Zielone kompetencje cyfrowe: Kurs EkoMarketingu z wykorzystaniem sztucznej inteligencji i dronów. Tworzenie eko-kampanii na Facebooku, Instagramie, Google Ads. Analiza danych w narzędziach Meta oraz Google Analytics. Kurs prowadzi do uzyskania międzynarodowych uprawnień STS-01. Zakończony egzaminem.
Zielone kompetencje cyfrowe: Kurs EkoMarketingu z wykorzystaniem sztucznej inteligencji i dronów. Tworzenie eko-kampanii na Facebooku, Instagramie, Google Ads. Analiza danych w narzędziach Meta oraz Google Analytics. Kurs prowadzi do uzyskania międzynarodowych uprawnień STS-01. Zakończony egzaminem.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Kurs jest przeznaczone dla każdego, kto prowadzi lub ma zamiar prowadzić działalność gospodarczą oraz dla pracowników zajmujących się promocją i sprzedażą produktów lub usług. Kurs jest idealny dla przedsiębiorców, właścicieli firm, specjalistów ds. marketingu, a także dla osób planujących rozpoczęcie własnego biznesu. Uczestnicy zdobędą nowoczesne umiejętności w zakresie ekomarketingu, wykorzystania dronów i sztucznej inteligencji, co pozwoli im na tworzenie efektywnych i ekologicznych kampanii marketingowych oraz wdrażanie innowacyjnych rozwiązań technologicznych w swojej działalności. Bez względu na branżę, kurs ten dostarcza narzędzi niezbędnych do skutecznej promocji i sprzedaży w nowoczesnym, cyfrowym świecie.
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników30
- Data zakończenia rekrutacji10-01-2025
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi21
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem kursu jest przygotowanie uczestników do tworzenia i zarządzania eko-kampaniami marketingowymi z wykorzystaniem AI i dronów, które wspierają firmy w dążeniu do niskoemisyjności, zasobooszczędności oraz odpowiedzialnych praktyk proekologicznych. Kursant pozna zasady zrównoważonego marketingu oraz poprawy efektywności energetycznej organizacji. Kurs kończy się uzyskaniem międzynarodowych uprawnień STS-01, pozwalających na wykonywanie lotów zgodnie z regulacjami i i standardami.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Organizuje konto reklamowe na platformach Meta Ads (Facebook) i Google Ads, a także tworzy i zarządza eko-kampaniami reklamowymi, uwzględniając cele, grupy docelowe, budżety oraz harmonogramy. | Kryteria weryfikacji Projektuje konto reklamowe na Facebooku i Google Ads, przechodząc przez wszystkie etapy konfiguracji. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Projektuje eko-kampanię reklamową na obu platformach, wybierając konkretne cele, grupy docelowe, ustawiając budżet i harmonogram kampanii. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Charakteryzuje aspekty kampanii reklamowych mające wpływ na ekologię | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Ocenia w sposób optymalny wyniki kampanii reklamowych na platformach Meta Ads i Google Ads, wykorzystując narzędzia analityczne oraz zebrane dane do poprawy skuteczności kampanii. | Kryteria weryfikacji Monitoruje wyniki kampanii na Facebooku i Google Ads, analizując kluczowe wskaźniki takie jak CTR, konwersje, zasięg, oraz koszt na konwersję. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Optymalizuje kampanie na podstawie zebranych danych, wprowadzając zmiany w celu poprawy efektywności, takie jak modyfikacja budżetu, targetowania, treści reklam, czy harmonogramu kampanii. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Definiuje i opisuje zastosowania sztucznej inteligencji (AI) w marketingu, identyfikując kluczowe obszary jej wykorzystania. | Kryteria weryfikacji Definiuje sztuczną inteligencję w kontekście marketingu oraz omawia co najmniej trzy główne zastosowania AI w tej dziedzinie. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Uzasadnia znaczenie AI dla nowoczesnych strategii marketingowych, przytaczając konkretne przykłady wykorzystania technologii AI. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Obsługuje narzędzia do generowania treści opartych na AI, takich jak Chat GPT, DALL-E i Text to Video generator, aby tworzyć różnorodne materiały marketingowe. | Kryteria weryfikacji Rozróżnia umiejętność korzystania z narzędzi AI do generowania treści, przedstawiając co najmniej dwa różne przykłady stworzonych materiałów (np. blogi, posty na social media, opisy produktów). | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Charakteryzuje narzędzia AI do stworzenia treści marketingowych, które są zgodne z specyfikacjami zadania i odpowiadają potrzebom określonej grupy docelowej. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Efekty uczenia się Rozróżnia przepisy lotnicze i zasady wykonywania lotów dronami | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje główne przepisy lotnicze dotyczące operacji dronów. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Analizuje ryzyka związane z operacjami dronów i planuje środki zaradcze. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Planuje i nadzoruje misje dronowe | Kryteria weryfikacji Projektuje plany misji dronowych uwzględniające cele operacyjne i wymagania techniczne. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Ocenia techniczne aspekty działania dronów i identyfikuje ich możliwości i ograniczenia. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Charakteryzuje filmy i zdjęcia | Kryteria weryfikacji Ocenia scenariusze i plany filmowe, uwzględniając różnorodność ujęć i kompozycji. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Kontroluje jakość obrazu i estetykę ujęć wideofilmowych z drona. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Planuje materiały filmowe, stosując podstawowe techniki montażu. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Montuje zaawansowane efekty i przejścia w montażu filmowym. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Ocenia fotografie, stosując narzędzia do retuszu, korekty kolorów i kompozycji. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Obsługuje zdjęcia w różnych formatach i mediach. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Rozróżnia podstawy marketingu ekologicznego oraz platformy Facebook, Instagram, Google Ads. | Kryteria weryfikacji Definiuje narzędzia analityczne (Meta, Google Analytics) i ocenia efektywność kampanii pod kątem zrównoważonego rozwoju. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Charakteryzuje zastosowanie dronów i AI w optymalizacji marketingu oraz uzasadnia ich wpływ na zasobooszczędność i redukcję emisji. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Projektuje ekologiczne kampanie marketingowe przy użyciu narzędzi cyfrowych. | Kryteria weryfikacji Wdraża strategie minimalizujące wpływ na środowisko poprzez optymalizację zasobów i redukcję odpadów. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Obsługuje drony do zbierania danych wspierających kampanie. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Analizuje wyniki kampanii pod kątem efektywności energetycznej i zasobooszczędności. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Organizuje współpracę z zespołami w celu realizacji ekologicznych celów. | Kryteria weryfikacji Promuje wartości ochrony środowiska w działaniach zawodowych. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Nadzoruje wdrażanie proekologicznych praktyk i odpowiada za ich zgodność z zasadami zrównoważonego rozwoju. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Kursant charakteryzuje się profesjonalną wiedzą dotyczącą wykonania bezpiecznych lotów, w ramach pozyskiwania materiałów marketingowych z drona | Kryteria weryfikacji Rozróżnia tajniki dot. Bezpiecznego operowania BSP < 4 kg | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Definiuje zagrożenia wynikające z nieprzestrzegania przepisów i bagatelizowania zezwoleń wydanych przez organy ruchu lotniczego | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Rozróżnia procedury oraz umie określić warunki meteorologiczne i ryzyko związane z wykonywanym lotem | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Kursant wskazuje techniczne i operacyjne środki ograniczające ryzyko na ziemi, podczas przygotowywania się do pobrania materiałów marketingowych, przy pomocy BSP | Kryteria weryfikacji Określa ryzyko na ziemi | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Posiada wiedzę na temat planowania lotu i odpowiedniego przygotowania do niego | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Posiada wiedzę jak wykonywać bezpieczny start | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Kursant charakteryzuje się ogólną wiedza na temat systemów bezzałogowych statków powietrznych, w celu wyboru odpowiedniego drona do pozyskania materiałów reklamowych | Kryteria weryfikacji Posługuje się podstawową i zaawansowaną terminologią | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Charakteryzuje budowę i systemy działania BSP | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Obsługuje różne tryby lotów | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Kursant jest świadomy ograniczeń możliwości człowieka, w trakcie pozyskiwania materiałów marketingowych z drona | Kryteria weryfikacji Identyfikuje czynnik ludzki w wypadkach lotniczych | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Jest świadomy zagrożeń wynikających z lotów pod wpływem substancji psychoaktywnych | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Wykorzystuje drony jako narzędzi przyjaznych dla środowiska, wspierających działania na rzecz zrównoważonego rozwoju | Kryteria weryfikacji Tworzy filmy i materiały reklamowe, tworząc w ten sposób świadomość konieczności ochrony środowiska | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Projektuje przy pomocy materiałów z drona, kampanie dotyczące bezemisyjności BSP | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Inne kwalifikacje
Uznane kwalifikacje
Informacje
- Podstawa prawna dla Podmiotów / kategorii Podmiotóworgan władzy publicznej lub samorządu zawodowego, uprawniony do wydawania dokumentów potwierdzających kwalifikację na podstawie ustawy lub rozporządzenia
- Nazwa/Kategoria Podmiotu prowadzącego walidacjęWalidację przeprowadza podmiot wskazany przez Urząd Lotnictwa Cywilnego.
- Podmiot prowadzący walidację jest zarejestrowany w BURNie
- Nazwa/Kategoria Podmiotu certyfikującegoUrząd Lotnictwa Cywilnego
- Podmiot certyfikujący jest zarejestrowany w BURNie
Program
Program
Zakres tematyczny usługi powiązany jest z obszarami technologicznymi wskazanymi w Regionalnej Strategii Innowacji Województwa Śląskiego 2030 oraz Programem Rozwoju Technologii Województwa Śląskiego na lata 2019 - 2030, w szczególności związanych z zieloną i cyfrową gospodarką.
Kryterium powiązania z RIS i PRT:
- 4.7 Technologie telekomunikacyjne i informacyjne wspierające przemysł 4.0
- 4.3 Geoinformacja i jej zastosowanie
Wykaz zielonych umiejętności, opracowany przez Komisję Europejską w ramach klasyfikacji ESCO:
- Angażowanie innych w zachowania przyjazne dla środowiska
- Edukowanie innych w kwestiach związanych z przyrodą
- Promowanie świadomości środowiskowej
Szkolenie to doskonale wpisuje się w rozwój ekologicznych kompetencji cyfrowych, wspierając cele zawarte w dokumentach takich jak RIS i PRT oraz wykazie zielonych umiejętności opracowanych przez Komisję Europejską w ramach klasyfikacji ESCO. Wykorzystuje technologie telekomunikacyjne i informacyjne, wspierające przemysł 4.0, oraz geoinformację, kluczową w zrównoważonym zarządzaniu zasobami. Uczestnicy nabywają umiejętności angażowania innych w zachowania przyjazne środowisku oraz edukowania w kwestiach związanych z ochroną przyrody. Promując świadomość środowiskową poprzez ekologiczny marketing cyfrowy i zastosowanie AI w tworzeniu kampanii proekologicznych, szkolenie umożliwia uczestnikom wpływanie na zmniejszenie śladu węglowego w branży reklamowej i technologicznej. Integracja dronów z technikami filmowania i geoinformacją wspiera zrównoważony rozwój, pozwalając na ich wykorzystanie w monitoringu środowiskowym i ochronie zasobów naturalnych.
Kurs przygotowuje uczestników do zdobycia zielonych umiejętności, w tym:
- Analiza ekologiczna: Ocena kampanii pod kątem wpływu na środowisko i efektywność energetyczną, redukcja emisji i odpadów.
- Nowoczesne technologie: Zastosowanie dronów i AI w tworzeniu kampanii promujących oszczędność zasobów i zarządzanie energią.
- Zarządzanie środowiskowe: Tworzenie kampanii zgodnych z zasadami ekologii, wspierających zrównoważony rozwój.
- Kreatywność: Tworzenie treści proekologicznych, które angażują odbiorców i promują zrównoważone produkty.
Kurs umożliwia pracę w sektorze zielonej gospodarki, w marketingu ekologicznym i analizie danych.
Szkolenie rozpoczyna się od zajęć teoretycznych, które są realizowane w grupie pod nadzorem instruktora-wykładowcy. W czasie prowadzenia zajęć teoretycznych, trenerzy uwzględniają przerwy, które są ustalane indywidualnie z uczestnikami szkolenia. Klasyczne przerwy trwają nie więcej niż 5-10 minut.
Uzyskany dokument uprawnia do lotów dronem na terenie całej Unii Europejskiej i jest ważny przed 5 lat.
Całośc kursu trwa 21h. Szkolenie składa się z części teoretycznej w wymiarze 17h ( w tym 1 h na egzamin teoretyczny), oraz części praktycznej w wymiarze 4 godzin (w tym 1 h na egzamin praktyczny).
Moduł 1: Tworzenie kampanii w sieci z naciskiem na zrównoważony rozwój (4 godziny)
- Wprowadzenie do ekologicznego marketingu cyfrowego
- Definicja ekologicznego marketingu cyfrowego: Jak prowadzić kampanie zgodne z zasadami zrównoważonego rozwoju?
- Omówienie najważniejszych platform reklamowych: Meta Ads, Instagram, Google Ads, z uwzględnieniem narzędzi i funkcji promujących ekologiczną odpowiedzialność.
- Znaczenie kampanii reklamowych w sieci: Jak tworzyć kampanie wspierające ochronę środowiska i promujące produkty przyjazne dla środowiska.
- Meta Ads – Facebook
- Tworzenie konta reklamowego na Facebooku z uwzględnieniem eko-standardów.
- Przegląd interfejsu Menedżera Reklam, optymalizacja kampanii pod kątem niskiego zużycia zasobów (np. energii) i minimalizowania śladu węglowego.
- Tworzenie kampanii reklamowej: cele proekologiczne, grupy docelowe zainteresowane zrównoważonym rozwojem, remarketing oparty na wartościach ekologicznych, budżety i harmonogramy, analiza wyników pod kątem wpływu środowiskowego.
- Google Ads
- Wprowadzenie do Google Ads: Jak prowadzić kampanie, które promują produkty i usługi związane z ochroną środowiska?
- Tworzenie kampanii wyszukiwania: dobór słów kluczowych związanych z ekologią, zrównoważonym rozwojem, ochroną środowiska.
- Ustawienia kampanii: targetowanie geograficzne z uwzględnieniem regionów zainteresowanych inicjatywami ekologicznymi, harmonogram dostosowany do oszczędności energii.
- Monitorowanie wyników i optymalizacja: analiza efektywności z uwzględnieniem wpływu na świadomość ekologiczną użytkowników.
- Praktyczne ćwiczenia
- Tworzenie przykładowych kampanii na Meta Ads i Google Ads na podstawie konta DRON.edu.pl, skupiając się na promowaniu zrównoważonych produktów lub inicjatyw ekologicznych.
- Analiza i omówienie stworzonych kampanii pod kątem ich wpływu na środowisko.
Moduł 2: AI w marketingu i zrównoważony rozwój (2 godziny)
- Wprowadzenie do AI w marketingu
- Definicja i zastosowania AI w tworzeniu bardziej zrównoważonych kampanii marketingowych.
- Tworzenie treści przy użyciu AI z uwzględnieniem ekologii
- Narzędzia do generowania treści: Chat GPT, DALL-E, Text to Video generator, z uwzględnieniem minimalizacji zasobów potrzebnych do ich tworzenia.
- Przykłady zastosowania w kontekście ekologii: blogi o zrównoważonym rozwoju, posty promujące ochronę środowiska, opisy produktów ekologicznych.
- Koncepcja kampanii z AI wspierających zrównoważony rozwój
- Jak AI może wspierać proces planowania kampanii przyjaznych środowisku?
- Tworzenie koncepcji kampanii z wykorzystaniem AI: narzędzia, strategie, analiza danych w celu minimalizacji wpływu na środowisko.
- Przykłady kampanii opracowanych przez AI, promujących zielone inicjatywy.
- Praktyczne narzędzia: Chat GPT i Canva z myślą o ekologii
- Wprowadzenie do Chat GPT: Jak tworzyć treści wspierające ochronę środowiska?
- Canva: tworzenie wizualnych materiałów marketingowych promujących zrównoważony rozwój.
Moduł 3: Zagadnienia wymagane do zdobycia uprawnień pilota drona z uwzględnieniem ochrony środowiska (8 godzin)
- Przygotowanie do zdobycia uprawnień pilotowania dronaPrzepisy lotnicze i procedury operacyjne w kontekście ochrony środowiska.
- Bezpieczeństwo wykonywania lotów, w tym minimalizacja wpływu dronów na faunę i florę.
- Wiedza na temat ekologicznych zastosowań dronów w monitorowaniu środowiska.
- Przygotowanie do zdobycia uprawnień A1/A3 oraz A2 z uwzględnieniem wymogów ekologicznych.
Moduł 4: Techniki wideofilmowania z wykorzystaniem drona w kontekście ekologii (2 godziny)
- Techniki wideofilmowania z naciskiem na ochronę środowiska
- Podstawy wideofilmowania: jak rejestrować materiały bez negatywnego wpływu na środowisko naturalne.
- Nastawy parametrów lotu i kamery, które minimalizują hałas i emisje.
- Montaż filmów promujących ochronę środowiska
- Edycja materiałów filmowych z naciskiem na treści proekologiczne.
- Implementacja przekazów wspierających świadomość ekologiczną.
- Edycja zdjęć wspierających zrównoważony rozwój
- Edycja fotografii, która promuje inicjatywy proekologiczne.
- Planowanie procesów edycyjnych zgodnych z zasadami ochrony środowiska.
- Publikacja materiałów wspierających ekologię
- Projektowanie strategii publikacyjnych promujących zrównoważony rozwój.
- Optymalizacja treści w celu zwiększenia świadomości na temat ochrony środowiska.
Moduł 5: Szkolenie praktyczne do uzyskania uprawnień pilota drona STS-01 z uwzględnieniem wpływu na środowisko (3 godziny + 1 godzina egzaminu praktycznego)
- Przedlotowa ocena wpływu na środowisko: Jak przygotować drona do lotu, minimalizując wpływ na ekosystem.
- Wykonywanie startu i lądowania z uwzględnieniem ochrony lokalnej fauny i flory.
- Czynności w trakcie lotu: jak latać dronem w sposób zrównoważony, minimalizując hałas i zużycie energii.
- Nauka procedur zapobiegania zagrożeniom środowiskowym podczas lotu.
Podczas części praktycznej, zajęcia są realizowane w zespołach 3-osobowych. Każdy zespół ma swojego instruktora. Liczba instruktorów zostanie odpowiednio dobrana do liczebności grupy.
Egzamin praktyczny STS – egzamin realizowany zgodnie z wytycznym Urzędu Lotnictwa Cywilnego w zakresie nabycia uprawnień do wykonywania lotów w kategorii szczególnej STS-01.
UWAGA:
Ośrodek DRON.edu.pl zastrzega sobie możliwość zmiany terminu realizacji zajęć praktycznych. Termin realizacji częsci praktycznej może ulec zmianie ze względu na wystąpienie warunków uniemożliwiających wykonywanie lotów np.:
- Opady atmosferyczne
- Wiatr o prędkości przekraczającej 8m/s
- KP indeks promieniowania kosmicznego powyżej 4
- Aktywację stref zakazu lotów w planowanym miejscu wykonywania lotów
- Zakłócenia sygnałów GPS na obszarze w którym zaplanowano lot
Loty odbędą się we wskazanej lokalizacji w mieście
Gliwice przy ul. Zamkowej 15
.
Zajęcia praktyczne obejmują łącznie
4 godziny
(w tym 1h na egzamin praktyczny).
Trenerzy będą prowadzić usługę rotacyjnie w zależności od dostępności danego trenera w dniu szkolenia. Zastrzegamy sobie możliwość zmiany trenera. Każdy z trenerów posiada odpowiednią wiedzę, kwalifikację oraz doświadczenie, aby osiągnąć założone efekty.
Instruktor częsci praktycznej uzależniony będzie od lokalizacji i terminu jej realizacji. Instruktorzy realizujący praktykę:
- Robert Konopczak
- Mirosław Ochwat
- Jakub Rezner
- Andrzej Sowa
- Kamil Grzyb
- Maksymilian Kocoń
- Antoni Karaś
- Eryk Słotwiński
- Mateusz Michałek
- Antoni Zbyszowski
- Łukasz Waśniewski
- Maciej Kurek
- Samuel Ujazda
- Oliwier Gębczyński
- Michał Kaczor
- Tomasz Stasiński
- Krzysztof Połeć
EGZAMIN TEORETYCZNY
Po zakończeniu części teoretycznej szkolenia przeprowadzony zostanie Egzamin Teoretyczny w formie testu on-line. Zaliczenie egzaminu wymaga udzielenia minimum 75% poprawnych odpowiedzi.
Egzamin przeprowadza podmiot wskazany przez Urząd Lotnictwa Cywilnego.
Czas trwania egzaminu: 1 godz. zegarowa.
Całość usługi realizowana jest w godzinach zegarowych.
Przerwy nie są wliczone w cenę szkolenia.
Wymagania techniczne:
- Szczgóły z opisem sprzętu są dostępne w zakładce WARUNKI TECHNICZNE
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 19 Moduł 5: Szkolenie praktyczne realizowane w sposób zrównoważony przy zachowaniu naturalnej fauny i flory oraz minimalizacją hałasu i zużycia energii. Do uprawnień STS-01. Egzamin praktyczny | Prowadzący Jakub Rezner | Data realizacji zajęć 11-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 01:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 19 Przerwa | Prowadzący Jakub Rezner | Data realizacji zajęć 11-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 19 Moduł 5: Szkolenie praktyczne realizowane w sposób zrównoważony przy zachowaniu naturalnej fauny i flory oraz minimalizacją hałasu i zużycia energii. Do uprawnień STS-01. Egzamin praktyczny | Prowadzący Jakub Rezner | Data realizacji zajęć 11-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 02:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 19 Moduł 4: Techniki wideofilmowania z wykorzystaniem drona oraz edycja zdjęć bez negatywnego wpływu na środowisko naturalne z użyciem treści proekologicznych | Prowadzący Michał Hytroś | Data realizacji zajęć 14-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:50 | Liczba godzin 00:50 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 19 Przerwa | Prowadzący Michał Hytroś | Data realizacji zajęć 14-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:50 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 00:10 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 19 Moduł 4: Techniki wideofilmowania z wykorzystaniem drona oraz edycja zdjęć bez negatywnego wpływu na środowisko naturalne z użyciem treści proekologicznych | Prowadzący Michał Hytroś | Data realizacji zajęć 14-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:10 | Liczba godzin 01:10 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 19 Moduł 1: Ekomarketing: Google, Facebook - tworzenie treści wspierających ochronę środowiska i promujących produkty przyjazne dla eko-standardów cz.1 | Prowadzący Dagmara Spittal | Data realizacji zajęć 15-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:50 | Liczba godzin 00:50 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 19 Przerwa | Prowadzący Dagmara Spittal | Data realizacji zajęć 15-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:50 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 00:10 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 19 Moduł 1: Ekomarketing: Google, Facebook - tworzenie treści wspierających ochronę środowiska i promujących produkty przyjazne dla eko-standardów cz.1 | Prowadzący Dagmara Spittal | Data realizacji zajęć 15-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:10 | Liczba godzin 01:10 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 19 Moduł 1: Ekomarketing: Google, Facebook - tworzenie treści wspierających ochronę środowiska i promujących produkty przyjazne dla eko-standardów cz.2 | Prowadzący Dagmara Spittal | Data realizacji zajęć 16-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:50 | Liczba godzin 00:50 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 19 Przerwa | Prowadzący Dagmara Spittal | Data realizacji zajęć 16-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:50 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 00:10 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 19 Moduł 1: Ekomarketing: Google, Facebook - tworzenie treści wspierających ochronę środowiska i promujących produkty przyjazne dla eko-standardów cz.2 | Prowadzący Dagmara Spittal | Data realizacji zajęć 16-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:10 | Liczba godzin 01:10 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 19 Moduł 2: Wykorzystanie AI w marketingu do kreowania treści promujących ekologiczne inicjatywy i ochronę środowiska, z minimalnym zużyciem zasobów. | Prowadzący Dagmara Spittal | Data realizacji zajęć 17-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:50 | Liczba godzin 00:50 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 19 Przerwa | Prowadzący Dagmara Spittal | Data realizacji zajęć 17-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:50 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 00:10 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 19 Moduł 2: Wykorzystanie AI w marketingu do kreowania treści promujących ekologiczne inicjatywy i ochronę środowiska, z minimalnym zużyciem zasobów. | Prowadzący Dagmara Spittal | Data realizacji zajęć 17-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:10 | Liczba godzin 01:10 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 19 Moduł 3: Ekologiczne wykorzystanie dronów i ich oddziaływanie na środowisko. Teoria niezbędna do uzyskania uprawnień Pilota Drona STS-01 z uwzględnieniem branż zgodnych z zasadami zielonej gospodarki | Prowadzący Michał Hytroś | Data realizacji zajęć 18-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 03:45 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 19 Przerwa | Prowadzący Michał Hytroś | Data realizacji zajęć 18-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 19 Moduł 3: Ekologiczne wykorzystanie dronów i ich oddziaływanie na środowisko. Teoria niezbędna do uzyskania uprawnień Pilota Drona STS-01 z uwzględnieniem branż zgodnych z zasadami zielonej gospodarki | Prowadzący Michał Hytroś | Data realizacji zajęć 18-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 17:15 | Liczba godzin 04:15 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 19 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 06-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Nie |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 000,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 000,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto238,10 PLN
- Koszt osobogodziny netto238,10 PLN
- W tym koszt walidacji brutto100,00 PLN
- W tym koszt walidacji netto100,00 PLN
- W tym koszt certyfikowania brutto0,00 PLN
- W tym koszt certyfikowania netto0,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Jakub Rezner
Dagmara Spittal
Przemysław Tomków
Rafał Borkowski
Michał Hytroś
Antoni Karaś
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Wszyscy kursanci otrzymają dostęp do materiałów szkoleniowych w formie szkoleń wideo oraz prezentacji multimedialnych, znajdujacych się na platformie e-learningowej i.dron.edu.pl.
Warunki uczestnictwa
WARUNKI PRZYSTĄPIENIA DO SZKOLENIA:
- Ukończony 18 rok życia lub osoba małoletnia posiadająca zgodę od opiekuna
- Osoba przystępująca do szkolenia powinna mieć dostęp do urządzenia elektronicznego wyposażonego w głośnik oraz mikrofon
Informacje dodatkowe
1. Na potrzeby usługodawcy i korzystającego z usługi jak również na potrzeby monitoringu, kontroli oraz w celu utrwalenia efektów kształcenia usługa zdalna może być rejestrowana (nagrywana).
2. Trenerzy będą prowadzić usługę rotacyjnie w zależności od dostępności danego trenera w dniu szkolenia. Zastrzegamy sobie możliwość zmiany trenera. Każdy z trenerów posiada odpowiednią wiedzę, kwalifikację oraz doświadczenie, aby osiągnąć założone efekty.
3. Część praktyczna zostanie zrealizowana Gliwicach przy ul. Zamkowej 15.
4. Przerwy w trakcie zajęć ustalane są między kursantami a instruktorem.
5. Ośrodek szkoleniowy korzysta ze zwolnienia z VAT na podstawie art.. 43 ust.1.pkt 26 a) ustawy o VAT.
6. Certyfikacja jest darmowa, Urząd Lotnictwa Cywilnego nie wymaga by egzamin praktyczny był przeprowadzany przez podmiot zewnętrzny, uprawnienia powinny być nadane przez Urząd Lotnictwa Cywilnego w ciągu 30 dni od daty zaliczenia egzaminu teoretycznego.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Wymagania techniczne:
-
Platforma: Zoom lub Google Meet.
-
Internet: Szerokopasmowe połączenie (3G/4G/LTE).
-
Audio: Głośniki/mikrofon (wbudowane lub USB/Bluetooth).
-
Kamera: Wbudowana, USB lub HD.
-
Systemy operacyjne: macOS 10.7+, Windows 7+, Linux (wybrane dystrybucje).
-
Urządzenia mobilne: Tablety Surface Pro 2+, smartfony iOS/Android.
-
Przeglądarki: IE 11+, Edge 12+, Firefox 27+, Chrome 30+, Safari 7+.
-
Sprzęt: Procesor min. 1 GHz (dwurdzeniowy zalecany), RAM min. 4GB (8GB zalecane), karta graficzna z OpenGL 3.2.
Link umożliwiający uczestnictwo w spotkaniu on-line jest ważny do momentu zakończenia spotkania.
Adres
Adres
Zajęcia w powietrzu będą realizowane we wskazanej przez Ośrodek lokalizacji w mieście Gliwice
Szczegółowa lokalizacja zajęć praktycznych zostanie ustalona z uczestnikiem szkolenia.
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Sprzęt potrzebny do realizacji zajęć praktycznych w postaci dronów zapewnia firma DRON.edu.pl