Kurs Integracji Sensorycznej I i II stopnia: Neurofizjologiczne Podstawy Integracji Sensorycznej. Diagnoza i Terapia Integracji Sensorycznej.
Kurs Integracji Sensorycznej I i II stopnia: Neurofizjologiczne Podstawy Integracji Sensorycznej. Diagnoza i Terapia Integracji Sensorycznej.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Medycyna
- Identyfikator projektuMałopolski Pociąg do kariery
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Fizjoterapeuci, terapeuci zajęciowi, logopedzi , pedagodzy specjalni, psycholodzy.
Usługa również adresowana dla Uczestników Projektu MP i/lub dla Uczestników Projektu NSE
- Minimalna liczba uczestników15
- Maksymalna liczba uczestników36
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi200
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Po zakończeniu szkolenia uczestnik jest przygotowany do prowadzenia diagnozy i terapii pacjenta zgodnie z założeniami koncepcji SI, w oparciu o techniki SI, neurobiologię, zasady nauczania motorycznego, kontrolę posturalną. Jest przygotowany do prawidłowego badania pacjenta z wykorzystaniem testów SI oraz planowania celowanej terapii dla pacjentów z zaburzeniami SI.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik stosuje zasady prowadzenia diagnozy i terapii SI. | Kryteria weryfikacji Definiuje techniki stosowane w koncepcji SI oraz zasady ich stosowania w zależności od stanu funkcjonalnego, potrzeb i celów pacjenta. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik samodzielnie prowadzi terapię dysfunkcji zaburzeń przetwarzania sensorycznego. | Kryteria weryfikacji Wykonuje badania pacjenta z wykorzystaniem testów SI. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Planuje i przeprowadza odpowiednią terapię dla pacjentów z zaburzeniami SI. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Wykonuje techniki stosowane w koncepcji SI zależności od stanu funkcjonalnego, potrzeb i celów pacjenta. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Propaguje postawę prozdrowotną i zdrowy styl życia. | Kryteria weryfikacji Okazuje zrozumienie dla problemów wynikających z niepełnosprawności. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Propaguje i aktywnie kreuje wszelkie aktywności ruchowe. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Inne kwalifikacje
Uznane kwalifikacje
Informacje
- Podstawa prawna dla Podmiotów / kategorii Podmiotówuprawnione do realizacji procesów walidacji i certyfikowania na mocy innych przepisów prawa
- Nazwa/Kategoria Podmiotu prowadzącego walidacjęRehamax Spółka Z o.o
- Podmiot prowadzący walidację jest zarejestrowany w BURNie
- Nazwa/Kategoria Podmiotu certyfikującegoRehamax Spółka Z o.o
- Podmiot certyfikujący jest zarejestrowany w BURNie
Program
Program
RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA
Czas trwania kursu: 200 godzin dydaktycznych, 1 godzina dydaktyczna to 45 minut, 150 godzin zegarowych. Zajęcia odbywają się w godzinach: 9.00-17.30 ( 7,5 godziny zegarowej zajęć edukacyjnych plus przerwy: 10.00-10.15, 13.00-13.30 oraz 15.30-15.45). Czas trwania usługi stacjonarnej: 170 godzin edukacyjnych. Czas trwania usługi zdalnej w czasie rzeczywistym: 30 godzin edukacyjnych. Przerwy oraz walidacja nie są wliczone w liczbę godzin usługi. Godziny przerw są podane orientacyjnie- w zależności od dynamiki i tempa grupy- mogą ulec zmianie.
Warunki niezbędne do spełnienia, aby realizacja usługi pozwoliła na osiągnięcie celu:
Szkolenie adresowane jest do fizjoterapeutów, terapeutów zajęciowych i logopedów, posiadających podstawowe doświadczenie w swoim zawodzie. Uczestnik powinien znać podstawy anatomii, fizjologii i neurologii.
Rodzaj platformy za pośrednictwem, której będzie prowadzona usługa: platforma ZOOM.
Link z dostępem do pokoju online jest aktywny w okresie trwania kursu.
Dzień 1,
08.30-09.00 1 etap walidacji.
9.00-17.30, zajęcia zdalne w czasie rzeczywistym
Wprowadzenie: Twórca teorii integracji sensorycznej.Wprowadzenie do teorii integracji sensorycznej – metodologia. Historia i teraźniejszość teorii integracji sensorycznej .Główne założenia integracji sensorycznej .
Budowa i działanie układu nerwowego ze szczególnym uwzględnieniem ośrodków integracji sensorycznej - część I.
Budowa i działanie układu nerwowego ze szczególnym uwzględnieniem ośrodków integracji sensorycznej - część II.
Narządy zmysłów: budowa, rozwój i funkcjonowanie.
Dzień 2, 9.00-17.30, zajęcia zdalne w czasie rzeczywistym
Narządy zmysłów: budowa, rozwój i funkcjonowanie – Odruchy ich rola i zmienność w trakcie rozwoju. Napięcie mięśni (regulacja i zaburzenia).
Prawidłowy i nieprawidłowy rozwój dziecka.
Dzień 3, 9.00-17.30 zajęcia stacjonarne
Wpływ procesów integracji sensorycznej na funkcjonowanie człowieka ze szczególnym uwzględnieniem integracji bodźców przedsionkowo-proprioceptywnych /reakcje posturalne, odruchy, funkcje okoruchowe, percepcja ciała, uwaga, orientacja przestrzenna, lateralizacji, mowa, i inne .
Zaburzenia w funkcjonowaniu człowieka spowodowane dysfunkcjami integracji sensorycznej ze szczególnym uwzględnieniem dysfunkcji integracji bodźców przedsionkowo-proprioceptywnych.
Występowanie zaburzeń integracji sensorycznej wśród różnych grup dzieci. Neurofizjologia schematu ciała .System czuciowy i jego dysfunkcje.
Występowanie zaburzeń integracji sensorycznej wśród różnych grup dzieci. Neurofizjologia schematu ciała .System czuciowy i jego dysfunkcje.
Obserwacja kliniczna –pokaz . Obserwacja kliniczna-komentarz. Obserwacja kliniczna ćwiczenia. Inwentarz percepcji czuciowej.
Dzień 4, 9.00-17.30 zajęcia stacjonarne
Obserwacja kliniczna –pokaz . Obserwacja kliniczna-komentarz. Obserwacja kliniczna ćwiczenia. Inwentarz percepcji czuciowej.
Syndrom nadpobudliwości psychoruchowej z deficytem uwagi. Problemy związane z percepcj słuchową i mową. Problemy związane z percepcją wzrokową. Obniżony poziom graficzny przyczyn terapia
Dyspraksja. Objawy zaburzonej integracji sensorycznej –ćwiczenia. Zestaw ćwiczeń. Kwestionariusz rozwoju sensomotorycznego dziecka
Dyspraksja. Objawy zaburzonej integracji sensorycznej –ćwiczenia. Zestaw ćwiczeń. Kwestionariusz rozwoju sensomotorycznego dziecka cd.
Dzień 5, 9.00-17.30, zajęcia zdalne w czasie rzeczywistym
Mózgowe porażenie dziecięce /Mpdz/ – teoria, postacie kliniczne, objawy, zaburzenia współistniejące, karmienie, samoobsługa.
Dzień 6, 9.00-17.30, stacjonarne
Powtórzenie i rozszerzenie wiadomości z neurofizjologii układu nerwowego, budowy i funkcji narządów zmysłu.Rozwój prawidłowy i najczęstsze zaburzenia rozwojowe.
Test kliniczna Obserwacja omówienie założeń , instrukcja wykonywania poszczególnych prób testu.
Dzień 7, 9.00-17.30 zajęcia stacjonarne
Podstawy kontroli motorycznej rozwój mechanizmu odruchu postawy /MOP/ i jego zaburzenia, rozwój kontroli napięcia mięśniowego a rozwój integracji sensorycznej prawidłowe i nieprawidłowe wzorce ruchowe /posturalne i motoryczne/ wpływ środowiska, osobowości, odbioru zmysłowego na kształtowanie wzorca postawy :- podstawy funkcjonalnego przebiegu ruchu , - rozwój MOP do 4 roku życia.
Dzień 8, 9.00-17.30 zajęcia stacjonarne
Nauka oceny funkcji neurofizjologicznych testem klinicznej obserwacji J. Ayres, badanie i interpretacja wyników. Obserwacja nieustruktualizowana .
Dzień 9, 9.00-17.30 zajęcia stacjonarne
Diagnoza i charakterystyka zaburzeń przedsionkowo proprioceptywno motorycznych. Wzajemne zależności w układzie przedsionkowo proprioceptywno motorycznym w oparciu o podstawowe deficyty modele rozwoju dysfunkcji przedsionkowo proprioceptywno motorycznych.
Dzień 10, 9.00-17.30 zajęcia stacjonarne
Interwencja segmentarna /ciągi deficytów/, nauka ćwiczeń poprawiających:
-napięcie posturalne,
-wzorzec postawy,
-reakcje równoważne
-stabilizację,
-separację ruchów od dystalnych do proksymalnych,
-schemat ciała,
-czucie linii środkowej ciała i jej przekraczanie,
-proces lateralizacji,
-organizacji przestrzennej,
-koordynację ruchową, pracę gałek ocznych.
Dzień 11, 9.00-17.30 zajęcia stacjonarne
Interwencja przy zaburzeniach przetwarzania dotykowego. Interwencja przy zaburzeniach praksji.
Dzień 12, 9.00-17.30 zajęcia stacjonarne
Interwencja całościowa w przypadkach: nadwrażliwość przedsionkowa, lęk grawitacyjny, podwrażliwość przedsionkowa i proprioceptywna , niepewność posturalna.
Dzień 13, 9.00-17.30 zajęcia stacjonarne
Przeprowadzenie wybranych testów z grupy testów południowo-kalifornijskich.
Dzień 14, 9.00-17.30 zajęcia stacjonarne
Omawianie prac, ocena przeprowadzonych testów Klinicznej Obserwacji, grupy testów Południowo Kalifornijskich.
Układ słuchowy prawidłowe i nieprawidłowe funkcjonowanie w zakresie przetwarzania i włączenie w proces terapeutyczny stymulacji słuchowej.
Wibracja jako układ zmysłowy i technika terapeutyczna .
Znaczenie zmysłu powonienia i zmysłu smaku dla rozwoju dziecka, ich prawidłowe i nieprawidłowe funkcjonowanie oraz włączanie ich w proces terapeutyczny. Terapia SI u dzieci z epilepsją .
Dzień 15, 9.00-17.30 zajęcia stacjonarne
Omawianie prac, ocena przeprowadzonych testów Klinicznej Obserwacji
Układ wzrokowy, prawidłowe i nieprawidłowe funkcjonowanie w zakresie przetwarzania zmysłowego i włączanie w proces terapeutyczny stymulacji wzrokowej .
Techniki hamowania i pobudzania ośrodkowego układu nerwowego. Niebezpieczeństwo i objawy nadmiernej stymulacji .
Dieta sensoryczna jako zindywidualizowany program wsparcia codziennego funkcjonowania /szkoła, dom/, dieta Wilbarger .
Dzień 16, 9.00-17.30 zajęcia stacjonarne
Nieprawidłowości w rozwoju integracji sensorycznej u dzieci z MPDz. terapia SI jako terapia wspomagająca.
Dzień 17, 9.00-17.30 zajęcia stacjonarne
Omawianie prac, ocena przeprowadzonych testów Klinicznej Obserwacj.
Rozwój sprawności manualnej w aspekcie przetwarzania zmysłowego
- przygotowanie ręki do sprawności manualnej w tym do grafomotoryki, nauka wybranych technik.
Ocena rozwoju wybranych umiejętności z zakresu samoobsługi i kształtowanie prawidłowych jej wzorców.
Dzień 18, 9.00-17.30 zajęcia stacjonarne
Omawianie prac, ocena przeprowadzonych testów Klinicznej Obserwacji.
Zastosowanie metody si w diagnozie i terapii dzieci z upośledzeniem umysłowym . Zastosowanie metody si w diagnozie i terapii dzieci z autyzmem.
Dzień 19, 9.00-17.30 zajęcia stacjonarne
Omawianie prac, ocena przeprowadzonych testów Klinicznej Obserwacji.
Prawidłowy i nieprawidłowy rozwój układu emocjonalnego w oparciu o rozwój integracji zmysłowej.
Dzień 20, 1 8.00-16.30 zajęcia stacjonarne
Egzamin praktyczny.
Zakończenie szkolenia.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 22 1 etap walidacji. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 10-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 22 Wprowadzenie do teorii integracji sensorycznej – metodologia. Historia i teraźniejszość teorii integracji sensorycznej .Główne założenia integracji sensorycznej. | Prowadzący Joanna Kryszczyńska | Data realizacji zajęć 10-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 08:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 22 Narządy zmysłów: budowa, rozwój i funkcjonowanie – Odruchy ich rola i zmienność w trakcie rozwoju. Napięcie mięśni (regulacja i zaburzenia). Prawidłowy i nieprawidłowy rozwój dziecka. | Prowadzący Joanna Kryszczyńska | Data realizacji zajęć 11-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 08:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 22 Wpływ procesów integracji sensorycznej na funkcjonowanie człowieka ze szczególnym uwzględnieniem integracji bodźców. | Prowadzący Aleksandra Owczarz-Jankowska | Data realizacji zajęć 15-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 08:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 22 Obserwacja kliniczna –pokaz . Obserwacja kliniczna-komentarz. Obserwacja kliniczna ćwiczenia. Inwentarz percepcji czuciowej. | Prowadzący Aleksandra Owczarz-Jankowska | Data realizacji zajęć 16-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 08:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 22 Mózgowe porażenie dziecięce /Mpdz/ – teoria, postacie kliniczne, objawy, zaburzenia współistniejące, karmienie, samoobsługa. | Prowadzący Joanna Kryszczyńska | Data realizacji zajęć 24-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 08:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 22 Rozwój prawidłowy i najczęstsze zaburzenia rozwojowe. Test kliniczna Obserwacja omówienie założeń , instrukcja wykonywania poszczególnych prób testu. | Prowadzący Aleksandra Owczarz-Jankowska | Data realizacji zajęć 09-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 08:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 22 Podstawy kontroli motorycznej rozwój mechanizmu odruchu postawy /MOP/ i jego zaburzenia. | Prowadzący Aleksandra Owczarz-Jankowska | Data realizacji zajęć 10-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 08:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 22 Nauka oceny funkcji neurofizjologicznych testem klinicznej obserwacji J. Ayres, badanie i interpretacja wyników. Obserwacja nieustruktualizowana . | Prowadzący Aleksandra Owczarz-Jankowska | Data realizacji zajęć 11-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 08:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 22 Diagnoza i charakterystyka zaburzeń przedsionkowo proprioceptywno motorycznych. | Prowadzący Aleksandra Owczarz-Jankowska | Data realizacji zajęć 12-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 08:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 22 Interwencja segmentarna /ciągi deficytów/, nauka ćwiczeń. | Prowadzący Aleksandra Owczarz-Jankowska | Data realizacji zajęć 13-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 08:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 22 nterwencja przy zaburzeniach przetwarzania dotykowego. Interwencja przy zaburzeniach praksji. | Prowadzący Aleksandra Owczarz-Jankowska | Data realizacji zajęć 14-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 08:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 22 nterwencja całościowa w przypadkach: nadwrażliwość przedsionkowa, lęk grawitacyjny, podwrażliwość przedsionkowa i proprioceptywna , niepewność posturalna. | Prowadzący Aleksandra Owczarz-Jankowska | Data realizacji zajęć 15-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 08:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 22 Przeprowadzenie wybranych testów z grupy testów południowo-kalifornijskich. | Prowadzący Magdalena Charbicka | Data realizacji zajęć 16-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 08:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 22 Układ słuchowy prawidłowe i nieprawidłowe funkcjonowanie w zakresie przetwarzania i włączenie w proces terapeutyczny stymulacji słuchowej. | Prowadzący Aleksandra Owczarz-Jankowska | Data realizacji zajęć 08-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 08:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 22 Układ wzrokowy, prawidłowe i nieprawidłowe funkcjonowanie w zakresie przetwarzania zmysłowego i włączanie w proces terapeutyczny stymulacji wzrokowej. | Prowadzący Aleksandra Owczarz-Jankowska | Data realizacji zajęć 09-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 08:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 22 Nieprawidłowości w rozwoju integracji sensorycznej u dzieci z MPDz. terapia SI jako terapia wspomagająca. | Prowadzący Aleksandra Owczarz-Jankowska | Data realizacji zajęć 10-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 08:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 22 Rozwój sprawności manualnej w aspekcie przetwarzania zmysłowego - przygotowanie ręki do sprawności manualnej w tym do grafomotoryki, nauka wybranych technik. | Prowadzący Aleksandra Owczarz-Jankowska | Data realizacji zajęć 11-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 08:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 22 Zastosowanie metody si w diagnozie i terapii dzieci z upośledzeniem umysłowym . Zastosowanie metody si w diagnozie i terapii dzieci z autyzmem. | Prowadzący Magdalena Charbicka | Data realizacji zajęć 12-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 08:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 22 Prawidłowy i nieprawidłowy rozwój układu emocjonalnego w oparciu o rozwój integracji zmysłowej. | Prowadzący Aleksandra Owczarz-Jankowska | Data realizacji zajęć 13-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 08:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 22 Egzamin praktyczny. Zakończenie szkolenia. | Prowadzący Aleksandra Owczarz-Jankowska | Data realizacji zajęć 14-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 08:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 22 2 etap walidacji. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 14-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt usługi brutto6 500,00 PLN
- Koszt usługi netto6 500,00 PLN
- Koszt godziny brutto32,50 PLN
- Koszt godziny netto32,50 PLN
- W tym koszt walidacji brutto50,00 PLN
- W tym koszt walidacji netto50,00 PLN
- W tym koszt certyfikowania brutto50,00 PLN
- W tym koszt certyfikowania netto50,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Aleksandra Owczarz-Jankowska
Joanna Kryszczyńska
Magdalena Charbicka
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
uczestnicy otrzymują materiały szkoleniowe w formie skryptu autorstawa instruktora prowadzącego kurs
Warunki uczestnictwa
Dyplom uznany na poziomie narodowym z fizjoterapii, terapii zajeciowej, logopedii, pedagogik specjalnej, psychologii, regulamin uczestnictwa w kursie.
Przed dokonaniem zapisu na usługę, wymagany jest kontakt z Organizatorem celem potwierdzenia wolnych miejsc.
W tym celu należy wypełnić formularz zgłoszeniowy znajdujący się na stronie www.rehamax.com.pl pod opisem wybranego szkolenia.
W formularzu należy zaznaczyć, że kurs będzie dofinansowany ze środków BUR oraz podać pełne dane do faktury.
Po potwierdzeniu wysłaniu formularza zgłoszeniowego i potwierdzenia dostępności miejsc przez organizatora można dokonać zapisu na usługę poprzez BUR
Uczestniczki – kobiety, będące w ciąży, bądź podejrzewające, że mogą być w ciąży, winny poinformować o swoim stanie Organizatora, o ile fakt ten może mieć wpływ na stan zdrowia Uczestniczki lub sposób jej uczestniczenia w kursie.
Informacje dodatkowe
Po zakończonym szkoleniu absolwenci otrzymują certyfikat uprawniający do prowadzenia diagnozy i terapii Integracji Sensorycznej.
Link z dostępem do pokoju online jest aktywny w okresie trwania kursu.
Podstawa zwolnienia z VAT:
art. 43 ust. 1 pkt 26 lit. a Ustawa o podatku od towarów i usług
par. 3 ust. 1 pkt 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień.
Kurs nie obejmuje kosztów niezwiązanych bezpośrednio z usługą rozwojową, w szczególności Organizator nie pokrywa oraz nie dokonuje zwrotu kosztów związanych z dojazdem uczestnika na usługę, jego zakwaterowaniem oraz wyżywieniem.
Usługa skierowana jest do Uczestników Projektów MP i/lub NSE.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
sprzęt do prowadzenia terapii i diagnozy SI.
Rodzaj platformy za pośrednictwem, której będzie prowadzona usługa: platforma ZOOM.
- Wymagania łącza internetowego dla ZOOM:
W przypadku grupowych połączeń wideo: - 800 kb/s / 1,0 Mb/s (wysyłania/ pobierania) dla wysokiej jakości wideo
- W przypadku widoku galerii i / lub wideo HD 720p: 1,5 Mb/s / 1,5 Mb / s (wysyłania/ pobierania)
- Odbieranie wideo 1080p HD wymaga 2,5 Mb / s (wysyłania/ pobierania)
- Wysyłanie wideo 1080p HD wymaga 3,0 Mb / s (wysyłania/ pobierania)
OBSŁUGIWANE PRZEGLĄDARKI
- Windows: IE 11+, Edge 12+, Firefox 27+, Chrome 30+
- Mac: Safari 7+, Firefox 27+, Chrome 30+
Linux: Firefox 27+, Chrome 30+
Wymagania sprzętowe:
WYMAGANIA DOTYCZĄCE PROCESORA I PAMIĘCI RAM
Minimalne
Procesor Pojedynczy rdzeń
1Ghz lub wyższy
Pamięci
RAM brak danych
- Wymagania łącza internetowego dla ZOOM:
W przypadku grupowych połączeń wideo: - 800 kb/s / 1,0 Mb/s (wysyłania/ pobierania) dla wysokiej jakości wideo
- W przypadku widoku galerii i / lub wideo HD 720p: 1,5 Mb/s / 1,5 Mb / s (wysyłania/ pobierania)
- Odbieranie wideo 1080p HD wymaga 2,5 Mb / s (wysyłania/ pobierania)
- Wysyłanie wideo 1080p HD wymaga 3,0 Mb / s (wysyłania/ pobierania)
Zalecane
Dual Core 2Ghz lub wyższy
(i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD)
Pamięci
RAM 4 Gb
Do zajęć stacjonarnych: dla wszystkich uczestników sala z wyposażeniem do prowadzenia diagnozy i terapii SI oraz sala wykładowa: krzesła, flipchart i rzutnik.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Rodzaj platformy za pośrednictwem, której będzie prowadzona usługa: platforma ZOOM.