Język angielski poziom A2 zajęcia indywidualne on-line - Kierunek-Rozwój
Język angielski poziom A2 zajęcia indywidualne on-line - Kierunek-Rozwój
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie przeznaczone jest dla osoby dorosłej, uczestniczącej z własnej inicjatywy w kształceniu ustawicznym, która na podstawie testu poziomującego została zakwalifikowana na szkolenie na poziomie A2.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji05-01-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi58
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje uczestnika do słuchania, mówienia, czytania oraz pisania na poziomie A2, zgodnym z Common European Framework of Reference – Europejskim systemem opisu kształcenia językowego.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Mówienie – uczestnik podejmuje różne role w procesie komunikacji używając odpowiedniego języka. | Kryteria weryfikacji Uczestnik formułuje kilkuzdaniową wypowiedź na temat życia codziennego, stosuje środki językowe do wyrażenia intencji, uczuć i emocji związanych z życiem codziennym, stosuje poprawnie struktury leksykalno – gramatyczne oraz właściwą wymowę tak, aby wypowiedź była zrozumiała. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Słuchanie – uczestnik rozróżnia bardzo często używane słowa i wyrażenia na swój temat, na temat swojej rodziny, tego co mu bliskie i znane, zakupów, kolegów. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wybiera i rozumie określone informacje z tekstu, który nie jest dla niego w pełni zrozumiały, interpretuje autentyczny materiał np.: wywiad, reklamę, ogłoszenie, dialog itp. w stopniu który pozwoli mu na określenie głównej myśli tekstu, wyselekcjonowanie określonej informacji, określenie intencji autora, funkcji lub / i rodzaju tekstu. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Czytanie – uczestnik określa główną myśl tekstu czytanego, wyszukuje określone informacje w różnego rodzaju tekstach. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wyszukuje określone informacje w różnego rodzaju tekstach np.: ogłoszenie, reklama, broszurka, menu, rozkład jazdy, list, prosty tekst narracyjny. Rozumie teksty krótkie i bardzo proste. Określa główną myśl tekstu czytanego, wyszukuje określone informacje w różnego rodzaju tekstach np.: ogłoszenie, menu, list, prosty tekst narracyjny. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Pisanie –uczestnik notuje i przekazuje na piśmie proste i krótkie informacje. | Kryteria weryfikacji Uczestnik pisze krótki tekst użytkowy (ogłoszenie, notatka, list nieformalny, mail, pocztówka), wypełnia formularz, stosując odpowiednie środki stylistyczno– gramatyczne. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie przeznaczone jest dla osoby dorosłej, uczestniczącej z własnej inicjatywy w kształceniu ustawicznym, która na podstawie testu poziomującego została zakwalifikowana na szkolenie na poziomie A2.
Usługa odbywa się w formie zdalnej w czasie rzeczywistym. Szkolenie jest realizowane w godzinach dydaktycznych (45 min).
Po zakończeniu szkolenia przewidziany jest proces walidacji.
Zakres gramatyczny:
- słuchacz zna i potrafi zastosować w praktyce następujące zagadnienia gramatyczne: Zakres gramatyczny: szyk wyrazów w zdaniach pytających, czasy gramatyczne: Present Simple, Present Continous, Past Simple: czasowniki regularne i nieregularne, konstrukcja to be going to, czas Present Continuous (ustalenia dotyczące przyszłości); zdania podrzędne definiujące z zaimkami who, which, where; something, anything, nothing itp.; stopień wyższy przymiotników i przysłówków; stopień najwyższy przymiotników; will/won’t - przewidywania związane z przyszłością, will/won’t - podejmowanie decyzji, proponowanie; obiecywanie, czasowniki z -ing; have to, don’t have to, must, mustn’t; Could you…?I would like to…; zaimki dzierżawcze mine, yours, itp.
Zakres leksykalny:
- słuchacz posiada odpowiedni zakres słownictwa i umiejętność wypowiadania się na następujące tematy: dom, życie rodzinne i towarzyskie, praca, sport, podróżowanie i turystyka, zdrowie, żywienie, zakupy i usługi.
W trakcie szkolenia uczestnik będzie poproszony o wypełnienie ankiety oceniającej szkolenie.
W trakcie szkolenia uczestnik będzie poproszony o wypełnienie testu sprawdzającego nabyte umiejętności w zakresie mówienia, czytania i pisania.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt usługi brutto6 400,00 PLN
- Koszt usługi netto6 400,00 PLN
- Koszt godziny brutto110,34 PLN
- Koszt godziny netto110,34 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Wiesława Gierłachowska-Bałdyga
od 2004 do chwili obecnej: wykładowca języka angielskiego w SPNJO, Uniwersytet w Białymstoku; nauczanie języka ogólnego i
specjalistycznego na kierunkach: filologia polska, pedagogika, ochrona środowiska, biologia, chemia
od 1998 do chwili obecnej: Senior ELT Consultant i Teacher Trainnig Specialist w University of Oxford - Oxford University Press Polska:
doradztwo metodyczne w zakresie materiałów do nauki języka angielskiego, organizacji procesu dydaktycznego, organizacja i prowadzenie konferencji, prezentacji, warsztatów; prace redakcyjne i pilotażowe nad nowymi publikacjami
1996-1999: nauczyciel języka angielskiego w III LO im. K. K. Baczyńskiego w Białymstoku, opiekun praktyk pedagogicznych studentów Nauczycielskiego Kolegium Języka Angielskiego w Białymstoku
1996-2001: lektor języka angielskiego w ONJO Prima oraz American English and British School
1991-1996: nauczyciel języka angielskiego i biologii w SP nr 45 w Białymstoku
1987-1990: asystent na uniwersytecie Warszawskim, Filii w Białymstoku w Instytucie Biologii, Pracownia Hydrobiologii
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
W cenie kursu jest koszt e-podręcznika.
Warunki uczestnictwa
Warunki zapisu na szkolenie:
- podpisanie umowy o przyznanie dofinansowania
- wypełnienie testu kwalifikacyjnego dostępnego na stronie internetowej: http://englishcolours.pl/zapisy-online/
Warunki otrzymania certyfikatu:
- 80% obecności na zajęciach
- uzyskanie pozytywnego wyniku na teście końcowym, sprawdzającym wiadomości (min 80% poprawności).
Informacje dodatkowe
Jedna godzina szkolenia oznacza godzinę lekcyjną - 45 min.
Koszt usługi: 6400 zł.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Komunikator Teams
1) minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer uczestnika lub inne urządzenie do zdalnej komunikacji,
- głośniki i mikrofon
- kamera internetowa
2) minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnik,
- połączenie internetowe - szerokopasmowe przewodowe lub bezprzewodowe
3) niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów,
4) dowolna przeglądarka internetowa
5) link dostępu do zajęć będzie aktywny do daty zakończenia szkolenia