opisu Kształcenia Językowego. | Kryteria weryfikacji Uczestnik:• Rozpoznaje i stosuje słownictwo odpowiednie dla poziomu A2 (wg CEFR). • Wykorzystuje zasady gramatyczne języka angielskiego na poziomie A2 (wg CEFR). • Formułuje wypowiedzi i zdania zgodne z normami charakterystycznymi dla kultury anglosaskiej. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się - umiejętności: Uczestnik używa potocznych wyrażeń i prostych wypowiedzi związanych z codziennymi potrzebami. Tworzy i zadaje proste pytania dotyczące życia prywatnego, takie jak miejsce zamieszkania, znajomi czy posiadane rzeczy, oraz udziela odpowiedzi na tego rodzaju pytania. Prezentuje siebie i innych, a także uczestniczy w prostych rozmowach, pod warunkiem że rozmówca komunikuje się powoli, zrozumiale i jest gotów do wsparcia. | Kryteria weryfikacji Uczestnik:• Rozpoznaje i stosuje słownictwo odpowiednie dla poziomu A2 (wg CEFR). • Wykorzystuje zasady gramatyczne języka angielskiego na poziomie A2 (wg CEFR). • Formułuje wypowiedzi i zdania zgodne z normami charakterystycznymi dla kultury anglosaskiej. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Efekty uczenia się - nabywa nowe kompetencje społeczne: Uczestnik inicjuje działania wspierające rozwój kompetencji językowych oraz nawiązuje i utrzymuje komunikację interpersonalną w języku obcym na poziomie podstawowym. | Kryteria weryfikacji Uczestnik:• Rozpoznaje i stosuje słownictwo odpowiednie dla poziomu A2 (wg CEFR). • Wykorzystuje zasady gramatyczne języka angielskiego na poziomie A2 (wg CEFR). • Formułuje wypowiedzi i zdania zgodne z normami charakterystycznymi dla kultury anglosaskiej. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie obejmuje 79 godzin lekcyjnych zgodnie z harmonogramem szkolenia (59:15 godzin zegarowych).
Jednostka lekcyjna - zgodnie z harmonogramem szkolenia, brak przerw w trakcie spotkania.
Szkolenie nastawione jest na uzyskanie przez uczestnika praktycznych umiejętności posługiwania się językiem obcym w życiu codziennym. Zajęcia prowadzone są metodą komunikatywną i w sposób równomierny rozwijają cztery umiejętności językowe: czytanie, mówienie, słuchanie, pisanie.
Program realizuje standardy, które są zgodne z Europejskim Systemem Opisu Kształcenia Językowego.
https://www.coe.int/t/dg4/linguistic/Source/Framework_EN.pdf
Słuchanie
Potrafię zrozumieć wyrażenia i najczęściej używane słowa, związane ze sprawami dla mnie ważnymi (np. podstawowe informacje dotyczące mnie i mojej rodziny, zakupów, miejsca i regionu zamieszkania, zatrudnienia). Potrafię zrozumieć główny sens zawarty w krótkich, prostych komunikatach i ogłoszeniach.
Czytanie
Potrafię czytać bardzo krótkie, proste teksty. Potrafię znaleźć konkretne, przewidywalne informacje w prostych tekstach dotyczących życia codziennego, takich jak ogłoszenia, reklamy, prospekty, karty dań, rozkłady jazdy. Rozumiem krótkie, proste listy prywatne.
Mówienie
Potrafię brać udział w zwykłej, typowej rozmowie wymagającej prostej i bezpośredniej wymiany informacji na znane mi tematy. Potrafię sobie radzić w bardzo krótkich rozmowach towarzyskich, nawet jeśli nie rozumiem wystarczająco dużo, by samemu podtrzymać rozmowę.
Potrafię posłużyć się ciągiem wyrażeń i zdań, by w prosty sposób opisać swoją rodzinę, innych ludzi, warunki życia, swoje wykształcenie, swoją obecną i poprzednią pracę.
Pisanie
Potrafię pisać krótkie i proste notatki lub wiadomości wynikające z doraźnych potrzeb. Potrafię napisać bardzo prosty list prywatny, na przykład dziękując komuś za coś.
