Kurs angielskiego grupowy stacjonarny - poziom B2 - 62h - Małopolski pociąg do kariery
Kurs angielskiego grupowy stacjonarny - poziom B2 - 62h - Małopolski pociąg do kariery
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Identyfikator projektuMałopolski Pociąg do kariery
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnych
- Grupa docelowa usługi
KURSY SKIEROWANE SĄ DO:
- Osoby dorosłe 18+
- Osoby związane z małopolską (pracuje, uczy sie, mieszka)
- Osoby pracujące
- Osoby ubezpieczone w KRUS
Jeśli chcesz skorzystać z innych oferowanych przez nas kursów skontaktuj się z nami!
tel: 12 372 28 95
e-mail: info@mcgregor.home.pl
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników12
- Data zakończenia rekrutacji28-11-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi62
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem kursu jest przygotowanie uczestnika do zwiększenia zakresu sytuacji, w których będzie potrafił skutecznie posługiwać się językiem angielskim, doskonaląc umiejętności - czytania, pisania, słuchania i mówienia oraz poszerzając słownictwo czynne i bierne wraz z wiedzę gramatyczną na poziomie B2 zgodny z ESOKJ. Kurs daje możliwość do dalszego rozwoju językowego oraz promuje nawyk uczenia się przez całe życie.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Określa sens słuchanego materiału na poziomie B2 | Kryteria weryfikacji Śledzi złożony wywód który dotyczy tematu wcześniej poznanego | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Rozróżnia ze słuchu podane informacje | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Identyfikuje kluczowe znaczenie stosunkowo długie wypowiedzi i wykłady | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Określa sens czytanego materiału na poziomie B2 | Kryteria weryfikacji Przyswaja informacje zawarte w artykułach i tekstach opisujących współczesna problematykę | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wyciąga wnioski z czytanego tekstu | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Określa główna myśl współczesnego tekstu literackiego napisanego prozą | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Produkuje wypowiedzi ustne na poziomie B2 | Kryteria weryfikacji Bierze udział w marę swobodnej i spontanicznej rozmowie w taki sposób, ze integrację z rdzennym uzytkowieniem języka stają się naturalne. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Czynnie bierze udział w rozmowie na tematy codzienne, przedstawia swoje poglądy i broni ich | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Wypowiada się jasno i szczegółowo na wiele tematów dotyczących swoich zainteresowań | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Przedstawia swój pogląd na aktualny temat i wyjaśnia korzyści i niedogodności różnych rozwiązań | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Pisze na poziomie B2 | Kryteria weryfikacji Pisze teksty jasne i szczegółowe na wiele tematów związanych ze swoimi zainteresowaniami | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Pisze esej lub sprawozdanie przekazując informacje lub przedstawiając swój pogląd za lub przeciw wyrażonej opinii | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Pisze listy które przekazują znaczenie jakie osobiście jest przypisywane danym wydarzeniom i doświadczeniom | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Zajęcia te są dla osób, które już wcześniej miały kontakt z językiem angielskim i uczyły się go przez kilka lat, po których nastąpiła przerwa a obecnie chcą powrócić do nauki; bądź też ukończyły kurs języka angielskiego na poziomie B1+ i chcą dalej kontynuować naukę. Zajęcia prowadzone są w formie online. Przed przystąpieniem do kursu weryfikujemy poziom znajomości języka angielskiego poprzez wykonanie testu diagnostycznego w wersji online oraz krótkiej rozmowy kwalifikacyjnej, która potwierdzi poziom znajomości języka angielskiego. Sprawdzamy również dyspozycyjność Państwa, abyśmy mogli zaproponować najbardziej odpowiednie dni i godziny zajęć. Zajęcia w szkole McGregor skupiają się na dążymy do tego aby kursant jak najszybciej zaczął komunikować się i brał czynny udział w prostych rozmowach i dialogach. Równocześnie rozwijamy umiejętności słuchania, czytania ze zrozumieniem oraz pisania i poznawaniu nowego słownictwa oraz struktur gramatycznych na poziomie B2. W nauczaniu proponujemy podejście, które umożliwia wybór technik i form pracy odpowiednich dla kursanta. Zalecamy stosowanie różnorodnych technik nauczania, tak aby dotrzeć do kursanta i w pełni wykorzystać jego potencjał. Nasza szkoła szczególny nacisk kładzie na wykształcenie szeroko rozumianej kompetencji komunikacyjnej. Takie podejście prezentuje też powszechnie akceptowany dokument Rady Europy – Europejski System Opisu Kształcenia Językowego. Kształtowaniu kompetencji komunikacyjnej sprzyja taka organizacja procesu dydaktycznego, w której kursant może uczestniczyć w wielu organizowanych przez lektora sytuacjach, które dają możliwość wykorzystanie języka obcego w sposób zbliżony do życia codziennego. Praca ta może być również wspomagana przez podejście Task-Based Learning. Kursanci mają osiągnąć określony cel komunikacyjny przy użyciu posiadanej wiedzy. Podejściu komunikacyjnym w głównej mierze przeważają ćwiczenia mające charakter aktywizujący np. dialogi, dyskusje, symulacje, odgrywanie roli. W zakresie nauczania gramatyki proponujemy stosowanie metody indukcyjnej polegającej na samodzielnym odkrywaniu zjawisk systematycznie pojawiających się w języku przez kursanta oraz samodzielnego formułowania hipotez dotyczących reguł gramatycznych.
W zakresie nauczania słownictwa proponujemy podejście leksykalne, kładące nacisk na nauczanie i zapamiętywanie wyrazów w kontekście oraz w związkach z innymi wyrazami (np. kolokacje).
Program ten zakłada różne formy interakcji na zajęciach: praca w parach, praca indywidualna na zajęciach oraz w domu. Biorąc pod uwagę, że szkoła McGregor nie rekomenduje jednej słusznej metody nauczania lektor posiada wolność wyboru zadań i technik nauczania odpowiednich dla kursanta w zależności od Państwa aktualnego poziomu rozwoju językowego i potrzeb. W ramach kursu polecamy i rekomendujemy Państwu regularne zadania domowe w postaci prac pisemnych i/ lub ćwiczeń oraz dodatkowych materiałów przygotowanych i zadawanych przez lektora do utrwalenia materiału przerobionego na zajęciach oraz korzystania z aplikacji wspomagających przyswajanie wiedzy rekomendowanych prze lektora i dopasowanych do potrzeb kursanta.
Gramatyka B2
Kolejność wyrazów przysłówków częstotliwości
Stopień porównawczy i najwyższy przymiotników nieregularnych
To samo jak…, to samo
Jak… jak
Tak jak, podobnie, trochę,
Formy bezokolicznika i - ing
Strona bierna
Too / enough, so / such
Sprawczywy have / get
Zdania względne
Mowa zależna
Czasowniki raportujące
Zdania warunkowe
Typ 0
Typ 1
Typ 2
Typ 3
Zdania warunkowe mieszany
Should have + imiesłów czasu przeszłego
Czasy teraźniejsze
Czas present perfect z: for, since, yet, already, never, ever, just, recently, itp.
Czas present perfect simple
Czasy przeszłe
Czas pastsimple
Czas past continuous
Czas past perfect simple
Czas past perfect continuous
Zdania z used to
Czasy przeszłe używane w narracji
Wszystkie czasowniki nieregularne
Przyszłe formy
Zdania z will
Czas future continuous
Zdania z be going to
will i going to do przewidywania
Czas future perfect
Czasowniki modalne
can, could na uprzejmą prośbę
must vs have to
Have got to
Ought to, jako obowiązek
Need jako konieczność
needn’t kiedy nie ma obowiązku
need, needn’t have done
mustn’t jako obowiązek
shall jako uprzejmą prośbę
Przeszłe modele dedukcji: must have, could have, might have, can’t have + miesłów czasu przeszłego
Przyimki
Wyrażenia przyimkowe z: in, for, from, to, at, to, in, about, with, from, of, among, until, on, at, in, in case, by, of, with, about, to, for, about, from, out of
Słownictwo
Czasowniki złożone z: turn, give, go, get, run, hold, let, carry, come, itp.
Zdolność i osiągnięcia,
ludzie,
wyzwania,
wydawanie i otrzymywanie instrukcji,
sport,
przyczyna i skutek,
sytuacje trudne i niebezpieczne,
postawa i opinia,
klimat i pogoda,
dawanie rady,
dawanie i otrzymywanie komplementów,
zasugerować,
rozmowa o zasadach,
opisywanie zdjęć,
stawianie hipotez,
rozmowy kwalifikacyjne,
zalety i wady,
środowisko,
zwierząt,
obszary mieszkalne
dzienna rutyna.
zwroty zawierające: make, face, up, as, side
Podróż
Turystyka
Opisywanie zmian
Opis życia w miastach
Film i telewizja
Domy
Pieniądze i finanse
Przestępczość
Zdrowie
Czasowniki opisujące myślenie i wiedzę
Przymiotniki z przedrostkami
Czasowniki wysiłku
Słowa utworzone z użyciem: out, down, take, come, way
Przedstawiamy prośby
Okazywanie wdzięczności
Wyobrażanie sobie, jak mogłoby być
Pokazanie, że macie ze sobą coś wspólnego
Wyrażanie niepewności
Wyjaśnienie nieporozumienia
Opisywanie tego, co czułeś
Przerywanie i ogłaszanie wiadomości
Lekcje prowadzone są w systemie 120 min, ale w przypadku rozliczeń jedna lekcja jest brana pod uwagę jako 45 min,
Podana liczba godzin zawiera rownież proces walidacji,
Podana liczba godzin zawiera tylko zajęcia praktyczne,
Przerwy nie są wliczone w czas usługi rozwojowej
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 24 Kurs języka angielskiego poziom B2 | Prowadzący Aleksandra Ciuła | Data realizacji zajęć 29-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 24 Kurs języka angielskiego poziom B2 | Prowadzący Aleksandra Ciuła | Data realizacji zajęć 06-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 24 Kurs języka angielskiego poziom B2 | Prowadzący Aleksandra Ciuła | Data realizacji zajęć 13-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 24 Kurs języka angielskiego poziom B2 | Prowadzący Aleksandra Ciuła | Data realizacji zajęć 20-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 24 Kurs języka angielskiego poziom B2 | Prowadzący Aleksandra Ciuła | Data realizacji zajęć 10-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 24 Kurs języka angielskiego poziom B2 | Prowadzący Aleksandra Ciuła | Data realizacji zajęć 17-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 24 Kurs języka angielskiego poziom B2 | Prowadzący Aleksandra Ciuła | Data realizacji zajęć 07-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 24 Kurs języka angielskiego poziom B2 | Prowadzący Aleksandra Ciuła | Data realizacji zajęć 14-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 24 Kurs języka angielskiego poziom B2 | Prowadzący Aleksandra Ciuła | Data realizacji zajęć 21-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 24 Kurs języka angielskiego poziom B2 | Prowadzący Aleksandra Ciuła | Data realizacji zajęć 28-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 24 Kurs języka angielskiego poziom B2 | Prowadzący Aleksandra Ciuła | Data realizacji zajęć 07-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 24 Kurs języka angielskiego poziom B2 | Prowadzący Aleksandra Ciuła | Data realizacji zajęć 14-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 24 Kurs języka angielskiego poziom B2 | Prowadzący Aleksandra Ciuła | Data realizacji zajęć 21-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 24 Kurs języka angielskiego poziom B2 | Prowadzący Aleksandra Ciuła | Data realizacji zajęć 28-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 24 Kurs języka angielskiego poziom B2 | Prowadzący Aleksandra Ciuła | Data realizacji zajęć 04-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 24 Kurs języka angielskiego poziom B2 | Prowadzący Aleksandra Ciuła | Data realizacji zajęć 11-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 24 Kurs języka angielskiego poziom B2 | Prowadzący Aleksandra Ciuła | Data realizacji zajęć 25-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 24 Kurs języka angielskiego poziom B2 | Prowadzący Aleksandra Ciuła | Data realizacji zajęć 09-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 24 Kurs języka angielskiego poziom B2 | Prowadzący Aleksandra Ciuła | Data realizacji zajęć 16-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 24 Kurs języka angielskiego poziom B2 | Prowadzący Aleksandra Ciuła | Data realizacji zajęć 23-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 24 Kurs języka angielskiego poziom B2 | Prowadzący Aleksandra Ciuła | Data realizacji zajęć 30-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 24 Kurs języka angielskiego poziom B2 | Prowadzący Aleksandra Ciuła | Data realizacji zajęć 06-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 24 Kurs języka angielskiego poziom B2 | Prowadzący Aleksandra Ciuła | Data realizacji zajęć 13-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 24 Walidacja na poziomie B2 | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 20-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 790,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 790,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto45,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto45,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Aleksandra Ciuła
Doświadczenie zawodowe i kwalifikacje zdobyte nie wcześniej niż 5 lat.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Kursant otrzymuje materiały dydaktyczne w formie eletronicznej i papierowej oraz dodatkowe materiały zamieszczone na osobistym koncie na internetowej platformie szkoły McGregor do której kursant ma dostęp przez czas kursu.
Warunki uczestnictwa
WARUNKI UCZESTNICTWA:
- Zgłoszenie chęci uczestnictwa w McGregor Szkoła Językowa, telefonicznej lub mailowej :
1. uzupełnienie testu diagnostycznego w wersji on line: www.mcgregor.net.pl
Zakładka ZAPISY ONLINE
2. odbycie rozmowy diagnostycznej weryfikujących poziom znajomości języka angielskiego.:
- Ustalenie szczegółów organizacyjnych i podpisanie umowy określającej zasady realizacji szkolenia
Usługa również adresowana dla Uczestników Projektu "Małopolski pociąg do kariery - sezon 1" i/lub dla Uczestników Projektu "Nowy start w Małopolsce z EURESem".
Informacje dodatkowe
Szkolenia dofiansowane ze środków UE w województwie małopolskim.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi