Kurs języka francuskiego na poziomie A1 (60h)
Kurs języka francuskiego na poziomie A1 (60h)
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Francuski
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Pracodawcy i pracownicy chcący podnieść swoje kompetencje językowe i zdobyć nową wiedzę i umiejętności z języka obcego.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji14-01-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi60
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem usługi jest nabycie lub zwiększenie kompetencji językowych kursanta. Podczas kursu słuchacz polepszy swoją znajomość języka francuskiego, zdobędzie nowe umiejętności z zakresu mówienia, czytania, pisania i słuchania. Celem kursu jest przygotowanie słuchacza do swobodnego porozumiewania się językiem obcym w życiu codziennym oraz w podstawowych czynnościach zawodowych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik po zakończonym szkoleniu prowadzi bardzo proste rozmowy. Bierze udział w dyskusji pod warunkiem, że rozmówca jest gotów powtarzać lub inaczej formułować swoje myśli, mówiąc wolniej oraz ujmując w prostsze słowa to, co usiłuje opowiedzieć. Uczestnik formułuje proste pytania dotyczące najlepiej mu znanych tematów lub najpotrzebniejszych spraw i odpowiada na tego typu pytania. | Kryteria weryfikacji W zakresie porozumiewania się:- wita się, żegna, pyta o samopoczucie, - przedstawia siebie oraz inne osoby, - podaje podstawowe informacje o sobie oraz innych ( np. adres, nr telefonu itp.), | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji - w prosty sposób wyraża swoje upodobania, a także negatywne opinie,- prosi o powtórzenie, o przeliterowanie i wyjaśnienie nieznanych słów, - zadaje pytania dotyczące zawodu, wieku, miejsca zamieszkania, czasu wolnego, zainteresowań itp. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Uczestnik dostrzega ogólny sens bardzo prostych wypowiedzi, pod warunkiem że są one wyraźne i powolne. | Kryteria weryfikacji W zakresie słuchania i rozumienia:- wychwytuje konkretne informacje, rozumie poznane słowa i bardzo podstawowe wyrażenia dotyczące jego osoby, rodziny i bezpośredniego otoczenia, gdy tempo wypowiedzi rozmówcy jest wolne, a wymowa wyraźna. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Uczestnik czyta bardzo krótkie, proste teksty w języku francuskim. | Kryteria weryfikacji W zakresie czytania i rozumienia:- rozpoznaje poznane słowa, odczytuje proste nazwy, zdania np. na plakatach, tablicach informacyjnych czy w czasopismach. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik pisze bardzo proste i krótkie notatki czy wiadomości na codzienne tematy. Formułuje proste wypowiedzi pisemne w oparciu o podany wzór. | Kryteria weryfikacji W zakresie pisania:- wypełnia formularze (np. w hotelu) z danymi osobowymi, takimi jak nazwisko, adres, obywatelstwo, - notuje krótką informację, sporządza listę zakupów, opisuje prostymi zdaniami swoją rodzinę, dom i zainteresowania. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Podczas samodzielnej wypowiedzi Uczestnik formułuje krótkie i proste zdania na podstawowe tematy. | Kryteria weryfikacji W zakresie mówienia i opowiadania:- używa bardzo podstawowych słów oraz wyrażeń po to, aby przestawić siebie, swoje najbliższe otoczenie, mieszkanie i ludzi, których zna, - opowiada o swoim dniu i wolnym czasie. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Ramowy program usługi nauki języka francuskiego to unikalne połączenie zajęć prowadzonych przez lektora z potencjałem rozwiązań multimedialnych, które sprawia, że nauka języka francuskiego jest nie tylko przyjemna, ale przede wszystkim skuteczna.
Nowoczesne Metody Nauczania pozwolą wyposażyć uczestnika kursu w umiejętność zapewniającą swobodne porozumiewanie się w języku francuskim. Cel nauczania realizowany jest poprzez rozwijanie sprawności językowych w następującym zakresie:
- Rozumienie ze słuchu - kursant ćwiczy rozumienie kontekstu wypowiedzi jako całości - czyli sensu ogólnego, szczegółów zawartych w informacji i ustosunkowania rozmówcy, na podstawie dialogów, monologów i wykładów, a także prezentowanych materiałów VOD w standardowej odmianie języka lub wiadomości telewizyjnych i programów dot. spraw bieżących,
- Czytanie – rozumienie ogólnego sensu tekstów, wyszukiwanie szczegółowych informacji, rozumienie struktury tekstu, wyciąganie wniosków i interpretacja wypowiedzi na podstawie różnorodnych tekstów informacyjnych i prasowych, np. artykułów, wywiadów, reportaży,
- Mówienie – swobodne udzielanie informacji o sobie, swojej pracy, umiejętność prowadzenia konwersacji, umiejętność prowadzenia pertraktacji, negocjacji i osiągania kompromisu, prowadzenie dyskusji na różne tematy, płynne porozumiewanie się w kontaktach społecznych i zawodowych,
- Pisanie – pisanie różnorodnych tekstów, krótkich notatek, listów, wiadomości e-mail i innych niezbędnych w życiu codziennym i zawodowym.
Zajęcia języka francuskiego odbywają się w godzinach dydaktycznych (45-minutowych).
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto8 400,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto8 400,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto140,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto140,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Artur Łuksza
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik usługi korzysta z takich materiałów jak: książki, audiobooki, platforma.
Całość materiału zostaje dobrana w taki sposób, aby kursant bez problemu mógł ją dopasować do aktualnego poziomu języka, na którym właśnie rozpoczyna naukę.
Każda lekcja oferuje zróżnicowany materiał leksykalno-gramatyczny. Z książek kursant korzysta głównie podczas zajęć, ale umożliwiają one również przygotowanie się do spotkania z lektorem czy powtórkę materiału.
W PODRĘCZNIKU DRUKOWANYM ZNAJDUJĄ SIĘ:
- Czytelne struktury gramatyczne.
- Praktyczne przykłady różnorodnych zwrotów – codziennych i grzecznościowych.
- Ćwiczenia leksykalne i gramatyczne.
- Dyktanda oraz dodatkowe materiały.
- Bogate słownictwo.
Lektor prowadzący przygotowuje dla kursanta także dodatkowe materiały, które udostępnia mu za pomocą platformy LangLion.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
- WYMAGANIA SPRZĘTOWE
Zalecane jest korzystanie z urządzeń o co najmniej dwurdzeniowym procesorze i pamięci 2 GB RAM. Zalecamy dowolny system operacyjny zdolny do uruchamiania najnowszych wersji przeglądarek Chrome lub Firefox. W przypadku korzystania z urządzeń mobilnych (tablet, smartfon) możliwe jest również pobranie aplikacji LangLion.
- PLATFORMA
Zajęcia będą odbywać się poprzez sprawdzoną już przez nas platformę LangLion, dedykowaną szkołom językowym. Każdy z kursantów dostaje swój indywidualny login i hasło, za pomocą których loguje się do platformy. Do prowadzenia zajęć korzystamy także z platformy ClickMeeting.
Materiały, z których lektorzy będą korzystali podczas zajęć będą załączane w plikach do każdego tematu zajęć i możliwe do pobrania na dysk urządzenia. Będą one dostępne w formatach .pdf, w związku z czym do ich odczytania będzie potrzebny jedynie darmowy program Adobe Acrobat Reader.
- WYMAGANIA SIECIOWE
Minimalne wymagania sprzętowe dla użytkownika to 0,5 Mb/s przesyłania i 1 Mb/s pobierania. Zalecamy też korzystanie z przeglądarek Firefox i Chrome, ponieważ w przypadku wolniejszych połączeń zachowują lepszą jakość dźwięku. Rekomendowane mobilne połączenie internetowe to 4G LTE (minimum 3G).
- OKRES WAŻNOŚCI LINKU
Kursant ma możliwość dołączenia do zajęć zdalnych w momencie wskazanym w harmonogramie usługi.