Szkolenie Facebook Marketing (poziom rozszerzony) - indywidualne, online
Szkolenie Facebook Marketing (poziom rozszerzony) - indywidualne, online
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Indywidualne szkolenie z marketingu na portalu Facebook (2 dni). Na szkoleniu nauczysz się tworzyć profesjonalne i aktywne strony FanPage, pozyskiwać fanów i utrzymywać ich zainteresowanie, a także realizować skuteczne kampanie reklamowe.
Wśród klientów naszych szkoleń znajdują się między innymi:
- Właściciele małych i średnich firm
- Pracownicy małych, średnich i dużych firm
- Pracownicy Instytucji Państwowych
- Pracownicy Organizacji Pozarządowych
Wiedza i umiejętności niezbędne do udziału w szkoleniu:
- umiejętność obsługi komputera i korzystania z Internetu
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników3
- Data zakończenia rekrutacji17-12-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje do samodzielnego tworzenia profesjonalnych i aktywnych stron FanPage, pozyskiwania fanów, tworzenia atrakcyjnych i angażujących postów, organizowania konkursów i wydarzeń. Ponadto na szkoleniu dowiesz się jak tworzyć i wykorzystywać do swoich celów grupy na Facebooku oraz jak wystawiać produkty w menadżerze sprzedaży. Drugiego dnia szkolenia nauczysz się jak tworzyć reklamy i nimi zarządzać, jak dobierać grupy odbiorców, jak uruchomić reklamę remarketingową.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Potrafi stworzyć FanPage | Kryteria weryfikacji Obserwacja Trenera | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Potrafi pozyskiwać i utrzymywać fanów na Facebooku | Kryteria weryfikacji Obserwacja Trenera | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Potrafi tworzyć skuteczne posty na Facebooku | Kryteria weryfikacji Obserwacja Trenera | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Potrafi korzystać z grup na Facebooku | Kryteria weryfikacji Obserwacja Trenera | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Potrafi zorganizować konkurs na Facebooku | Kryteria weryfikacji Obserwacja Trenera | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Potrafi tworzyć różnego rodzaju reklamy na Facebooku | Kryteria weryfikacji Obserwacja Trenera | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Podane terminy są przykładowe - skontaktuj się z nami w celu ustalenia dogodnego dla Ciebie terminu.
Indywidualne szkolenie z marketingu na portalu Facebook (2 dni). Na szkoleniu nauczysz się tworzyć profesjonalne i aktywne strony FanPage, pozyskiwać fanów i utrzymywać ich zainteresowanie. Tworzyć atrakcyjne i angażujące posty, organizować konkursy i wydarzenia. Dowiesz się jak tworzyć i wykorzystywać do swoich celów grupy na Facebooku oraz jak wystawiać produkty w menadżerze sprzedaży.
Druga część szkolenia poświęcona jest płatnym reklamom na Facebooku. Dowiesz się jak tworzyć reklamy i nimi zarządzać, jak dobierać grupy odbiorców, jak uruchomić reklamę remarketingową (oraz zainstalować Pixel Facebooka). Nauczysz się generować raporty, interpretować statystyki i wyciągać z nich najważniejsze informacje.
- zajęcia w 100% praktyczne
- wykwalifikowani trenerzy z dużym doświadczeniem
- możliwość dostosowania programu kursu do wymagań uczestnika
- materiały dydaktyczne – książka „Skuteczna reklama na Facebooku i Instagramie” (wyd. Grupa Marketer)
- certyfikat ukończenia szkolenia
- rekomendacja na LinkedIn (na życzenie)
Ramowy program szkolenia z marketingu na Facebooku
Szkolenie Facebook – dzień 1
- Facebook – podstawowe informacje
- FanPage
- Tworzenie
- Ustawienia
- Zarządzanie
- Zasięg organiczny
- Pozyskiwanie fanów
- Sposoby na początek
- Metody darmowe
- Metody płatne
- Utrzymywanie fanów
- Zasięg organiczny
- Wyczerpywanie się grup odbiorców
- Utrzymywanie zainteresowania fanów
- Radzenie sobie z hejtem i złymi opiniami
- Obsługa klienta na Facebooku
- Posty na Facebooku
- Rodzaje postów
- Pomysły na posty
- Planowanie postów
- Grupy na Facebooku
- Czym się różnią grupy od stron?
- Zakładanie grupy
- Pozyskiwanie członków
- Do czego mogą przydać się grupy?
- Konkursy na Facebooku
- Legalny konkurs
- Rodzaje konkursów
- Wskazówki
- Wydarzenia na Facebooku
- Tworzenie wydarzeń
- Promowanie wydarzeń
- Bezpieczeństwo konta
- Przeciwdziałanie włamaniom
- Blokady konta
- Bezpieczeństwo danych osobowych
Szkolenie Facebook – dzień 2
- Reklamy na Facebooku
- Rodzaje reklam
- Formaty reklam
- Ustawienia reklam
- Grupy odbiorców
- Rodzaje grup odbiorców
- Targetowanie
- Meta Ads – panel zarządzania reklamami
- Konto reklamowe
- Poruszanie się po panelu
- Najważniejsze funkcjonalności
- Płatności i rozliczenia
- Remarketing
- Pixel Facebooka
- Tworzenie kampanii remarketingowej
- Wskazówki i dobre praktyki
- Menadżer sprzedaży
- Produkty na Facebooku
- Automatyzacja
- Raporty i statystyki
- Statystyki reklam
- Zaawansowane raporty
- Optymalizacja reklam
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 428,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 600,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto276,75 PLN
- Koszt osobogodziny netto225,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
- materiały dydaktyczne – książkę "Skuteczna reklama na Facebooku i Instagramie.” (wyd. Helion)
- certyfikat ukończenia szkolenia – każdy kursant otrzymuje imienny certyfikat ukończenia szkolenia. Na życzenie możemy także wystawić certyfikat ukończenia szkolenia w języku angielskim.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Szkolenie prowadzone jest w formule ONLINE
- Platforma / Rodzaj komunikatora: Skype, Zoom, Teams, Google (do uzgodnienia)
- Minimalne wymagania sprzętowe: Intel Core2 Duo CPU 2. XX GHz, 4 GB RAM
- Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego: 1Mb/s
- Niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów: przeglądarka internetowa (np. Chrome lub Firefox)
- Okres ważności linku umożliwiającego uczestnictwo w spotkaniu on-line: link jest ważny w czasie trwania szkolenia