Doradztwo w zakresie sposobów promocji, pozyskania klientów i wykorzystanie systemów IT w zarządzaniu firmą
Doradztwo w zakresie sposobów promocji, pozyskania klientów i wykorzystanie systemów IT w zarządzaniu firmą
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Grupę docelową usługi stanowią osoby prowadzące działalność gospodarczą, kierownictwo i zarząd przedsiębiorstw z sektora MMŚP, odpowiedzialni za promocję firmy i pozyskanie klienta oraz rozwój firmy dzięki zastosowaniu systemów IT do zarzadzania pracą.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji28-11-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi34
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług doradczych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem mentoringu jest rozwój umiejętności uczestnika w zakresie integracji systemów informatycznych wspierających zarządzanie firmą oraz projektowania efektywnych strategii marketingowych. Program umożliwia zdobycie wiedzy o narzędziach do zarządzania czasem, zleceniami i kontaktami oraz naukę efektywnego wykorzystania nowoczesnych technologii i strategii promocyjnych, co przyczynia się do zwiększenia efektywności operacyjnej i wzmocnienia pozycji na rynku.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik rozumie rolę nowoczesnych technologii i narzędzi IT w zarządzaniu oraz marketingu. | Kryteria weryfikacji Ocena aktywności uczestników podczas mentoringu, w tym ich zaangażowania w dyskusje | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Metoda walidacji Debata swobodna | ||
Efekty uczenia się Uczestnik rozumie funkcjonalność systemów do zarządzania pracą i przedsiębiorstwem i narzędzi do zarządzania projektami. | Kryteria weryfikacji Ocena aktywności uczestników podczas mentoringu, w tym ich zaangażowania w dyskusje | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Metoda walidacji Debata swobodna | ||
Efekty uczenia się Klient potrafi zaprojektować strategię promocji z wykorzystaniem social media, SEO oraz działań PR. | Kryteria weryfikacji Ocena aktywności uczestników podczas mentoringu, w tym ich zaangażowania w dyskusje | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Metoda walidacji Debata swobodna | ||
Efekty uczenia się Klient zna narzędzia e-marketingu, takie jak Google Analytics, SEO, mailing oraz social media marketing. | Kryteria weryfikacji Ocena aktywności uczestników podczas mentoringu, w tym ich zaangażowania w dyskusje | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Metoda walidacji Debata swobodna | ||
Efekty uczenia się Klient rozumie zasady tworzenia treści marketingowych i ich wpływ na pozycjonowanie oraz budowanie wizerunku firmy. | Kryteria weryfikacji Ocena aktywności uczestników podczas mentoringu, w tym ich zaangażowania w dyskusje | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Metoda walidacji Debata swobodna | ||
Efekty uczenia się Klient potrafi zaprojektować działania budujące pozytywny wizerunek firmy, w tym utrzymanie relacji z klientami. | Kryteria weryfikacji Ocena aktywności uczestników podczas mentoringu, w tym ich zaangażowania w dyskusje | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Metoda walidacji Debata swobodna | ||
Efekty uczenia się Klient zna metody analizy skuteczności działań marketingowych i potrafi wykorzystać zebrane dane do dalszego planowania. | Kryteria weryfikacji Ocena aktywności uczestników podczas mentoringu, w tym ich zaangażowania w dyskusje | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Metoda walidacji Debata swobodna |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Usługa jest dedykowana jednej firmie. Praca uczestników oraz trenera będzie opierać się na uwarunkowaniach danego przedsiębiorstwa. W usłudze może wziąć udział 1 osoba.
Mentoring obejmuje następujący zakres tematyczny:
- Wprowadzenie do systemów do zarządzania przedsiębiorstwem
- Rola nowoczesnych technologii w zarządzaniu i promocji przedsiębiorstwa.
- Zintegrowane podejście do systemów IT i marketingu.
- Przegląd narzędzi wspierających zarządzanie oraz promocję: CRM, ERP, SEO, social media marketing.
- Systemy do zarządzania czasem
- Funkcjonalności i korzyści systemów.
- Analiza dostępnych narzędzi
- Wdrażanie systemów w przedsiębiorstwie i personalizacja systemu.
- Systemy do zarządzania relacjami z klientami
- Funkcjonalności i korzyści systemów.
- Analiza dostępnych narzędzi
- Wdrażanie systemów w przedsiębiorstwie i personalizacja systemu.
- Automatyzacja procesów sprzedaży i obsługi klienta.
- Strategia promocji
· Tworzenie strategii marketingowej dostosowanej do specyfiki działalności.
· Planowanie działań promocyjnych w różnych kanałach (offline i online).
· Public relations i budowanie pozytywnego wizerunku firmy.
- E-marketing
· Podstawy e-marketingu: SEO, kampanie reklamowe, social media marketing.
· Analiza efektywności działań marketingowych
· Praktyczne wskazówki dotyczące wykorzystania danych do optymalizacji działań.
- Content marketing i budowanie wizerunku
· Tworzenie treści marketingowych dopasowanych do grupy docelowej.
· Strategie zwiększania zaangażowania klientów.
· Budowanie długotrwałych relacji z klientami.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 7 Wprowadzenie do systemów do zarządzania przedsiębiorstwem | Prowadzący Julia Bosakirska | Data realizacji zajęć 04-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 05:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 7 Content marketing i budowanie wizerunku | Prowadzący Anna Zagórska | Data realizacji zajęć 10-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 05:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 7 Systemy do zarządzania czasem | Prowadzący Julia Bosakirska | Data realizacji zajęć 12-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 05:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 7 Systemy do zarządzania relacjami z klientami | Prowadzący Julia Bosakirska | Data realizacji zajęć 17-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 7 Strategia promocji | Prowadzący Anna Zagórska | Data realizacji zajęć 19-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 05:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 7 E-marketing | Prowadzący Anna Zagórska | Data realizacji zajęć 07-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 7 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 10-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt usługi brutto15 500,00 PLN
- Koszt usługi netto12 601,63 PLN
- Koszt godziny brutto455,88 PLN
- Koszt godziny netto370,64 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Anna Zagórska
świadczy usługi doradcze, obejmujące zarówno aspekty technologiczne, jak i operacyjne.Specjalizuje się w doradztwie strategicznym oraz wspieraniu przedsiębiorstw w optymalizacjiprocesów biznesowych, co prowadzi do wzrostu efektywności i innowacyjności działania klientówfi rmy. W ramach swojej pracy, doradza fi rmom w zakresie wdrażania nowoczesnych rozwiązań i
technologii, uczestnicząc w całym procesie od opracowania dokumentacji przetargowej, przezwybór dostawców i wdrożenie rozwiązań, aż po ewaluację wyników wdrożenia. Jej bogatedoświadczenie obejmuje realizację usług z zakresu wdrożeń oraz doradztwa IT co pozwoliło jejusprawnić funkcjonowanie wielu organizacji i wzmocnić ich konkurencyjność na rynku.
Doświadczenie w realizacji usług w zakresie m.in.:
• Opracowania strategii rozwoju.
• Doradztwo w zakresie możliwości wykorzystania technologii informatycznych w zakresie komunikacji
• Doradztwo w zakresie wykorzystania technologii w zakresie zarządzania danymi.
• Analiza w zakresie dostępnych produktów i usług w celu określenia poziomu ich innowacyjności.
• Monitorowanie i ocena efektów wdrożenia innowacji
Julia Bosakirska
Współautorka/autorka opracowań z zakresu biznesplanów, strategii rynkowych, opracowań transferu wiedzy, audytu technologicznego z diagnozą dojrzałości cyfrowej, zakończonych opracowaniem mapy drogowej. Ekspert i doradca podczas wdrążania nowoczesnych rozwiązań w firmach, uczestniczący z klientami w całym procesie od opracowania dokumentacji przetargowej, poprzez wybór dostawców i wdrożenie rozwiązań oraz ewaluacje wyników wdrożenia. Doświadczenie w realizacji usług w zakresie wdrożeń i doradztwa IT, m.in.:
• Testowanie rozwiązań IT
• Audyt IT
• Doradztwo pod kątem systemów IT
• Ocena pod kątem przygotowania firmy do wdrożenia systemu klasy CRM
• Pomoc w opracowaniu dokumentacji funkcjonalnej lub technicznej niezbędnej do wdrożenia innowacji
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik usługi doradczej otrzyma materiały w formie elektronicznej.
Usługę możemy dopasować do konkretnych potrzeb.
Realizujemy działania rozwojowe również w formie zamkniętej – dedykowanej.
Przed zgłoszeniem na usługę prosimy o kontakt celem potwierdzenia dostępności wolnych miejsc/gwarancji termin
Warunki uczestnictwa
Warunkiem uzyskania zaświadczenia o ukończeniu mentoringu jest uczestnictwo w usłudze.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi