Opiekun pacjenta
Opiekun pacjenta
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Nasze szkolenie dedykujemy lekarzom dentystom, menadżerom i właścicielom placówek stomatologicznych, którzy chcą podwyższyć swoje umiejętności negocjacyjne i kompetencje zarządcze oraz wdrożyć stanowisko Opiekuna Pacjenta w swojej placówce stomatologicznej.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników12
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Opiekun pacjenta to osoba towarzysząca pacjentowi od pierwszej do ostatniej wizyty w klinice, od rozpoczęcia do zakończenia leczenia. Opiekun pomaga przejść pacjentowi wszystkie niezbędne konsultacje i badania. Następnie we współpracy z lekarzem prowadzącym przygotowuje kompleksowy plan leczenia, który szczegółowo omawia z pacjentem, wyjaśniając wszystkie etapy leczenia. Opiekun odpowiada na wszelkie pytania pacjenta oraz rozwiewa obawy.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Po ukończeniu szkolenia Uczestnik posiada wiedzę z zakresu:finansowania procedur stomatologicznych, tworzenia standardów obsługi pacjenta w swojej placówce, budowania łańcucha wartości dodanej, roli i zadań koordynatora leczenia, kompetencji, jakie powinien posiadać koordynator leczenia. | Kryteria weryfikacji Zdanie testu na 70% | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Dzień I
1. Zadania Opiekuna pacjenta cz. 1
- Obowiązki opiekuna pacjenta.
- Forma pracy koordynatora leczenia.
2. Zadania Opiekuna Pacjenta cz. 2
- Jak zrekrutować odpowiednią osobę na to stanowisko.
- Wdrożenie opiekuna pacjenta do już funkcjonującego zespołu.
3. Zadania Opiekuna Pacjenta cz. 3
- Podstawowe pojęcia finansowe niezbędne do oceny opłacalności leczenia.
- Strategie finansowania procedur stomatologicznych.
4. Zadania Opiekuna Pacjenta cz. 4
- Koordynacja leczenia pacjentów zagranicznych.
5. Rola opiekuna leczenia w budowaniu wartości usługi stomatologicznej
- Obsługa pacjenta jako proces.
- Podział na segmenty pacjentów oraz określenie potrzeb każdego z nich.
- Praktyczne przekazy komunikacyjne, skierowane do poszczególnych grup.
Dzień II
1. Strategie negocjacyjne cz. 1
- Schemat wizyt w trakcie codziennych rozmów z pacjentem.
- 1 wizyta konsultacyjna–rozmowa wstępna i badanie.
- Badanie potrzeb.
- Ważne wskazówki dotyczące rozmów.
2. Strategie negocjacyjne cz. 2
- 2 wizyta konsultacyjna–prezentacja planu leczenia.
- CZK–podkreślanie korzyści z leczenia.
3. Strategie negocjacyjne cz. 3
- CASE STUDY.
4. Strategie negocjacyjne cz. 4
- Jak krok po kroku zrealizować to, co się sprawdza w praktyce?
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 11 Zadania Opiekuna pacjenta cz. 1 | Prowadzący Kamil Kuczewski | Data realizacji zajęć 03-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 11 Zadania Opiekuna Pacjenta cz. 2 | Prowadzący Kamil Kuczewski | Data realizacji zajęć 03-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 11 Zadania Opiekuna Pacjenta cz. 3 | Prowadzący Kamil Kuczewski | Data realizacji zajęć 03-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 11 Zadania Opiekuna Pacjenta cz. 4 | Prowadzący Kamil Kuczewski | Data realizacji zajęć 03-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 11 Przerwa | Prowadzący Kamil Kuczewski | Data realizacji zajęć 03-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 11 Rola opiekuna leczenia w budowaniu wartości usługi stomatologicznej | Prowadzący Kamil Kuczewski | Data realizacji zajęć 03-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 03:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 11 Strategie negocjacyjne cz. 1 | Prowadzący Kamil Kuczewski | Data realizacji zajęć 04-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 11 Strategie negocjacyjne cz. 2 | Prowadzący Kamil Kuczewski | Data realizacji zajęć 04-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 11 Przerwa | Prowadzący Kamil Kuczewski | Data realizacji zajęć 04-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 11 Strategie negocjacyjne cz. 3 | Prowadzący Kamil Kuczewski | Data realizacji zajęć 04-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 11 Strategie negocjacyjne cz. 4 | Prowadzący Kamil Kuczewski | Data realizacji zajęć 04-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt usługi brutto2 600,00 PLN
- Koszt usługi netto2 600,00 PLN
- Koszt godziny brutto162,50 PLN
- Koszt godziny netto162,50 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Kamil Kuczewski
Jego artykuły można przeczytać w gazetach i portalach stomatologicznych takich jak Stomatologia, Dental Tribune, Medical Tribune, Infodent, Dental Radio, Stomatologia, Dentowizja i Dentonet.
W 2009 r rozpoczął pracę w firmie CSA, która zajmowała się pozyskiwaniem klientów – tam przez 4 lata rozwijał firmę, aż doszedł do poziomu dyrektora zarządzającego, który kierował grupą 70 pracowników firmy. Firma osiągnęła 2 miejsce w obsłudze klienta i sprzedaży w Polsce. W roku 2013 rozpoczął współpracę z placówkami stomatologicznymi. Prowadził rozwój gabinetów stomatologicznych w gabinetach typu ‘start up’ oraz jednostkach funkcjonujących na rynku od kilkunastu lat. W zakresie jego obowiązków była optymalizacja modeli biznesowych. W roku 2015 r. na bazie swoich dotychczasowych doświadczeń i szkoleń zaczął edukować właścicieli placówek stomatologicznych, menadżerów i lekarzy dentystów, rozpoczynając projekt DentalWay, który dynamicznie rozwija się, aż do dziś.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymają skrypt szkoleniowy pod koniec szkolenia.
Warunki uczestnictwa
Osoby ubiegające się o dofinansowanie usługi prosimy o informację mailem na adres : biuro@dentalway.pl w celu potwierdzenia dostępności i rezerwacji miejsca. W mailu prosimy o zawarcie informacji: nazwa szkolenia, data, NIP firmy kierującej Uczestnika, imię i nazwisko Uczestnika oraz nr telefonu.
Niezbędnym warunkiem uczestnictwa w szkoleniach dofinansowanych z funduszy europejskich jest założenie konta w Bazie Usług Rozwojowych, zapis na szkolenie za pośrednictwem Bazy oraz spełnienie warunków przedstawionych przez danego Operatora, dysponenta funduszy publicznych, do którego składają Państwo dokumenty o dofinansowanie do usługi rozwojowej.
Ogólne warunki uczestnictwa w zajęciach zostały zamieszczone na stronie: http://dentalway.pl/regulamin-swiadczenia-uslug/
Koszty dojazdu, noclegu i wyżywienia nie są ujęte w koszcie usługi.
Po więcej informacji o naszej firmie i szkoleniach zapraszamy na www.dentalway.pl.
Informacje dodatkowe
Szkolenie jest w co najmniej 70% finansowane ze środków publicznych w myśl § 3 ust. 1 pkt. 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (Dz. U. z 2013r. poz. 1722). W związku z powyższym niniejsza usługa szkoleniowa może zostać zwolniona z naliczenia podatku VAT.
Kursanci będą korzystać na zajęciach z materiałów szkoleniowych przygotowywanych przez Prowadzącego.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi