Profesjonalna recepcja 1 - Organizacja pracy i współpraca
Profesjonalna recepcja 1 - Organizacja pracy i współpraca
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Medycyna
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Personel średni gabinetu stomatologicznego.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników7
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi8
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Po szkoleniu uczestnik profesjonalnie prezentuje usługi gabinetu.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Po szkoleniu uczestnik:buduje pozytywne wrażenia, mówienia, prezentowania swojej postawy, buduje pozytywny wizerunek gabinetu, wie jakich używać słów i sformułowań, gdzie leży granica między kompetencjami lekarza i personelu pomocniczego, wie jakie czynniki mają wpływ na postrzeganie ceny, analizuje potrzeby poszczególnych pacjentów, oraz właściwie określa czas potrzebny na wizytę, odciążania lekarzy, których grafiki są przepełnione oraz zapełnia grafiki nowych lekarzy, poprawnie diagnozuje, czy pacjentowi zależy bardziej na cenach czy na jakości leczenia, prowadzi rozmowy w sposób prosty, krótki, skuteczny, dzięki zastosowaniu odpowiedniego zestawu pytań, potrzebnych badań oraz oczekiwań pacjenta w stosunku do danej wizyty, określa czas wizyty poprzez krótki zestaw pytań skierowanych do pacjenta, prezentuje pacjentowi przebieg wizyty, właściwe szacuje czas wizyty, uprzejmie i nieinwazyjnie odmawiania przyjęcia na wizytę pacjenta, nie tracąc jednocześnie jego zaufania i proponując konstruktywne dla dwóch stron optymalne rozwiązanie. | Kryteria weryfikacji Uzyskanie 70% z testu teoretycznego | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
PLAN SZKOLENIA
Dzień I
1. Rola rejestratorek w skutecznym funkcjonowaniu gabinetu:
- reprezentacyjna – jak wygląd wpływa na postrzeganie firmy przez osoby z zewnątrz;
- informacyjna – jak sposób mówienia, przyjmowania i przekazywania informacji wpływa na funkcjonowanie placówki stomatologicznej;
- wspierająca – jak wzmacniać wizerunek lekarza dentysty;
- administracyjna – jak prawidłowo wzmacniać zarządzanie obiegiem dokumentów i kalendarzem lekarzy;
- Dla właściciela: – jak budować kulturę firmy i wyznaczać wizję oraz cele obsługi pacjentów.
2. Prowadzenie skutecznych rozmów z pacjentem:
- poprawny schemat rozmowy telefonicznej;
- prowadzenie krótkich i merytorycznych rozmów z pacjentami;
- zachęcanie pacjentów na konsultacje medyczne;
- wyczerpujące odpowiadanie na pytania, bez wchodzenia w kompetencje lekarza;
- budowanie wizerunku placówki;
- krótkie informacje upewniające pacjenta, że wybrał odpowiednią placówkę.
3. System ICARE w stomatologii:
- informowanie o opóźnieniach, zmianie terminów;
- odmawianie trudnym pacjentom;
- kulturalna zmiana terminu wizyty;
- asertywność w rozmowie z pacjentem.
4. Zachęcanie do wizyty u nowego (młodego, innego) lekarza:
- przekonanie pacjenta do wizyty u innego lekarza;
- przekonanie pacjenta, żeby zapisał się do nowego lekarza o krótszym czasie oczekiwania zamiast czekania na wizytę u lekarza z dużym obłożeniem;
- szukanie kompromisów z pacjentami wywierającymi presję ze względu na:
- ich nagłą potrzebę odbycia wizyty,
- bycie pacjentem placówki od lat,
- przyzwyczajenie do swojego lekarza prowadzącego,
- trudności w znalezieniu odpowiedniej daty i godziny wizyty.
5. Prowadzenie rozmów o cenach i usługach dostępnych w placówce:
- odpowiadanie na pytanie: „Ile to kosztuje?” – 1 zdaniem w ciągu 10 sekund, tak, by szybko przekonać pacjenta do własnej kliniki stomatologicznej oraz zapisu na wizytę;
- prowadzenie rozmów o cenach w sposób krótki, konkretny oraz bardzo skuteczny;
- podawanie ceny w sposób atrakcyjny i przystępny;
- sondowanie, czy pacjent jest zainteresowany tylko ceną, czy zależy mu na innych wartościach;
- wybór tematu rozmowy: kiedy skupić się na cenie usługi, kiedy na wizycie konsultacyjnej, a kiedy mówić o samym zabiegu;
- Czynniki budujące wizerunek jakości leczenia;
- Dla właściciela gabinetu: budowanie cennika usług.
6. Zapisywanie pacjentów na wizyty:
- rozmowa z pacjentem o droższych usługach;
- skuteczne zapraszanie na wizytę konsultacyjną;
- dodawanie wartości do produktu, w celu zwiększenia szansy na akceptację ceny przez pacjenta.
