Content marketing z elementami AI (Chat GPT), skuteczny copywriting i Social Media, recykling treści - szkolenie zdalne (online)
Możliwość dofinansowania
Content marketing z elementami AI (Chat GPT), skuteczny copywriting i Social Media, recykling treści - szkolenie zdalne (online)
Numer usługi 2024/11/07/157622/2401700
1 230,00 PLN
brutto
1 000,00 PLNnetto
153,75 PLNbrutto/h
125,00 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
- osoby chcące nauczyć się naturalnej promocji produktów/usług w bezpłatnych narzędziach,
- właścicielki i właściciele małych biznesów, którzy samodzielnie robią marketing,
- osoby rozpoczynające przygodę z marketingiem,
- osoby zaangażowane w promocję projektów,
- osoby poszukujące sposobów na efektywny marketing,
- studenci marketingu i komunikacji oraz dziennikarstwa.
Usługa adresowana również dla Uczestników Projektu Kierunek – Rozwój
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników6
- Data zakończenia rekrutacji15-01-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi8
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa "Content marketing z elementami AI (Chat GPT, DALL-e), skuteczny copywriting i Social Media - szkolenie zdalne" przygotowuje do samodzielnego promowania produktów/usług przy pomocy content marketingu. A także do samodzielnego tworzenia tekstów i grafik z wykorzystaniem narzędzi AI (Chat GPT i Dall-e).Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik rozróżnia rodzaje content marketingu | Kryteria weryfikacji Uczestnik rozróżnia rodzaje content marketingi i charakteryzuje je | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik definiuje content marketing w formie treści | Kryteria weryfikacji Uczestnik tworzy przekazy z zastosowaniem zasad stroytellingu | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Uczestnik rozróżnia formy treści online i charakteryzuje je | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik tworzy skuteczne treści na stronę internetową | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik obsługuje narzędzie Chat GPT | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnik definiuje content marketing w formie graficznej | Kryteria weryfikacji Uczestnik definiuje graficzne formy content marketingu i charakteryzuje je | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Uczestnik obsługuje narzędzie Canva do tworzenia graficznych form content marketingu | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik obsługuje narzędzie Dall-e celem tworzenia graficznych forma content marketingu | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnik definiuje formy video content marketingu | Kryteria weryfikacji Uczestnik definiuje i charakteryzuje formy video content marketingu | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Uczestnik obsługuje program CapCut do tworzenia form video | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnik wykorzystuje różne formy content marketingu do promocji produktów/usług | Kryteria weryfikacji Uczestnik rozróżnia najpopularniejsze kanały social media | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Uczestnik dobiera formy content marketingu do poszczególnych platform social media | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnik ocenia efekty działań content marketingu | Kryteria weryfikacji Uczestnik definiuje kluczowe wskaźniki efektywności (KPI) dla różnych form content marketingu | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Uczestnik uzasadnia cele działań content marketingu | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik obsługuje narzędzia do monitorowania efektów content marketingu | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnik definiuje przepisy prawa chroniące własność intelektualną | Kryteria weryfikacji Uczestnik definiuje przepisy prawa autorskiego i praw pokrewnych | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Uczestnik definiuje działo w kontekście prawa autorskiego | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
Tak. Po zakończeniu szkolenia wystawiamy certyfikat, który zawiera opis efektów uczenia się.
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
Tak, certyfikat potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenie się kryteria ich weryfikacji.
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
Tak. Zaświadczenie, które otrzymuje uczestnik potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji.
Program
Program
- Usługa szkoleniowa adresowana jest do osób z podstawową wiedzą marketingową.
- Szkolenie dedykowane jest przedsiębiorcom i pracownikom marketingu chcącycm samodzielnie prowadzić skuteczne działania content materingowe w firmie.
- Szkolenie odbywa się bez podziału na grupy. Każdy uczestnik ma osobne stawoisko komputerowe.
- Usługa prowadzona jest w godzinach zegarowych.
- Przerwy wliczone są w czas trwania szkolenia
- Walidacja przeprowadzona na zakonczenie szkolenia odbywa się poprzez test teoretyczny, którego autorem jest walidator.
Program:
Godziny 8:30 - 16:30
- Czym dokładnie jest content marketing;
- Co to jest content marketing?
- Content to nie tylko tekst – rodzaje content marketingu
- Content marketing online
- Content marketing offline
- Content marketing w formie treści pisanych:
- Storytelling czyli jak przyciągnąć uwagę odbiorców
- Od eksperckości do tekstów użytkowych, czyli artkuły eksperckie, książki i e-booki, blogi
- Skuteczna strona internetowa – zasady dotyczące tekstów na stronach internetowych
- Jak wykorzystać sztuczną inteligencję do tworzenia poszczególnych form content marketingu treści pisanych.
- Popularne narzędzia pomocne w tworzeniu contentu.
- Content marketing w formie graficznej
- Co to są infografiki, jak je tworzyć i wykorzystać.
- Jak tworzyć przyciągające uwagę banery reklamowe i plakaty.
- Narzędzia AI do tworzenia grafik
- Inne narzędzia pomocne w tworzeniu graficznych form content marketingu.
- Content marketing w formie Video
- Co to są podcasty i jak je wykorzystać w content marketingu.
- Jak i po co tworzyć webinary i szkolenia online.
- Jak tworzyć content marketing na YouTube.
- Narzędzia do tworzenia contentu video.
- Jak wykorzystać content marketing do promocji w social media
- Jak mierzyć jego efekty content marketingu
- Jakie wskaźniki (KPI) możemy mierzyć
- Z jakich narzędzi korzystać, aby mierzyć efekty działań content marketingowych.
- Co mówi prawo na temat content marketingu i jak ochronić swoją własność intelektualną.
- Czym może być własność intelektualna w kontekście content marketingu.
- Co mówi prawo autorskie i prawa pokrewne.
- Jak przekazać lub pozyskać prawa autorskie do danych treści.
- Jak kreatywnie wykorzystać content znaleziony w sieci.
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 0
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt usługi brutto1 230,00 PLN
- Koszt usługi netto1 000,00 PLN
- Koszt godziny brutto153,75 PLN
- Koszt godziny netto125,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 1
1 z 1
Joanna Sidor
Jestem marketing managerem. Na co dzień prowadzę Agencję Marketingową Emedialni. Wyznaczam strategie marketingowe marek i czuwam nad ich wdrożeniem oraz egzekucją.
Jestem absolwentem filologii polskiej spec. edytorstwo i komunikacja medialna na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie. Dzięki filologicznym studiom doskonale odnajduje się w odmętach content marketingu. Wiem, że słowo ma wielką moc i może naprawdę wiele przekazać. Jestem autorem kursu Content Marketing w biznesie organizowanego przez PARP.
W marketingu pracuję od ponad 10 lat. Doświadczenie zdobywałam głównie w agencjach marketingowych jako koordynator i projekt manager. Przez 3 lata miałam także okazję być część zespołu marketingowego marki odzieżowej Lancerto gdzie odpowiadałam za content marketing i social media.
Jestem absolwentem filologii polskiej spec. edytorstwo i komunikacja medialna na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie. Dzięki filologicznym studiom doskonale odnajduje się w odmętach content marketingu. Wiem, że słowo ma wielką moc i może naprawdę wiele przekazać. Jestem autorem kursu Content Marketing w biznesie organizowanego przez PARP.
W marketingu pracuję od ponad 10 lat. Doświadczenie zdobywałam głównie w agencjach marketingowych jako koordynator i projekt manager. Przez 3 lata miałam także okazję być część zespołu marketingowego marki odzieżowej Lancerto gdzie odpowiadałam za content marketing i social media.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy uczestnik szkolenia otrzyma prezentację ze szkolenia oraz Skrypty z gotowymi promptami (komendami) do Chat GPT.
Informacje dodatkowe
- Zawarto umowę z WUP w Toruniu w ramach Projektu Kierunek – Rozwój.
- Kwalifikacja lub kompetencja związana z cyfrową transformacją.
- Każdemu uczestnikowi szkolenia przyługuje 1 godzina konsultacji z trenerem po zakończonym szkoleniu.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Uczestnicy szkolenia muszą mieć komputer z dostępem do interntu. Szkolenie odywa się poprzez platformę Zoom, do której każdy uczestnik otrzyma link do połączenia najpóźniej 1 dzień przed szkoleniem. Uczestnicy mogą wcześniej zarejestrowac się do pragramów: Canva, ChatGPT.
Kontakt
Kontakt
Anna Kalembkiewicz
E-mail
a.kalembkiewicz@grupaww.dev
Telefon
(+48) 789 362 105