Indywidualny kurs języka angielskiego na poziomie A2. Projekt Kierunek - Rozwój
Indywidualny kurs języka angielskiego na poziomie A2. Projekt Kierunek - Rozwój
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Identyfikator projektuKierunek - Rozwój
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnych
- Grupa docelowa usługi
Kurs jest przeznaczony dla osób, które chcą nabyć kompetencje w zakresie języka angielskiego ogólnego.
Funkcja: Pracownicy firm, którym język angielski jest potrzebny przy wykonywaniu obowiązków służbowych oraz osoby, które chciałyby rozpocząć pracę, w której potrzebna jest znajomość języka angielskiego na poziomie A2
Zakres zadań: m.in. obsługa kontrahentów, przygowywanie wycen, kontakt z klientami, dostawcami w języku angielskim, korzystanie z dokumentów w języku angieskim
Wiedza i umiejętności: Wymagana jest znajomość języka angielskiego na poziomie A1+. Ta znajomość zostanie potwierdzona na rozmowie wstępnej.
Usługa adresowana również dla Uczestników Projektu Kierunek – Rozwój.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji21-11-2024
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi58
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje uczestnika do słuchania, mówienia, czytania oraz pisania w języku angielskim na poziomie A2, zgodnym z Common European Framework of Reference – europejskim systemem opisu kształcenia językowego.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik posługuje się językiem angielskim na poziomie A2, poprawnie stosując struktury gramatyczne oraz części mowy odpowiednie dla tego poziomu językowego. | Kryteria weryfikacji Rozróżnia formy czasowników i czasy (present, past, future) i poprawnie się nimi posługuje. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Aktywnie uczestniczy w podstawowych rozmowach, używając odpowiedniego słownictwa i struktur gramatycznych. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Wskazuje poprawną odpowiedź w teście wielokrotnego wyboru z zakresu gramatyki na poziomie A2. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Używa czasów Present Simple, Present Continuous, Past Simple i Future Simple aby mówić o swoim hobby, czynnościach wykonywanych w chwili mówienia, wydarzeniach z przeszłości oraz przyszłości. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Uczestnik poszerza zasób słownictwa, wykorzystując słownictwo ogólne na poziomie A2. | Kryteria weryfikacji Zadaje i odpowiada na pytania na tematy związane z życiem prywatnym i zawodowym.W wypowiedziach wykorzystuje słownictwo z z zakresu poziomu A2 | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Tłumaczy z języka polskiego na angielski i z angielskiego na polski słowa, zwroty i zdania. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Wskazuje poprawną odpowiedź w teście wielokrotnego wyboru z zakresu słownictwa na poziomie A2. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnik formułuje wypowiedzi ustne i pisemne, które pozwalają na komunikację w środowisku pracy. | Kryteria weryfikacji Pisze proste i krótkie wiadomości (notatki, listy, emaile) na tematy związane z życiem prywatnym i zawodowym. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Czyta i interpretuje krótkie teksty związane z życiem prywatnym i zawodowym, udzielając odpowiedzi na pytania związane z ich treścią. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Aktywnie uczestniczy w prostych rozmowach, używając odpowiedniego słownictwa i struktur gramatycznych. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Kurs kładzie duży nacisk na praktykę – słuchanie i mówienie. Zdecydowana większość lekcji to praca ustna z lektorem, polegająca na kontrolowanym dialogu, w którym lektor zadaje pytania i prowadzi konwersacje w oparciu o wprowadzone wcześniej słownictwo oraz zagadnienia gramatyczne. Lekcje odbywają się bezpośrednio w języku obcym. Lektor kładzie duży nacisk na poprawność wypowiedzi pod względem wymowy, słownictwa i gramatyki, co utrwala prawidłowe nawyki językowe u uczestnika, a także motywuje go do dbania o formułowanie odpowiednich zdań. Zaplanowany system powtórek sprawia, że uczestnik kursu ma wielokrotny kontakt z każdą partią materiału.
Struktury gramatyczne:
- czasownik „to be” i jego odmiany w różnych czasach
- „so & neither” i ich wykorzystanie komunikacyjne
- czas Present Perfect i odmiana czasowników nieregularnych
- „would rather” oraz tworzenie obietnic i oferowanie pomocy
- rzeczowniki policzalne i niepoliczalne i ich zaawansowane użycie
- strona bierna – użycie podstawowe
- tryby warunkowe – powtórzenie i zaawansowane użycie
Zagadnienia leksykalne:
- jobs & products
- shopping & money
- household objects and descriptions
- crime & social issues
- music, film, social networking
- daily routines
- health
- industry & entertainment
Kurs obejmuje 58 godzin dydaktycznych po 55 minut.
Kurs indywidualny, limit miejsc w grupie: 1.
Walidacja kursu zostanie przeprowadzona za pomocą testu teoretycznego oraz wywiadu swobodnego.
Warunki uczestnictwa w kursie: Wymagana jest znajomość języka angielskiego na poziomie A1+. Ta znajomość zostanie potwierdzona na rozmowie wstępnej.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 58 Introducing Yourself and Asking About Others (Be + Simple Present Questions) | Prowadzący Mehment Fatih Yigitler | Data realizacji zajęć 25-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 58 Talking About Daily Routines and Habits (Present Simple + Frequency Expressions) | Prowadzący Piotr Sarna | Data realizacji zajęć 27-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 58 Describing What’s Happening Now (Present Continuous) | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 28-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 58 Asking for and Giving Information (Question Words + Be/Do) | Prowadzący Sara Pieślak | Data realizacji zajęć 08-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 58 Talking About Personal Interests (Likes/Dislikes + Gerunds/Infinitives) | Prowadzący Mehment Fatih Yigitler | Data realizacji zajęć 09-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 58 Shopping and Comparing Prices (Comparatives + Vocabulary for Shopping) | Prowadzący Piotr Sarna | Data realizacji zajęć 13-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 58 Giving and Understanding Directions (Imperatives + Prepositions of Place) | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 15-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 58 Ordering Food and Drinks in Detail (Can for Requests + Polite Expressions) | Prowadzący Sara Pieślak | Data realizacji zajęć 16-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 58 Describing People’s Appearance and Personality (Be + Have Got + Adjectives) | Prowadzący Mehment Fatih Yigitler | Data realizacji zajęć 20-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 58 Talking About Leisure Activities (Present Simple/Continuous + Hobby Vocabulary) | Prowadzący Piotr Sarna | Data realizacji zajęć 22-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 58 Discussing Schedules and Making Appointments (Time Expressions + Present Continuous for Future) | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 23-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 58 Planning Your Weekend (Going To + Time Expressions) | Prowadzący Sara Pieślak | Data realizacji zajęć 27-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 58 Describing Weather and Seasonal Activities (It Is/Was + Vocabulary for Seasons) | Prowadzący Mehment Fatih Yigitler | Data realizacji zajęć 29-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 58 Talking About Your Neighborhood (There Is/Are + Adjectives and Prepositions) | Prowadzący Piotr Sarna | Data realizacji zajęć 30-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 58 Discussing Chores and Responsibilities (Have To + Vocabulary for Household Tasks) | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 03-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 58 Describing Your Home and Ideal Living Space (There Is/Are + Modals of Obligation) | Prowadzący Sara Pieślak | Data realizacji zajęć 05-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 58 Discussing Food Preferences (Countable/Uncountable Nouns + Quantifiers) | Prowadzący Mehment Fatih Yigitler | Data realizacji zajęć 06-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 58 Describing What People Are Doing Right Now (Present Continuous + Adverbs) | Prowadzący Piotr Sarna | Data realizacji zajęć 10-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 58 Explaining Your Daily Routine in Depth (Present Simple vs. Present Continuous) | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 12-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 58 Talking About Holidays and Travel Plans (Going To + Vocabulary for Vacations) | Prowadzący Sara Pieślak | Data realizacji zajęć 13-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 58 Sharing Life Memories (Past Simple of Be + Time Expressions) | Prowadzący Mehment Fatih Yigitler | Data realizacji zajęć 17-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 58 Explaining Past Activities (Past Simple Regular and Irregular Verbs) | Prowadzący Piotr Sarna | Data realizacji zajęć 19-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 58 Describing a Recent Trip (Past Simple with Sequencing Words) | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 20-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 58 Talking About Major Life Events (Past Simple + Adjectives) | Prowadzący Sara Pieślak | Data realizacji zajęć 24-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 58 Describing Childhood Memories (Used To + Time Markers) | Prowadzący Mehment Fatih Yigitler | Data realizacji zajęć 26-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 58 Discussing Changes Over Time (Past Simple vs. Present Simple) | Prowadzący Piotr Sarna | Data realizacji zajęć 27-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 58 Telling a Simple Story with Details (Sequencers: First, Then, After That) | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 03-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 58 Talking About Family Traditions (Past Simple + Continuous) | Prowadzący Sara Pieślak | Data realizacji zajęć 05-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 58 Making Detailed Future Plans (Going To + Time Expressions) | Prowadzący Mehment Fatih Yigitler | Data realizacji zajęć 06-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 58 Talking About Future Hopes and Dreams (Will + Modals) | Prowadzący Piotr Sarna | Data realizacji zajęć 10-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 58 Making Predictions About the Future (Will + Vocabulary for Speculation) | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 12-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 58 Describing Upcoming Events in