Szkolenie MS-55244 JavaScript For Developers
Szkolenie MS-55244 JavaScript For Developers
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Programowanie
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie MS-55244 JavaScript For Developers jest dedykowane programistom i deweloperom, którzy chcą pogłębić swoją wiedzę na temat języka JavaScript oraz zdobyć umiejętności niezbędne do efektywnego tworzenia zaawansowanych aplikacji internetowych. Kurs adresowany jest zarówno do osób początkujących w programowaniu w JavaScript, jak i do doświadczonych programistów, poszukujących zaawansowanej wiedzy i praktycznych umiejętności w obszarze tworzenia aplikacji webowych.
Usługa adresowana również dla Uczestników Projektu Kierunek – Rozwój
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników7
- Data zakończenia rekrutacji20-01-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi35
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie ma na celu dostarczenie uczestnikom głębokiej wiedzy na temat języka programowania JavaScript oraz rozwinięcie umiejętności potrzebnych do skutecznego projektowania i implementacji zaawansowanych aplikacji webowych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Posługuje się podstawami pisania skryptów i JavaScript. | Kryteria weryfikacji Definiuje podstawowe składniki skryptów (zmienne, funkcje, warunki).Pisze proste skrypty w JavaScript. Wyjaśnia różnice między JavaScript a ECMAScript. Określa wersję JavaScript używaną w projekcie. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Stosuje Shims, Shivs i Polyfills w projektach JavaScript. | Kryteria weryfikacji Definiuje pojęcia Shims, Shivs i Polyfills.Integruje Polyfills w celu zapewnienia zgodności z różnymi przeglądarkami. Testuje kod JavaScript pod kątem kompatybilności z różnymi wersjami przeglądarek. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Pisze, testuje i debuguje kod JavaScript z wykorzystaniem edytorów i narzędzi F12. | Kryteria weryfikacji Pisze i testuje kod JavaScript w wybranych edytorach (np. Visual Studio Code).Używa narzędzi deweloperskich przeglądarek (F12) do debugowania kodu. Diagnozuje i naprawia błędy w kodzie JavaScript. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Zarządza obiektowym modelem dokumentu (DOM). | Kryteria weryfikacji Wyjaśnia strukturę DOM.Uzyskuje dostęp do obiektów DOM i manipuluje nimi. Reaguje na zdarzenia w DOM (kliknięcia, zmiany). | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Integruje i stosuje jQuery w projektach. | Kryteria weryfikacji Pobiera i ładuje bibliotekę jQuery.Wybiera elementy DOM za pomocą jQuery. Manipuluje właściwościami CSS i wykonuje funkcje na zestawie zwróconym przez jQuery. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Stosuje technologie Ajax i usługi sieciowe. | Kryteria weryfikacji Wyjaśnia zastosowanie Ajax w aplikacjach webowych.Wykonuje zapytania HTTP (GET, POST) w JavaScript. Przetwarza dane w formatach XML i JSON. Integruje usługi sieciowe RESTful i OData w projekcie. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Rozwija umiejętności zaawansowanego programowania w JavaScript. | Kryteria weryfikacji Definiuje pojęcie kompilacji JavaScript.Rozróżnia typy danych i obiekty w JavaScript. Stosuje zaawansowane konstrukcje językowe (funkcje, zmienne, zakresy, rekursja). | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Zarządza zmiennymi, zakresami i słowem kluczowym "this" w JavaScript. | Kryteria weryfikacji Wyjaśnia działanie zmiennych i ich zakresów w JavaScript.Stosuje słowo kluczowe "this" w różnych kontekstach. Rozwiązuje problemy związane z podnoszeniem (hoisting). | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Identyfikuje i rozwiązuje błędy w kodzie JavaScript. | Kryteria weryfikacji Wykrywa i diagnozuje błędy składniowe oraz logiczne.Używa narzędzi do debugowania i testowania kodu JavaScript. Implementuje techniki obsługi błędów i wyjątków. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wdraża procedury operacyjne i korzysta z narzędzi pomocniczych w programowaniu. | Kryteria weryfikacji Tworzy i wdraża procedury operacyjne w projektach programistycznych.Używa narzędzi pomocniczych i skryptowych do automatyzacji zadań (np. npm, Gulp). Dokumentuje procesy i procedury związane z zarządzaniem kodem i projektami. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie MS-55244 JavaScript For Developers skupia się na dostarczeniu uczestnikom wszechstronnej wiedzy z zakresu języka JavaScript, obejmując zarówno jego podstawy, jak i zaawansowane aspekty. Uczestnicy zdobywają umiejętności praktycznego zastosowania JavaScript do projektowania zaawansowanych aplikacji webowych, koncentrując się na manipulacji DOM, obsłudze zdarzeń i komunikacji asynchronicznej. Szkolenie obejmuje również stosowanie nowoczesnych technologii JavaScript, takich jak Angular, React lub Vue, umożliwiając uczestnikom rozwijanie rozbudowanych komponentów i modułów aplikacji. Dodatkowo, uczestnicy zdobywają umiejętności optymalizacji kodu JavaScript, testowania oraz debugowania, co przekłada się na zdolność tworzenia wydajnych i skalowalnych rozwiązań. Całość szkolenia uwzględnia również aspekty związane z bezpieczeństwem danych, projektowaniem interfejsu oraz zasadami dostępności w kontekście aplikacji webowych.
Szkolenie składa się z wykładu wzbogaconego o prezentację. W trakcie szkolenia każdy Uczestnik wykonuje indywidualne ćwiczenia - laboratoria, dzięki czemu zyskuje praktyczne umiejętności. W trakcie szkolenia omawiane jest również studium przypadków, w którym Uczestnicy wspólnie wymieniają się doświadczeniami. Nad case-study czuwa autoryzowany Trener, który przekazuje informację na temat przydatnych narzędzi oraz najlepszych praktyk do rozwiązania omawianego zagadnienia.
Aby Uczestnik osiągnął zamierzony cel szkolenia niezbędne jest wykonanie przez niego zadanych laboratoriów. Pomocne będzie również ugruntowanie wiedzy i wykonywanie ćwiczeń po zakończonej usłudze.
Przed rozpoczęciem szkolenia Uczestnik rozwiązuje pre-test badający poziom wiedzy na wstępie.
Walidacja: Na koniec usługi Uczestnik wykonuje post-test w celu dokonania oceny wzrostu poziomu wiedzy.
Szkolenie trwa 40 godzin zegarowych, realizowane w ciągu 5 dni.
W trakcie szkolenia przewidziane są dwie krótkie przerwy "kawowe" oraz przerwa lunchowa.
Program szkolenia:
Podstawy pisania skryptów
Podstawy JavaScript
JavaScript czy ECMAScript?
Której wersji JavaScriptu używam?
Shims, Shivs i Polyfills
Pisanie i testowanie kodu JavaScript
Edytory i narzędzia F12
Kluczowe części skryptu
Obiektowy model dokumentu
DOM
Uzyskiwanie dostępu do obiektów z DOM
Reagowanie na zdarzenia
Dodawanie elementów do DOM
Wprowadzenie do jQuery
jQuery
Pobieranie biblioteki jQuery
Wersje jQuery
Łączenie z biblioteką
Wybieranie elementów za pomocą jQuery
Praca z danymi zwracanymi przez jQuery
Ustawianie właściwości CSS
Uruchamianie funkcji względem zestawu zwracanego przez jQuery
Ajax i usługi sieciowe
Usługi sieciowe
Czasowniki HTTP
Formaty danych - XML i JSON
Ajax
Usługi sieciowe RESTful
OData
Zapytania OData
Aktualizacje OData
Zanurz się głębiej
Czy JavaScript się kompiluje?
Typy danych i obiekty
Rozszerzanie typów danych
Zmienne, zakresy i podnoszenie
Funkcje
Słowo kluczowe "this"
Błędy
Rekursja
SOFTRONIC Sp. z o. o. zastrzega sobie prawo do zmiany terminu szkolenia lub jego odwołania w przypadku niezebrania się minimalnej liczby Uczestników tj. 3 osób.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 166,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 200,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto147,60 PLN
- Koszt osobogodziny netto120,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdemu Uczestnikowi zostaną przekazane materiały szkoleniowe w formie elektronicznej.
Warunki uczestnictwa
Oczekujemy podstawowych umiejętności związanych z pracą w środowisku Windows oraz najczęściej używanych przeglądarek internetowych. Przydatna, ale niewymagana jest znajomość języków programowania C, C# lub Java oraz HTML i CSS.
Informacje dodatkowe
Istnieje możliwość zastosowania zwolnienia z podatku VAT dla szkoleń mających charakter kształcenia zawodowego lub służących przekwalifikowaniu zawodowemu pracowników, których poziom dofinansowania ze środków publicznych wynosi co najmniej 70% (na podstawie § 3 ust. 1 pkt 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (Dz. U. z 2013 r. poz. 1722 ze zm.)
Zawarto umowę z WUP w Toruniu w ramach Projektu Kierunek – Rozwój;
kompetencja związana z cyfrową transformacją;
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Szkolenie realizowane jest w formule distance learning - szkolenie on-line w czasie rzeczywistym, w którym możesz wziąć udział z każdego miejsca na świecie.
Szkolenie obywa się za pośrednictwem platformy Microsoft Teams, która umożliwia transmisję dwukierunkową, dzięki czemu Uczestnik może zadawać pytania i aktywnie uczestniczyć w dyskusji. Uczestnik, ktory potwierdzi swój udziałw szkoleniu, przed rozpoczęciem szkolenia, drogą mailową, otrzyma link do spotkania wraz z hasłami dostępu.
Wymagania sprzętowe:
- komputer z dostępem do internetu o minimalnej przepustowości 20Mb/s.
- wbudowane lub peryferyjne urządzenia do obsługi audio - słuchawki/glosniki oraz mikrofon.
- zainstalowana przeglądarka internetowa - Microsoft Edge/ Internet Explorer 10+ / Google Chrome 39+ (sugerowana) / Safari 7+
- aplikacja MS Teams może zostać zainstalowana na komputerze lub można z niej korzystać za pośrednictwem przeglądarki internetowej