Sprzedaż online w przedsiębiorstwie - szkolenie
Sprzedaż online w przedsiębiorstwie - szkolenie
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Sprzedaż
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Usługa skierowana do:
- właścicieli mikro, małych i średnich przedsiębiorstw,
- kierowników działów handlowych, liderów, handlowców, przedstawicieli handlowych, sprzedawców, kadry zarządzającej handlem, pracowników działu obsługi klienta, techników, doradców, specjalistów ds. logistyki, handlu, obsługi klienta, produkcji, zakupów, rozwoju, obsługi biura, menadżerowie produktów i projektów oraz osoby zainteresowane zdobyciem nowych kompetencji w zakresie sprzedaży.
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników8
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi15
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat VCC Akademia Edukacyjna
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje do samodzielnego projektowania produktów online, tworzenia strategii cenowych oraz opracowywania ofert sprzedażowych, uwzględniając analizę potrzeb klientów, optymalne ustalanie cen oraz skuteczne prezentowanie oferty językiem korzyści.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Posługuje się wiedzą z zakresu projektowania produktów online dopasowanych do potrzeb klientów | Kryteria weryfikacji analizuje potrzeby klientów na podstawie danych rynkowych | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Kryteria weryfikacji planuje proces zbierania informacji z wykorzystaniem ankiet, opinii klientów oraz danych sprzedażowych | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Kryteria weryfikacji dopasowuje produkty do preferencji klientów, uwzględniając aspekty funkcjonalności i ekologii | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji definiuje i identyfikuje unikalne cechy produktów firmy w tworzeniu oferty | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Posługuje się wiedzą i praktyką z zakresu strategii cenowej dla produktów online | Kryteria weryfikacji Wskazuje składowe cen produktów | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Charakteryzuje dynamic pricing | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Planuje strategie promocyjne i rabatowe, dopasowane do profilu klientów i sezonowości | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Kryteria weryfikacji Monitoruje ceny konkurencji | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Efekty uczenia się Posługuje się wiedzą i praktyką z zakresu przygotowania oferty sprzedażowej | Kryteria weryfikacji Identyfikuje kluczowe elementy oferty sprzedażowej, w tym tytuł, opis produktu | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Planuje ofertę z wartością dodaną, wyróżniającą się na tle konkurencji (np. szybki serwis) | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Kryteria weryfikacji Tworzy oferty sprzedażowe językiem korzyści | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Wskazuje elementy, które mogą wpłynąć na personalizację oferty | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Analizuje przykłady skutecznych ofert sprzedażowych, aby wdrożyć najlepsze praktyki w swojej firmie | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie realizowane zgodnie z następującym programem merytorycznym:
1. Wprowadzenie do szkolenia
2. Tworzenie produktu online
- Badanie rynku i analiza potrzeb lokalnych klientów.
- Narzędzia do zbierania informacji (ankiety, opinie, dane sprzedażowe).
- Dopasowanie produktów do preferencji klientów (np. funkcjonalność, ekologia).
- Wykorzystanie unikalnych cech produktów firmy w kreacji oferty.
- Wykorzystanie konfiguratorów produktów na stronie.
3. Strategia cenowa w sprzedaży online
- Ustalanie cen produktów - rachunek kosztów a cena końcowa.
- Uwzględnienie wartości dodanej w cenie (np. gwarancja, serwis).
- Dynamic pricing – dostosowanie cen do popytu.
- Strategie promocyjne i rabatowe – jak i kiedy stosować.
- Narzędzia do monitorowania cen konkurencji.
- Benchmarking i wyciąganie wniosków z działań liderów branży.
4. Przygotowanie oferty sprzedażowej
- Kluczowe elementy oferty sprzedażowej
- Wartość dodana – co wyróżnia ofertę (np. szybki serwis, darmowe testy).
- Tworzenie przekonującej oferty językiem korzyści.
- Personalizacja oferty dla segmentów klientów.
Podsumowanie
Walidacja
Walidacja polega na udzieleniu odpowiedzi podczas procesu składającego się z testu wiedzy, analizy dowodów i deklaracji oraz obserwacji w warunkach symulowanych i wywiadu swobodnego.
Szkolenie realizowane jest w godzinach szkoleniowych (1 godz. dydaktyczna =45 min zegarowych). Przerwy nie wliczają się w czas trwania szkolenia.
Wymagania wstępne: brak
Metody dydaktyczne:
- Wykłady
- Studia przypadków
- Warsztaty praktyczne
- Symulacje
- Dyskusje grupowe
Liczba godzin zajęć teoretycznych: 6
Liczba godzin zajęć praktycznych: 8
Walidacja: 1
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 790,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 790,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto186,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto186,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Arkadiusz Friedrich
• Realizacja celów biznesowych związanych z rozwojem rynku i sprzedażą.
• Negocjowanie umów, warunków oraz rozwój współpracy z kluczowymi klientami.
• Zarządzanie podległym zespołem sprzedaży (motywacja, stawianie celów i ich weryfikacja).
• Zarządzanie budżetami (sprzedaż, dystrybucja) oraz kontrola kosztów.
• Praca w projektach marketingowych, promocyjnych i wdrożeniowych (rozwój własnych koncepcji, analizy i udział w projektach).
• Doświadczenie w sprzedaży we wszystkich kanałach dystrybucji (detaliczny, hurtowy, B2B).
Prowadzi szkolenia i egzaminuje z zakresu: komunikacji, umiejętności menadżerskich, negocjacji, marketingu, optymalizacji w przedsiębiorstwach. W ostatnich dwóch latach przeprowadził ok. 700 godzin szkoleń z ww. zakresu i przeprowadził egzaminy dla ok. 150 osób w tym okresie.
Wykształcenie:
2018 – 2020 – Uniwersytet Gdański, Psychologia sportu – studia podyplomowe
2006 – 2009 – UWM w Olsztynie, Dziennikarstwo i komunikacja społeczna - licencjat
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały szkoleniowe obejmujące konspekt szkolenia wraz z miejscem do notowania oraz długopis.
Warunki uczestnictwa
W przypadku szkoleń dofinansowanych warunkiem uczestnictwa w szkoleniach jest założenie przez Uczestnika konta w Bazie Usług Rozwojowych oraz spełnienie warunków, które są przedstawione przez danego Operatora, do którego składane są dokumenty o dofinansowanie do usługi rozwojowej.
Informacje dodatkowe
Uczestnik otrzyma Zaświadczenie ukończenia szkolenia z opisem efektów uczenia się wyłącznie w przypadku obecności na zajęciach w minimalnym wymiarze czasowym wynoszącym co najmniej 80% wszystkich zajęć, ukończenia walidacji usługi (min. 50% prawidłowych odpowiedzi liczonych łącznie na podstawie testu wiedzy i wywiadu) oraz wypełnienie ankiety ewaluacyjnej.
W każdym dniu szkolenia będzie prowadzona lista obecności. Po zakończeniu szkolenia Przedsiębiorcy zostanie przekazana lista obecności celem przekazania Operatorowi wraz z dokumentami do rozliczenia usługi.
Jeżeli w usłudze będzie brała udział osoba z niepełnosprawnościami usługa zostanie dostosowana do jej potrzeb.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi