Sprawdzone strategie budowania marki i pozyskiwania pacjentów
Sprawdzone strategie budowania marki i pozyskiwania pacjentów
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie przeznaczone jest dla lekarzy, właścicieli i menedżerów chcących poprawić wizerunek gabinetu, wypromować swoje usługi oraz pozyskiwać więcej pacjentów na kompleksowe zabiegi medyczne zwiększające zyski gabinetu.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników12
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest wdrożenie wiedzy marketingowej dostosowanej do specyfiki rynku medycznego. Uczestnicy nauczą się planować systematyczne działania marketingowe, dopasowane do potrzeb rynku oraz własnych możliwości. Poznają praktyczne, sprawdzone rozwiązania, dzięki którym zbudują wartość i prestiż placówki medycznej. Na szkoleniu Uczestnicy poznają również zależności między poszczególnymi elementami tworzącymi biznes a ich wpływem na generowanie przychodów.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Szkolenie przeznaczone jest dla managerów placówek medycznych.Po ukończeniu szkolenia uczestnik posiada wiedzę z zakresu: marketingu w ujęciu 7P (product, price, placement, promotion, people, process, physical evidence), elementów strategii marketingowej oraz sposobu wpisywania jej w ogólną strategię rozwoju firmy, technik pozycjonowania i sposobów mierzenia efektywności swoich działań marketingowych, znajomości metod analizy konkurencji oraz form komunikowania się z rynkiem. Po szkoleniu uczestnik posiada umiejętności: utworzenia własnego planu działań marketingowych wpisanego w całościową strategię rozwoju placówki stomatologicznej, kierowania określonych działań rynkowych do właściwych grup pacjentów, co pozwoli zaoszczędzić czas i koszty oraz szybciej wejść na wyższy poziom jakościowy w określonym segmencie pacjentów, pozycjonowania własnej placówki na rynku stomatologicznym w oparciu o odpowiednie kryteria, opracowania polityki cenowej, w sposób pozwalający na zdobycie przewagi konkurencyjnej na lokalnym rynku, zastosowanie w praktyce do ograniczeń zakazu reklamy usług stomatologicznych, budowanie relacji z pacjentami w sposób indywidualnie dopasowany do ich oczekiwań, charakteru oraz potrzeb leczenia, dokonywania segmentacji pacjentów pod względem ich oczekiwań, planów leczenia, preferowanych zabiegów, statusu społecznego, dopasowania odpowiedniego kanału dystrybucji w procesie kontaktów z klientami, budowania strategii marketingowych oferowanych usług. Po szkoleniu uczestnicy posiadają kompetencje: analityczne – potrafi wykonać analizę porównawczą konkurencji, zarządcze – w zakresie planowania i zarządzania przez cele. Uczestnicy szkolenia będą korzystali z materiałów przygotowanych przez wykładowcę. | Kryteria weryfikacji Uczestnicy napiszą test wiedzy przed i po szkoleniu. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Dzień I
1. Elementy marketing-mix w placówkach zdrowotnych
- Elementy marketingu 4P.
- Elementy marketingu 7P.
- Planowanie działań marketingowych.
2. Tworzenie strategii marketingowej
- Istota strategii marketingowej.
- Proces formułowania strategii marketingowej.
- Wpisanie strategii marketingowej w ogólną strategie placówki.
3. Praktyczne narzędzia analizy rynku stosowane w placówkach medycznych
- Definicja, istota i elementy rynku.
- Podstawy analizy rynku.
- Mierniki statystyczne i ich analiza w czasie.
Dzień II
1. Oferta placówki medycznej oparta na analizie rynku
- Budowanie oferty placówki.
- Strategie polityki cenowej.
- Budowanie pozycji placówki stomatologicznej.
2. Wizyta pacjenta w placówce medycznej
- Rodzaje pacjentów.
- Omówienie potrzeb poszczególnych grup pacjentów.
- Postawa personelu niemedycznego i jej wpływ powrót pacjenta do placówki.
3. Komunikacja marketingowa
- Tworzenie planu i cele komunikacji marketingowej.
- Najlepsze metody komunikacji marketingowej stosowane przez placówki medyczne.
- Case studies praktycznych działań marketingowych
- Efekty szkolenia.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 8 Elementy marketing-mix w placówkach zdrowotnych | Prowadzący Kamil Kuczewski | Data realizacji zajęć 14-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 8 Tworzenie strategii marketingowej | Prowadzący Kamil Kuczewski | Data realizacji zajęć 14-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 8 Przerwa | Prowadzący Kamil Kuczewski | Data realizacji zajęć 14-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 8 Praktyczne narzędzia analizy rynku stosowane w placówkach medycznych | Prowadzący Kamil Kuczewski | Data realizacji zajęć 14-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 03:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 8 Oferta placówki medycznej oparta na analizie rynku | Prowadzący Kamil Kuczewski | Data realizacji zajęć 15-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 8 Wizyta pacjenta w placówce medycznej | Prowadzący Kamil Kuczewski | Data realizacji zajęć 15-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 8 Przerwa | Prowadzący Kamil Kuczewski | Data realizacji zajęć 15-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 8 Komunikacja marketingowa | Prowadzący Kamil Kuczewski | Data realizacji zajęć 15-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 03:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt usługi brutto3 200,00 PLN
- Koszt usługi netto3 200,00 PLN
- Koszt godziny brutto200,00 PLN
- Koszt godziny netto200,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Kamil Kuczewski
Jego artykuły można przeczytać w gazetach i portalach stomatologicznych takich jak Stomatologia, Dental Tribune, Medical Tribune, Infodent, Dental Radio, Stomatologia, Dentowizja i Dentonet.
W 2009 r rozpoczął pracę w firmie CSA, która zajmowała się pozyskiwaniem klientów – tam przez 4 lata rozwijał firmę, aż doszedł do poziomu dyrektora zarządzającego, który kierował grupą 70 pracowników firmy. Firma osiągnęła 2 miejsce w obsłudze klienta i sprzedaży w Polsce. W roku 2013 rozpoczął współpracę z placówkami stomatologicznymi. Prowadził rozwój gabinetów stomatologicznych w gabinetach typu ‘start up’ oraz jednostkach funkcjonujących na rynku od kilkunastu lat. W zakresie jego obowiązków była optymalizacja modeli biznesowych. W roku 2015 r. na bazie swoich dotychczasowych doświadczeń i szkoleń zaczął edukować właścicieli placówek stomatologicznych, menadżerów i lekarzy dentystów, rozpoczynając projekt DentalWay, który dynamicznie rozwija się, aż do dziś.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymają skrypt szkoleniowy pod koniec szkolenia.
Warunki uczestnictwa
Osoby ubiegające się o dofinansowanie usługi prosimy o informację mailem na adres : biuro@dentalway.pl w celu potwierdzenia dostępności i rezerwacji miejsca. W mailu prosimy o zawarcie informacji: nazwa szkolenia, data, NIP firmy kierującej Uczestnika, imię i nazwisko Uczestnika oraz nr telefonu.
Niezbędnym warunkiem uczestnictwa w szkoleniach dofinansowanych z funduszy europejskich jest założenie konta w Bazie Usług Rozwojowych, zapis na szkolenie za pośrednictwem Bazy oraz spełnienie warunków przedstawionych przez danego Operatora, dysponenta funduszy publicznych, do którego składają Państwo dokumenty o dofinansowanie do usługi rozwojowej.
Ogólne warunki uczestnictwa w zajęciach zostały zamieszczone na stronie: http://dentalway.pl/regulamin-swiadczenia-uslug/
Koszty dojazdu, noclegu i wyżywienia nie są ujęte w koszcie usługi.
Po więcej informacji o naszej firmie i szkoleniach zapraszamy na www.dentalway.pl.
Informacje dodatkowe
Szkolenie jest w co najmniej 70% finansowane ze środków publicznych w myśl § 3 ust. 1 pkt. 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (Dz. U. z 2013r. poz. 1722). W związku z powyższym niniejsza usługa szkoleniowa może zostać zwolniona z naliczenia podatku VAT.
Kursanci będą korzystać na zajęciach z materiałów szkoleniowych przygotowywanych przez Prowadzącego.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi