HR Expert ( Akademia HR - Zrównoważone zarządzanie potencjałem pracowników , Zarządzanie zmianami wynikającymi z przeobrażeń na rynku pracy )
HR Expert ( Akademia HR - Zrównoważone zarządzanie potencjałem pracowników , Zarządzanie zmianami wynikającymi z przeobrażeń na rynku pracy )
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Identyfikator projektuAkademia HR
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Do udziału w warsztatach zapraszamy:
- osoby chcące uzupełnić lub pogłębić swoją wiedzę i umiejętności w różnych obszarach HR
- osoby chcące uczyć się od praktyków i ekspertów, którzy na co dzień pełnili/pełnią funkcje HR-owe, a nie tylko o nich opowiadają
- osoby przygotowujące się do objęcia nowej roli – HR Business Partnera lub HR Generalist
- specjalistów HR w jednym z obszarów, które szukają pomysłu na kierunek dalszego rozwoju w obszarze HR
- osoby poszukujące społeczności, która będzie je motywować do dalszego rozwoju i wspierać w trudnych momentach (które stanowią naturalny element pracy w HR).
- Minimalna liczba uczestników8
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji03-12-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi64
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie "HR Expert" przygotowuje uczestników do pełnienia funkcji specjalisty HR w organizacji, poprzez poznanie swoich naturalnych predyspozycji, talentów, mocnych stron, stylu działania, pozwalających wybrać odpowiednią dla siebie ścieżkę rozwoju w HR.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik posługuje się wiedzą w zakresie pełnienia funkcji specjalisty HR w organizacji | Kryteria weryfikacji • identyfikuje szerszą perspektywę podejścia do zarządzania zasobami ludzkimi• definiuje wszystkie etapy cyklu życia pracownika • charakteryzuje swoje naturalne predyspozycje, talenty, mocne strony, style działania | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się Uczestnik pełni funkcję specjalisty HR w organizacji | Kryteria weryfikacji • projektuje własną ścieżkę rozwoju• kształtuje wizerunek pracodawcy • stosuje sprawdzone metody budowania marki pracodawcy • tworzy kampanię Employer Brandingową • analizuje otoczenie rynkowe i trendy, poszukuje wyróżniki, projektuje atrakcyjny komunikat dla potencjalnych kandydatów • charakteryzuje się nastawieniem na współpracę i współpracuje z innymi specjalistami HR w danej organizacji | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się Uczestnik w sposób zrównoważony zarządza potencjałem pracowników w organizacji | Kryteria weryfikacji • charakteryzuje obecne i przyszłe potrzeby firmy dotyczące potencjału pracowników• buduje oraz wdraża programy rekrutacji, selekcji, wdrażania nowych pracowników, pozwalające pozyskiwać zróżnicowany potencjał w zakresie kompetencji, talentów i doświadczeń pracowników • kształtuje wartości i kulturę pracy sprzyjającą otwartości na nowe wyzwania rozwojowe | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się Uczestnik zrządza w organizacji zmianami wynikającymi z przeobrażeń na rynku pracy | Kryteria weryfikacji • identyfikuje i opisuje nowe trendy w obzarze HR/ zarządzania kapitałem ludzkim wynikające z sytuacji na rynku pracy oraz ich wpływ na wyzwania i politykę personalną swojej organizacji• wspiera u pracowników budowanie nowych postaw i zachowań adekwatnych do zmieniającej się sytuacji i wymogów organizacji • inicjuje wdraża w organizacji zmiany związane z wykorzystaniem innowacyjnych rozwiązań i procesów HR • kształtuje wśród współpracowników pozytywne nastawienie do zmian | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
PROGRAM
Moduł I szkolenia w dniu 05.12.2024 r. poprowadzą trenerki: Dorota Wiśniewska oraz Anna Jarzębska, natomiast w dniu 06.12.2024 r. - Agnieszka Piela
Moduł I. Ścieżka rozwoju w HR. Employer Branding
Znaczenie rozwoju w HR
- Zawiązanie grupy
- Praktyczne ujęcie roli i modelu HRBP w organizacji
- Kluczowe kompetencje HRBP oraz HR Generalist
- Autoanaliza zasobów i ograniczeń osobowych w oparciu o narzędzia psychometryczne
- Analiza ścieżki kariery i rozwoju, sukcesów i porażek życia zawodowego
- Projektowanie własnej ścieżki rozwoju, w tym definiowanie osobistych celów na program
Employer Branding czyli kształtowanie wizerunku pracodawcy
- Wpływ wizerunku firmy na pozyskiwanie odpowiednich kandydatów
- Sprawdzone metody budowania marki pracodawcy
- Tworzenie kampanii Employer Brandingowych samodzielnie i we współpracy z podmiotami zewnętrznymi
- Analiza otoczenia rynkowego i trendów, poszukiwanie wyróżników, projektowanie atrakcyjnego komunikatu dla potencjalnych kandydatów
- Nawiązywanie współpracy z partnerami i budowanie relacji z mediami
- Komunikacja i współdziałanie z działem rekrutacji
- Ewaluacja i mierzenie skuteczności kampanii oraz pozostałych działań EB
Moduł II szkolenia w dniu 16.01.2025 r. poprowadzi trenerka: Agnieszka Piela, natomiast w dniu 17.01.2025 r. w godzinach od 9.00-13.00 szkolenie poprowadzi Ola Jopyk, a w godzinach od 13.00-16.30 Przemysław Płachetka
Moduł II. Rekrutacja i rozwój
Rekrutacja i selekcja
- Podstawowe założenia skutecznego procesu rekrutacji i selekcji kandydatów
- Tworzenie opisów stanowiska pracy
- Metody rekrutacji i pozyskiwania kandydatów
- Sprawdzone sposoby na selekcję kandydatów, w tym tajniki dobrej rozmowy rekrutacyjnej
- Candidate Experience – chronologia i wyjątkowe doświadczenie kandydata w trakcie procesu rekrutacji i po złożeniu oferty
- Ewaluacja procesów rekrutacyjnych
Skuteczne wdrożenie nowego pracownika (onboarding)
- Wdrożenie nowych pracowników jako element strategii firmy i polityki HR
- Budowanie programów wdrożeniowych dopasowanych do odbiorców i kultury organizacyjnej
- Trendy rynkowe, narzędzia i dobre praktyki
- Programy Buddy w organizacji
- “Induction” vs. “On-Boarding”
- Rozmowa wdrożeniowa w praktyce
- Ewaluacja programów wdrożeniowych
Wynagrodzenia i świadczenia
- Wynagrodzenia i świadczenia jako element polityki personalnej
- Rodzaje strategii płacowych w organizacji
- Podstawy konstrukcji wynagrodzeń, dobre praktyki
- Główne błędy i pułapki w systemie wynagrodzeń
- Badania i analizy płac a określanie poziomu atrakcyjności i adekwatności stosowanej w firmie strategii płacowej do potrzeb organizacji oraz rynku
Moduł III szkolenia w dniu 13.02.2025 r. poprowadzą trenerki: Dorota Wiśniewska oraz Anna Jarzębska, natomiast w dniu 14.02.2025 r. - Marcin Zarębski
Moduł III. Rozwój w HR. Zakończenie współpracy
Rozwój
- Odpowiedzialność za rozwój pracowników w organizacji (z perspektywy: HR, menedżera, zarządu, pracownika)
- Proces rozwojowy i projektowanie rozwiązań rozwojowych w praktyce
- Metody rzetelnej analizy i diagnozy potrzeb rozwojowych
- Narzędzia i metody rozwoju w organizacji
- Indywidualne plany rozwojowe
- Ewaluacja programów rozwojowych
Zakończenie współpracy
- Proces rozstania się z pracownikiem krok po kroku
- Przygotowanie i wsparcie stron w procesie zwolnienia, mapa interesariuszy procesu
- Konstrukcja porozumienia i wypowiedzenia, podstawowe elementy prawne
- Przygotowanie i przeprowadzenie rozmowy zwalniającej pracownika – analiza elementów od strony prawnej, organizacyjnej, emocjonalnej z perspektywy: HR, menedżera, pracownika
- Finalizacja procesu zwolnienia, formy wsparcia dla zwalnianego pracownika
Moduł IV szkolenia w dniu 27.03.2025 r. poprowadzi trenerka: Ola Jopyk, natomiast w dniu 28.03.2025 r. - Tomasz Bagiński
Moduł IV. Zatrzymanie pracowników. Praktyka biznesowa
Zatrzymanie pracowników
- Poziom retencji w organizacji, wpływ specyfiki branży na analizę danych
- Przyczyny odejść pracowników i niskiego poziomu zaangażowania w pracę
- Metody i narzędzia do analizy sytuacji potencjalnego odejścia pracownika z jego menedżerem
- Metody zatrzymania pracowników, prowadzenie rozmów i budowanie planów awaryjnych
- Narzędzia badające i monitorujące poziom zaangażowania, podejmowanie działań naprawczych
- Przykłady budowania wartościowych relacji z byłymi pracownikami
Praktyka biznesowa
- Synteza zdobytej wiedzy i umiejętności, autoanaliza rozwoju w ramach programu
- Czynniki wpływające na biznesową użyteczność i skuteczność w roli HRBP oraz HR Generalist
- Praca z wynikami badań ewaluacyjnych, wybranymi wskaźnikami i miernikami poszczególnych procesów HR, metody rzetelnego wnioskowania i prezentacji danych
- Systemowe a projektowe spojrzenie na HR. Narzędzia myślowe usprawniające komunikację z kadrą menedżerską
Szkolenie prowadzi do nabycia kompetencji Menedżera HR:
- Zrównoważone zarządzanie potencjałem pracowników
- Zarządzanie zmianami wynikającymi z przeobrażeń na rynku pracy
Czas trwania szkolenia:
Szkolenie trwa 65 godzin dydaktycznych (tj. 45 minut). Podana ilość godzin szkolenia nie zawiera czasu przerw.
Walidacja:
W trakcie szkolenia przeprowadzana będzie walidacja w formie wywiadu swobodnego oraz obserwacji w warunkach symulowanych.
Osoba walidująca, waliduje usługę w formie zdalnej, po jej zakończeniu, w oparciu o checklistę od trenera prowadzącego usługę, a następnie potwierdza osiągnięcie efektów kształcenia swoim podpisem na zaświadczeniu o zakończeniu udziału w usłudze rozwojowej.
W harmonogramie szkolenia, został wskazany przybliżony czas przeprowadzenia walidacji usługi rozwojowej.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 57 Ścieżka rozwoju w HR. Employer Branding cz.1 | Prowadzący Dorota Wiśniewska | Data realizacji zajęć 05-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 57 Przerwa | Prowadzący Dorota Wiśniewska | Data realizacji zajęć 05-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 57 Ścieżka rozwoju w HR. Employer Branding cz.2 | Prowadzący Dorota Wiśniewska | Data realizacji zajęć 05-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 57 Przerwa | Prowadzący Dorota Wiśniewska | Data realizacji zajęć 05-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 57 Znaczenie rozwoju w HR cz.1 | Prowadzący Dorota Wiśniewska | Data realizacji zajęć 05-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 57 Przerwa | Prowadzący Dorota Wiśniewska | Data realizacji zajęć 05-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 57 Znaczenie rozwoju w HR cz.2 | Prowadzący Dorota Wiśniewska | Data realizacji zajęć 05-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 57 Employer Branding czyli kształtowanie wizerunku pracodawcy cz.1 | Prowadzący Agnieszka Piela | Data realizacji zajęć 06-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 57 Przerwa | Prowadzący Agnieszka Piela | Data realizacji zajęć 06-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 57 Employer Branding czyli kształtowanie wizerunku pracodawcy cz.2 | Prowadzący Agnieszka Piela | Data realizacji zajęć 06-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 57 Przerwa | Prowadzący Agnieszka Piela | Data realizacji zajęć 06-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 57 Employer Branding czyli kształtowanie wizerunku pracodawcy cz.3 | Prowadzący Agnieszka Piela | Data realizacji zajęć 06-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 57 Przerwa | Prowadzący Agnieszka Piela | Data realizacji zajęć 06-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 57 Employer Branding czyli kształtowanie wizerunku pracodawcy cz.4 | Prowadzący Agnieszka Piela | Data realizacji zajęć 06-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 57 Rekrutacja i rozwój cz.1 | Prowadzący Agnieszka Piela | Data realizacji zajęć 16-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 57 Przerwa | Prowadzący Agnieszka Piela | Data realizacji zajęć 16-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 57 Rekrutacja i rozwój cz.2 | Prowadzący Agnieszka Piela | Data realizacji zajęć 16-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 57 Przerwa | Prowadzący Agnieszka Piela | Data realizacji zajęć 16-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 57 Rekrutacja i selekcja cz.1 | Prowadzący Agnieszka Piela | Data realizacji zajęć 16-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 57 Przerwa | Prowadzący Agnieszka Piela | Data realizacji zajęć 16-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 57 Rekrutacja i selekcja c.2 | Prowadzący Agnieszka Piela | Data realizacji zajęć 16-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 57 Skuteczne wdrożenie nowego pracownika (onboarding) cz.1 | Prowadzący Aleksandra Jopyk | Data realizacji zajęć 17-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 57 Przerwa | Prowadzący Aleksandra Jopyk | Data realizacji zajęć 17-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 57 Skuteczne wdrożenie nowego pracownika (onboarding) cz.2 | Prowadzący Aleksandra Jopyk | Data realizacji zajęć 17-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 57 Przerwa | Prowadzący Przemysław Płachetka | Data realizacji zajęć 17-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 57 Wynagrodzenia i świadczenia cz.1 | Prowadzący Przemysław Płachetka | Data realizacji zajęć 17-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 57 Przerwa | Prowadzący Przemysław Płachetka | Data realizacji zajęć 17-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 57 Wynagrodzenia i świadczenia cz.2 | Prowadzący Przemysław Płachetka | Data realizacji zajęć 17-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 57 Zakończenie współpracy cz.1 | Prowadzący Dorota Wiśniewska | Data realizacji zajęć 13-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 57 Przerwa | Prowadzący Dorota Wiśniewska | Data realizacji zajęć 13-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 57 Zakończenie współpracy cz.2 | Prowadzący Dorota Wiśniewska | Data realizacji zajęć 13-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 57 Przerwa | Prowadzący Dorota Wiśniewska | Data realizacji zajęć 13-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 33 z 57 Rozwój cz.1 | Prowadzący Dorota Wiśniewska | Data realizacji zajęć 13-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 34 z 57 Przerwa | Prowadzący Dorota Wiśniewska | Data realizacji zajęć 13-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 35 z 57 Rozwój cz.2 | Prowadzący Dorota Wiśniewska | Data realizacji zajęć 13-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 36 z 57 Zakończenie współpracy cz.1 | Prowadzący Marcin Zarębski | Data realizacji zajęć 14-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 37 z 57 Przerwa | Prowadzący Marcin Zarębski | Data realizacji zajęć 14-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 38 z 57 Zakończenie współpracy cz.2 | Prowadzący Marcin Zarębski | Data realizacji zajęć 14-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 39 z 57 Przerwa | Prowadzący Marcin Zarębski | Data realizacji zajęć 14-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 40 z 57 Zakończenie współpracy cz. 3 | Prowadzący Marcin Zarębski | Data realizacji zajęć 14-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 41 z 57 Przerwa | Prowadzący Marcin Zarębski | Data realizacji zajęć 14-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 42 z 57 Zakończenie współpracy cz.4 | Prowadzący Marcin Zarębski | Data realizacji zajęć 14-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 43 z 57 Zatrzymanie pracowników. Praktyka biznesowa cz.1 | Prowadzący Aleksandra Jopyk | Data realizacji zajęć 27-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 44 z 57 Przerwa | Prowadzący Aleksandra Jopyk | Data realizacji zajęć 27-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 45 z 57 Zatrzymanie pracowników. Praktyka biznesowa cz.2 | Prowadzący Aleksandra Jopyk | Data realizacji zajęć 27-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 46 z 57 Przerwa | Prowadzący Aleksandra Jopyk | Data realizacji zajęć 27-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 47 z 57 Zatrzymanie pracowników cz.1 | Prowadzący Aleksandra Jopyk | Data realizacji zajęć 27-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 48 z 57 Przerwa | Prowadzący Aleksandra Jopyk | Data realizacji zajęć 27-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 49 z 57 Zatrzymanie pracowników cz.2 | Prowadzący Aleksandra Jopyk | Data realizacji zajęć 27-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 50 z 57 Praktyka biznesowa cz.1 | Prowadzący Aleksandra Jopyk | Data realizacji zajęć 28-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 51 z 57 Przerwa | Prowadzący Aleksandra Jopyk | Data realizacji zajęć 28-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 52 z 57 Praktyka biznesowa cz.2 | Prowadzący Aleksandra Jopyk | Data realizacji zajęć 28-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 53 z 57 Przerwa | Prowadzący Aleksandra Jopyk | Data realizacji zajęć 28-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 54 z 57 Praktyka biznesowa cz.3 | Prowadzący Aleksandra Jopyk | Data realizacji zajęć 28-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 55 z 57 Przerwa | Prowadzący Aleksandra Jopyk | Data realizacji zajęć 28-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 56 z 57 Praktyka biznesowa cz.4 | Prowadzący Aleksandra Jopyk | Data realizacji zajęć 28-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 57 z 57 Walidacja usługi | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 28-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 17:15 | Liczba godzin 00:45 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto6 765,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 500,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto105,70 PLN
- Koszt osobogodziny netto85,94 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Marcin Zarębski
Marcin ukończył:
•zarządzanie zasobami ludzkimi na Akademii im. L. Koźmińskiego (MA),
•Business Administration w Haas School of Business w Berkeley (BA),
•studia podyplomowe na SWPS z zakresu oceny i rozwoju pracownika
oraz
•studia podyplomowe prawa pracy na Uniwersytet Warszawskim.
Prywatnie pasjonat podróży (zwłaszcza południowa Afryka), fotografii lotniczej, nowych technologii.
Agnieszka Piela
INSEAD
Certificate, Leadership Transition Program
lut 2023 – maj 2023
OPP (Oxford Psychological Press)
MBTI accreditation
2007 – 2007
Aktywności i stowarzyszenia: MBTI accreditation (Myers-Briggs Type Indicator - the world’s leading questionnaire for measuring personality type).
School of Business Trainers - Moderator
Business Trainer
2001 – 2002
The University of Wroclaw
Master's degree, Psychology
1995 – 2002
Anna Jarzębska
Psycholog społeczny, mentorka, doradca zawodowy, ex rekruterka i managerka HR
Ex HR’owiec ze specjalizacją rozwój/rekrutacja/dobrostan, z doświadczeniem w branżach FMCG/chemicznej, bankowej i farmaceutycznej, w Polsce i w Niemczech.
Zarządzająca programami mentoringowymi i cross mentoringowymi, wspierająca HR, mentorów i mentee, liderki i liderów w procesach osiągania ich celów rozwojowych.
Od 2018 r. wykładowca, obecnie w ramach SGH i EY Academy of Business, wcześniej (2018 – 2020) na Uniwersytecie SWPS. Od 2021 roku prowadząca procesy outplacementowe dla byłych pracowników firm, łączące zarówno wsparcie mentalne, jak i merytoryczne w procesie odnalezienia swojego zawodowego sensu i satysfakcji na nowo.
Od 2020 r. jako mentorka kariery i sparring partnerka w procesach rozwoju, wspiera:
• klientów indywidualnych w poszukiwaniu sensu i radości w ich życiu zawodowym,
• organizacje we wdrożeniach programów mentoringowych i/lub programach aktywizujących karierę, oraz wellbeingowych.
Aleksandra Jopyk
Z wykształcenia psycholog. Przez 16 lat pracowała jako menedżer wyższego szczebla, głównie w obszarze HR.
Dziesięć lat spędziła w firmach świadczących usługi profesjonalne, wspierając pracowników jako coach, trener, wewnętrzny konsultant oraz lider zorientowany na ludzi. Prowadzi szkolenia z szeroko rozumianych umiejętności osobistych, przede wszystkim z komunikacji, przywództwa i umiejętności menedżerskich. Jako doświadczony coach i mentor, prowadzi również szkolenia w zakresie coachingu i mentoringu. Skupia się na możliwości praktycznego zastosowania wiedzy i umiejętności zdobytych podczas szkolenia. Z pasją wspiera rozwój jednostek, zespołów i organizacji. Jest zwolenniczką prostych rozwiązań, naturalnego i otwartego stylu w relacjach międzyludzkich, a przy tym nieuleczalną optymistką.
Dorota Wiśniewska
Od 1994 zaangażowana w realizację różnorodnych projektów szkoleniowo-doradczych z zakresu HRM.
Jest ekspertem w dziedzinie szkoleń dla kadry menedżerskiej. Jest także certyfikowaną absolwentką szkoły trenerów przy Polskim Towarzystwie Psychologicznym – jednej z najlepszych szkół trenerów w Polsce oraz certyfikowanym coachem Points of You.
Dorota posiada duże doświadczenie zawodowe, o czym świadczą przykłady instytucji i firm, z którymi miała okazję współpracować: Ministerstwo Sprawiedliwości, Kancelaria Prezesa Rady Ministrów, OHP, Stowarzyszenie Przedsiębiorczości w Nieruchomościach, ARM S.A.
Jest wykładowcą następujących przedmiotów: „Propedeutyka stażu zawodowego”, „Nauczyciel superwizorem praktykującego studenta”, „Rozwijanie asertywności i Inteligencji emocjonalnej”, „Sztuka porozumiewania się”. Zajęcia prowadzi w Akademii Pedagogiki Specjalnej, Akademii Szybkiej Nauki oraz Uniwersytecie Dzieci.
Posiada wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu rozwiązywania konfliktów, komunikacji, treningu asertywności, przywództwa, motywowania i dyscyplinowania pracowników oraz zarządzania zespołem.
Przemysław Płachetka
Przemysław posiada 15 letnie doświadczenie w obszarze HR zarówno w roli konsultanta jak i menedżera na różnych szczeblach organizacyjnych. Pełniąc rolę Dyrektora HR w Polpharmie, odpowiadał m.in. za konsolidację funkcji i polityk HR w 5 jednostkach biznesowych Polpharmy w Polsce. Przemysław pełnił również rolę Menedżera ds. Wynagrodzeń i Świadczeń w PwC Polska odpowiadając za całościową politykę wynagradzania jak i usprawnienie procesów kadrowych. W swojej karierze zawodowej pełnił również rolę Konsultanta i Lidera Praktyki Wynagrodzeń w Hewitt Associates gdzie odpowiadał za prowadzenie i nadzór projektów w Polsce jak i zagranicą. Był odpowiedzialny za realizację projektów związanych z kompleksowym wdrażaniem systemów wynagrodzeń, w tym systemów premiowych opartych na zarządzaniu przez cele. Czynnie wspierał organizacje w relacjach z Zakładowymi Organizacjami Związkowymi głównie w obszarze negocjacji układów zbiorowych pracy lub regulaminów wynagrodzeń. Pracował dla wielu firm z branży FMCG, sprzedaży detalicznej, bankowej, logistycznej i chemicznej.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy z uczestników otrzyma komplet materiałów szkoleniowych w formie skryptu.
W dniu 20.12.2024 szkolenie poprowadzi trener: Tomasz Bagiński
Opis trenera:
Tomasz jest wieloletnim praktykiem zarządzania – właścicielem wydawnictwa. Swoją pierwszą firmę założył w 1998 roku.
Doświadczony trener, konsultant, mediator, autor modelu rozmów 1na1 oraz książki „Praktyczny podręcznik, o tym jak prowadzić rozmowy 1na1”.
Absolwent Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Certyfikowany konsultant Extended Disc (basic, advanced) – profesjonalnego narzędzia diagnozującego organizacje, zespoły oraz indywidualny potencjał pracowników.
Jedyny trener w Polsce, który ukończył 3 treningi FP (Facilitator Practice) Dominica Bartera – twórcy metody Kręgów Naprawczych (Restorative Circles).
W swojej codziennej pracy wykorzystuje zarówno komercyjne narzędzia diagnostyczne, jak i testy psychologiczne. Jest aktywnym mediatorem działającym według metody Nonviolent Communication (Porozumienie bez Przemocy), którą łączy z metodą Sprawiedliwości Naprawczej Dominica Bartera (Restorative Justice).
Poprzez prowadzone szkolenia i warsztaty pomaga klientom realizować ich cele i zamierzenia, łącząc to, co ludzkie, z efektywnością i skutecznością potrzebną w świecie organizacji biznesowych.
Specjalizuje się w kompetencjach kierowniczych (zarządzanie zespołem, zarządzanie zmianami, zarządzanie konfliktami, efektywność osobista, motywowanie), komunikacji oraz zarządzaniu projektami. Kompleksowo wspiera organizacje, zespoły, a także pracuje indywidualnie z kadrami zarządzającymi.
Tomasz posiada ponad 5 letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń.
Informacje dodatkowe
Harmonogram godzinowy szkolenia każdorazowo dostosowywany jest do grupy szkoleniowej.
Godziny realizacji poszczególnych modułów szkolenia mogą ulec zmianie.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe
- W budynku znajduje się: parking dla rowerów, poczta, restauracja, firma kurierska, kiosk.