Szkolenie Copywriting (poziom rozszerzony) - indywidualne, online
Szkolenie Copywriting (poziom rozszerzony) - indywidualne, online
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Nasze szkolenie indywidualne z copywritingu (2 dni) to kompendium wiedzy dla początkujących copywriterów. Naucz się pisać treści, które są przekonujące i angażujące czytelników, a jednocześnie przyjazne dla wyszukiwarek. Na naszym szkoleniu poznasz najważniejsze techniki pracy z tekstem, poznasz metody, dzięki którym już nigdy nie będziesz siedział „przed pustą kartką z pustą głową”.
Wśród klientów naszych szkoleń znajdują się między innymi:
- Właściciele małych i średnich firm
- Pracownicy małych, średnich i dużych firm
- Pracownicy Instytucji Państwowych
- Pracownicy Organizacji Pozarządowych
Wiedza i umiejętności niezbędne do udziału w szkoleniu:
- umiejętność obsługi komputera i korzystania z Internetu
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników3
- Data zakończenia rekrutacji17-12-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje do samodzielnego pisania różnego rodzaju tekstów np. sprzedażowych, informacyjnych, pod kątem SEO. Usługa przygotowuje także do korzystania z nowoczesnych narzędzi ułatwiających pracę copywritera oraz do planowania strategii content marketingowej. W dzisiejszym świecie nie może oczywiście zabraknąć tematu Sztucznej Inteligencji i jej wykorzystania w copywritingu.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Potrafi definiować grupę docelową tekstu | Kryteria weryfikacji Obserwacja Trenera | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Potrafi pisać teksty sprzedażowe | Kryteria weryfikacji Obserwacja Trenera | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Potrafi pisać teksty informacyjne | Kryteria weryfikacji Obserwacja Trenera | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Potrafi zaplanować strategię Content Marketingową | Kryteria weryfikacji Obserwacja Trenera | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Używa narzędzi dla copywriterów | Kryteria weryfikacji Obserwacja Trenera | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się W sposób etyczny wykorzystuje Sztuczną Inteligencję do realizacji zadań z zakresu pisania tekstów | Kryteria weryfikacji Obserwacja Trenera | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Podane terminy są przykładowe - skontaktuj się z nami w celu ustalenia dogodnego dla Ciebie terminu.
Nasze szkolenie indywidualne z copywritingu (2 dni) to kompendium wiedzy dla początkujących copywriterów. Naucz się pisać treści, które są przekonujące i angażujące czytelników, a jednocześnie przyjazne dla wyszukiwarek. Na naszym szkoleniu poznasz najważniejsze techniki pracy z tekstem, poznasz metody, dzięki którym już nigdy nie będziesz siedział „przed pustą kartką z pustą głową”.
Nauczysz się pisać najpopularniejsze rodzaje tekstów – sprzedażowych, informacyjnych, pod kątem SEO. Samodzielnie stworzysz plan content marketingowy. Poznasz niesamowite narzędzia ułatwiające pracę copywritera (również bazujące na sztucznej inteligencji). Na zakończenie dowiesz się, jak zacząć zarabiać na pisaniu – już od następnego dnia po zakończeniu szkolenia.
- zajęcia w 100% praktyczne
- wykwalifikowani trenerzy z dużym doświadczeniem
- możliwość dostosowania programu kursu do wymagań uczestnika
- materiały dydaktyczne – książka „Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone” (wyd. Helion)
- certyfikat ukończenia szkolenia
- rekomendacja na LinkedIn (na życzenie)
Ramowy program szkolenia z copywritingu
Szkolenie Copywriting – dzień 1
- Najważniejsze zasady
- Definiowanie grupy odbiorców
- Przejrzystość tekstu
- Zrozumiały język
- Teksty sprzedażowe
- Język korzyści
- Opisy produktów i usług
- Teksty zachęcające do zakupu
- Teksty reklam i call to action
- Hasła reklamowe
- Model AIDA
- Teksty informacyjne
- Chwytliwe nagłówki i wstępy
- Treści wiecznie zielone
- Treści aktualne i newsy
- Wpisy w social mediach
- Ebooki i poradniki
- Od czego zacząć?
- Spis zagadnień
- Definicje
- Analiza treści konkurencji
- Model AIDA
- SEO copywriting
- Frazy i słowa kluczowe
- Zasady tworzenia treści na stronę internetową
- Zasady tworzenia treści do sklepu internetowego
- Inne teksty SEO
- Content marketing
- Czym jest content marketing?
- Plan content marketingowy
- Pozyskiwanie leadów dzięki content marketingowi
Szkolenie Copywriting – dzień 2
- Narzędzia copywritera
- Generatory pomysłów
- Ułatwiające pisanie
- Ułatwiające korektę
- Antyplagiatowe
- Generatory tekstów AI
- Copywriting AI
- Teksty generowane komputerowo – przykłady i omówienie
- Przegląd narzędzi do automatycznego generowania tekstów
- Jak skutecznie używać narzędzi AI
- Organizacja pracy
- Jak rozplanować pracę
- Jak ułatwić sobie pracę
- Jak się nie rozpraszać
- Jak dotrzymywać terminów
- Zarabianie na pisaniu
- Budowa własnego portfolio
- Platformy dla copywriterów
- Gdzie szukać zleceń
- Inne sposoby zarabiania na treściach
- Współpraca z klientem
- Kwestie prawne i organizacyjne
- Umowy z klientem
- Sposoby rozliczeń
- Jak wyceniać zlecenia
- Ochrona praw autorskich
- Przeniesienie praw autorskich (majątkowych)
- Warsztaty i ćwiczenia praktyczne
- Analiza słów kluczowych
- Tworzenie planów treści
- Przykładowe teksty – ćwiczenia
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 428,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 600,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto276,75 PLN
- Koszt osobogodziny netto225,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
- materiały dydaktyczne – książkę „Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone.” (wyd. Helion)
- certyfikat ukończenia szkolenia – każdy kursant otrzymuje imienny certyfikat ukończenia szkolenia. Na życzenie możemy także wystawić certyfikat ukończenia szkolenia w języku angielskim.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Szkolenie prowadzone jest w formule ONLINE
- Platforma / Rodzaj komunikatora: Skype, Zoom, Teams, Google (do uzgodnienia)
- Minimalne wymagania sprzętowe: Intel Core2 Duo CPU 2. XX GHz, 4 GB RAM
- Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego: 1Mb/s
- Niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów: przeglądarka internetowa (np. Chrome lub Firefox)
- Okres ważności linku umożliwiającego uczestnictwo w spotkaniu on-line: link jest ważny w czasie trwania szkolenia