Szkolenie MS-55337 Introduction To Programming
Szkolenie MS-55337 Introduction To Programming
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Programowanie
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie MS-55337 Introduction to Programming jest przeznaczone dla osób, które dopiero zaczynają swoją przygodę z programowaniem. Kurs skierowany jest zarówno do kompletnych początkujących, jak i tych, którzy chcą zdobyć podstawową wiedzę z zakresu programowania, niezależnie od wybranej później specjalizacji programistycznej.
Usługa adresowana również dla Uczestników Projektu Kierunek – Rozwój
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników7
- Data zakończenia rekrutacji27-01-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi35
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie ma na celu zapoznanie uczestników z fundamentalnymi koncepcjami programowania, dostarczając wiedzy i umiejętności niezbędnych do stworzenia prostych programów oraz zrozumienia podstawowych technik programistycznychEfekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Rozumie podstawowe koncepcje programowania. | Kryteria weryfikacji Wyjaśnia, czym są dane komputerowe i jak są przechowywane.Charakteryzuje różne rodzaje aplikacji. Opisuje cykl życia aplikacji i proces kompilacji kodu. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Zna koncepcje podstawowych języków programowania. | Kryteria weryfikacji Definiuje składnię różnych języków programowania.Wyjaśnia różne typy danych oraz ich zastosowanie. Rozróżnia zmienne i stałe oraz ich rolę w programowaniu. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Rozumie przepływ programu. | Kryteria weryfikacji Wyjaśnia podstawowe zasady programowania strukturalnego.Stosuje instrukcje rozgałęzień do kontrolowania przepływu programu. Używa funkcji do modularnego pisania kodu. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Potrafi używać struktur decyzyjnych i pętli w programowaniu. | Kryteria weryfikacji Stosuje różne struktury decyzyjne (np. if, switch) do podejmowania decyzji w kodzie.Implementuje pętle (np. for, while) do powtarzania operacji w programie. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Zna podstawowe algorytmy i struktury danych. | Kryteria weryfikacji Pisze pseudokod do opisania algorytmów.Implementuje przykładowe algorytmy w kodzie. Rozróżnia i stosuje podstawowe struktury danych (np. listy, stosy, kolejki). | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Potrafi obsługiwać błędy i debugować kod. | Kryteria weryfikacji Identyfikuje różne typy błędów w programie.Stosuje techniki obsługi błędów strukturalnych. Używa narzędzi do debugowania w celu znajdowania i naprawiania błędów. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Rozumie podstawy programowania obiektowego. | Kryteria weryfikacji Definiuje pojęcia klasy i obiektu.Implementuje enkapsulację w klasach. Tworzy proste programy obiektowe z wykorzystaniem klas i metod. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Zna zaawansowane koncepcje programowania obiektowego. | Kryteria weryfikacji Wyjaśnia zasady dziedziczenia i polimorfizmu.Implementuje klasy bazowe i pochodne. Stosuje polimorfizm w projektowaniu aplikacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Rozumie podstawy .NET i biblioteki klas bazowych. | Kryteria weryfikacji Opisuje architekturę .NET i jego komponenty.Używa podstawowych klas z biblioteki klas bazowych .NET. Implementuje proste aplikacje wykorzystujące .NET. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Zna zasady bezpieczeństwa aplikacji. | Kryteria weryfikacji Wyjaśnia pojęcia uwierzytelniania i autoryzacji.Stosuje uprawnienia do kodu na komputerach. Implementuje podpisywanie kodu dla zapewnienia jego autentyczności. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie MS-55337 Introduction to Programming skupia się na wprowadzeniu uczestników w świat programowania, zapewniając solidne podstawy niezbędne do rozpoczęcia kariery w tej dziedzinie. Uczestnicy zdobywają umiejętność implementacji podstawowych koncepcji programowania, co umożliwia im tworzenie prostych programów oraz rozwiązywanie podstawowych problemów programistycznych. Kurs obejmuje również konfigurację i zastosowanie elementarnych mechanizmów programowania, takich jak struktury danych i pętle, umożliwiając praktyczne zastosowanie zdobytej wiedzy w codziennych projektach. Ponadto, szkolenie skupia się na aspektach zabezpieczeń danych i implementacji prostych technik bezpieczeństwa w kontekście programowania, co kształtuje świadomość uczestników na temat tworzenia bezpiecznych aplikacji. Dodatkowo, kurs obejmuje podstawowe operacje związane z utrzymaniem, aktualizacją i optymalizacją kodu programistycznego, pomagając uczestnikom w efektywnym zarządzaniu projektami programistycznymi.
Szkolenie składa się z wykładu wzbogaconego o prezentację. W trakcie szkolenia każdy Uczestnik wykonuje indywidualne ćwiczenia - laboratoria, dzięki czemu zyskuje praktyczne umiejętności. W trakcie szkolenia omawiane jest również studium przypadków, w którym Uczestnicy wspólnie wymieniają się doświadczeniami. Nad case-study czuwa autoryzowany Trener, który przekazuje informację na temat przydatnych narzędzi oraz najlepszych praktyk do rozwiązania omawianego zagadnienia.
Aby Uczestnik osiągnął zamierzony cel szkolenia niezbędne jest wykonanie przez niego zadanych laboratoriów. Pomocne będzie również ugruntowanie wiedzy i wykonywanie ćwiczeń po zakończonej usłudze.
Przed rozpoczęciem szkolenia Uczestnik rozwiązuje pre-test badający poziom wiedzy na wstępie.
Walidacja: Na koniec usługi Uczestnik wykonuje post-test w celu dokonania oceny wzrostu poziomu wiedzy.
Szkolenie trwa 40 godzin zegarowych, realizowane w ciągu 5 dni.
W trakcie szkolenia przewidziane są dwie krótkie przerwy "kawowe" oraz przerwa lunchowa.
Program szkolenia:
Wprowadzenie do podstawowych koncepcji programowania
Przechowywanie i przetwarzanie danych komputerowych
Rodzaje aplikacji
Cykl życia aplikacji
Kompilacja kodu
Koncepcje podstawowych języków programowania
Składnia
Typy danych
Zmienne i stałe
Przepływ programu
Wprowadzenie do koncepcji programowania strukturalnego
Wprowadzenie do rozgałęzień
Używanie funkcji
Używanie struktur decyzyjnych
Wprowadzenie do powtarzania
Algorytmy i struktury danych
Jak pisać pseudokod
Przykłady algorytmów
Wprowadzenie do struktur danych
Obsługa błędów i debugowanie
Wprowadzenie do błędów programu
Wprowadzenie do strukturalnej obsługi błędów
Wprowadzenie do debugowania
Wprowadzenie do programowania obiektowego
Wprowadzenie do złożonych struktur
Wprowadzenie do struktur
Wprowadzenie do klas
Wprowadzenie do enkapsulacji
Więcej programowania obiektowego
Wprowadzenie do dziedziczenia
Wprowadzenie do polimorfizmu
Wprowadzenie do .NET i biblioteki klas bazowych
Wprowadzenie do bezpieczeństwa aplikacji
Uwierzytelnianie i autoryzacja
Uprawnienia do kodu na komputerach
Wprowadzenie do podpisywania kodu
Podstawowe programowanie
Korzystanie z konsoli
Korzystanie z plików
Wydajność aplikacji i zarządzanie pamięcią
Typy wartości a typy referencyjne
Konwersja typów
Garbage Collector
SOFTRONIC Sp. z o. o. zastrzega sobie prawo do zmiany terminu szkolenia lub jego odwołania w przypadku niezebrania się minimalnej liczby Uczestników tj. 3 osób.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 858,50 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 950,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto138,81 PLN
- Koszt osobogodziny netto112,86 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdemu Uczestnikowi zostaną przekazane materiały szkoleniowe w formie elektronicznej.
Warunki uczestnictwa
Przed przystąpieniem do tego kursu studenci powinni posiadać:
Umiejętność korzystania z komputera w celu uruchamiania programów, otwierania i zapisywania plików, poruszania się po menu aplikacji i interfejsach
Umiejętność rozumienia pojęć logicznych, takich jak porównania
Rozumieć teorię liczb
Umiejętność tworzenia, rozumienia i podążania za ustrukturyzowanymi wskazówkami lub procedurami krok po kroku
Umiejętność rozumienia i stosowania abstrakcyjnych pojęć w konkretnych przykładach
Informacje dodatkowe
Istnieje możliwość zastosowania zwolnienia z podatku VAT dla szkoleń mających charakter kształcenia zawodowego lub służących przekwalifikowaniu zawodowemu pracowników, których poziom dofinansowania ze środków publicznych wynosi co najmniej 70% (na podstawie § 3 ust. 1 pkt 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (Dz. U. z 2013 r. poz. 1722 ze zm.)
Zawarto umowę z WUP w Toruniu w ramach Projektu Kierunek – Rozwój;
kompetencja związana z cyfrową transformacją;
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Szkolenie realizowane jest w formule distance learning - szkolenie on-line w czasie rzeczywistym, w którym możesz wziąć udział z każdego miejsca na świecie.
Szkolenie obywa się za pośrednictwem platformy Microsoft Teams, która umożliwia transmisję dwukierunkową, dzięki czemu Uczestnik może zadawać pytania i aktywnie uczestniczyć w dyskusji. Uczestnik, ktory potwierdzi swój udziałw szkoleniu, przed rozpoczęciem szkolenia, drogą mailową, otrzyma link do spotkania wraz z hasłami dostępu.
Wymagania sprzętowe:
- komputer z dostępem do internetu o minimalnej przepustowości 20Mb/s.
- wbudowane lub peryferyjne urządzenia do obsługi audio - słuchawki/glosniki oraz mikrofon.
- zainstalowana przeglądarka internetowa - Microsoft Edge/ Internet Explorer 10+ / Google Chrome 39+ (sugerowana) / Safari 7+
- aplikacja MS Teams może zostać zainstalowana na komputerze lub można z niej korzystać za pośrednictwem przeglądarki internetowej