Detail (Present Continuous for Future) | Prowadzący Sara Pieślak | Data realizacji zajęć 13-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 33 z 58 Making Suggestions and Responding (Let’s + Modals: Can, Should, Could) | Prowadzący Mehment Fatih Yigitler | Data realizacji zajęć 17-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 34 z 58 Asking About Travel Options (How Can I Get To...? + Prepositions of Movement) | Prowadzący Piotr Sarna | Data realizacji zajęć 19-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 35 z 58 Describing a Trip in Detail (Past Simple with Adjectives) | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 20-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 36 z 58 Planning a Journey (Going To + Future Expressions) | Prowadzący Sara Pieślak | Data realizacji zajęć 24-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 37 z 58 Explaining Directions Clearly (Prepositions of Movement + Imperatives) | Prowadzący Mehment Fatih Yigitler | Data realizacji zajęć 26-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 38 z 58 Talking About Famous Destinations (There Is/Are + Adjectives) | Prowadzący Piotr Sarna | Data realizacji zajęć 27-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 39 z 58 Talking About Someone’s Appearance (Be + Have Got + Adjectives) | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 31-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 40 z 58 Discussing Feelings and Emotions (Be + Adjectives) | Prowadzący Sara Pieślak | Data realizacji zajęć 02-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 41 z 58 Explaining Your Favorite Place (Adjectives + Superlatives) | Prowadzący Mehment Fatih Yigitler | Data realizacji zajęć 03-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 42 z 58 Describing Objects and Locations (This/That/These/Those + Prepositions) | Prowadzący Piotr Sarna | Data realizacji zajęć 07-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 43 z 58 Making Comparisons Between Options (Comparatives and Superlatives) | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 09-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 44 z 58 Talking About Relationships (Possessive Adjectives + Vocabulary) | Prowadzący Sara Pieślak | Data realizacji zajęć 10-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 45 z 58 Making Invitations and Responding (Modals: Can, Would, Could) | Prowadzący Mehment Fatih Yigitler | Data realizacji zajęć 14-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 46 z 58 Giving Compliments and Complaints (Be + Adjectives) | Prowadzący Piotr Sarna | Data realizacji zajęć 16-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 47 z 58 Asking for and Giving Advice (Should/Ought To + Conditional Sentences) | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 17-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 48 z 58 Discussing Cultural Celebrations (Past Simple + Vocabulary) | Prowadzący Sara Pieślak | Data realizacji zajęć 23-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 49 z 58 Talking About Common Health Problems (Have Got + Should for Advice) | Prowadzący Mehment Fatih Yigitler | Data realizacji zajęć 24-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 50 z 58 Discussing Healthy Habits (Frequency Adverbs + Modals) | Prowadzący Piotr Sarna | Data realizacji zajęć 28-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 51 z 58 Describing a Healthy Daily Routine (Present Simple + Vocabulary) | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 30-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 52 z 58 Explaining Your Job or Studies (Be + Present Simple) | Prowadzący Sara Pieślak | Data realizacji zajęć 05-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 53 z 58 Describing a Day at Work or School (Present Simple vs. Continuous) | Prowadzący Mehment Fatih Yigitler | Data realizacji zajęć 07-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 54 z 58 Talking About Future Career Goals (Going To + Vocabulary) | Prowadzący Piotr Sarna | Data realizacji zajęć 08-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 55 z 58 Describing Your Favorite Book or Movie (Past Simple + Adjectives) | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 12-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 56 z 58 Talking About Music Preferences (Like/Love/Hate + Gerunds) | Prowadzący Sara Pieślak | Data realizacji zajęć 14-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 57 z 58 Narrating a Fun Day Out (Past Simple with Sequencers) | Prowadzący Piotr Sarna | Data realizacji zajęć 15-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 58 z 58 Test podsumowujący kurs | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 19-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto6 380,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto6 380,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto110,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto110,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Mehment Fatih Yigitler
Piotr Sarna
- powadzenie kursów językowych dla dzieci, młodzieży oraz dorosłych
- prowadzenie kursów językowych finansowanych z KFS
- prowadzenie kursów językowych finansowanych z funduszy UE
Sara Pieślak
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały dla kursantów w cenie kursu.
Warunki uczestnictwa
Wymagane jest podpisanie umowy między Uczestnikiem Projektu a Usługodawcą.
Informacje dodatkowe
Zawarto umowę z WUP w Toruniu w ramach Projektu Kierunek – Rozwój.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Do uczestnictwa w szkoleniu zdalnym uczestnik musi posiadać:
- Komputer/laptop z dostępem do Internetu
- Dowolną przeglądarkę internetową (np. Google Chrome, Firefox)
- Kamerę i słuchawki z mikrofonem przy komputerze stacjonarnym
Zalecenia dla użytkowników szkoleń: stabilne i nieobciążone łącze (nie mniej niż 50Mbit/s)
Forma zdalna: szkolenie realizowane przez platformę Zoom.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi