Język hiszpański poziom A2. Dofinansowanie. Forma zdalna w czasie rzeczywistym
Język hiszpański poziom A2. Dofinansowanie. Forma zdalna w czasie rzeczywistym
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Hiszpański
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Kurs skierowany jest do osób pracujących, zawodowo biernych, studiujących czy bezrobotnych, które w wyniku przeprowadzonego testu poziomującego zostaną zakwalifikowane na kurs na poziomie A2. Kurs jest adresowany do osób chcących rozpocząć przygodę z językiem hiszpańskim jak również tych którzy mieli przerwę w uczeniu się języka.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji17-12-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi32
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest podniesienie kompetencji posługiwania się językiem hiszpańskim na poziomie A1określonym przez Europejski system opisu kształcenia językowego (Common European Framework
of Reference CEFR).
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczeń zna i rozumie bardziej rozbudowane słownictwo związane z codziennymi sytuacjami, takimi jak zakupy, podróże, jedzenie, zdrowie, uczucia, praca i zainteresowania.Słownictwo opisujące rutynę i czynności codzienne: Umie opisać swoje codzienne życie, rutynowe zadania oraz proste czynności i aktywności związane z różnymi porami dnia. Słowa i wyrażenia do wyrażania emocji i opinii: Potrafi stosować podstawowe zwroty opisujące emocje i preferencje (np. me gusta, no me gusta, me encanta), wyrażając opinie o osobach, przedmiotach czy wydarzeniach. Czasowniki regularne i nieregularne: Uczeń zna i poprawnie używa czasowników regularnych i najczęściej używanych czasowników nieregularnych w czasie teraźniejszym (presente de indicativo) oraz podstawowe czasowniki w czasie przeszłym prostym (pretérito perfecto). Użycie czasów teraźniejszego, przeszłego i przyszłego: Wprowadzenie do form wyrażających przeszłość (np. he comido, fui) oraz przyszłość (voy a estudiar – zamierzam się uczyć). Zaimki dzierżawcze i dopełnienia: Uczeń zna zaimki dzierżawcze (mi, tu, su) i potrafi je stosować w kontekście rodziny, rzeczy osobistych i relacji. Stopniowanie przymiotników: Umie używać przymiotników do porównywania osób i rzeczy, np. más grande, menos interesante. Zaawansowane zdania pytające i przeczące: Uczeń umie tworzyć pytania i przeczenia w bardziej złożonych konstrukcjach, np. ¿Qué te gusta hacer?, No he estado allí. | Kryteria weryfikacji Zrozumienie i stosowanie słownictwa w codziennych kontekstach: Uczeń powinien znać i rozumieć słownictwo związane z życiem codziennym (np. zakupy, podróże, opis ludzi, rutyna dnia). Weryfikacja obejmuje testy i zadania, które wymagają użycia tego słownictwa.Adekwatność słownictwa do kontekstu: Oceniana jest umiejętność stosowania właściwych słów i wyrażeń, które pozwalają na płynną i spójną komunikację. Poprawność stosowania podstawowych czasów i struktur: Sprawdza się, czy uczeń umie prawidłowo używać podstawowych czasów (teraźniejszego, przeszłego oraz przyszłości wyrażonej peryfrazą „ir a + bezokolicznik”). Tworzenie złożonych zdań: Ocena, czy uczeń potrafi tworzyć proste zdania złożone z użyciem spójników (np. porque, entonces). Stosowanie podstawowych zaimków i przymiotników dzierżawczych: Weryfikacja obejmuje umiejętność poprawnego użycia zaimków i przymiotników w zdaniach. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Zrozumienie prostych dialogów i rozmów: Uczeń potrafi zrozumieć rozmowy dotyczące codziennych sytuacji, szczególnie jeśli są wyrażone powoli i wyraźnie.Rozumienie krótkich tekstów: Uczeń rozumie krótkie teksty, ogłoszenia, wiadomości, opisy i proste historie, które dotyczą tematów codziennych i są napisane prostym językiem. Opowiadanie o sobie i innych: Uczeń potrafi opisać swoje zainteresowania, hobby, pracę, rodzinę, a także przekazać informacje o innych osobach. Formułowanie pytań i odpowiedzi: Uczeń potrafi zadawać bardziej szczegółowe pytania oraz udzielać prostych, ale pełnych odpowiedzi. Opis sytuacji i wyrażanie preferencji: Potrafi opisywać sytuacje i wyrażać swoje preferencje i opinie w kontekście bardziej złożonych tematów, np. Me gusta mucho viajar, pero prefiero quedarme en casa. Pisanie krótkich tekstów: Uczeń potrafi napisać krótką wiadomość, e-mail lub notatkę, w której opisuje swoje plany, wyraża swoje preferencje lub prosi o podstawowe informacje. Opis siebie, zainteresowań i doświadczeń: Potrafi napisać kilka zdań o sobie, rodzinie, rutynowych zajęciach i doświadczeniach. Intonacja i poprawność fonetyczna: Uczeń rozumie zasady intonacji w pytaniach i wypowiedziach twierdzących oraz poprawnie wymawia podstawowe dźwięki języka hiszpańskiego. Stosowanie akcentów: Potrafi stosować zasady akcentowania w bardziej złożonych wyrazach oraz odróżniać wymowę i akcent słów o różnym znaczeniu. | Kryteria weryfikacji Zrozumienie prostych tekstów: Ocena, czy uczeń potrafi zrozumieć główne informacje i szczegóły z krótkich i prostych tekstów dotyczących codziennych tematów.Płynność wypowiedzi: Ocenia się umiejętność formułowania krótkich, logicznych wypowiedzi, np. o swojej rutynie, zainteresowaniach, oraz zadawania i odpowiadania na pytania. Tworzenie krótkich i spójnych tekstów: Ocenia się umiejętność napisania krótkiej wiadomości, e-maila, opisu, np. o sobie, rodzinie, zainteresowaniach, pracy. Poprawność gramatyczna i ortograficzna: Weryfikacja poprawności używanych form gramatycznych, odmiany czasowników, podstawowych reguł ortograficznych i interpunkcji. Poprawność podstawowych dźwięków i intonacji: Ocenia się umiejętność stosowania poprawnej wymowy w codziennych wyrażeniach oraz prawidłową intonację w pytaniach i zdaniach twierdzących. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Metoda walidacji Test teoretyczny | ||
Efekty uczenia się Wie jak zachować równowagę między zdrowiem fizycznym i psychicznym. Ma świadomość takich aspektów życia społecznego jak: zasady postępowania społecznego, reguł ogólnie uznanych za pro-społeczne, równości płci i niedyskryminacji w społeczeństwie i miejscu pracy, tożsamości narodowej i europejskiej. Uczestnik umie porozumiewać się konstruktywnie, wyraża i rozumie różne punkty widzenia, potrafi negocjować oraz iść na kompromis, potrafi rozróżniać sferę zawodową i prywatną, komunikować się w ramach różnic kulturowych. | Kryteria weryfikacji Rozpoznawanie oznak stresu lub przeciążenia: jest w stanie zidentyfikować u siebie objawy stresu i wie, jakie działania podjąć, aby je zredukować (np. poprzez odpoczynek, ćwiczenia, rozmowę z bliskimi).Wrażliwość na potrzeby innych: umie zwracać uwagę na potrzeby i uczucia innych osób, nie działając wyłącznie w swoim interesie. Unikanie stereotypów: wykazuje zdolność do neutralnego, niestereotypowego podejścia do innych osób i rozumie znaczenie równości płci oraz równości szans. Rozumienie wartości wspólnotowych UE: zna i szanuje wartości europejskie, takie jak wolność, solidarność i demokracja. Otwartość na różne opinie: uczestnik wykazuje chęć poznania i zrozumienia innych perspektyw, nie narzucając swojej opinii. Umiejętność zarządzania granicami: potrafi określić i szanować granice prywatności, zarówno swoje, jak i współpracowników. Szacunek dla odmienności: uczestnik jest otwarty na różnice kulturowe i potrafi dostosować sposób komunikacji do osób z innych kręgów kulturowych. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Zakres tematyczny
A. Życie codzienne
- Codzienne czynności: Opis dnia codziennego, nawyki, harmonogramy, typowe czynności w pracy i szkole.
- Zakupy i usługi: Rozmowy o zakupach (ubrania, jedzenie), korzystanie z usług (poczta, bank, telefon).
- Rodzina i przyjaciele: Opisywanie członków rodziny, przyjaciół, relacji międzyludzkich, organizowanie spotkań.
B. Praca i edukacja
- Zawody: Opis zawodów, miejsca pracy, obowiązków zawodowych.
- Edukacja: Opis systemu edukacji, planowanie nauki, relacje ze szkołą lub uczelnią.
- Czas wolny: Hobby, sport, rozrywka, organizowanie wydarzeń towarzyskich.
C. Podróże i turystyka
- Podróże: Plany podróży, rezerwacja miejsc, opisywanie transportu, pytania o drogę.
- Wakacje: Opis wakacyjnych doświadczeń, atrakcji turystycznych, noclegów, jedzenia.
D. Zdrowie
- Zdrowie i samopoczucie: Wizyta u lekarza, opisanie objawów, prośby o pomoc, podstawowe porady zdrowotne.
Gramatyka i struktury językowe
A. Czasowniki
- Czasy teraźniejsze i przeszłe: Czas teraźniejszy (presente de indicativo), czas przeszły (pretérito perfecto, pretérito imperfecto), czas przyszły (futuro próximo).
- Czasy warunkowe: Użycie trybu warunkowego (condicional) do wyrażania życzeń i propozycji.
- Tryb rozkazujący: Użycie trybu rozkazującego (imperativo) w rozmowach codziennych (np. zamówienia, prośby).
B. Zaawansowane konstrukcje gramatyczne
- Zaimek osobowy: Zaimki osobowe (yo, tú, él, ella, nosotros, vosotros, ellos) i ich użycie w zdaniach.
- Zaimek dzierżawczy: Zaimki dzierżawcze (mi, tu, su) oraz wyrażenia związane z własnością.
- Przymiotniki i przysłówki: Stosowanie przymiotników do opisania osób, przedmiotów, miejsc, wprowadzenie stopnia wyższego i najwyższego.
C. Słownictwo
- Zakres tematyczny: Słownictwo związane z codziennymi czynnościami (zakupy, podróże, restauracje), wyrażenia dotyczące zdrowia, rodziny, pracy.
- Wyrażenia potoczne i idiomatyczne: Słownictwo wykorzystywane w prostych rozmowach, np. zwroty w sytuacjach grzecznościowych, powitania, pożegnania.
D. Konstrukcje zdaniowe
- Zdania pytające: Tworzenie pytań o podstawowe informacje (gdzie? co? jak? kiedy? dlaczego?).
- Proste zdania podrzędne: Tworzenie prostych zdań podrzędnych z „que” (np. „Co chcesz, żebyśmy zrobili?”) i wyrażenia prostych zależności czasowych (kiedy, gdzie).
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 500,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 500,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto109,38 PLN
- Koszt osobogodziny netto109,38 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały w cenie szkolenia.
Warunki uczestnictwa
Przed zapisaniem się na kurs prosimy o kontakt w celu ustalenia czy miejsce na szkolenie jest dostępne.
Warunki zapisu na szkolenie.
1.Podpisanie umowy o przyznanie bonu na szkolenie.
2. Wypełnienie testu poziomującego dostępnego na stronie www.englishlanguage.edu.pl , wysłanego na maila lub, po uprzednim umówieniu, w siedzibie szkoły.
Warunki otrzymania certyfikatu.
1. 80% obecności na zajęciach
2. Uzyskanie pozytywnego wyniku z testu kończącego kurs.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
1. Platforma (rodzaj komunikatora) za pośrednictwem którego prowadzona będzie usługa: zoom.
2. Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika: Procesor min 1Ghz (32/64 bit, Pamięć RAM 256 MB, łącze internetowe o prędkości min 256 kb/s lub szybsze, rozdzielność ekranu 800/600 pixeli lub większe, klawiatura, mysz. głośniki, ewentualnie słuchawki z mikrofonem.
3. Wymagania programowe: System operacyjny Microsoft Windows 2000 lub nowszy/XP/Vista/Mac OS/Linux, Przeglądarka Firefox, Google Chrome, Internet Explorel,
4. Okres ważności linku umożliwiającego spotkanie online: 24 godz przed rozpoczęciem spotkania.