Program Szkolenia:
Moduł 1: Introductions and Personal Information (Unit 1)
Lekcje 1-4
- Tematyka i słownictwo: Przedstawianie się, pytania o dane osobowe, liczby, narodowość
- Gramatyka: Verb to be (am, is, are), czasowniki regularne i nieregularne w czasie Present Simple
- Funkcje językowe: Przedstawianie się, pytanie o imię, wiek, pochodzenie
Moduł 2: People and Relationships (Unit 2)
Lekcje 5-8
- Tematyka i słownictwo: Członkowie rodziny, przyjaciele, relacje międzyludzkie
- Gramatyka: Possessive adjectives (my, your, his, her), possessive ’s, pytania o osoby i ich relacje
- Funkcje językowe: Opisywanie rodziny, relacje między ludźmi, pytanie o stan cywilny i relacje
Moduł 3: Everyday Activities (Unit 3)
Lekcje 9-12
- Tematyka i słownictwo: Codzienne czynności, hobby, rutyna
- Gramatyka: Present Simple (twierdzenia, pytania i przeczenia), adverbs of frequency (always, sometimes)
- Funkcje językowe: Opisywanie codziennych zajęć, pytanie o codzienną rutynę
Moduł 4: Home and Accommodation (Unit 4)
Lekcje 13-16
- Tematyka i słownictwo: Typy mieszkań, pomieszczenia w domu, wyposażenie
- Gramatyka: There is/there are, prepositions of place (in, on, under, next to)
- Funkcje językowe: Opisywanie domu, pytanie o miejsce zamieszkania, porównywanie domów
Moduł 5: Food and Drink (Unit 5)
Lekcje 17-20
- Tematyka i słownictwo: Jedzenie, napoje, jedzenie w restauracjach
- Gramatyka: Countable and uncountable nouns, some/any, how much/how many, have got
- Funkcje językowe: Zamawianie jedzenia, pytanie o ceny, składniki dań
Moduł 6: Shopping (Unit 6)
Lekcje 21-24
- Tematyka i słownictwo: Zakupy, ubrania, ceny
- Gramatyka: This/that/these/those, przymiotniki do opisu ubrań, pytania o ceny
- Funkcje językowe: Robienie zakupów, pytanie o ceny, opisywanie ubrań
Moduł 7: Travel and Transport (Unit 7)
Lekcje 25-28
- Tematyka i słownictwo: Podróże, środki transportu, planowanie podróży
- Gramatyka: Present Continuous for future plans, prepositions of movement (to, from, by)
- Funkcje językowe: Mówienie o podróżach, pytanie o środki transportu, planowanie przyszłych wyjazdów
Moduł 8: Health and Well-being (Unit 8)
Lekcje 29-31
- Tematyka i słownictwo: Zdrowie, samopoczucie, części ciała, choroby
- Gramatyka: Can/can’t for ability, imperatives (giving advice), have got (mówić o stanie zdrowia)
- Funkcje językowe: Opisywanie stanu zdrowia, udzielanie rad zdrowotnych, pytanie o samopoczucie
Moduł 9: Weather and Seasons (Unit 9)
Lekcje 32-33
- Tematyka i słownictwo: Pogoda, pory roku, klimat
- Gramatyka: Present Simple (opis pogody), will for predictions, przymiotniki do opisu pogody
- Funkcje językowe: Mówienie o pogodzie, pytanie o prognozy pogody, porównywanie pór roku
Moduł 10: Past Experiences (Unit 10)
Lekcje 34-35
- Tematyka i słownictwo: Przeszłość, podróże, doświadczenia życiowe
- Gramatyka: Past Simple (twierdzenia, pytania, przeczenia), regularne i nieregularne czasowniki w czasie przeszłym
- Funkcje językowe: Opisywanie przeszłych wydarzeń, pytanie o przeszłe doświadczenia, mówienie o podróżach i wakacjach
Walidacja końcowa: Podsumowanie kursu i test A2
Lekcja 36
- Cel: Sprawdzenie umiejętności uczestników na poziomie A2
Warunki niezbędne do spełnienia przez UCZESTNIKA, aby realizacja usługi pozwoliła na osiągnięcie głównego celu - posiadanie wiedzy z języka ogólnego na poziomie A1 (opisanego wg CEFR).
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 36 kurs językowy zdalnie (ćw do 15% czasu, rozm na żywo - 100% czasu, chat - w trakcie szkolenia jako pomoc, współdzielenie ekranu - w zal. od potrzeb szkolenia do 100% czasu). | Prowadzący Agnieszka Tatomir | Data realizacji zajęć 09-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:15 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 36 kurs językowy zdalnie (ćw do 15% czasu, rozm na żywo - 100% czasu, chat - w trakcie szkolenia jako pomoc, współdzielenie ekranu - w zal. od potrzeb szkolenia do 100% czasu). | Prowadzący Agnieszka Tatomir | Data realizacji zajęć 11-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:15 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 36 kurs językowy zdalnie (ćw do 15% czasu, rozm na żywo - 100% czasu, chat - w trakcie szkolenia jako pomoc, współdzielenie ekranu - w zal. od potrzeb szkolenia do 100% czasu). | Prowadzący Agnieszka Tatomir | Data realizacji zajęć 16-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:15 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 36 kurs językowy zdalnie (ćw do 15% czasu, rozm na żywo - 100% czasu, chat - w trakcie szkolenia jako pomoc, współdzielenie ekranu - w zal. od potrzeb szkolenia do 100% czasu). | Prowadzący Agnieszka Tatomir | Data realizacji zajęć 18-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:15 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 36 kurs językowy zdalnie (ćw do 15% czasu, rozm na żywo - 100% czasu, chat - w trakcie szkolenia jako pomoc, współdzielenie ekranu - w zal. od potrzeb szkolenia do 100% czasu). | Prowadzący Agnieszka Tatomir | Data realizacji zajęć 08-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:15 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 36 kurs językowy zdalnie (ćw do 15% czasu, rozm na żywo - 100% czasu, chat - w trakcie szkolenia jako pomoc, współdzielenie ekranu - w zal. od potrzeb szkolenia do 100% czasu). | Prowadzący Agnieszka Tatomir | Data realizacji zajęć 13-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:15 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 36 kurs językowy zdalnie (ćw do 15% czasu, rozm na żywo - 100% czasu, chat - w trakcie szkolenia jako pomoc, współdzielenie ekranu - w zal. od potrzeb szkolenia do 100% czasu). | Prowadzący Agnieszka Tatomir | Data realizacji zajęć 15-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:15 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 36 kurs językowy zdalnie (ćw do 15% czasu, rozm na żywo - 100% czasu, chat - w trakcie szkolenia jako pomoc, współdzielenie ekranu - w zal. od potrzeb szkolenia do 100% czasu). | Prowadzący Agnieszka Tatomir | Data realizacji zajęć 20-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:15 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 36 kurs językowy zdalnie (ćw do 15% czasu, rozm na żywo - 100% czasu, chat - w trakcie szkolenia jako pomoc, współdzielenie ekranu - w zal. od potrzeb szkolenia do 100% czasu). | Prowadzący Agnieszka Tatomir | Data realizacji zajęć 22-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:15 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 36 kurs językowy zdalnie (ćw do 15% czasu, rozm na żywo - 100% czasu, chat - w trakcie szkolenia jako pomoc, współdzielenie ekranu - w zal. od potrzeb szkolenia do 100% czasu). | Prowadzący Agnieszka Tatomir | Data realizacji zajęć 27-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:15 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 36 kurs językowy zdalnie (ćw do 15% czasu, rozm na żywo - 100% czasu, chat - w trakcie szkolenia jako pomoc, współdzielenie ekranu - w zal. od potrzeb szkolenia do 100% czasu). | Prowadzący Agnieszka Tatomir | Data realizacji zajęć 29-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:15 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 36 kurs językowy zdalnie (ćw do 15% czasu, rozm na żywo - 100% czasu, chat - w trakcie szkolenia jako pomoc, współdzielenie ekranu - w zal. od potrzeb szkolenia do 100% czasu). | Prowadzący Agnieszka Tatomir | Data realizacji zajęć 03-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:15 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 36 kurs językowy zdalnie (ćw do 15% czasu, rozm na żywo - 100% czasu, chat - w trakcie szkolenia jako pomoc, współdzielenie ekranu - w zal. od potrzeb szkolenia do 100% czasu). | Prowadzący Agnieszka Tatomir | Data realizacji zajęć 05-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:15 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 36 kurs językowy zdalnie (ćw do 15% czasu, rozm na żywo - 100% czasu, chat - w trakcie szkolenia jako pomoc, współdzielenie ekranu - w zal. od potrzeb szkolenia do 100% czasu). | Prowadzący Agnieszka Tatomir | Data realizacji zajęć 10-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:15 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 36 kurs językowy zdalnie (ćw do 15% czasu, rozm na żywo - 100% czasu, chat - w trakcie szkolenia jako pomoc, współdzielenie ekranu - w zal. od potrzeb szkolenia do 100% czasu). | Prowadzący Agnieszka Tatomir | Data realizacji zajęć 12-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:15 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 36 kurs językowy zdalnie (ćw do 15% czasu, rozm na żywo - 100% czasu, chat - w trakcie szkolenia jako pomoc, współdzielenie ekranu - w zal. od potrzeb szkolenia do 100% czasu). | Prowadzący Agnieszka Tatomir | Data realizacji zajęć 17-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:15 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 36 kurs językowy zdalnie (ćw do 15% czasu, rozm na żywo - 100% czasu, chat - w trakcie szkolenia jako pomoc, współdzielenie ekranu - w zal. od potrzeb szkolenia do 100% czasu). | Prowadzący Agnieszka Tatomir | Data realizacji zajęć 19-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:15 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 36 kurs językowy zdalnie (ćw do 15% czasu, rozm na żywo - 100% czasu, chat - w trakcie szkolenia jako pomoc, współdzielenie ekranu - w zal. od potrzeb szkolenia do 100% czasu). | Prowadzący Agnieszka Tatomir | Data realizacji zajęć 24-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:15 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 36 kurs językowy zdalnie (ćw do 15% czasu, rozm na żywo - 100% czasu, chat - w trakcie szkolenia jako pomoc, współdzielenie ekranu - w zal. od potrzeb szkolenia do 100% czasu). | Prowadzący Agnieszka Tatomir | Data realizacji zajęć 26-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:15 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 36 kurs językowy zdalnie (ćw do 15% czasu, rozm na żywo - 100% czasu, chat - w trakcie szkolenia jako pomoc, współdzielenie ekranu - w zal. od potrzeb szkolenia do 100% czasu). | Prowadzący Agnieszka Tatomir | Data realizacji zajęć 03-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:15 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 36 kurs językowy zdalnie (ćw do 15% czasu, rozm na żywo - 100% czasu, chat - w trakcie szkolenia jako pomoc, współdzielenie ekranu - w zal. od potrzeb szkolenia do 100% czasu). | Prowadzący Agnieszka Tatomir | Data realizacji zajęć 05-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:15 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 36 kurs językowy zdalnie (ćw do 15% czasu, rozm na żywo - 100% czasu, chat - w trakcie szkolenia jako pomoc, współdzielenie ekranu - w zal. od potrzeb szkolenia do 100% czasu). | Prowadzący Agnieszka Tatomir | Data realizacji zajęć 10-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:15 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 36 kurs językowy zdalnie (ćw do 15% czasu, rozm na żywo - 100% czasu, chat - w trakcie szkolenia jako pomoc, współdzielenie ekranu - w zal. od potrzeb szkolenia do 100% czasu). | Prowadzący Agnieszka Tatomir | Data realizacji zajęć 12-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:15 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 36 kurs językowy zdalnie (ćw do 15% czasu, rozm na żywo - 100% czasu, chat - w trakcie szkolenia jako pomoc, współdzielenie ekranu - w zal. od potrzeb szkolenia do 100% czasu). | Prowadzący Agnieszka Tatomir | Data realizacji zajęć 17-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:15 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 36 kurs językowy zdalnie (ćw do 15% czasu, rozm na żywo - 100% czasu, chat - w trakcie szkolenia jako pomoc, współdzielenie ekranu - w zal. od potrzeb szkolenia do 100% czasu). | Prowadzący Agnieszka Tatomir | Data realizacji zajęć 19-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:15 | Godzina zakończenia 19:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 36 kurs językowy zdalnie (ćw do 15% czasu, rozm na żywo - 100% czasu, chat - w trakcie szkolenia jako pomoc, współdzielenie ekranu - w zal. od potrzeb szkolenia do 100% czasu). | Prowadzący Agnieszka Tatomir | Data realizacji zajęć 24-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:15 | Godzina zakończenia 19:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 36 kurs językowy zdalnie (ćw do 15% czasu, rozm na żywo - 100% czasu, chat - w trakcie szkolenia jako pomoc, współdzielenie ekranu - w zal. od potrzeb szkolenia do 100% czasu). | Prowadzący Agnieszka Tatomir | Data realizacji zajęć 26-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:15 | Godzina zakończenia 19:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 36 kurs językowy zdalnie (ćw do 15% czasu, rozm na żywo - 100% czasu, chat - w trakcie szkolenia jako pomoc, współdzielenie ekranu - w zal. od potrzeb szkolenia do 100% czasu). | Prowadzący Agnieszka Tatomir | Data realizacji zajęć 31-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:15 | Godzina zakończenia 19:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 36 kurs językowy zdalnie (ćw do 15% czasu, rozm na żywo - 100% czasu, chat - w trakcie szkolenia jako pomoc, współdzielenie ekranu - w zal. od potrzeb szkolenia do 100% czasu). | Prowadzący Agnieszka Tatomir | Data realizacji zajęć 02-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:15 | Godzina zakończenia 19:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 36 kurs językowy zdalnie (ćw do 15% czasu, rozm na żywo - 100% czasu, chat - w trakcie szkolenia jako pomoc, współdzielenie ekranu - w zal. od potrzeb szkolenia do 100% czasu). | Prowadzący Agnieszka Tatomir | Data realizacji zajęć 07-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:15 | Godzina zakończenia 19:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 36 kurs językowy zdalnie (ćw do 15% czasu, rozm na żywo - 100% czasu, chat - w trakcie szkolenia jako pomoc, współdzielenie ekranu - w zal. od potrzeb szkolenia do 100% czasu). | Prowadzący Agnieszka Tatomir | Data realizacji zajęć 09-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:15 | Godzina zakończenia 19:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 36 kurs językowy zdalnie (ćw do 15% czasu, rozm na żywo - 100% czasu, chat - w trakcie szkolenia jako pomoc, współdzielenie ekranu - w zal. od potrzeb szkolenia do 100% czasu). | Prowadzący Agnieszka Tatomir | Data realizacji zajęć 14-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:15 | Godzina zakończenia 19:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 33 z 36 kurs językowy zdalnie (ćw do 15% czasu, rozm na żywo - 100% czasu, chat - w trakcie szkolenia jako pomoc, współdzielenie ekranu - w zal. od potrzeb szkolenia do 100% czasu). | Prowadzący Agnieszka Tatomir | Data realizacji zajęć 16-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:15 | Godzina zakończenia 19:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 34 z 36 kurs językowy zdalnie (ćw do 15% czasu, rozm na żywo - 100% czasu, chat - w trakcie szkolenia jako pomoc, współdzielenie ekranu - w zal. od potrzeb szkolenia do 100% czasu). | Prowadzący Agnieszka Tatomir | Data realizacji zajęć 23-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:15 | Godzina zakończenia 19:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 35 z 36 kurs językowy zdalnie (ćw do 15% czasu, rozm na żywo - 100% czasu, chat - w trakcie szkolenia jako pomoc, współdzielenie ekranu - w zal. od potrzeb szkolenia do 100% czasu). | Prowadzący Agnieszka Tatomir | Data realizacji zajęć 28-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:15 | Godzina zakończenia 19:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 36 z 36 walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 30-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 19:15 | Liczba godzin 00:45 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 740,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 740,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto60,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto60,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Agnieszka Tatomir
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Na zajęciach wykorzystywane są materiały własne Szkoły oraz podręcznik. Koszt materiałów własnych szkoły oraz podręcznik wliczone w cenę kursu. Wydawnictwo Oxford University Press.
Warunki uczestnictwa
Warunki uczestnictwa:
1. Wykonanie testu poziomującego on-line (https://axonsystem.edu.pl/testy/) lub w siedzibie szkoły.
2. Podpisanie umowy ze szkołą Axon System na realizację szkolenia.
3. Przystąpienie do walidacji.
4. Zgodnie z regulaminem Projektu - Małopolski Pociąg do Kariery - sezon I - Uczestnik zobowiązany jest do obecnosci na zajeciach w wymiarze minimum 80%, w innym wypadku pokrywa koszty usługi sam.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
- szkolenie wyłacznie w formie zdalnej w czasie rzeczywistym na platformie zoom.
Kurs zdalny realizowany jest na platformie zoom.us.
Wymagania konieczne do uruchomienia szkolenia w trybie zdalnym:
- komputer +słuchawki + kamera + mikrofon lub smartfon
- szybkość łącza internetowego minimum 0,6 kbit/s (lub minimum zasięg 3G sieci komórkowej)
Konieczność pobrania i zainstalowania na komputerze/smartfonie aplikacji:
na telefon iPhone:
https://apps.apple.com/us/app/id546505307
na telefon Android:
https://play.google.com/store/apps/details?id=us.zoom.videomeetings
na komputer stacjonarny/laptop (zalecane):
https://zoom.us/client/latest/ZoomInstaller.exe
W przypadku problemów z instalacją, Szkoła zapewnia wsparcie w instalacji i pierwszym uruchomieniu szkolenia testowego.
W czasie problemów z połączeniem nalezy niezwłocznie kontaktowac się ze Szkołą pod wskazanymi w usłudze numerami telefonu i e-mail.
Spotkanie jest rejestrowane zgodnie z wymaganiami projektów Małopolski Pociąg do Kariery - sezon 1/ mBON – nowa perspektywa.
Ważnosć linku: do końca trwania kursu.