Ćwiczenia praktyczne na szkoleniu:
- Ćwiczenie prawidłowej postawy, tonu głosu, i prezencji;
- Ćwiczenie schematu rozmowy z pacjentem – trening sekwencyjny;
- Ćwiczenie zachęcania do innego lekarza, młodego lekarza, nowego lekarza;
- Ćwiczenia rozmów o cenach dla usług tanich, średnio-drogich i drogich.
W TRAKCIE PRZERW:
Rozmowy indywidualne z prowadzącym
UCZESTNIKOM ZAPEWNIAMY:
- Certyfikat potwierdzający uczestnictwo w kursie
- Pełen skrypt szkoleniowy
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 9 Rola rejestratorek w skutecznym funkcjonowaniu gabinetu | Prowadzący Kamil Kuczewski | Data realizacji zajęć 27-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 9 Prowadzenie skutecznych rozmów z pacjentem | Prowadzący Kamil Kuczewski | Data realizacji zajęć 27-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 9 Przerwa | Prowadzący Kamil Kuczewski | Data realizacji zajęć 27-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 9 System ICARE w stomatologii | Prowadzący Kamil Kuczewski | Data realizacji zajęć 27-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 9 Zachęcanie do wizyty u nowego (młodego, innego) lekarza | Prowadzący Kamil Kuczewski | Data realizacji zajęć 28-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 9 Prowadzenie rozmów o cenach i usługach dostępnych w placówce | Prowadzący Kamil Kuczewski | Data realizacji zajęć 28-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 9 Przerwa | Prowadzący Kamil Kuczewski | Data realizacji zajęć 28-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 9 Prowadzenie rozmów o cenach i usługach dostępnych w placówce | Prowadzący Kamil Kuczewski | Data realizacji zajęć 28-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 9 Zapisywanie pacjentów na wizyty | Prowadzący Kamil Kuczewski | Data realizacji zajęć 28-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 02:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 400,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 400,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto300,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto300,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Kamil Kuczewski
Jego artykuły można przeczytać w gazetach i portalach stomatologicznych takich jak Stomatologia, Dental Tribune, Medical Tribune, Infodent, Dental Radio, Stomatologia, Dentowizja i Dentonet.
W 2009 roku rozpoczął pracę w firmie CSA, która zajmowała się pozyskiwaniem klientów – tam przez 4 lata rozwijał firmę, aż doszedł do poziomu dyrektora zarządzającego, który kierował grupą 70 pracowników firmy. Firma osiągnęła 2 miejsce w obsłudze klienta i sprzedaży w Polsce. W roku 2013 rozpoczął współpracę z placówkami stomatologicznymi. Prowadził rozwój gabinetów stomatologicznych w gabinetach typu ‘start up’ oraz jednostkach funkcjonujących na rynku od kilkunastu lat. W zakresie jego obowiązków była optymalizacja modeli biznesowych. W roku 2015 r. na bazie swoich dotychczasowych doświadczeń i szkoleń zaczął edukować właścicieli placówek stomatologicznych, menadżerów i lekarzy dentystów, rozpoczynając projekt DentalWay, który dynamicznie rozwija się, aż do dziś.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymają skrypt szkoleniowy przygotowany przez prowadzącego szkolenie.
Warunki uczestnictwa
Osoby ubiegające się o dofinansowanie usługi prosimy o informację mailem na adres : biuro@dentalway.pl w celu potwierdzenia dostępności i rezerwacji miejsca. W mailu prosimy o zawarcie informacji: nazwa szkolenia, data, NIP firmy kierującej Uczestnika, imię i nazwisko Uczestnika oraz nr telefonu.
Niezbędnym warunkiem uczestnictwa w szkoleniach dofinansowanych z funduszy europejskich jest założenie konta w Bazie Usług Rozwojowych, zapis na szkolenie za pośrednictwem Bazy oraz spełnienie warunków przedstawionych przez danego Operatora, dysponenta funduszy publicznych, do którego składają Państwo dokumenty o dofinansowanie do usługi rozwojowej.
Ogólne warunki uczestnictwa w zajęciach zostały zamieszczone na stronie: http://dentalway.pl/regulamin-swiadczenia-uslug/
Koszty dojazdu, noclegu i wyżywienia nie są ujęte w koszcie usługi.
Po więcej informacji o naszej firmie i szkoleniach zapraszamy na www.dentalway.pl .
Informacje dodatkowe
Szkolenie jest w co najmniej 70% finansowane ze środków publicznych w myśl § 3 ust. 1 pkt. 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (Dz. U. z 2013r. poz. 1722). W związku z powyższym niniejsza usługa szkoleniowa może zostać zwolniona z naliczenia podatku VAT.
Kursanci będą korzystać na zajęciach z materiałów szkoleniowych przygotowanych przez Prowadzącego.