Indywidualny kurs języka angielskiego B2 - 47-godzinny - online - Małopolski Pociąg do Kariery - sezon 1.
Indywidualny kurs języka angielskiego B2 - 47-godzinny - online - Małopolski Pociąg do Kariery - sezon 1.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Identyfikator projektuMałopolski Pociąg do kariery
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Kurs dla osób dorosłych.
Szkolenie przeznaczone jest dla osób posiadających wiedzę z języka ogólnego na poziomie B1 (opisanym wg CEFR), chcących pogłębić swoją wiedzę na poziomie B2.
Usługa również adresowana dla Uczestników Projektu "Małopolski pociąg do kariery – sezon 1" oraz dla Uczestników Projektu "Nowy start w Małopolsce z EURESem"
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji30-11-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi47
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem usługi jest podniesienie kompetencji językowych w zakresie języka obcego. Szkolenie na poziomie B2 przeznaczone jest dla osób, które osiągnęły poziom B1.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Po ukończeniu szkolenia:W zakresie wiedzy: Uczestnik zdobywa, przyswaja i systematyzuje wiedzę dotyczącą gramatyki, leksyki oraz fonologii języka angielskiego na poziomie B2, zgodnie z Europejskim Systemem Opisu Kształcenia Językowego. | Kryteria weryfikacji Uczestnik:• Rozpoznaje i stosuje słownictwo odpowiednie dla poziomu B2 (wg CEFR). • Wykorzystuje zasady gramatyczne języka angielskiego na poziomie B2 (wg CEFR). • Formułuje wypowiedzi i zdania zgodne z normami charakterystycznymi dla kultury anglosaskiej. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się W zakresie Umiejętności: Uczestnik formułuje płynne i spontaniczne wypowiedzi, inicjuje oraz podtrzymuje rozmowy z rodzimymi użytkownikami języka w sposób naturalny, bez wywoływania napięcia. Tworzy przejrzyste i szczegółowe wypowiedzi ustne oraz pisemne, argumentuje swoje stanowisko w dyskusjach, analizuje wady i zalety różnych rozwiązań oraz uzasadnia swoje opinie. | Kryteria weryfikacji Uczestnik:• Rozpoznaje i stosuje słownictwo odpowiednie dla poziomu B2 (wg CEFR). • Wykorzystuje zasady gramatyczne języka angielskiego na poziomie B2 (wg CEFR). • Formułuje wypowiedzi i zdania zgodne z normami charakterystycznymi dla kultury anglosaskiej. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Efekty uczenia się W zakresie kompetencji społecznych: Uczestnik klarownie wyraża swoje decyzje, komunikuje się w sposób zrozumiały oraz podejmuje dialog dotyczący kluczowych potrzeb. | Kryteria weryfikacji Uczestnik:• Rozpoznaje i stosuje słownictwo odpowiednie dla poziomu B2 (wg CEFR). • Wykorzystuje zasady gramatyczne języka angielskiego na poziomie B2 (wg CEFR). • Formułuje wypowiedzi i zdania zgodne z normami charakterystycznymi dla kultury anglosaskiej. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie obejmuje 47 godzin lekcyjnych (35:15h zegarowych) zgodnie z harmonogramem szkolenia.
W czasie jednostki lekcyjnej nie przewiduje się przerw.
Szkolenie nastawione jest na uzyskanie przez uczestnika praktycznych umiejętności posługiwania się językiem angielskim w życiu codziennym. Zajęcia prowadzone są metodą komunikatywną i w sposób równomierny rozwijają cztery umiejętności językowe: czytanie, mówienie, słuchanie, pisanie.
Program realizuje standardy, które są zgodne z Europejskim Systemem Opisu Kształcenia Językowego.
https://www.coe.int/t/dg4/linguistic/Source/Framework_EN.pdf
Słuchanie
Potrafię zrozumieć dłuższe wypowiedzi i wykłady oraz nadążać za skomplikowanymi nawet wywodami – pod warunkiem, że temat jest mi w miarę znany. Rozumiem większość wiadomości telewizyjnych i programów o sprawach bieżących. Rozumiem większość filmów w standardowej odmianie języka.
Czytanie
Czytam ze zrozumieniem artykuły i reportaże dotyczące problemów współczesnego świata, w których piszący prezentują określone stanowiska i poglądy. Rozumiem współczesną prozę literacką.
Mówienie
Potrafię się porozumiewać na tyle płynnie i spontanicznie, że mogę prowadzić dość swobodne rozmowy z rodzimymi użytkownikami języka. Potrafię brać czynny udział w dyskusjach na znane mi tematy, przedstawiając swoje zdanie i broniąc swoich poglądów.
Potrafię formułować przejrzyste, rozbudowane wypowiedzi na różne tematy związane z dziedzinami, które mnie interesują. Potrafię wyjaśnić swój punkt widzenia w danej kwestii oraz podać argumenty za przeciw względem możliwych rozwiązań.
Pisanie
Potrafię pisać zrozumiałe, szczegółowe teksty na dowolne tematy związane z moimi zainteresowaniami. Potrafię napisać rozprawkę lub opracowanie, przekazując informacje lub rozważając argumenty za i przeciw. Potrafię pisać listy, podkreślając znaczenie, jakie mają dla mnie dane wydarzenia i przeżycia.
Program szkolenia:
Moduł 1: Advanced Communication and Personal Information (Unit 1)
Lekcje 1-2
- Tematyka i słownictwo: Rozwijanie umiejętności komunikacji, osobiste informacje, zainteresowania
- Gramatyka: Present Perfect Simple vs. Present Perfect Continuous
- Funkcje językowe: Rozwijanie rozmowy, wyrażanie doświadczeń i postępu, pytanie o doświadczenia życiowe
Moduł 2: Relationships and Describing People (Unit 2)
Lekcje 3-4
- Tematyka i słownictwo: Relacje międzyludzkie, opisywanie charakteru i wyglądu
- Gramatyka: Narrative tenses, użycie różnych czasów przeszłych
- Funkcje językowe: Relacjonowanie przeszłych wydarzeń, opisywanie ludzi i ich cech charakteru
Moduł 3: Work and Business (Unit 3)
Lekcje 5-6
- Tematyka i słownictwo: Kariera, życie zawodowe, praca zespołowa
- Gramatyka: Future forms (will, going to, Present Continuous for future), zdania warunkowe I i II
- Funkcje językowe: Przewidywanie przyszłości, planowanie, mówienie o decyzjach i intencjach
Moduł 4: Society and Trends (Unit 4)
Lekcje 7-8
- Tematyka i słownictwo: Nowoczesne społeczeństwo, trendy i zmiany społeczne
- Gramatyka: Use of the passive voice, różne struktury pasywne
- Funkcje językowe: Opisywanie zjawisk społecznych, wyrażanie opinii o zmianach
Moduł 5: Health and Well-being (Unit 5)
Lekcje 9-10
- Tematyka i słownictwo: Zdrowie, fitness, dobre samopoczucie
- Gramatyka: Reported speech (mowa zależna)
- Funkcje językowe: Relacjonowanie wypowiedzi innych, udzielanie rad zdrowotnych
Moduł 6: Travel and Adventure (Unit 6)
Lekcje 11
- Tematyka i słownictwo: Podróże, przygody, opisywanie miejsc
- Gramatyka: Relative clauses (zdania względne), defining and non-defining clauses
- Funkcje językowe: Opisywanie miejsc, relacjonowanie przygód, tworzenie wyrafinowanych opisów
Moduł 7: Media and Technology (Unit 7)
Lekcje 12
- Tematyka i słownictwo: Media, nowe technologie, wpływ mediów społecznościowych
- Gramatyka: Modals of deduction and speculation (must, might, may, can’t)
- Funkcje językowe: Wyrażanie przypuszczeń, mówienie o wpływie technologii na życie codzienne
Moduł 8: Environment and Global Issues (Unit 8)
Lekcje 13-14
- Tematyka i słownictwo: Ekologia, problemy globalne, zmiany klimatyczne
- Gramatyka: Conditionals (Third Conditional, mixed conditionals)
- Funkcje językowe: Wyrażanie konsekwencji hipotetycznych wydarzeń, omawianie problemów środowiskowych
Moduł 9: Arts and Culture (Unit 9)
Lekcje 15-16
- Tematyka i słownictwo: Sztuka, kultura, wyrażanie opinii o sztuce
- Gramatyka: Emphatic structures (It was… that…), inversion for emphasis
- Funkcje językowe: Wyrażanie opinii o sztuce i kulturze, wyrażanie silnych przekonań
Moduł 10: Advanced Vocabulary and Review (Unit 10)
Lekcje 16
- Tematyka i słownictwo: Zaawansowane struktury językowe, powtórzenie i integracja materiału
- Gramatyka: Powtórzenie kluczowych struktur gramatycznych (czasowniki modalne, zdania złożone, strony bierne)
- Funkcje językowe: Praktyka integracyjna języka, przygotowanie do walidacji końcowej
Walidacja końcowa: Podsumowanie kursu i test B2
- Cel: Sprawdzenie umiejętności, wiedzy i kompetencji nabytych przez uczestnika podczas kursu.
- Zakres: Test pisemny i ustny obejmujący wszystkie moduły.
Warunki niezbędne do spełnienia przez UCZESTNIKA, aby realizacja usługi pozwoliła na osiągnięcie głównego celu - posiadanie wiedzy z języka ogólnego na poziomie B1 (opisanego wg CEFR).
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 17 kurs językowy zdalnie (ćw do 15% czasu, rozm na żywo - 100% czasu, chat - w trakcie szkolenia jako pomoc, współdzielenie ekranu - w zal. od potrzeb szkolenia do 100% czasu). | Prowadzący Łukasz Ficek | Data realizacji zajęć 04-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 17 kurs językowy zdalnie (ćw do 15% czasu, rozm na żywo - 100% czasu, chat - w trakcie szkolenia jako pomoc, współdzielenie ekranu - w zal. od potrzeb szkolenia do 100% czasu). | Prowadzący Łukasz Ficek | Data realizacji zajęć 11-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 17 kurs językowy zdalnie (ćw do 15% czasu, rozm na żywo - 100% czasu, chat - w trakcie szkolenia jako pomoc, współdzielenie ekranu - w zal. od potrzeb szkolenia do 100% czasu). | Prowadzący Łukasz Ficek | Data realizacji zajęć 16-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 17 kurs językowy zdalnie (ćw do 15% czasu, rozm na żywo - 100% czasu, chat - w trakcie szkolenia jako pomoc, współdzielenie ekranu - w zal. od potrzeb szkolenia do 100% czasu). | Prowadzący Łukasz Ficek | Data realizacji zajęć 08-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 17 kurs językowy zdalnie (ćw do 15% czasu, rozm na żywo - 100% czasu, chat - w trakcie szkolenia jako pomoc, współdzielenie ekranu - w zal. od potrzeb szkolenia do 100% czasu). | Prowadzący Łukasz Ficek | Data realizacji zajęć 15-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 17 kurs językowy zdalnie (ćw do 15% czasu, rozm na żywo - 100% czasu, chat - w trakcie szkolenia jako pomoc, współdzielenie ekranu - w zal. od potrzeb szkolenia do 100% czasu). | Prowadzący Łukasz Ficek | Data realizacji zajęć 22-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 17 kurs językowy zdalnie (ćw do 15% czasu, rozm na żywo - 100% czasu, chat - w trakcie szkolenia jako pomoc, współdzielenie ekranu - w zal. od potrzeb szkolenia do 100% czasu). | Prowadzący Łukasz Ficek | Data realizacji zajęć 29-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 17 kurs językowy zdalnie (ćw do 15% czasu, rozm na żywo - 100% czasu, chat - w trakcie szkolenia jako pomoc, współdzielenie ekranu - w zal. od potrzeb szkolenia do 100% czasu). | Prowadzący Łukasz Ficek | Data realizacji zajęć 05-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 17 kurs językowy zdalnie (ćw do 15% czasu, rozm na żywo - 100% czasu, chat - w trakcie szkolenia jako pomoc, współdzielenie ekranu - w zal. od potrzeb szkolenia do 100% czasu). | Prowadzący Łukasz Ficek | Data realizacji zajęć 12-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 17 kurs językowy zdalnie (ćw do 15% czasu, rozm na żywo - 100% czasu, chat - w trakcie szkolenia jako pomoc, współdzielenie ekranu - w zal. od potrzeb szkolenia do 100% czasu). | Prowadzący Łukasz Ficek | Data realizacji zajęć 19-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 17 kurs językowy zdalnie (ćw do 15% czasu, rozm na żywo - 100% czasu, chat - w trakcie szkolenia jako pomoc, współdzielenie ekranu - w zal. od potrzeb szkolenia do 100% czasu). | Prowadzący Łukasz Ficek | Data realizacji zajęć 26-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 17 kurs językowy zdalnie (ćw do 15% czasu, rozm na żywo - 100% czasu, chat - w trakcie szkolenia jako pomoc, współdzielenie ekranu - w zal. od potrzeb szkolenia do 100% czasu). | Prowadzący Łukasz Ficek | Data realizacji zajęć 05-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 17 kurs językowy zdalnie (ćw do 15% czasu, rozm na żywo - 100% czasu, chat - w trakcie szkolenia jako pomoc, współdzielenie ekranu - w zal. od potrzeb szkolenia do 100% czasu). | Prowadzący Łukasz Ficek | Data realizacji zajęć 12-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 17 kurs językowy zdalnie (ćw do 15% czasu, rozm na żywo - 100% czasu, chat - w trakcie szkolenia jako pomoc, współdzielenie ekranu - w zal. od potrzeb szkolenia do 100% czasu). | Prowadzący Łukasz Ficek | Data realizacji zajęć 19-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 17 kurs językowy zdalnie (ćw do 15% czasu, rozm na żywo - 100% czasu, chat - w trakcie szkolenia jako pomoc, współdzielenie ekranu - w zal. od potrzeb szkolenia do 100% czasu). | Prowadzący Łukasz Ficek | Data realizacji zajęć 26-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 17 kurs językowy zdalnie (ćw do 15% czasu, rozm na żywo - 100% czasu, chat - w trakcie szkolenia jako pomoc, współdzielenie ekranu - w zal. od potrzeb szkolenia do 100% czasu). | Prowadzący Łukasz Ficek | Data realizacji zajęć 02-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 17 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 02-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:45 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 935,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 935,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto105,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto105,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Łukasz Ficek
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Na zajęciach wykorzystywane są materiały własne Szkoły oraz podręcznik (Wydawnictwo Oxford Uniwersity Press). Koszt materiałów własnych oraz podręcznika wliczony w cenę kursu.
Warunki uczestnictwa
Warunki uczestnictwa:
1. Wykonanie testu poziomującego on-line (https://axonsystem.edu.pl/testy/) lub w siedzibie szkoły.
2. Podpisanie umowy ze szkołą Axon System na realizację szkolenia.
3. Przystąpienie do walidacji.
4. Zgodnie z regulaminem Projektu - Małopolski Pociąg do Kariery - sezon I - Uczestnik zobowiązany jest do obecnosci na zajeciach w wymiarze minimum 80%, w innym wypadku pokrywa koszty usługi sam.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
- szkolenie wyłacznie w formie zdalnej w czasie rzeczywistym na platformie zoom.
Kurs zdalny realizowany jest na platformie zoom.us.
Wymagania konieczne do uruchomienia szkolenia w trybie zdalnym:
- komputer +słuchawki + kamera + mikrofon lub smartfon
- szybkość łącza internetowego minimum 0,6 kbit/s (lub minimum zasięg 3G sieci komórkowej)
Konieczność pobrania i zainstalowania na komputerze/smartfonie aplikacji:
na telefon iPhone:
https://apps.apple.com/us/app/id546505307
na telefon Android:
https://play.google.com/store/apps/details?id=us.zoom.videomeetings
na komputer stacjonarny/laptop (zalecane):
https://zoom.us/client/latest/ZoomInstaller.exe
W przypadku problemów z instalacją, Szkoła zapewnia wsparcie w instalacji i pierwszym uruchomieniu szkolenia testowego.
W czasie problemów z połączeniem nalezy niezwłocznie kontaktowac się ze Szkołą pod wskazanymi w usłudze numerami telefonu i e-mail.
Spotkanie jest rejestrowane zgodnie z wymaganiami projektów Małopolski Pociąg do Kariery - sezon 1/ mBON – nowa perspektywa.
Ważnosć linku: do końca trwania kursu.