Kariera rozwój, Małopolski Pociąg do kariery, Bony rozwojowe- Krytyczne Myślenie
Kariera rozwój, Małopolski Pociąg do kariery, Bony rozwojowe- Krytyczne Myślenie
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Identyfikator projektuKierunek - Rozwój
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnych
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie przeznaczone jest dla osób chcących podnieść swoje kompetencje w obszarze:
pooznania użyteczny narzędzia do „rozwiązywania” problemów w zespole, w firmie, w prowadzonej przez siebie działalności
Szkolenie przeznaczone jest dla uczestników projektu Kierunek Rozwój
- Minimalna liczba uczestników8
- Maksymalna liczba uczestników12
- Data zakończenia rekrutacji01-02-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi20
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Uczestnik w trakcie szkolenia pozna praktyczne narzędzia do:lepszego mapowania (nie)wiedzy
definiowania problemu/wyzwania
poszerzania perspektywy kreatywności i generowania pomysłów (w połączeniu z krytycznym myśleniem)
podsumowania idei pomysłu
angażowania ludzi we (współ)pracę i idee
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się lepsze rozwiązywanie problemów i wyzwań | Kryteria weryfikacji uczestnicy potrafią się identyfikować, definiować oraz analizować różneaspekty problemów/wyzwań | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Zwiększona zdolność adaptacji/agile | Kryteria weryfikacji uczestnik potrafi stosować różnorodne narzędzai i metody, uczestnicy uczą siędostosowywać do zmieniających się warunków. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się oprawa planowania strategicznego | Kryteria weryfikacji potrafi twórczo rozwiązywanć problemy i jego narzędziawspierają rozwijanie elastyczności, otwarcia na różne perspektywy i potencjalne rozwiązania | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Wzmocnienie zdolności analitycznych i kreatywnych | Kryteria weryfikacji uczestnicy szkolenia rozwijają umiejętności krytycznego ikreatywnego myślenia | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Lepsza współpraca i komunikacja w zespole | Kryteria weryfikacji poznaja i potrafia zastosować techniki i narzędzia używane w procesie twórczego rozwiązywaniaproblemów, takie jak bezpieczeństwo psychologiczne czy różnorodność poznawcza, poprawiają współpracę i komunikację | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Większa świadomość mechanizmów “jasności i jakości myślenia | Kryteria weryfikacji potrafi z większym zrozumieniem stosować mechanizmypsychologiczne i to co wpływa na mindset | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Budowa świadomości postawy (mindset) opartej o otwartość,ciekawość, poszerzanie perspektywy i odwagę stawiania hipotez | Kryteria weryfikacji uczestnicy ppotrafia stosować na sobie narzędzia, które zachęcają i pokazują odrazu efekty poszerzania perspektywy, otwartości na inne możliwe punkty widzenia i różnorodności stylów myślenia | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
- Czym jest twórcze rozwiązywanie problemów
- Etapy procesu, założenia każdego z kroków procesu
- Jak tworzyć środowisko dla dobrego szukania rozwiązań w zespole?
- Efektywną współpraca (m.in.bezpieczeństwo psychologiczne, różnorodność
poznawcza, ramowanie, biasy poznawcze indywidualne i grupowe + jak z nimi praktycznie pracować)
5.Jak efektywnie pracować zespołowo w tym procesie (także do wykorzystania do zwiększania zaangażowania i efektywnych spotkań w pracy).
6.Praktyczne narzędzia do:
lepszego mapowania (nie)wiedzy
definiowania problemu/wyzwania
poszerzania perspektywy
kreatywności i generowania pomysłów (w połączeniu z krytycznym myśleniem)
podsumowania idei pomysłu
angażowania ludzi we (współ)pracę i idee
7.Techniki i narzędzia używane w procesie twórczego rozwiązywania
problemów,
8.Rozwijanie umiejętności krytycznego i kreatywnego myślenia.
9.Budowa świadomości postawy (mindset) opartej o otwartość,
ciekawość, poszerzanie perspektywy i odwagę stawiania hipotez
10.Weryfikacja osiagniętych efektów kształcenia.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 13 Czym jest twórcze rozwiązywanie problemów | Prowadzący Agnieszka Pełka-Szajowska | Data realizacji zajęć 03-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 13 Etapy procesu, założenia każdego z kroków procesu | Prowadzący Agnieszka Pełka-Szajowska | Data realizacji zajęć 03-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 13 Jak tworzyć środowisko dla dobrego szukania rozwiązań w zespole? | Prowadzący Agnieszka Pełka-Szajowska | Data realizacji zajęć 03-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 13 Przerwa | Prowadzący Agnieszka Pełka-Szajowska | Data realizacji zajęć 03-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 13 Efektywną współpraca (m.in.bezpieczeństwo psychologiczne, różnorodność poznawcza, ramowanie, biasy poznawcze indywidualne i grupowe + jak z nimi praktycznie pracować) | Prowadzący Agnieszka Pełka-Szajowska | Data realizacji zajęć 03-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 13 Jak efektywnie pracować zespołowo w tym procesie (także do wykorzystania do zwiększania zaangażowania i efektywnych spotkań w pracy). | Prowadzący Agnieszka Pełka-Szajowska | Data realizacji zajęć 03-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 13 Praktyczne narzędzia do: lepszego mapowania (nie)wiedzy defi.problemu/wyzwania poszerzania perspektywy kreatywności cz1 | Prowadzący Agnieszka Pełka-Szajowska | Data realizacji zajęć 04-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 13 Praktyczne narzędzia do: generowania pomysłów (w połączeniu z krytycznym myśleniem) podsumowania idei pomysłu angażowania ludzi we (współ)pracę i idee cz2 | Prowadzący Agnieszka Pełka-Szajowska | Data realizacji zajęć 04-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 13 Przerwa | Prowadzący Agnieszka Pełka-Szajowska | Data realizacji zajęć 04-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 13 Techniki i narzędzia używane w procesie twórczego rozwiązywania problemów, | Prowadzący Agnieszka Pełka-Szajowska | Data realizacji zajęć 04-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 13 Rozwijanie umiejętności krytycznego i kreatywnego myślenia. | Prowadzący Agnieszka Pełka-Szajowska | Data realizacji zajęć 04-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 13 Budowa świadomości postawy (mindset) opartej o otwartość, ciekawość, poszerzanie perspektywy i odwagę stawiania hipotez | Prowadzący Agnieszka Pełka-Szajowska | Data realizacji zajęć 04-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 13 Weryfikacja osiagniętych efektów kształcenia | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 04-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 400,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 400,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto120,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto120,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Agnieszka Pełka-Szajowska
Psycholog społeczna (evidence based), ekspertka Concordia Design oraz doświadczona menadżerka. Praktyk Creative Problem Solving. Członek zarządu Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu.
Uczy narzędzi i myślenia inwentycznego. Poprzez szkolenia, warsztaty i inspiracyjne wykłady wspiera w budowaniu umiejętności inwentycznych i krytycznego myślenia, tak by zwiększać satysfakcję zawodową, efektywną pracę w zespołach, a tym samym i biznes. Przez prawie 20 lat pracowała w biznesie, gdzie zdobyła kilka nagród m.in. Superbrands dla współtwórcy jednej z polskich marek, nagrodę za najlepszą kampanię reklamową w Polsce, a teraz, od kilkunastu lat, pracuje z biznesem.
Pracowała m.in. dla: Swarovski, Ania Kruk, Medicine, Ttołpa, Biofarm, mBank, Makro, ING Hub, Akademia Koźmińskiego, Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, WSB Merito, Santander Consumer Bank.
W projekcie "Dostępny Design" (Concordia Design oraz Sense) przeszkoliła z design thinking ponad 100 firm w ciągu 2 lat.
O ostatnich 5 latach praktycznie zaprojektowała i przeprowadziła kilkaset godzin warsztatowych w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi – twórcze rozwiązywani
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymają materiały w formie ćwiczeń, case study oraz prezentacji.
Informacje dodatkowe
Usługa zostanie zrealizowane w wymiarze 20godzin warsztatowych (45 min) co daje 15 godzin zegarowych (60 min).
Zawarto umowę z WUP w Toruniu w ramach Projektu Kierunek – Rozwój
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi