Język hiszpański poziom B2. Dofinansowanie. Forma zdalna w czasie rzeczywistym
Język hiszpański poziom B2. Dofinansowanie. Forma zdalna w czasie rzeczywistym
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Hiszpański
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Kurs skierowany jest do osób pracujących, zawodowo biernych, studiujących czy bezrobotnych, które w wyniku przeprowadzonego testu poziomującego zostaną zakwalifikowane na kurs na poziomie B2. Kurs jest adresowany do osób chcących rozpocząć przygodę z językiem hiszpańskim jak również tych którzy mieli przerwę w uczeniu się języka.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji22-12-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi32
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest podniesienie kompetencji posługiwania się językiem hiszpańskim na poziomie A1określonym przez Europejski system opisu kształcenia językowego (Common European Framework
of Reference CEFR).
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Zróżnicowane słownictwo na tematy konkretne i abstrakcyjne: Uczeń zna i potrafi używać szerokiego zasobu słownictwa na tematy dotyczące kultury, polityki, problemów społecznych, nauki, edukacji, podróży i technologii.Kolokacje i idiomy: Zna częste kolokacje oraz podstawowe wyrażenia idiomatyczne, co pozwala mu na bardziej naturalną i płynną komunikację. Może np. stosować idiomy w codziennych sytuacjach, aby podkreślić swoje intencje lub emocje. Synonimy i antonimy: Uczeń potrafi korzystać z bogatego zasobu słów bliskoznacznych i przeciwstawnych, co pozwala na precyzyjne wyrażanie myśli i uniknięcie powtórzeń. Zna Tryb subjuntivo: Uczeń potrafi używać trybu subjuntivo w bardziej złożonych strukturach, np. do wyrażania pragnień, nadziei, wątpliwości oraz w zdaniach podrzędnych złożonych. Tryb condicional i futuro perfecto: Stosuje bardziej złożone konstrukcje czasowe, takie jak condicional compuesto i futuro perfecto do wyrażania przypuszczeń, hipotez, konsekwencji i przyszłych zdarzeń w odniesieniu do przeszłości. Złożone struktury zdaniowe: Uczeń swobodnie tworzy rozbudowane zdania podrzędne, w tym zdania przyczynowo-skutkowe, wyjaśniające, warunkowe i czasowe (np. aunque, a pesar de que, siempre que). Poprawność gramatyczna: Uczeń stosuje zasady gramatyki z dużą dokładnością, mimo że mogą zdarzać się drobne błędy w bardziej skomplikowanych konstrukcjach. | Kryteria weryfikacji Bogactwo słownictwa: Uczeń powinien posiadać szeroki zasób słów i kolokacji w różnych kontekstach, w tym abstrakcyjnych (kultura, nauka, technologia). Weryfikacja obejmuje zadania polegające na stosowaniu odpowiedniego słownictwa do wyrażenia niuansów oraz idiomatycznego brzmienia wypowiedzi.Precyzja i elastyczność użycia słów: Ocenia się, czy uczeń potrafi precyzyjnie dobierać słowa zależnie od kontekstu i dostosować wypowiedź do rozmówcy (np. użycie różnych rejestrów językowych). Poprawność gramatyczna: Uczeń powinien wykazywać wysoką poprawność w stosowaniu złożonych konstrukcji gramatycznych, takich jak tryb subjuntivo, condicional perfecto, złożone zdania podrzędne, a także używać odpowiednich form czasów przeszłych. Spójność i złożoność struktury zdania: Weryfikacja polega na sprawdzeniu, czy uczeń potrafi budować złożone zdania z odpowiednim zastosowaniem spójników i form gramatycznych tak, aby wypowiedź była logiczna i naturalna. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Rozumienie złożonych tekstów i wypowiedzi: Uczeń rozumie znaczenie, intencje oraz szczegóły wypowiedzi na zróżnicowane tematy, także abstrakcyjne. Jest w stanie zrozumieć wypowiedzi rodzimych użytkowników języka w bardziej zaawansowanych sytuacjach, np. debaty, wykłady.Interpretacja kontekstu i tonu: Uczeń rozpoznaje subtelności w wypowiedziach, np. ton emocjonalny, ironię, żarty, co pozwala mu lepiej rozumieć kontekst wypowiedzi. Płynność i spontaniczność: Uczeń mówi płynnie, z łatwością wyrażając swoje myśli na szeroki zakres tematów. Potrafi na bieżąco dostosować swoją wypowiedź do sytuacji oraz reagować na pytania i komentarze rozmówców. Argumentacja i negocjacje: Umie przedstawiać swoje poglądy, popierać je argumentami i bronić swojego stanowiska. Potrafi uczestniczyć w dyskusjach, negocjować, a także wyrażać różnice zdań w sposób dyplomatyczny. Tworzenie dłuższych tekstów argumentacyjnych i opisowych: Uczeń potrafi pisać rozbudowane teksty, takie jak eseje, listy formalne i nieformalne, artykuły czy wpisy na bloga, w których wyraża swoje opinie, uzasadnia je i organizuje w logiczną całość. Złożone struktury językowe: Uczeń używa zróżnicowanych struktur zdaniowych i zwrotów do tworzenia spójnych i przekonujących wypowiedzi, potrafi tworzyć wypowiedzi logicznie uporządkowane. Prawidłowa wymowa i akcent: Uczeń posiada poprawną wymowę, rozumie i stosuje intonację odpowiednią do kontekstu, dzięki czemu jest zrozumiały dla rodzimych użytkowników języka. Płynność wypowiedzi: Uczeń potrafi mówić płynnie, z odpowiednią intonacją i rytmem, co sprawia, że wypowiedzi są naturalne i przypominają mowę rodzimych użytkowników języka. | Kryteria weryfikacji Rozumienie głównych i szczegółowych informacji: Ocenie podlega zdolność do wychwytywania kluczowych informacji oraz detali w zaawansowanych tekstach i wypowiedziach ustnych. Zadania mogą obejmować słuchanie lub czytanie nagrań i tekstów na tematy abstrakcyjne, po czym uczeń odpowiada na pytania dotyczące treści.Płynność i naturalność wypowiedzi: Uczeń powinien mówić płynnie, z minimalnymi przerwami, oraz stosować naturalną intonację i akcent. Weryfikacja obejmuje rozmowy, debaty i dyskusje, w których uczeń prezentuje swoje zdanie i reaguje na argumenty rozmówców. Klarowność i organizacja tekstu: Uczeń powinien tworzyć przejrzyste i logiczne teksty o złożonej strukturze, takie jak eseje, raporty, listy. Ocena obejmuje spójność wypowiedzi, logiczne wprowadzenie, rozwinięcie i zakończenie. Poprawność wymowy: Sprawdza się, czy uczeń poprawnie wymawia dźwięki charakterystyczne dla języka hiszpańskiego oraz stosuje intonację odpowiednią do kontekstu, co zwiększa zrozumienie jego wypowiedzi przez rozmówców. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Metoda walidacji Test teoretyczny | ||
Efekty uczenia się Wie jak zachować równowagę między zdrowiem fizycznym i psychicznym. Ma świadomość takich aspektów życia społecznego jak: zasady postępowania społecznego, reguł ogólnie uznanych za pro-społeczne, równości płci i niedyskryminacji w społeczeństwie i miejscu pracy, tożsamości narodowej i europejskiej. Uczestnik umie porozumiewać się konstruktywnie, wyraża i rozumie różne punkty widzenia, potrafi negocjować oraz iść na kompromis, potrafi rozróżniać sferę zawodową i prywatną, komunikować się w ramach różnic kulturowych. | Kryteria weryfikacji Rozpoznawanie oznak stresu lub przeciążenia: jest w stanie zidentyfikować u siebie objawy stresu i wie, jakie działania podjąć, aby je zredukować (np. poprzez odpoczynek, ćwiczenia, rozmowę z bliskimi).Wrażliwość na potrzeby innych: umie zwracać uwagę na potrzeby i uczucia innych osób, nie działając wyłącznie w swoim interesie. Unikanie stereotypów: wykazuje zdolność do neutralnego, niestereotypowego podejścia do innych osób i rozumie znaczenie równości płci oraz równości szans. Rozumienie wartości wspólnotowych UE: zna i szanuje wartości europejskie, takie jak wolność, solidarność i demokracja. Otwartość na różne opinie: uczestnik wykazuje chęć poznania i zrozumienia innych perspektyw, nie narzucając swojej opinii. Umiejętność zarządzania granicami: potrafi określić i szanować granice prywatności, zarówno swoje, jak i współpracowników. Szacunek dla odmienności: uczestnik jest otwarty na różnice kulturowe i potrafi dostosować sposób komunikacji do osób z innych kręgów kulturowych. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Zakres tematyczny
A. Życie codzienne i osobiste
- Życie rodzinne, relacje międzyludzkie, przyjaciele.
- Wakacje, hobby, podróże, sport.
- Wydarzenia kulturalne (muzyka, sztuka, literatura).
B. Praca i edukacja
- Praca, kariery zawodowe, negocjacje, szukanie pracy.
- Edukacja, studia, systemy edukacyjne w różnych krajach.
- Kultura organizacyjna, etyka zawodowa, zarządzanie.
C. Kultura i społeczeństwo
- Życie społeczne, kultura, obyczaje, tradycje, religie.
- Problemy społeczne, polityczne, zmiany społeczne.
- Media, Internet, globalizacja, zmiany technologiczne.
D. Ekonomia, środowisko i nauka
- Ekonomia, finanse, kryzysy gospodarcze.
- Ochrona środowiska, zmiany klimatyczne, ekologia.
- Nowoczesna technologia, innowacje, badania naukowe.
E. Zdrowie, styl życia
- Zdrowie psychiczne i fizyczne, medycyna, profilaktyka.
- Zrównoważony rozwój, aktywność fizyczna, dieta.
- Problemy związane z uzależnieniami, stres, motywacja.
Gramatyka i struktury językowe
A. Czasowniki i czasy
- Wszystkie czasy w trybie indicativo: Present, Preterito Perfecto, Preterito Imperfecto, Preterito Indefinido, Futuro, Condicional.
- Subjuntivo: Wszystkie czasy trybu subjuntivo (presente, imperfecto, perfecto, pluscuamperfecto), stosowanie w zdaniach podrzędnych wyrażających życzenie, wątpliwość, przypuszczenie.
- Zdania warunkowe: Typ 1 (realne), typ 2 (hipotetyczne), typ 3 (nerealne w przeszłości).
B. Struktury zdaniowe
- Złożone zdania podrzędne: Okolicznikowe (czasu, miejsca, celu, przyczyny), przyzwalające, porównawcze.
- Mowa zależna: Zmiany w czasie, zaimkach i słowach w zależności od kontekstu (np. mówić, powiedzieć, zapytać).
- Konstrukcje z czasownikami modalnymi: Musieć, móc, chcieć, wiedzieć, próbować, powinna.
C. Słownictwo
- Zakres słownictwa: Używanie zaawansowanego słownictwa w kontekście akademickim, biznesowym, technologicznym, kulturalnym oraz w codziennych rozmowach.
- Synonimy, antonimy i wyrażenia idiomatyczne: Znajomość synonimów i antonimów dla bardziej precyzyjnego wyrażania swoich myśli.
- Frazy i wyrażenia potoczne: Słownictwo wykorzystywane w codziennych rozmowach, w tym regionalizmy, idiomy, przysłowia.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 500,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 500,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto109,38 PLN
- Koszt osobogodziny netto109,38 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały w cenie szkolenia.
Warunki uczestnictwa
Przed zapisaniem się na kurs prosimy o kontakt w celu ustalenia czy miejsce na szkolenie jest dostępne.
Warunki zapisu na szkolenie.
1.Podpisanie umowy o przyznanie bonu na szkolenie.
2. Wypełnienie testu poziomującego dostępnego na stronie www.englishlanguage.edu.pl , wysłanego na maila lub, po uprzednim umówieniu, w siedzibie szkoły.
Warunki otrzymania certyfikatu.
1. 80% obecności na zajęciach
2. Uzyskanie pozytywnego wyniku z testu kończącego kurs.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
1. Platforma (rodzaj komunikatora) za pośrednictwem którego prowadzona będzie usługa: zoom.
2. Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika: Procesor min 1Ghz (32/64 bit, Pamięć RAM 256 MB, łącze internetowe o prędkości min 256 kb/s lub szybsze, rozdzielność ekranu 800/600 pixeli lub większe, klawiatura, mysz. głośniki, ewentualnie słuchawki z mikrofonem.
3. Wymagania programowe: System operacyjny Microsoft Windows 2000 lub nowszy/XP/Vista/Mac OS/Linux, Przeglądarka Firefox, Google Chrome, Internet Explorel,
4. Okres ważności linku umożliwiającego spotkanie online: 24 godz przed rozpoczęciem spotkania.