Kurs języka angielskiego na poziomie A2 (60h)
Kurs języka angielskiego na poziomie A2 (60h)
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Pracodawcy i pracownicy chcący podnieść swoje kompetencje językowe i zdobyć nową wiedzę i umiejętności z języka obcego.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji14-01-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi60
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem usługi jest zwiększenie kompetencji językowych kursanta. Podczas kursu słuchacz polepszy swoją znajomość języka angielskiego, zdobędzie nowe umiejętności z zakresu mówienia, czytania, pisania i słuchania. Celem kursu jest przygotowanie słuchacza do swobodnego porozumiewania się językiem obcym w życiu codziennym oraz w podstawowych czynnościach zawodowych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik porozumiewa się w prostych codziennych sytuacjach. Bierze udział w zwykłej, typowej rozmowie wymagającej prostej i bezpośredniej wymiany informacji na znane tematy. Radzi sobie w bardzo krótkich rozmowach towarzyskich, nawet jeśli nie rozumie wystarczająco dużo, by samemu podtrzymać rozmowę. | Kryteria weryfikacji W zakresie porozumiewania się:- przedstawia siebie i swoją rodzinę, - porozumiewa się w codziennych sytuacjach np. w sklepie, banku, w biurze podróży - zaprasza znajomych na urodziny, wycieczkę, ustala miejsce, czas i plan spotkania, | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji - pyta o minione wydarzenia, przeprowadza prostą rozmowę telefoniczną- pyta o drogę lub objaśnia ją, - pyta kogoś jak się czuje, co mu dolega i odpowiada na podobne pytania. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Uczestnik czyta proste, krótkie teksty i rozpoznaje ich główny sens. | Kryteria weryfikacji W zakresie czytania i rozumienia:- rozpoznaje wyrażenia i najczęściej używane słowa związane ze sprawami ważnymi (np. podstawowe informacje dotyczące siebie i rodziny, zakupów, miejsca i regionu zamieszkania, zatrudnienia), | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji - czyta ze zrozumieniem informatory turystyczne rozkłady jazdy, proste listy dotyczące życia codziennego, proste opisy wydarzeń ( np. relacja z podróży, wyjazdu). | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnik zauważa główny sens komunikatów i wiadomości przekazywanych ustnie, prostych wypowiedzi dotyczących minionych wydarzeń, marzeń i planów na przyszłość. | Kryteria weryfikacji W zakresie słuchania i rozumienia:- rozpoznaje bardzo często używane słowa i wyrażenia na temat swój, swojej rodziny, na temat tego, co mu bliskie i znane, na temat zakupów itp. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Uczestnik notuje i przekazuje na piśmie proste i krótkie informacje. | Kryteria weryfikacji - pisze krótkie i proste notatki lub wiadomości wynikające z doraźnych potrzeb. - pisze prosty list prywatny i e-mail na przykład dziękując komuś za coś. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik formuje krótkie i podstawowe zdania na tematy związane z życiem codziennym. | Kryteria weryfikacji W zakresie mówienia:- opisuje swoje pochodzenie oraz sprawy dotyczące potrzeb życia codziennego. - udziela prostych rad, - opisuje wspomnienia z wakacji, - opowiada o planach na przyszłość, - wyraża opinię, niezadowolenie, skargę, - poleca książkę, film, - zamawia posiłki w kawiarni, restauracji. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Ramowy program usługi nauki języka angielskiego metodą BLS to unikalne połączenie zajęć prowadzonych przez lektora z potencjałem rozwiązań multimedialnych, które sprawia, że nauka języka angielskiego jest nie tylko przyjemna, ale przede wszystkim skuteczna.
Metoda BLS to wysoki poziom nauczania, któremu możesz zaufać. Wdrażana jest wyłącznie w wybranych szkołach językowych, które spełniają wymogi światowych standardów nauczania. Program nauczania BLS podzielony został na dwa etapy uczenia się. Pierwszy zgodny z poziomami A1 i A2, drugi zgodny z poziomami B1 i B2. Nowoczesne Metody Nauczania pozwolą wyposażyć uczestnika kursu w umiejętność zapewniającą swobodne porozumiewanie się w języku angielskim.
Od pierwszych zajęć uczestnicy są prowokowani do komunikowania się po angielsku, niezależnie od ich poziomu biegłości językowej. Prowadzą ściśle zaprogramowaną konwersację, która przynosi szybkie efekty. Odpowiadają na zadawane pytania w właściwym dla siebie tempie. Każdy dialog ćwiczy słowo, zwrot, wyrażenie lub poznany element gramatyki. Każde pytanie i odpowiedź to pewien wzór, który zapada uczniom w pamięci. Proces uczenia się przebiega w ten sposób w naturalnej kolejności, tak jak nauka języka ojczystego. Tematyka zajęć dobrana jest w taki sposób, aby poziom trudności wzrastał stopniowo wraz z kolejnością zajęć, a dodatkowo po stałych cyklach spotkań (na zajęciach nr 10, 15, 20, 25 oraz 30) kursant ma zapewnione lekcje powtórkowe i utrwalające zdobytą do tej pory wiedzę.
Parts 3 i 4 (poziom A2)
Wspólne cele komunikacyjne:
- gratulowanie, chwalenie, życzenie powodzenia, formułowanie prostych komplementów, identyfikacja osób i rzeczy, ogólne określenie samopoczucia, najprostsze podanie przyczyny, konsekwencji, celu i warunku, relacjonowanie wypowiedzi w formie pytającej, oznajmującej, rozkazującej, porównywanie, wyrażanie zgody lub nie.
Zakres materiału gramatycznego:
- czas Present Perfect, Past Perfect, Present Continuous, Present Perfect Continuous, Past Perfect Continuous, Future Simple oraz Past Continuous, zdania z since i for, czasowniki nieregularne (3 formy), czasowniki modalne: should/may, okresy warunkowe, konstrukcje zużyciem still/yet/already, forma be going to, konstrukcje So do I/ Neither do I, łączniki zdań, konstrukcja That is, zdania z użyciem czasownika wish, mowa zależna, question tags, strona bierna
Zakres materiału leksykalnego:
- telefon, internet, technologia, prawo, praca, zainteresowania, sposoby spędzania czasu wolnego, części ciała, zdrowy styl życia, sztuka i literatura, świat wokół nas, rząd i polityka, miary, relacje międzyludzkie, uczucia, przeżycia, pieniądze, cechy charakteru, ekologia, nauka i edukacja, religia, tekstura, elementy języka specjalistycznego.
Zajęcia języka angielskiego odbywają się w godzinach dydaktycznych (45-minutowych).W czasie trwania kursu językowego, uczeń ma wdrożoną stałą i cykliczną powtórkę materiału, co skutecznie utrwala zdobytą wiedzę i pozwala lepiej przygotować się do walidacji.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto6 000,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto6 000,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto100,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto100,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Zofia Słocińska
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik usługi korzysta z autorskich materiałów metody BLS Communication: książki, audiobooki, platforma.
Całość materiału BLS zebrana została w książce zaprojektowanej tak, aby kursant bez problemu mógł ją dopasować do aktualnego poziomu języka, na którym właśnie rozpoczyna naukę.
Każda lekcja BLS oferuje zróżnicowany materiał leksykalno-gramatyczny umieszczony w jasno opracowanych, przejrzystych sekcjach. Z książek korzysta kursant głównie podczas zajęć, ale umożliwiają one również przygotowanie się do spotkania z lektorem czy powtórkę materiału.
W PODRĘCZNIKU DRUKOWANYM BLS ZNAJDUJĄ SIĘ:
- Czytelne struktury gramatyczne.
- Praktyczne przykłady różnorodnych zwrotów – codziennych i grzecznościowych.
- Ćwiczenia leksykalne i gramatyczne.
- Dyktanda oraz dodatkowe materiały.
- Bogate słownictwo.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
- WYMAGANIA SPRZĘTOWE
Zalecane jest korzystanie z urządzeń o co najmniej dwurdzeniowym procesorze i pamięci 2 GB RAM. Zalecamy dowolny system operacyjny zdolny do uruchamiania najnowszych wersji przeglądarek Chrome lub Firefox. W przypadku korzystania z urządzeń mobilnych (tablet, smartfon) możliwe jest również pobranie aplikacji LangLion.
- PLATFORMA
Zajęcia będą odbywać się poprzez sprawdzoną już przez nas platformę LangLion, dedykowaną szkołom językowym. Każdy z kursantów dostaje swój indywidualny login i hasło, za pomocą których loguje się do platformy. Do prowadzenia zajęć korzystamy także z platformy ClickMeeting.
Materiały, z których lektorzy będą korzystali podczas zajęć będą załączane w plikach do każdego tematu zajęć i możliwe do pobrania na dysk urządzenia. Będą one dostępne w formatach .pdf, w związku z czym do ich odczytania będzie potrzebny jedynie darmowy program Adobe Acrobat Reader.
- WYMAGANIA SIECIOWE
Minimalne wymagania sprzętowe dla użytkownika to 0,5 Mb/s przesyłania i 1 Mb/s pobierania. Zalecamy też korzystanie z przeglądarek Firefox i Chrome, ponieważ w przypadku wolniejszych połączeń zachowują lepszą jakość dźwięku. Rekomendowane mobilne połączenie internetowe to 4G LTE (minimum 3G).
- OKRES WAŻNOŚCI LINKU
Kursant ma możliwość dołączenia do zajęć zdalnych w momencie wskazanym w harmonogramie usługi.