Zarządzanie wiekiem i współpracą międzypokoleniową w przedsiębiorstwie. Akademia Menedżera HR. Szkolenie zdalne w czasie rzeczywistym.
Zarządzanie wiekiem i współpracą międzypokoleniową w przedsiębiorstwie. Akademia Menedżera HR. Szkolenie zdalne w czasie rzeczywistym.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Grupą docelową są pracownicy, menadżerowie, kandydaci na menadżerów odpowiedzialni za zarządzanie pracownikami w różnym wieku z uwzględnieniem różnic pokoleniowych lub odpowiedzialnych za politykę personalną w przedsiębiorstwach MŚP
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji22-11-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi24
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Główny cel usługi:Przygotowanie uczestników szkolenia do zarządzania zasobami ludzkimi w zespołach składających się z pracowników z różnorodnych grup wiekowych w celu wykorzystania potencjału pracowników z różnych pokoleń jak również możliwości wynikających z budowania zróżnicowanych wiekowego zespołów i całej organizacji, zapewnienie poszczególnym grupom wiekowym odpowiedniego wsparcia w pracy i rozwoju, budowanie rozwiązań opartych o intermentoring i przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Wiedza: Opisuje znaczenie procesów demograficznych w Polsce i Europie związanych z takimi zjawiskami jak starzenie się społeczeństwa, zamiana pokoleń itp. dla funkcjonowania i rozwoju własnej firmy. | Kryteria weryfikacji definiuje poszczególne grupy pokoleniowe | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji opisuje znaczenie procesów demograficznych w Polsce i Europie | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Wiedza: Identyfikuje jakiego rodzaju działania pozwalają na bardziej racjonalne efektywne wykorzystanie zasobów ludzkich w przedsiębiorstwach, dzięki uwzględnianiu potrzeb i możliwości pracowników w różnym wieku. | Kryteria weryfikacji definiuje czynniki jakie mają wpływ na motywację poszczególnych grup pokoleniowych | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji określa zasady zarządzania zasobami ludzkimi z uwzględnieniem różnic pokoleniowych | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Wiedza: Przygotowuje charakterystykę pracowników z różnych grup wiekowych / pokoleń. Opisuje wpływ tych różnic na styl pracy i ewentualne nieporozumienia. | Kryteria weryfikacji wskazuje czynniki jakie mają wpływ na dobre porozumiewanie się z poszczególnymi grupami wiekowymi | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji definiuje różne style komunikacji interpersonalnej | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji wymienia pułapki komunikacyjne oraz bariery komunikacyjne pomiędzy różnymi grupami wiekowymi | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji rozróżnia style zachowań i ich wpływ na styl pracy i ewentualne nieporozumienia w przedsiębiorstwach wielopokooleniowych pracowników | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Umiejętności: Identyfikuje regulacje i rozwiązania prawne sprzyjające zatrudnianiu osób starszych. | Kryteria weryfikacji opisuje i wskazuje źródła regulacji prawnych sprzyjających zatrudnianiu osób starszych | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wskazuje korzyści wynikające z regulacji prawnych dla przedsiębiorców wynikające z zatrudniania osób starszych a także uprawnienia osób zatrudnionych w starszym wieku | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Umiejętności: Adaptuje kampanie społeczne związane z wyrównywaniem szans pracy dla osób „50+” | Kryteria weryfikacji Weryfikuje potrzeby pracowników oraz dobór właściwej komunikacji i zadań odpowiednio z uwzględnieniem potrzeb grupy wiekowej. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wybiera i wdraża kampanie społeczne związane z wyrównywaniem szans pracy dla osób „50+” | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Wiedza: Identyfikuje potrzeby (w tym także zabezpieczenia zdrowotnego) różnych grup wiekowych pracowników. | Kryteria weryfikacji Dobiera narzędzia i kanały komunikacji w zależności od grup pokoleń | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji określa oraz różnicuje potrzeby poszczególnych grup pokoleniowych | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Umiejętności: Ocenia i pozytywnie wykorzystuje potencjał różnych wiekowo grup pracowników. | Kryteria weryfikacji Wdraża narzędzia celem dokonywania obiektywnych ocen pracowników różnych grup wiekowych | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Przypisuje zadania i role zawodowe adekwatnie do kompetencji i potencjału poszczególnych grup wiekowych pracowników | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Umiejętności: Buduje rozwiązania pozwalające na wymianę kompetencji i doświadczeń między pracownikami reprezentującymi różne pokolenia. | Kryteria weryfikacji Dobiera i zleca zadania pracownikom pozwalające na wzajemne uczenie się od siebie | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Zapewnia praktyczne możliwości i okazje do dzielenia się doświadczeniem przez osoby reprezentujące różne grupy wiekowe | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Umiejętności:Aktywnie zapobiega wypaleniu zawodowemu – szczególnie „starszych” pracowników. | Kryteria weryfikacji Dobiera właściwe metody motywacji do poszczególnych grup wiekowych | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Dobiera członków zespołu do zadań w tai sposób aby jak najlepiej wykorzysta potencjał i zmotywować do realizacji zadań. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Umiejętności : Buduje kulturę pracy opartą o wzajemny szacunek potencjału i postaw pracowników reprezentujących różne pokolenia. | Kryteria weryfikacji Przygotowuje i stosuje ankiety satysfakcji w pracy i ocenę efektywności zadań zlecanym przy współpracy osób różnorodnych pod względem pokolenia | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Tworzy przestrzeń do dzielenia się dobrymi praktykami w pracy międzypokoleniowej. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Kompetencje społeczne: Tworzy atmosferę sprzyjającą pełnej integracji i zaangażowania w pracę. | Kryteria weryfikacji Zapewnia przestrzeń i możliwości do wzajemnego dzielenia się sukcesami i świętowania sukcesów wynikających ze wspólnej pracy osób z różnych grup wiekowych | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Umiejętności: Inicjuje i wspiera efektywną pracę zróżnicowanych wiekowo zespołów. | Kryteria weryfikacji Wdraża metody pracy w oparciu o metody inicjowania współpracy międzypokoleniowego zespołu | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Stosuje narzędzia wspierające efektywną pracę zróżnicowanych wiekowo zespołów. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Umiejętności: Wdraża rozwiązania ukierunkowane na zachowanie w firmie wiedzy, doświadczeń i kompetencji pracowników w wieku przedemerytalnym. | Kryteria weryfikacji Tworzy miejsca gdzie zapisywane i utrwalane są dobre praktyki w wymianie wiedzy międzypokoleniowej. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wykorzystuje utrwalone dobre praktyki do ich skalowania w zespole miedzypokoleniowym. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Umiejętości: Wprowadza rozwiązania pozwalające włączyć pracowników z różnych pokoleń w zespoły pracownicze i w pełni wykorzystać ich potencjał. | Kryteria weryfikacji Wprowadza system motywacji nagradzający zastosowane rozwiązania pozwalające włączyć pracowników z różnych pokoleń w zespoły pracownicze i w pełni wykorzystać ich potencjał. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie zdalne w czasie rzeczywistym. Jedna godzina trwa 60 minut i jest godziną zegarową.
Dzień I
- Rozpoczęcie szkolenia:
- Powitanie uczestników i przedstawienie i określenie celów szkolenia.
- Jak rozumieć zmiany demograficzne, wyzwania i możliwości wynikające z różnorodności wiekowej w pracy.
- Zmiany demograficzne mające wpływ na sytuację wiekową pracowników na rynku pracy i ich wpływ na funkcjonowanie i rozwój przedsiębiorstw
- Czym jest różnica pokoleniowa i jakie jest jej znaczenie dla właściwego zarządzania zasobami ludzkimi oraz funkcjonowania i rozwoju przedsiębiorstwa.
- Pokolenia obecne na rynku pracy - charakterystyka
- Dlaczego zrozumienie różnorodności wiekowej jest ważne dla funkcjonowania firm
- Analiza problemów wynikających z różnic wiekowych pracowników
- Omówienie grup pokoleniowych i ich sposobu zachowań a przede wszystkim ich potrzeb i oczekiwań w rekrutacji, rozwoju, motywowaniu
- Czynniki sprzyjające i hamujące realizację pracy, współpracę, komunikację i wprowadzanie zmian z powodu różnic pokoleniowych
- działania pozwalające na bardziej racjonalne efektywne wykorzystanie zasobów ludzkich w przedsiębiorstwach, dzięki uwzględnianiu potrzeb i możliwości pracowników w różnym wieku
- Jak minimalizować opór przed zmianą różnych grup wiekowych.
- Zarządzanie zespołem różnorodnym wiekowo:
- Różnica w zarządzaniu poszczególnymi grupami wiekowymi
- Regulacje i rozwiązania prawne sprzyjające zatrudnianiu osób starszych.
- Różne role w zarządzaniu zespołem. Motywowanie zespołu i rola lidera. Metody wzmacniania postaw sprzyjających zmianom w poszczególnych grupach wiekowych.
- Kampanie społeczne związane z wyrównywaniem szans pracy dla osób „50+”
- Rola menedżera w budowaniu spójnego różnorodnego wiekowo zespołu nastawionego na osiąganie celów strategicznych w tym ocena i wykorzystanie potencjału różnych wiekowo grup pracowników
- Angażowanie w realizację zmian, czyli jak stworzyć otoczenie, które pozwoli pracownikom w różnych grupach pokoleniowych znaleźć motywację do aktywnej i twórczej pracy w sytuacji zmiany?
- Style zarządzania w kontekście różnic pokoleniowych oraz zapobieganie wypaleniu zawodowemu
Dzień II
- Komunikacja i współpraca w zespole różnorodnym pokoleniowo:
- Zasady skutecznej komunikacji podczas zmiany.
- Komunikacja interpersonalna i unikanie konfliktów. Pułapki myślenia oraz mechanizmy psychologiczne utrudniające zmianę.
- Style komunikacji i ich wpływ na osiąganie efektów. Komunikowanie przy wdrażaniu zmiany oraz siła argumentacji.
- Rozpoznanie i odpowiedź na style reakcji na zmianę, rozpoznawanie stylów u pracowników. Krzywa przemiany emocjonalnej w sytuacji zmiany
- Radzenie sobie z oporem na zmianę.
- Wpływ grup pokoleniowych na skuteczność wzajemnego uczenia się:
- Przedstawienie różnych metod i narzędzi umożliwiających skuteczną wymianę wiedzy i doświadczeń między pracownikami różnych pokoleń.
- Promowanie aktywnego udziału w procesie dzielenia się wiedzą i umiejętnościami.
- Rozwiązania ukierunkowane na zachowanie w firmie wiedzy, doświadczeń i kompetencji pracowników w wieku przedemerytalnym.
3. Konflikty spowodowane różnicami pokoleniowymi
- Różnorodność stylów pracy, zachowań i podejścia do zadań w różnych grupach wiekowych.
- Rozwiązywanie nieporozumień wynikających z różnych wiekowych
Dzień III
- Role zespołowe. Wpływ grup pokoleniowych na pracę w zespole.
- Test ról zespołowych
- Jak rekrutować i dobierać członków zespołu. Etapy budowania zespołu.
- Formowanie
- Burzenie
- Norowanie
- Realizacja ( Działanie)
- Dysfunkcje pracy zespołowej
2. Wspólne cele zespołu wielopokoleniowego.
- Zarządzanie przez cele
- Jak budować odpowiedzialny zespół
3. Zaufanie a siłą zespołu wielopokoleniowego.
- Siła zaufania wg Coveya
4. Rozwój organizacji poprzez różnice między pokoleniami
- Różne style pracy, podejście do zadań i komunikację.
- Wypracowanie strategii radzenia sobie z potencjalnymi nieporozumieniami wynikającymi z tych różnic.
5. Budowanie kultury organizacyjnej dzięki różnicom pokoleniowym pracowników
- Wykorzystanie zmian pokoleniowych do zwiększenia siły zespołu, wzrostu motywacji i zwiększenia efektywności pracy w przedsiębiorstwie.
6. Walidacja. Test wiedzy.
Szkolenie trwa 24 godziny zegarowe, każda godzina to 60 minut. Przerwy oraz walidacja wliczają się do czasu trwania usługi. Maksymalna ilość osób w grupie wynosi 10 osób. Od uczestników wymagany jest dostęp do Internetu oraz komputera lub inego sprzętu przenośnego z dostepem do internetu z mikrofonem i głośnikiem oraz wideo. Podczas prowadzenia zajęć nie jest wymagane stałe korzystanie z wideo i mikrofonu przez uczestników, wymagane jest w zakresie niezbędnym i umożliwiającym niezakłócające prowadzenie zajęć w grupie.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 22 Rozpoczęcie szkolenia. Zmiany demograficzne mające wpływ na sytuację wiekową pracowników na rynku pracy. Rozmowa na żywo, wykład i ćwiczenia on line. | Prowadzący Anna Miastkowska | Data realizacji zajęć 21-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 22 Jak rozumieć zmiany demograficzne, wyzwania i możliwości wynikające z różnorodności wiekowej w pracy. Współdzielenie ekranu. wykład i ćwiczenia on line. | Prowadzący Anna Miastkowska | Data realizacji zajęć 21-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 22 przerwa | Prowadzący Anna Miastkowska | Data realizacji zajęć 21-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 22 Czym jest różnica pokoleniowa i jakie jest jej znaczenie dla właściwego funkcjonowania i rozwoju przedsiębiorstwa . Współdzielenie ekranu, rozmowy na żywo. | Prowadzący Anna Miastkowska | Data realizacji zajęć 21-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 22 przerwa | Prowadzący Anna Miastkowska | Data realizacji zajęć 21-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 22 Zarządzanie zespołem różnorodnym wiekowo. Współdzielenie ekranu. Wykład i Ćwiczenia on line. | Prowadzący Anna Miastkowska | Data realizacji zajęć 21-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 22 Style zarządzania w kontekście różnic pokoleniowych. Rola menedżera w budowaniu spójnego różnorodnego wiekowo zespołu nastawionego na osiąganie celów strategicznych. Współdzielenie ekranu. | Prowadzący Anna Miastkowska | Data realizacji zajęć 21-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 22 Komunikacja i współpraca w zespole różnorodnym pokoleniowo. Współdzielenie ekranu. | Prowadzący Anna Miastkowska | Data realizacji zajęć 23-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 22 Rozpoznanie i odpowiedź na style reakcji na zmianę, rozpoznawanie stylów u pracowników. Krzywa przemiany emocjonalnej w sytuacji zmiany. Radzenie sobie z oporem. Współdzielenie ekranu. | Prowadzący Anna Miastkowska | Data realizacji zajęć 23-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 22 przerwa | Prowadzący Anna Miastkowska | Data realizacji zajęć 23-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 22 Wpływ grup pokoleniowych na skuteczność wzajemnego uczenia się. Współdzielenie ekranu. | Prowadzący Anna Miastkowska | Data realizacji zajęć 23-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 22 przerwa | Prowadzący Anna Miastkowska | Data realizacji zajęć 23-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 22 Konflikty spowodowane różnicami pokoleniowymi. Różnorodność stylów pracy, zachowań i podejścia do zadań w różnych grupach wiekowych. Współdzielenie ekranu. | Prowadzący Anna Miastkowska | Data realizacji zajęć 23-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 22 Rozwiązywanie nieporozumień wynikających z różnych wiekowych. Współdzielenie ekranu | Prowadzący Anna Miastkowska | Data realizacji zajęć 23-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 22 Role zespołowe. Wpływ grup pokoleniowych na pracę w zespole. Współdzielenie ekranu. | Prowadzący Anna Miastkowska | Data realizacji zajęć 30-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 22 Etapy budowania zespołu. Współdzielenie ekranu. | Prowadzący Anna Miastkowska | Data realizacji zajęć 30-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 22 przerwa | Prowadzący Anna Miastkowska | Data realizacji zajęć 30-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 22 Wspólne cele zespołu wielkopokoleniowego. Współdzielenie ekranu. | Prowadzący Anna Miastkowska | Data realizacji zajęć 30-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 22 przerwa | Prowadzący Anna Miastkowska | Data realizacji zajęć 30-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 22 Rozwój organizacji poprzez różnice między pokoleniami . Współdzielenie ekranu. | Prowadzący Anna Miastkowska | Data realizacji zajęć 30-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 22 Budowanie kultury organizacyjnej dzięki różnicom pokoleniowym pracowników. Współdzielenie ekranu | Prowadzący Anna Miastkowska | Data realizacji zajęć 30-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 22 walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 30-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 500,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 500,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto187,50 PLN
- Koszt osobogodziny netto187,50 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Anna Miastkowska
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały wypracowane w czasie szkolenia zostaną przekazane w formie elektronicznej lub przesłane mailem. Zostanie również udostępniona prezentacja po szkoleniu.
Metody pracy:
Szkolenie składa się z wykładu i w większości z części praktycznej w formie warsztatu.
Metody interaktywne: praca na Case study
Metody aktywizujące: zestaw ćwiczeń praktycznych, polegających w
analizie działań, danych.
Trener będzie weryfikować nabywane umiejętności podczas szkolenia.
Uczestnik otrzyma zaświadczenie po realizacji szkolenia.
Warunkiem zaliczenia szkolenia oraz otrzymania zaświadczenia jest uczestnictwo w co najmniej 100% zajęć usługi rozwojowej oraz zaliczenie zajęć w formie walidacji.
Przerwy i walidacja wliczają się do czasu trwania usługi.
Warunki uczestnictwa
1. Szkolenie realizowane jest w formie zdalnej w czasie rzeczywistym za pomocą platformy Teams w związku z czym udział w szkoleniu wymaga dostępu do komputera lub innego cyfrowego narzędzia przenośnego obsługującego obraz i dźwięk z dostępem do internetu w celu komunikacji z uczestnikami szkolenia i ternerem, odtwarzania prezentacji i obsługi cyfrowych narzędzi do wykonywania ćwiczeń.
2. Zapisując się na usługę wyrażasz zgodę na rejestrowanie/nagrywanie swojego wizerunku na potrzeby monitoringu, kontroli oraz w celu utrwalenia efektów uczenia się.
3. Cena usługi rozwojowej nie obejmuje kosztów niezwiązanych bezpośrednio z usługą rozwojową, w szczególności koszty środków trwałych przekazywanych przedsiębiorcom lub ich pracownikom, koszty dojazdu i zakwaterowania.
4. Karta niniejszej usługi rozwojowej została przygotowana zgodnie z obowiązującym Regulaminem Bazy Usług Rozwojowych, w tym m in. w zakresie powierzania usług.
Informacje dodatkowe
Główną korzyścią z realizacji szkolenia będzie efektywne zarządzanie zasobami ludzkimi różnorodnych pokoleniowo zespołów, poprzez uwzględnienie różnorodnych potrzeb i możliwości pracowników
Usługa szkoleniowa jest zwolniona z podatku VAT w przypadku, kiedy realizacja usługi uprawnia przedsiębiorstwo lub osobę do uzyskania dofinansowania co najmniej w 70%. W innej sytuacji do ceny netto doliczany jest podatek VAT w wysokości 23%
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Szkolenie zdalne w czasie rzeczywistym.
Szkolenie odbywa się poprzez platformę TEAMS.
Wymagania techniczne do udziału w szkoleniu:
Komputer stacjonarny, laptop, telefon, tablet lub inne urządzenie stacjonarne bądź mobilne ze stabilnym internetem z mikrofonem i kamerą. Przed szkoleniem zostanie przeprowadzona próba połączenia.
Każdy uczestnik otrzymuje przed szkoleniem link do platformy internetowej na platformie TEAMS (na wskazany adres mailowy), na której znajdować się będzie transmisja online.
Uczestnictwo w streamingu nie wymaga żadnych, specjalnych oprogramowań: wystarczy, że komputer jest podłączony do Internetu (należy korzystać z przeglądarek: Google Chrome, Mozilla Firefox lub Safari), można zainstalować aplikację Clickmeeeting na swoim urządzeniu ale nie jest to wymagane.
Uczestnicy oglądają i słuchają na żywo tego, co dzieje się w czasie szkolenia oraz śledzą treści wyświetlane na komputerze prowadzącego.
Uczestnicy mogą brać aktywny udział w zajęciach. Uczestnicy mają możliwość komunikować się z trenerem i innymi uczestnikami kursu.
Uczestnicy rozmawiają, wymieniają doświadczanie mają aktywny kontakt z grupą i trenerem.
Dodatkowo wszyscy mają dostęp do chatu online.
Link do szkolenia online udostępniony jest jest przed szkoleniem i ważny jest przez cały czas trwania szkolenia (uczestnik może połączyć się w dowolnym momencie). Ważność linku - do zakończenia szkolenia wg harmonogramu szkolenia.
Dołączenie następuje poprzez kliknięcie link oraz wpisanie imienia i nazwiska.
Nie jest wymagana instalacja oprogramowania celem udziału w szkoleniu.
❕Przed rozpoczęciem szkolenia:
- należy sprawdzić łącze internetowe, zadbaj o jego dobrą jakość połączenia internetowego
- należy sprawdzić czy poprwanie działa kamera i mikrofon
Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika lub inne urządzenie stacjonarne lub mobilne do zdalnej komunikacji: Dwurdzeniowy procesor Intel Core i5 2,5 GHz i wyższy
Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnik: pobieranie: 10 Mb/s, wysyłanie: 5 Mb/s
Niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów: Nie trzeba pobierać oprogramowania. Aby wziąć udział w szkoleniu online potrzebny jest komputer, laptop, telefon lub tablet ze stabilnym internetem i bez blokad firmowych
"Podstawą do rozliczenia usługi jest wygenerowanie z systemu raportu, umożliwiającego identyfikację wszystkich uczestników oraz zastosowanego narzędzia."