szkolenie: Zarządzanie zespołem i motywowanie pracowników.
szkolenie: Zarządzanie zespołem i motywowanie pracowników.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Skierowanie do:
- kadra kierownicza
- właściciele firm
- kierownicy
- managerowie
- osoby odpowiedzialne za zarządzanie zespołem ludzkim oraz ich bezpośredni przełożeni
- specjaliści biorący udział w kierowaniu i zarządzaniu
- osoby zainteresowane zdobyciem umiejętności w zakresie kierowania zespołem pracowników
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników12
- Data zakończenia rekrutacji10-12-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi8
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa „Zarządzanie zespołem i motywowanie pracowników” przygotowuje do samodzielnego efektywnego kierowania pracownikami oraz umiejętnego posługiwania się wachlarzem najskuteczniejszych technik zarządzania, delegowania, motywowania pracowników.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Rozróżnia metody kierowania zespołem | Kryteria weryfikacji Opisuje różne style przywództwa i metody kierowania zespołem.Analizuje zalety i wady różnych stylów kierowania. Dopasowuje odpowiedni styl kierowania do konkretnej sytuacji zespołowej. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Deleguje, kontroluje i motywuje pracowników | Kryteria weryfikacji Wyznacza zadania do delegowania zgodnie z kompetencjami pracowników.Monitoruje postępy i kontroluje realizację zadań. Stosuje różnorodne metody motywacyjne, dostosowane do indywidualnych potrzeb pracowników. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Motywuje pracowników nie tylko w sposób nagród finansowych | Kryteria weryfikacji Identyfikuje niematerialne metody motywacji (pochwały, możliwości rozwoju, elastyczny czas pracy, itd.).Wdraża niematerialne metody motywacyjne w zespole. Ocenia efektywność niematerialnych metod motywacyjnych. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Radzi sobie w trudnych sytuacjach w zespoleplanuje i organizuję pracę zespołu i wyznacza cele, | Kryteria weryfikacji Identyfikuje trudne sytuacje i konflikty w zespole.Stosuje techniki rozwiązywania konfliktów i zarządzania kryzysowego. Analizuje skuteczność podjętych działań w trudnych sytuacjach. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Planuje i organizuje pracę zespołu i wyznacza cele | Kryteria weryfikacji worzy szczegółowe plany pracy zespołu.Określa jasno i precyzyjnie cele dla zespołu. Monitoruje realizację planów i osiąganie celów, wprowadzając niezbędne korekty. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Zarządza zespołem, tak by grali do jednej bramki | Kryteria weryfikacji Buduje atmosferę współpracy i zaufania w zespole.Stosuje techniki wspólnego ustalania celów i strategii. Ocenia efektywność współpracy zespołowej i dba o jej ciągłe usprawnianie. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Skutecznie kieruje pracownikami i zwiększa swoją efektywność jako szef | Kryteria weryfikacji Analizuje własny styl zarządzania i identyfikuje obszary do poprawy.Wprowadza usprawnienia w swoim stylu zarządzania w celu zwiększenia efektywności. Regularnie ocenia i dostosowuje swoje działania, aby lepiej kierować zespołem. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Ramowy program usługi
Szef – klucz do skutecznej firmy
Najważniejsze zadania szefa:
• Wyznaczanie celów.
• Delegowanie.
• Motywowanie.
• Kontrola.
Narzędzia pracy szefa/kierownika:
Skuteczne przekazywanie poleceń.
Zasady udzielania kar i nagród,
Rozmowa motywująca - jak rozmawiać kiedy efekty nie są dla nas zadowalające?
Rozmowa dyscyplinująca.
Wyznaczanie celów:
Jak planować i organizować pracę w zespole (cele i zadania zespołu)?
Jak wyzwalać inicjatywy i odpowiedzialności w zespole?
Komunikacja z pracownikami:
Błędy w komunikacji i ich wpływ na efektywność zarządzanej grupy.
Najczęstsze błędy komunikacyjne w relacji przełożony/podwładny i ich wpływ na efektywność pracy zespołu.
DELEGOWANIE - skuteczne przekazywanie zadań
Zasady delegowania.
Jak efektywnie przekazywać polecenia?
Najczęściej popełniane błędy.
MOTYWACJA – a cóż to takiego?
Najskuteczniejsze narzędzia motywacji.
Pochwała vs. (motywująca) nagana.
KONTROLA – motywuje czy zniechęca?
Kontrola (nie „czy” tylko „jak kontrolować”?).
Warunki konieczne do tego, aby kontrola była motywująca.
Narzędzia kontroli.
Szkolenie zdalne w czasie rzeczywistym. Uczestnik potrzebuje samodzielnego stanowiska komputerowego z dostępem do internetu, więcej informacji przy warunkach technicznych.
Szkolenie obejmuje 15 godzin zegarowych szkolenia tj. 16 godziny dydaktycznych, gdzie jedna godzina dydaktyczna to 45 minut.
