Doradztwo w zakresie obsługi klientów sklepu i serwisu rowerowego.
Doradztwo w zakresie obsługi klientów sklepu i serwisu rowerowego.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Sprzedaż
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Grupę docelową usługi stanowią osoby prowadzące działalność gospodarczą, kierownictwo przedsiębiorstw z sektora MMŚP oraz osoby odpowiedzialne za obsługę klientów w sklepie i serwisie rowerowym.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji16-01-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi29
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług doradczych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem mentoringu jest rozwój umiejętności sprzedażowych, organizacyjnych i komunikacyjnych pracownika sklepu rowerowego. Program obejmuje analizę procesów obsługi klienta, skuteczne techniki sprzedażowe oraz zarządzanie zleceniami serwisowymi. Uczestnik zdobędzie wiedzę na temat skutecznej promocji, budowania relacji z klientami oraz zwiększania efektywności operacyjnej sklepu.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik umie budować długoterminowe relacje z klientami, dbając o pozytywne doświadczenia podczas wizyty w sklepie | Kryteria weryfikacji Ocena aktywności uczestników podczas mentoringu, w tym ich zaangażowania w dyskusje | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Uczestnik identyfikuje wąskie gardła swoich działań i zna sposoby na usprawnienie pracy | Kryteria weryfikacji Ocena aktywności uczestników podczas mentoringu, w tym ich zaangażowania w dyskusje | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Uczestnik wie jak efektywnie ustawić priorytety dla swoich zadań | Kryteria weryfikacji Ocena aktywności uczestników podczas mentoringu, w tym ich zaangażowania w dyskusje | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Usługa jest dedykowana jednej firmie. Praca uczestników oraz trenera będzie opierać się na uwarunkowaniach danego przedsiębiorstwa. W usłudze może wziąć udział 1 osoba.
Mentoring obejmuje następujący zakres tematyczny:
- Analiza procesów w sklepie rowerowym
- Analiza ścieżki klienta w sklepie – od wejścia do finalizacji zakupu.
- Omówienie działań realizowanych przez pracownika – od przyjęcia klienta po zarządzanie zleceniami serwisowymi.
- Identyfikacja kluczowych punktów styku z klientem i obszarów do usprawnienia.
- Techniki sprzedaży i doradztwo produktowe
- Rozpoznawanie potrzeb klienta i dopasowywanie oferty.
- Techniki sprzedażowe
- Wykorzystanie wiedzy o rowerach tradycyjnych i elektrycznych do skutecznej sprzedaży.
- Zarządzanie obsługą klientów serwisowych
- Proces przyjmowania zleceń serwisowych – standardy i dokumentacja.
- Komunikacja z klientem w trakcie realizacji zlecenia.
- Podział obowiązków i odpowiedzialności miedzy pracowników firmy
- Wdrażanie usprawnień w pracy sklepu
- Priorytetyzacja działań sprzedażowych i organizacyjnych.
- Propozycje usprawnień w obsłudze klientów i zarządzaniu zleceniami.
- Planowanie rozwoju
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 7 Analiza procesów w sklepie rowerowym cz. 1 | Prowadzący Anna Zagórska | Data realizacji zajęć 22-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 7 Analiza procesów w sklepie rowerowym cz. 2 | Prowadzący Julia Bosakirska | Data realizacji zajęć 23-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 7 Techniki sprzedaży i doradztwo produktowe | Prowadzący Julia Bosakirska | Data realizacji zajęć 28-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 05:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 7 Zarządzanie obsługą klientów serwisowych cz. 1 | Prowadzący Anna Zagórska | Data realizacji zajęć 29-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 7 Zarządzanie obsługą klientów serwisowych cz. 2 | Prowadzący Anna Zagórska | Data realizacji zajęć 30-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 7 Wdrażanie usprawnień w pracy sklepu | Prowadzący Anna Zagórska | Data realizacji zajęć 03-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 05:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 7 Walidacja | Prowadzący Anna Zagórska | Data realizacji zajęć 03-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt usługi brutto15 500,00 PLN
- Koszt usługi netto12 601,63 PLN
- Koszt godziny brutto534,48 PLN
- Koszt godziny netto434,54 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Anna Zagórska
świadczy usługi doradcze, obejmujące zarówno aspekty technologiczne, jak i operacyjne.Specjalizuje się w doradztwie strategicznym oraz wspieraniu przedsiębiorstw w optymalizacjiprocesów biznesowych, co prowadzi do wzrostu efektywności i innowacyjności działania klientówfi rmy. W ramach swojej pracy, doradza fi rmom w zakresie wdrażania nowoczesnych rozwiązań i
technologii, uczestnicząc w całym procesie od opracowania dokumentacji przetargowej, przezwybór dostawców i wdrożenie rozwiązań, aż po ewaluację wyników wdrożenia. Jej bogatedoświadczenie obejmuje realizację usług z zakresu wdrożeń oraz doradztwa IT co pozwoliło jejusprawnić funkcjonowanie wielu organizacji i wzmocnić ich konkurencyjność na rynku.
Doświadczenie w realizacji usług w zakresie m.in.:
• Opracowania strategii rozwoju.
• Doradztwo w zakresie możliwości wykorzystania technologii informatycznych w zakresie komunikacji
• Doradztwo w zakresie wykorzystania technologii w zakresie zarządzania danymi.
• Analiza w zakresie dostępnych produktów i usług w celu określenia poziomu ich innowacyjności.
• Monitorowanie i ocena efektów wdrożenia innowacji
Julia Bosakirska
Współautorka/autorka opracowań z zakresu biznesplanów, strategii rynkowych, opracowań transferu wiedzy, audytu technologicznego z diagnozą dojrzałości cyfrowej, zakończonych opracowaniem mapy drogowej. Ekspert i doradca podczas wdrążania nowoczesnych rozwiązań w firmach, uczestniczący z klientami w całym procesie od opracowania dokumentacji przetargowej, poprzez wybór dostawców i wdrożenie rozwiązań oraz ewaluacje wyników wdrożenia. Doświadczenie w realizacji usług w zakresie wdrożeń i doradztwa IT, m.in.:
• Testowanie rozwiązań IT
• Audyt IT
• Doradztwo pod kątem systemów IT
• Ocena pod kątem przygotowania firmy do wdrożenia systemu klasy CRM
• Pomoc w opracowaniu dokumentacji funkcjonalnej lub technicznej niezbędnej do wdrożenia innowacji
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik usługi doradczej otrzyma materiały w formie elektronicznej.
Usługę możemy dopasować do konkretnych potrzeb.
Realizujemy działania rozwojowe również w formie zamkniętej – dedykowanej.
Przed zgłoszeniem na usługę prosimy o kontakt celem potwierdzenia dostępności wolnych miejsc/gwarancji termin
Warunki uczestnictwa
Warunkiem uzyskania zaświadczenia o ukończeniu mentoringu jest uczestnictwo w usłudze.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi