Marketing internetowy w praktyce
Marketing internetowy w praktyce
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie adresujemy do:
- menedżerów, którzy chcą zwiększyć siłę oddziaływania na ludzi w swoim biznesowym otoczeniu – podwładni, przełożeni, współpracownicy z innych działów.
- Minimalna liczba uczestników10
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji16-12-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi7
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje do wykorzystania internetu do promocji marki i i samodzielnego zarządzania komunikacją onlineEfekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik przeprowadza kampanie w internecie | Kryteria weryfikacji - planuje proces strategiczny- definiuje grupę docelową - analizuje odbiorców i konkurencję - wykorzystuje reklamę graficzną i reklamę wideo - prowadzi kampanie sprzedażowe i wizerunkowe w social mediach - współpracuje z influencerami w celach marketingowych - stosuje płatną reklamę w wyszukiwarkach w kampaniach sprzedażowych i wizerunkowych | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Usługa skierowana do osób odpowiedzialnych za media społecznościowe, specjalistów działu marketingu i sprzedaży.
Szkolenie online w czasie rzeczywistym – platforma ZOOM
Przerwy wliczone w czasu trwania usługi (15 minut)
1 grupa
WALIDACJA - test teoretyczny przeprowadzony na zakończenie szkolenia
https://effect.edu.pl/szkolenia-dla-menedzerow/kurs-storytelling-kurs-dla-menedzerow-szkolenie-zarzadzanie-zespolem
https://effect.edu.pl/szkolenia-sprzedazowe-szkolenia-marketing/marketing-internetowy?date=76564
Tworzenie strategii marki w świecie cyfrowym krok po kroku
- elementy dobrej strategii – Proces strategiczny
- definiowanie grupy docelowej według kryteriów demograficznych i behawioralnych
Ćwiczenie: Samodzielna definicja grupy celowej
- analiza odbiorców i konkurencji w digitalu – narzędzia i techniki
Ćwiczenie: Analiza działań marki w internecie
- cyfrowa podróż konsumenta – planowanie punktów styku marki z odbiorcą
Ćwiczenie: Dzień z życia konsumenta
Narzędzia reklamowe
Display – reklama graficzna
- planowanie kampanii, zakup i optymalizacja
- omówienie formatów reklamowych online
- niezbędnik projektowania kreacji w zależności od celu kampanii
Ćwiczenie: Przygotowanie kampanii display zgodnej z celem kampanii
Reklama wideo
- platformy emisji reklamy wideo i formaty reklamowe
- projektowanie kampanii wideo w zależności od celu
Ćwiczenie: Przygotowanie kampanii wideo zgodnej z celem kampanii
Social media
- przegląd platform social w Polsce
- strategia działań w social media – dobór platform, tworzenie treści, pomiar i ocena działań
- kampanie sprzedażowe i wizerunkowe w social mediach – działania reklamowe
Ćwiczenie: Stworzenie założeń obecności marki w social mediach
Influencerzy
- jak realizować cele marketingowe za pomocą influencerów?
- jak dobrać influencerów dla marki?
- współpraca z influencerem krok po kroku
Wyszukiwarki
- SEM i SEO czyli dwa sposoby na zaistnienie w wyszukiwarkach
- SEM – płatna reklama w wyszukiwarkach i stosowanie jej w kampaniach sprzedażowych i wizerunkowych, projektowanie struktury kampanii i reklam
- SEO – mechanizm działania wyszukiwarek i sposoby na wpłynięcie na wyniki wyszukiwania
Ćwiczenie: projektowanie struktury kampanii w wyszukiwarce
Content marketing
- rola treści na poszczególnych etapach podróży konsumenta
- tworzenie treści dla użytkownika i dla robota Google
Ćwiczenie: projektowanie struktury treści dla marki
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 2 Marketing internetowy w praktyce | Prowadzący Trener Effect | Data realizacji zajęć 17-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 2 Marketing internetowy w praktyce-WALIDACJA | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 17-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 033,20 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto840,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto147,60 PLN
- Koszt osobogodziny netto120,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Trener Effect
Laureat wielu nagród, w tym Mixx Awards, Effie i Golden Arrow.
Wielokrotnie występował jako prelegent na kluczowych konferencjach branżowych, m.in. Forum IAB, Internet Beta, In Digital Marketing.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały w formie PDF
Informacje dodatkowe
Podana liczba godzin usługi dotyczy godzin lekcyjnych.
Cena szkolenia obejmuje: udział w szkoleniu z ćwiczeniami, materiały szkoleniowe w wersji pdf, elektroniczny certyfikat o podwyższeniu kwalifikacji zawodowych.
Organizujemy szkolenia zamknięte, prowadzone przez ekspertów, praktyków w danej branży. Koncentrujemy się na potrzebach dobrze zdefiniowanych. Dostarczamy rozwiązania dostosowane zarówno do oczekiwań Uczestników, ich sposobu pracy, jak i specyfiki Firmy, jej kultury organizacyjnej oraz wyznaczonych celów. Skorzystaj z naszego Katalogu autorskich programów albo wspólnie wypracujmy nową ofertę szkoleniową uwzględniającą rzeczywiste potrzeby Twojej firmy.
Zapytaj o szkolenie zamknięte.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Usługa online w czasie rzeczywistym na platformie ZOOM
Link do usługi otrzymują uczestnicy dzień przed szkoleniem (aktywny w godzinach 8.00-16.00 w dniu szkolenia)
Wymagania sprzętowe:
- W celu prawidłowego i pełnego korzystania ze szkolenia należy posiadać urządzenie (komputer, laptop lub smartfon) z dostępem do Internetu, wbudowaną kamerą i mikrofonem.
- Proste, intuicyjne uruchamianie szkolenia na urządzeniach.
- Po rejestracji na szkolenie wszystkie kwestie techniczne będą Państwu przesłane drogą mailową.
- Nasze szkolenie umożliwia interakcję i zadawanie pytań na każdym etapie prowadzanie. Uczestnicy mają bezpośredni kontakt z Prowadzącym bez konieczności zadawania pytań na czacie.