Język hiszpański poziom A1 (początkujący). Dofinansowanie. Forma zdalna w czasie rzeczywistym
Język hiszpański poziom A1 (początkujący). Dofinansowanie. Forma zdalna w czasie rzeczywistym
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Hiszpański
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Kurs skierowany jest do osób pracujących, zawodowo biernych, studiujących czy bezrobotnych, które w wyniku przeprowadzonego testu poziomującego zostaną zakwalifikowane na kurs na poziomie A1. Kurs jest adresowany do osób chcących rozpocząć przygodę z językiem hiszpańskim jak również tych którzy mieli przerwę w uczeniu się języka.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji19-05-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi32
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest podniesienie kompetencji posługiwania się językiem hiszpańskim na poziomie A1określonym przez Europejski system opisu kształcenia językowego (Common European Framework
of Reference CEFR).
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczeń zna podstawowe wyrazy i zwroty używane na co dzień, takie jak powitania i pożegnania (hola, adiós), zwroty grzecznościowe (por favor, gracias), oraz wyrażenia niezbędne w kontaktach osobistych.Liczby, dni tygodnia, pory roku: Uczeń potrafi liczyć, rozpoznaje dni tygodnia, miesiące, pory roku i zna podstawowe wyrażenia dotyczące czasu. Wyrażenia związane z przedstawianiem się i opisywaniem siebie: Zna podstawowe słowa potrzebne do opisu siebie (imię, wiek, narodowość, zawód) oraz rodziny i przyjaciół. Słownictwo związane z miejscami i przedmiotami codziennego użytku: Uczeń zna słowa określające typowe miejsca, takie jak dom, szkoła, restauracja, oraz podstawowe przedmioty codziennego użytku (telefon, komputer, jedzenie). Uczeń zna podstawowe zasady rodzaju rzeczowników (męski i żeński) i liczb (pojedyncza i mnoga forma), np. libro (książka), mesas (stoły). Uczeń zna odmianę podstawowych czasowników regularnych zakończonych na -ar, -er i -ir (np. hablar – mówić, comer – jeść, vivir – żyć) w czasie teraźniejszym. Uczeń zna zaimki osobowe (yo, tú, él/ella) i używa ich do tworzenia prostych zdań. Zna podstawowe zaimki wskazujące, takie jak esto, eso. | Kryteria weryfikacji Rozpoznawalność i poprawność podstawowego słownictwa: Ocena, czy uczeń zna i rozumie podstawowe słowa i wyrażenia związane z codziennymi sytuacjami (np. powitania, pożegnania, liczby, dni tygodnia, rodzina).Adekwatność słownictwa: Weryfikacja, czy uczeń używa odpowiedniego słownictwa w kontekście, nawet jeśli zasób słów jest ograniczony. Błędy są akceptowalne, jeśli nie zakłócają znaczenia komunikatu. Poprawność prostych struktur gramatycznych: Ocena umiejętności stosowania podstawowych konstrukcji gramatycznych, takich jak odmiana czasowników w czasie teraźniejszym oraz użycie zaimków osobowych i przymiotników. Zdolność tworzenia prostych zdań: Uczeń powinien potrafić tworzyć proste zdania oznajmujące, pytające i przeczące. Błędy są akceptowalne, pod warunkiem, że nie wpływają na zrozumienie. Użycie podstawowych zaimków i liczebników: Weryfikacja, czy uczeń zna zaimki osobowe i podstawowe liczebniki oraz potrafi ich używać w prostych zdaniach. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Przedstawianie się i nawiązywanie kontaktu: Uczeń potrafi przedstawić się, podać podstawowe informacje o sobie, zapytać o podstawowe dane rozmówcy (np. imię, pochodzenie, zainteresowania).Rozmowy na temat codziennych potrzeb: Umie formułować proste prośby i pytania związane z codziennymi potrzebami, np. w restauracji, sklepie, podczas podróży. Wyrażanie podstawowych emocji i opinii: Uczeń potrafi używać prostych zwrotów do wyrażenia swojego nastroju, np. Estoy feliz, Estoy cansado. Proste opisy i informacje: Uczeń potrafi opisać w prosty sposób swoje otoczenie, podać podstawowe informacje o innych osobach oraz prowadzić podstawową konwersację o zainteresowaniach, planach czy rodzinie. Rozumienie prostych wypowiedzi i instrukcji: Uczeń potrafi zrozumieć podstawowe informacje z rozmowy, jeśli są one wyrażone wolno i wyraźnie. Słuchanie i rozumienie pytań: Uczeń rozumie proste pytania i potrafi odpowiedzieć, jeśli dotyczą codziennych tematów. Czytanie podstawowych tekstów: Umie czytać i rozumieć krótkie, proste teksty, np. plakaty, ogłoszenia, wiadomości SMS, a także rozpoznawać podstawowe słowa i zwroty. Formułowanie krótkich zdań: Uczeń potrafi pisać proste zdania, używając podstawowego słownictwa i struktur gramatycznych. Pisanie o sobie: Umie napisać krótką, prostą notatkę o sobie, opisać swoje zainteresowania, rodzinę, codzienne czynności. odstawowe zasady wymowy: Uczeń zna podstawowe zasady wymowy hiszpańskiej, w tym wymowę samogłosek i spółgłosek, które są inne niż w języku ojczystym, np. j w jugar czy ll w llama. Akcentowanie: Potrafi stosować podstawowe reguły akcentowania oraz rozpoznaje różnice w akcencie przy słowach mających podobną formę. | Kryteria weryfikacji Rozumienie podstawowych informacji: Weryfikacja, czy uczeń rozumie proste komunikaty, jeśli są one przekazywane wolno i wyraźnie, np. w pytaniach o imię, wiek, pochodzenie.Rozumienie krótkich i prostych tekstów: Ocena, czy uczeń potrafi zrozumieć podstawowe informacje w krótkich tekstach, np. ogłoszenia, wiadomości, proste instrukcje. Płynność w podstawowej komunikacji: Weryfikacja, czy uczeń potrafi prowadzić prostą rozmowę, odpowiadać na pytania oraz zadawać podstawowe pytania związane z codziennymi potrzebami. Spójność i logiczność prostych wypowiedzi: Ocena, czy uczeń potrafi formułować krótkie wypowiedzi, np. przedstawić się, opowiedzieć o sobie, stosując odpowiednie słowa i struktury. worzenie prostych zdań: Uczeń powinien potrafić napisać krótkie zdania na podstawowe tematy (np. opis siebie, krótkie wiadomości). Zgodność z podstawowymi zasadami gramatyki: Ocena poprawności ortograficznej oraz podstawowych zasad gramatyki, np. użycia odpowiedniego rodzaju i liczby. Poprawność wymowy podstawowych dźwięków: Weryfikacja, czy uczeń potrafi prawidłowo wymawiać podstawowe samogłoski i spółgłoski w języku hiszpańskim oraz stosować proste zasady intonacji w pytaniach. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Metoda walidacji Test teoretyczny | ||
Efekty uczenia się Wie jak zachować równowagę między zdrowiem fizycznym i psychicznym. Ma świadomość takich aspektów życia społecznego jak: zasady postępowania społecznego, reguł ogólnie uznanych za pro-społeczne, równości płci i niedyskryminacji w społeczeństwie i miejscu pracy, tożsamości narodowej i europejskiej. Uczestnik umie porozumiewać się konstruktywnie, wyraża i rozumie różne punkty widzenia, potrafi negocjować oraz iść na kompromis, potrafi rozróżniać sferę zawodową i prywatną, komunikować się w ramach różnic kulturowych. | Kryteria weryfikacji Rozpoznawanie oznak stresu lub przeciążenia: jest w stanie zidentyfikować u siebie objawy stresu i wie, jakie działania podjąć, aby je zredukować (np. poprzez odpoczynek, ćwiczenia, rozmowę z bliskimi).Wrażliwość na potrzeby innych: umie zwracać uwagę na potrzeby i uczucia innych osób, nie działając wyłącznie w swoim interesie. Unikanie stereotypów: wykazuje zdolność do neutralnego, niestereotypowego podejścia do innych osób i rozumie znaczenie równości płci oraz równości szans. Rozumienie wartości wspólnotowych UE: zna i szanuje wartości europejskie, takie jak wolność, solidarność i demokracja. Otwartość na różne opinie: uczestnik wykazuje chęć poznania i zrozumienia innych perspektyw, nie narzucając swojej opinii. Umiejętność zarządzania granicami: potrafi określić i szanować granice prywatności, zarówno swoje, jak i współpracowników. Szacunek dla odmienności: uczestnik jest otwarty na różnice kulturowe i potrafi dostosować sposób komunikacji do osób z innych kręgów kulturowych. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Materiał gramatyczny
Alfabet, Rodzajnik określony i nieokreślony. Rodzaj męski i żeński, liczba pojedyncza i mnoga rzeczowników i przymiotników. Zgodność przymiotnika z rzeczownikiem. Czasowniki nieregularne: SER, ESTAR, TENER, HACER. Użycie HAY i ESTAR oraz SER. Wyrażenia z czasownikiem TENER. Liczebniki główne (0 –100) i porządkowe (1 -10). Czasowniki regularne związane z czynnościami dnia codziennego.Odmiana czasowników regularnych oraz zwrotnych. Zaimki wskazujące (adjetivos y pronombres demostrativos) i dzierżawcze (adjetivos y pronombres posesivos). Przyimki (a, en, de, delante de, detrás de,...). Użycie: muy, mucho, poco. Rodzaje pytań, zaimki pytające.Stopień wyższy przymiotników (más...que, menos...que, tan...como). Czasownik IR z przyimkami „a” lub „en”. Konstrukcje z czasownikami: QUERER” i PREFERIR. Czasowniki regularne, częściowo nieregularne i nieregularne w czasie teraźniejszym (Presente de Indicativo). Para + infinitivo / Porque + indicativo. Konstrukcje z czasownikami: GUSTAR, ENCANTAR, DOLER. Wyrażenia czasowe, przysłówki częstotliwości. Przeczenie (nadie, nada, nunca). Zaimki nieokreślone (Adjetivos y pronombres indefinidos: alguno,...ninguno...). Konstrukcje: ESTAR / SEGUIR + gerundio. Konstrukcja: IR a + infinitivo. Konstrukcje służące do pytania o opinię i jej wyrażania, akceptowania czegoś, wyrażania zgody i niezgody. Przeczenie pojedyncze i podwójne.Tryb rozkazujący w formie twierdzącej. Czas przeszły Pretérito Perfecto –tworzenie i użycie; występujące z nim okoliczniki czasu. Czas przeszły Pretérito Indefinido –tworzenie i użycie; występujące z nim okoliczniki czasu. Czas przeszły Pretérito Perfecto –tworzenie i użycie; występujące z nim okoliczniki czasu.
Materiał leksykalny
Dni tygodnia. Nazwy mebli i sprzętów. Słownictwo związane z opisem człowieka, części garderoby, nazwy zawodów i miejsca pracy, kraje i narodowości, języki. Nazwy kolorów. Kraje hiszpańskojęzyczne. Języki używane w Hiszpanii; Znane postacie Hiszpanii. Nazwy środków transportu, słownictwo związane z podróżowaniem, transportem, opisem miejsca (miasta, regionu) i wskazywaniem drogi. Słownictwo związane wyrażaniem czasu i godzin, z czynnościami dnia codziennego, higieną, zwyczajami, czasem wolnym, wypoczynkiem i zainteresowaniami. Nazwy posiłków, potraw i ich składników. Słownictwo związane z umawianiem się na spotkanie oraz zamawianiem napoju lub posiłku. Nazwy częściciała. Choroby i dolegliwości. Życie codzienne Hiszpanów; Posiłki w Hiszpanii; Dieta śródziemnomorska, Kuchnia hiszpańska –“tapas” i kolumbiljska (“la arepa”). Słownictwo związane z funkcjonowaniem urządzeń (komputer, bankomat). Słownictwo związane z podróżami, turystyką i opisem zwiedzanego miejsca. Słownictwo związane prezentowaniem biografii znanej osoby. Pory roku, miesiące, słownictwo związane z pogodą.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 500,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 500,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto109,38 PLN
- Koszt osobogodziny netto109,38 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały w cenie szkolenia.
Warunki uczestnictwa
Przed zapisaniem się na kurs prosimy o kontakt w celu ustalenia czy miejsce na szkolenie jest dostępne.
Warunki zapisu na szkolenie.
1.Podpisanie umowy o przyznanie bonu na szkolenie.
2. Wypełnienie testu poziomującego dostępnego na stronie www.englishlanguage.edu.pl , wysłanego na maila lub, po uprzednim umówieniu, w siedzibie szkoły.
Warunki otrzymania certyfikatu.
1. 80% obecności na zajęciach
2. Uzyskanie pozytywnego wyniku z testu kończącego kurs.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
1. Platforma (rodzaj komunikatora) za pośrednictwem którego prowadzona będzie usługa: zoom.
2. Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika: Procesor min 1Ghz (32/64 bit, Pamięć RAM 256 MB, łącze internetowe o prędkości min 256 kb/s lub szybsze, rozdzielność ekranu 800/600 pixeli lub większe, klawiatura, mysz. głośniki, ewentualnie słuchawki z mikrofonem.
3. Wymagania programowe: System operacyjny Microsoft Windows 2000 lub nowszy/XP/Vista/Mac OS/Linux, Przeglądarka Firefox, Google Chrome, Internet Explorel,
4. Okres ważności linku umożliwiającego spotkanie online: 24 godz przed rozpoczęciem spotkania.