1 godzina= 45 minut (godzina szkoleniowa)
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 8 Szef – klucz do skutecznej firm | Prowadzący Piotr Jankowski | Data realizacji zajęć 11-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 8 przerwa | Prowadzący Piotr Jankowski | Data realizacji zajęć 11-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 8 DELEGOWANIE - skuteczne przekazywanie zadań | Prowadzący Piotr Jankowski | Data realizacji zajęć 11-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 8 przerwa | Prowadzący Piotr Jankowski | Data realizacji zajęć 11-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 8 MOTYWACJA – a cóż to takiego? | Prowadzący Piotr Jankowski | Data realizacji zajęć 11-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 8 przerwa | Prowadzący Piotr Jankowski | Data realizacji zajęć 11-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 8 KONTROLA – motywuje czy zniechęca? | Prowadzący Piotr Jankowski | Data realizacji zajęć 11-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 8 walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 11-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt usługi brutto1 340,70 PLN
- Koszt usługi netto1 090,00 PLN
- Koszt godziny brutto167,59 PLN
- Koszt godziny netto136,25 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Piotr Jankowski
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
MATERIAŁY SZKOLENIOWE
-
Karty pracy - ćwiczenia do wykorzystania w czasie szkolenia, pdf
-
skrypty w postaci e-book
-
certyfikaty
Po ukończonym szkoleniu uczestnicy otrzymają zaświadczenia i certyfikaty ukończenia szkolenia.
BONUS
Jako bonus do szkolenia uczestnicy otrzymają wartościowe materiały:
-
E-book Jak dyscyplinować pracowników, pokażemy praktyczne przykłady i wskazówki działania (wartość 97 zł)
-
KursoBOOK "Jak radzić sobie ze stresem?" (wartość 197 zł)
Łączna wartość bonusów: 288 zł
Do realizacji szkoleń online korzystamy z platformy Zoom.
Każdy uczestnik otrzymuje przed szkoleniem link do platformy internetowej (na wskazany adres mailowy), na której znajdować się będzie transmisja online.
Uczestnictwo w streamingu nie wymaga żadnych, specjalnych oprogramowań: wystarczy, że komputer jest podłączony do Internetu (należy korzystać z przeglądarek: Google Chrome, Mozilla Firefox lub Safari).
Uczestnicy oglądają i słuchają na żywo tego, co dzieje się w czasie szkolenia oraz śledzą treści wyświetlane na komputerze prowadzącego.
Uczestnicy widzą i słyszą siebie wzajemnie. Mogą brać aktywny udział w szkoleniu. Uczestnicy mogą przez mikrofon komunikować się z trenerem i innymi uczestnikami kursu.
Dodatkowo wszyscy mogą zadawać pytania za pośrednictwem chatu online.
Link do szkolenia online generowany jest przed szkoleniem i ważny jest przez cały czas trwania szkolenia (uczestnik może połączyć się w dowolnym momencie). Ważność linku - do zakończenia szkolenia wg harmonogramu szkolenia.
Dołączenie następuje poprzez kliknięcie link oraz wpisanie imienia i nazwiska
Nie jest wymagana instalacja oprogramowania ani umiejętności informatyczne, aby dołączyć do szkolenia.
Jak przygotować się do szkolenia:
-
sprawdź łącza internetowego, zadbaj o jego dobrą jakość
-
przygotuj
-
miejsca na czas szkolenia, gdzie możesz się skupić
-
notes, długopis
-
szklanka wody czy kawa/herbata
-
pamiętaj, by twój sprzęt był naładowany.
-
-
opcjonalnie wydrukuj ćwiczenia, jakie dostaniesz przed szkoleniem, aby na bieżąco pracować z trenerem i grupą
-
kamera i mikrofon ułatwiają pracę i integrację, zwykle każdy uczestnik ma włączoną kamerę i dostęp do mikrofonu, dlatego sprawdź, czy działaj u Ciebie.
Warunki uczestnictwa
Akceptacja regulaminu https://superszkolenia.pl/Regulamin
Szkolenie będzie rejestrowane/ nagrywane w celu umożliwienia monitoringu i kontroli przez instytucję nadzorującą realizację usług z dofinansowaniem. Wykorzystanie nagrania w innym celu niż kontrola/audyt wymaga zgody Trenera i Uczestników
Zapisując się na usługę wyrażasz zgodę na rejestrowanie swojego wizerunku w wyżej wymienionych celach.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika lub inne urządzenie do zdalnej komunikacji: Dwurdzeniowy procesor Intel Core i5 2,5 GHz i wyższy
Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnik: pobieranie: 10 Mb/s, wysyłanie: 5 Mb/s
Niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów: Nie trzeba pobierać oprogramowania. Aby wziąć udział w szkoleniu online potrzebny jest komputer, laptop, telefon lub tablet ze stabilnym internetem i bez blokad firmowych
W trakcie szkoleń online wykorzystujemy następujące funkcjonalności:
Praca w grupach (breakout rooms)
-
trener może podzielić uczestników automatycznie lub manualnie
-
trener ustala czas trwania pracy w grupach
-
pojawia się krótki komunikat na ekranie uczestnika, który informuje, że gospodarz zaprasza do podpokoju
-
prowadzący może wysłać wiadomość do wszystkich pokoi jednocześnie, np. z opisem zadania do wykonania.
Narzędzia dostępne podczas sesji w breakout rooms
-
tablica, możliwość pisania mają wszyscy uczestnicy, efekt pracy można zapisać i pokazać w pokoju szkoleniowym, wszystkim uczestnikom szkolenia
-
pokazywanie ekranu, każdy uczestnik może udostępnić swój ekran
-
czat
-
użytkownik pracujący w pokoju, może w dowolnym momencie zaprosić prowadzącego do pokoju grupowego