Opieka nad osobami z niepełnosprawnością intelektualną oraz radzenie sobie ze stresem w sytuacjach nagłych i awaryjnych – zielone kompetencje GreenComp – szkolenie z egzaminem
Opieka nad osobami z niepełnosprawnością intelektualną oraz radzenie sobie ze stresem w sytuacjach nagłych i awaryjnych – zielone kompetencje GreenComp – szkolenie z egzaminem
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Psychologia i rozwój osobisty
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnych
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do kadry specjalistów, kierowników, terapeutów zajęciowych, psychologów i pracowników wspierających, jak również do osób wchodzących na rynek pracy, poszukujących pracy lub uczących się.
Grupa docelowa to osoby planujące lub realizujące pracę w firmach z potencjałem do tworzenia zielonych miejsc pracy głównie w woj. śląskim. Szkolenie dedykowane jest osobom odpowiedzialnym lub planującym wzięcie odpowiedzialności za rozwój zrównoważonych rozwiązań w swoich organizacjach.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji19-01-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie wspiera rozwój kompetencji zgodnych z Regionalną Strategią Innowacji województwa śląskiego, poprzez promowanie technologii oszczędzających energię i zasoby w placówkach opieki zdrowotnej. Promuje kompetencje opisane w Europejskiej ramie kompetencji dla zrównoważonego rozwoju GreenComp.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Identyfikuje podstawowe zaburzenia osób z niepełnosprawnością intelektualną i ich związek z kompetencją GreenComp 3.3 | Kryteria weryfikacji Wskazuje rodzaje zaburzeń osób z niepełnosprawnością intelektualną i wyjaśnia, w jaki sposób myślenie eksploracyjne może pomóc w odkrywaniu nowych możliwości zawodowych | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Identyfikuje potrzeby różnych segmentów podopiecznych oraz dostosowuje oferty z uwzględnieniem innowacyjnych technologii | Kryteria weryfikacji Wskazuje przykłady innowacyjnych technologii, które mogą być wykorzystane do personalizacji oferty opieki w placówkach opieki zdrowotnej | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Stosuje myślenie eksploracyjne GreenComp w budowaniu środowiska, które wpływa na zdrowie psychiczne osób z zaburzeniami nastroju | Kryteria weryfikacji Wskazuje metody ekologicznego wpływu na zdrowie psychiczne oraz ich potencjalne korzyści | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Zarządza czasem i radzi sobie ze stresem przy wykorzystaniu strategii ekologicznych | Kryteria weryfikacji Wskazuje strategie zarządzania stresem, które wykorzystują elementy ekologicznego stylu życia zgodne z założeniami GreenComp | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Omawia innowacyjne technologie w placówkach opieki zdrowotnej w celu redukcji zużycia zasobów | Kryteria weryfikacji Wskazuje co najmniej dwie technologie monitorujące zużycie energii lub wody, które mogą przyczynić się do zmniejszenia emisji CO₂ | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Stosuje technologie oszczędzające energię i wodę w codziennej opiece nad pacjentami, zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju i wytycznymi GreenComp | Kryteria weryfikacji Wskazuje trzy techniki oszczędzania energii i wody, które mogą być wprowadzone w placówkach opieki | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wdraża praktyki związane z segregacją odpadów oraz zarządzaniem zasobami, co przyczynia się do zmniejszenia negatywnego wpływu placówki opieki na środowisko | Kryteria weryfikacji Wskazuje co najmniej dwie kategorie odpadów medycznych, które można poddać recyklingowi, oraz opisać zasady ich segregacji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Promuje działania proekologiczne oraz ekoświadomość i GreenComp wśród pacjentów i ich rodzin | Kryteria weryfikacji Wskazuje kluczowe zachowania proekologiczne promujące ekoświadomość oraz GreenComp | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Stosuje strategie promowania świadomości ekologicznej wśród pacjentów i personelu | Kryteria weryfikacji Przedstawia strategie promowania świadomości ekologicznej, omawia ich potencjalny wpływ na pacjentów i personel oraz wskazuje metody angażowania zespołu w ich realizację | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Charakteryzuje ekologiczne technologie i ich praktyczne zastosowanie | Kryteria weryfikacji Prezentuje ekologiczne technologie, ich zalety i wyzwania w kontekście placówek opieki | Metoda walidacji Debata swobodna |
Efekty uczenia się Obsługuje i wdraża technologie przyjazne środowisku w placówkach opieki, takie jak inteligentne systemy zarządzania energią oraz instalacje fotowoltaiczne, co pozwoli na ich bezpośrednie zastosowanie w miejscu pracy | Kryteria weryfikacji Instaluje i konfiguruje urządzenia monitorujące zużycie energii i wody, przeprowadza symulacje z zakresu użytkowania inteligentnych liczników i systemów zarządzania energią, aby zrozumieć, jak redukują one emisje CO₂ | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Opracowuje politykę zrównoważonego zarządzania zasobami dla swoich placówek, monitoruje jej realizację oraz angażuje w nią współpracowników | Kryteria weryfikacji Prezentuje zarys polityki zrównoważonego rozwoju, którą można wdrożyć w swojej organizacji | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Wdraża procedury segregacji odpadów oraz ich recyklingu w zgodzie z normami środowiskowymi | Kryteria weryfikacji Opracowuje system segregacji odpadów dla swojej placówki, uwzględniającego kategorie odpadów medycznych przeznaczonych do recyklingu | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się Edukuje współpracowników i pacjentów na temat korzyści wynikających z proekologicznych praktyk oraz angażowania ich w działania proekologiczne | Kryteria weryfikacji Projektuje przykładową kampanię informacyjną skierowaną do pacjentów i personelu, promującą oszczędzanie zasobów i segregację odpadów | Metoda walidacji Prezentacja |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Inne kwalifikacje
Uznane kwalifikacje
Informacje
- Podstawa prawna dla Podmiotów / kategorii Podmiotówuprawnione do realizacji procesów walidacji i certyfikowania na mocy innych przepisów prawa
- Nazwa/Kategoria Podmiotu prowadzącego walidacjęFundacja My Personality Skills
- Podmiot prowadzący walidację jest zarejestrowany w BURTak
- Nazwa/Kategoria Podmiotu certyfikującegoFundacja My Personality Skills
- Podmiot certyfikujący jest zarejestrowany w BURTak
Program
Program
Szkolenie prowadzi do nabycia Zielonej Kompetencji GreenComp w obszarze 3.3 "Myślenie eksploracyjne" w zawodzie: Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych.
Nabyta kompetencja mieści się w obszarze 3. Wizualizacja zrównoważonej przyszłości europejskiej ramy kompetencji w zakresie zrównoważonego rozwoju GreenComp.
Zakres kompetencji 3.3 Myślenie eksploracyjne w ramach GreenComp obejmuje przyjęcie sposobu myślenia opartego na relacjach poprzez badanie i łączenie różnych dyscyplin, z zastosowaniem kreatywności i eksperymentowania z nowatorskimi pomysłami lub metodami.
Kompetencja ta jest kluczowa dla podejmowania decyzji, które wspierają zrównoważony rozwój.
Uczestnicy zdobędą kwalifikacje w zakresie opieki nad osobami starszymi i niepełnosprawnymi w kontekście zielonych kompetencji zgodnych z ramami GreenComp. Program obejmuje m.in. zrozumienie złożoności systemów zrównoważonego rozwoju, myślenie eksploracyjne i krytyczne oraz działania na rzecz ochrony środowiska.
Warunki organizacyjne:
- szkolenie organizowane w formie wykładowej, w tym przewidziane są m.in. prace indywidualne, prace w grupach, warsztaty, wykłady interaktywne, studia przypadków, symulacje biznesowe.
Dzień 1. (4h zegarowych)
1. Zaburzenia osób z niepełnosprawnością intelektualną
- Wprowadzenie do zaburzeń osób z niepełnosprawnością intelektualną i GreenComp kompetencja 3.3 myślenie eksploracyjne: Jak charakterystyka podstawowych zaburzeń może otworzyć nowe możliwości zawodowe w oparciu o Europejską ramę kompetencji dla zrównoważonego rozwoju GreenComp.
2. Kim jest Twój podopieczny
- Kreatywne badanie potrzeb różnych segmentów podopiecznych i dostosowanie oferty z uwzględnieniem innowacyjnych technologii w placówkach opieki.
3. Zaburzenia nastroju
- Zastosowanie myślenia eksploracyjnego (3.3) Greencomp w budowaniu środowiska i stosowania w nim czynników ekologicznych, które mogą wpływać na zdrowie psychiczne.
4. Analiza zaburzeń intelektualnych: określenie swoich celów, wartości i unikalnych cech
- Eksploracyjne podejście do analizy zaburzeń intelektualnych: Jak innowacyjne techniki analityczne mogą pomóc w odkrywaniu unikalnych cech pacjenta i wartości.
Dzień 2. (4h zegarowe)
1.Wdrażanie długofalowych polityk zrównoważonego rozwoju w placówkach opieki
- Analiza efektywności zużycia zasobów w placówkach – identyfikacja obszarów wymagających optymalizacji.
- Tworzenie planów zrównoważonego zarządzania zasobami (energią, wodą, odpadami) oraz wyznaczanie mierzalnych celów środowiskowych.
- Angażowanie pracowników i współpracowników w realizację polityki zrównoważonego rozwoju – techniki i strategie motywacyjne.
2. Zarządzanie czasem w sytuacjach trudnych: strategie radzenia sobie ze stresem, w tym strategie związane z ekologicznym stylem życia (np. wpływ przyrody na poprawę samopoczucia)
- Testowanie różnych metod prowadzenia działań zgodnych z ideą zrównoważonego rozwoju GreenComp w celu osiągania lepszych rezultatów.
3.Zarządzanie ekologicznymi inicjatywami w placówce opieki.
- Strategie promowania świadomości ekologicznej wśród pacjentów i personelu.
Dzień 3. (4h zegarowe)
- Zarządzanie zasobami w placówkach opieki zdrowotnej:
- Wprowadzenie technik oszczędzania energii w placówkach (energooszczędne oświetlenie, sprzęt medyczny o niskim zużyciu energii).
- Praktyczne aspekty redukcji zużycia wody, instalacja oszczędnych kranów, stosowanie zamkniętych systemów wodnych.
- Rola odnawialnych źródeł energii, takich jak panele solarne, które mogą zasilać placówki opieki.
- Techniki oszczędzania energii i wody: praktyczne omówienie instalacji systemów zarządzania energią w placówkach, które umożliwią uczestnikom pełne zrozumienie ich działania i znaczenia.
- Zarządzanie odpadami medycznymi w sposób zrównoważony:
- Segregacja i bezpieczna utylizacja odpadów medycznych, z uwzględnieniem zasad ochrony środowiska.
- Praktyczne ćwiczenia z identyfikacji i sortowania odpadów, które mogą zostać przetworzone lub poddane recyklingowi.
- Instalacja i użytkowanie eko-technologii:
- Nauka obsługi i podstaw instalacji prostych systemów energii odnawialnej, takich jak panele fotowoltaiczne, które mogą być wykorzystane w placówkach opieki.
- Omówienie przykładów przyjaznych środowisku technologii, takich jak inteligentne systemy zarządzania energią, które redukują zużycie energii.
- Innowacyjne technologie w opiece zdrowotnej wspierające zrównoważony rozwój:
- Technologie, które monitorują zużycie zasobów (np. inteligentne liczniki energii i wody).
- Jak technologie stosowane w budynkach opieki mogą zmniejszyć emisję CO₂ poprzez poprawę efektywności energetycznej.
Dzień 4. (4h zegarowe)
- Zaawansowane technologie ekologiczne w placówkach opieki.
- Monitorowanie zasobów za pomocą technologii IoT: inteligentne liczniki wody i energii, które mogą pomóc w obniżeniu kosztów operacyjnych, jak również przyczynić się do zrównoważonego rozwoju placówek opieki.
- Zaawansowane zarządzanie odpadami medycznymi i recykling w placówkach opieki
- Zasady segregacji odpadów medycznych oraz klasyfikacja odpadów nadających się do recyklingu.
- Praktyczne ćwiczenia w zakresie zarządzania odpadami z uwzględnieniem ich recyklingu.
- Wykorzystanie systemów zarządzania odpadami i integracja z wewnętrznymi procedurami placówki.
- Promowanie działań proekologicznych oraz ekoświadomości wśród pacjentów i ich rodzin.
- Warsztaty - zastosowanie ekologicznych technologii: instalacja energooszczędnych urządzeń, zarządzanie odpadami medycznymi, symulacje zarządzania zasobami.
- Egzamin końcowy.
Po zakończeniu kursu zostanie przeprowadzony zewnętrzny egzamin w standardzie MY PERSONALITY SKILLS® potwierdzający:
1. Nabycie kwalifikacji zawodowej: Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych.
2. Nabycie zielonej kompetencji: 3.3 Myślenie eksploracyjne w ramach Europejskiej Ramy Kompetencji w zakresie zrównoważonego rozwoju GreenComp.
Fundacja MY PERSONALITY SKILLS® jest częścią EIT Climate-KIC Unii Europejskiej.
Szkolenie jest zgodne z celami Funduszu Sprawiedliwej Transformacji, koncentrując się na rozwoju zielonych kompetencji idostosowywaniu umiejętności do zmian na rynku pracy związanych z transformacją ekologiczną regionu.
Zakres szkolenia jest również powiązany z priorytetami zawartymi w Regionalnej Strategii Innowacji Województwa Śląskiego 2030 oraz Programie Rozwoju Technologii Województwa Śląskiego na lata 2019-2030, ze szczególnym uwzględnieniem zielonej i cyfrowej gospodarki. Szkolenie wspiera rozwój kompetencji zgodnych z Regionalną Strategią Innowacji województwa śląskiego, poprzez promowanie technologii oszczędzających energię i zasoby w placówkach opieki zdrowotnej. Wprowadzone rozwiązania i wiedza zdobyta przez uczestników umożliwiają placówkom opieki efektywniejsze zarządzanie zasobami, redukcję emisji CO₂ oraz zmniejszenie kosztów operacyjnych, co przyczynia się do realizacji celów zrównoważonego rozwoju regionu. Uczestnicy poznają podczas szkolenia systemy monitorowania zużycia energii i instalacje odnawialnych źródeł energii, co jest zgodne z priorytetowymi technologiami wspierającymi zrównoważony rozwój w regionie, zgodnie z RIS.
Zielone umiejętności zdobyte podczas szkolenia, takie jak zarządzanie zasobami energetycznymi i wprowadzanie ekologicznych rozwiązań w placówkach opieki, przyczyniają się do realizacji celów Europejskiej Ramy Kompetencji GreenComp, co wspiera transformację w kierunku bardziej zrównoważonej gospodarki. Kompetencje te umożliwiają uczestnikom nie tylko stosowanie ekologicznych praktyk, ale także promowanie ich wśród współpracowników, pacjentów i społeczności lokalnej.
Szkolenie wspiera wdrażanie priorytetowych technologii i strategii z zakresu zrównoważonego rozwoju wskazanych w Regionalnej Strategii Innowacji województwa śląskiego, poprzez nauczanie praktycznych umiejętności obsługi technologii oszczędzających zasoby, promowanie zielonych polityk w placówkach zdrowotnych oraz rozwijanie kompetencji związanych z efektywnym zarządzaniem zasobami i odpadami.
- Uczestnicy zdobywają umiejętności związane z inteligentnymi systemami monitorowania zużycia energii i instalacją odnawialnych źródeł energii, co jest zgodne z technologiami priorytetowymi RIS. Ponadto kurs umożliwia im wdrażanie polityk proekologicznych w placówkach, co wspiera transformację regionu w kierunku zrównoważonego rozwoju.
- Program szkolenia wspiera cele RIS, rozwijając kompetencje techniczne i organizacyjne niezbędne do wdrażania technologii zgodnych z priorytetami zrównoważonego rozwoju regionu, jak również zachęca uczestników do tworzenia kultury proekologicznej w miejscu pracy.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 20 Zaburzenia osób z niepełnosprawnością intelektualną | Prowadzący Aneta Bogunia-Ciurkot | Data realizacji zajęć 20-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 20 Kim jest Twój podopieczny | Prowadzący Aneta Bogunia-Ciurkot | Data realizacji zajęć 20-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 20 Zaburzenia nastroju | Prowadzący Aneta Bogunia-Ciurkot | Data realizacji zajęć 20-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 20 przerwa | Prowadzący Aneta Bogunia-Ciurkot | Data realizacji zajęć 20-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 20:00 | Godzina zakończenia 20:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 20 Analiza zaburzeń intelektualnych: określenie swoich celów, wartości i unikalnych cech | Prowadzący Aneta Bogunia-Ciurkot | Data realizacji zajęć 20-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 20:15 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 20 Wdrażanie długofalowych polityk zrównoważonego rozwoju w placówkach opieki | Prowadzący Aneta Bogunia-Ciurkot | Data realizacji zajęć 23-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 20 Zarządzanie czasem w sytuacjach trudnych: strategie radzenia sobie ze stresem, w tym strategie związane z ekologicznym stylem życia (np. wpływ przyrody na poprawę samopoczucia) | Prowadzący Aneta Bogunia-Ciurkot | Data realizacji zajęć 23-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 20 Zarządzanie czasem w sytuacjach trudnych: strategie radzenia sobie ze stresem, w tym strategie związane z ekologicznym stylem życia (np. wpływ przyrody na poprawę samopoczucia)cd. | Prowadzący Aneta Bogunia-Ciurkot | Data realizacji zajęć 23-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 20 przerwa | Prowadzący Aneta Bogunia-Ciurkot | Data realizacji zajęć 23-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 20:00 | Godzina zakończenia 20:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 20 Zarządzanie ekologicznymi inicjatywami w placówce opieki. | Prowadzący Aneta Bogunia-Ciurkot | Data realizacji zajęć 23-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 20:15 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 20 Zarządzanie zasobami w placówkach opieki zdrowotnej: | Prowadzący Aneta Bogunia-Ciurkot | Data realizacji zajęć 03-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 20 Z arządzanie odpadami medycznymi w sposób zrównoważony | Prowadzący Aneta Bogunia-Ciurkot | Data realizacji zajęć 03-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 20 Instalacja i użytkowanie eko-technologii | Prowadzący Aneta Bogunia-Ciurkot | Data realizacji zajęć 03-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 20 przerwa | Prowadzący Aneta Bogunia-Ciurkot | Data realizacji zajęć 03-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 20:00 | Godzina zakończenia 20:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 20 Innowacyjne technologie w opiece zdrowotnej wspierające zrównoważony rozwój | Prowadzący Aneta Bogunia-Ciurkot | Data realizacji zajęć 03-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 20:15 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 20 Zaawansowane technologie ekologiczne w placówkach opieki. | Prowadzący Aneta Bogunia-Ciurkot | Data realizacji zajęć 06-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 20 przerwa | Prowadzący Aneta Bogunia-Ciurkot | Data realizacji zajęć 06-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 20 Zaawansowane zarządzanie odpadami medycznymi i recykling w placówkach opieki | Prowadzący Aneta Bogunia-Ciurkot | Data realizacji zajęć 06-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 20 Promowanie działań proekologicznych oraz ekoświadomości wśród pacjentów i ich rodzin; Warsztaty - zastosowanie ekologicznych technologii: | Prowadzący Aneta Bogunia-Ciurkot | Data realizacji zajęć 06-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 20:00 | Godzina zakończenia 20:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 20 Egzaminy końcowe | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 06-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 20:15 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 00:45 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 000,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 000,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto312,50 PLN
- Koszt osobogodziny netto312,50 PLN
- W tym koszt walidacji brutto307,50 PLN
- W tym koszt walidacji netto307,50 PLN
- W tym koszt certyfikowania brutto307,50 PLN
- W tym koszt certyfikowania netto307,50 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Aneta Bogunia-Ciurkot
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymają materiały szkoleniowe w postaci skryptu.
Informacje dodatkowe
Szkolenie obejmuje 16 godzin zegarowych, wymagana jest frekwencja na poziomie 80 % podczas szkolenia zostanie udostępniona lista obecności do podpisu podczas każdego dnia. Cena usługi zawiera koszt walidacji i certyfikacji.
Zewnętrzny egzamin w standardzie MY PERSONALITY SKILLS®
Informujemy o możliwości wizyty monitoringowej usługi. Regulamin dostawy usług dostępny jest w siedzibie firmy przy ulicy Mikołaja Reja 20, 33-300 Nowy Sącz. W przypadku nieoczekiwanych sytuacji prosimy o kontakt pod numerem telefonu 601 482 179.
W przypadku uczestnictwa w usłudze osób z niepełnosprawnością usługa zostanie dostosowana do ich potrzeb.
Każdy etap realizacji projektu będzie prowadzony z poszanowaniem zasady równości dla wszystkich Uczestniczek i Uczestników projektu, w sposób niedyskryminujący ze względu na płeć, rasę, kolor skóry, pochodzenie etniczne, narodowość, religię, wyznanie, poglądy polityczne, majątek, urodzenie, niepełnosprawność, wiek lub orientację seksualną.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Warunki techniczne niezbędne do udziału w usłudze:
1) platforma/rodzaj komunikatora, za pośrednictwem którego będzie prowadzona usługa: zoom.us. Formularze google.com (niezbędne do przeprowadzenia ankiety ewaluacyjnej) – dowolny adres e-mail;
2) minimalne wymagania sprzętowe:
Głośniki i mikrofon – wbudowane lub zewnętrzne, Kamera internetowa – wbudowana lub zewnętrzna,
Komputer wyposażony w co najmniej 2 GB pamięci RAM.
Procesor: minimalny pojedynczy rdzeń 1 GHz lub wyższy, zalecany dwurdzeniowy 2 GHz lub wyższy (Intel i3 / i5 / i7 lub odpowiednik AMD)
System operacyjny jeden z wymienionych: macOS X z systemem macOS 10.7 lub nowszym, Windows 10 (uwaga: w przypadku urządzeń z systemem Windows 10 muszą one działać w systemie Windows 10 Home, Pro lub Enterprise. Tryb S nie jest obsługiwany), Windows 8 lub 8.1, Windows 7, Windows Vista z dodatkiem SP1 lub nowszym, Windows XP z dodatkiem SP3 lub nowszym, Ubuntu 12.04 lub wyższy, Mint17.1 lub wyższa, Red Hat Enterprise Linux 6.4 lub nowszy, Oracle Linux 6.4 lub nowszy, CentOS 6.4 lub wyższy, Fedora 21 lub nowsza, OpenSUSE 13.2 lub wyższy, ArchLinux (tylko 64-bit).
3) minimalne wymagania dot. parametrów łącza sieciowego: Łącze o przepustowości pobierania i wysyłania danych o prędkości: 5 Mb/s.
4) niezbędne oprogramowanie umożliwiające dostęp do prezentowanych treści i materiałów: - Zoom Client for Meetings - wersja 4.6.10 (20041.0408) lub wyższa albo - przeglądarka internetowa: Dla Windows: IE 11+, Edge 12+, Firefox 27+, Chrome 30+ Dla Mac: Safari 7+, Firefox 27+, Chrome 30+ Dla Linux: Firefox 27+, Chrome 30+
5) okres ważności linku umożliwiającego uczestnictwo w spotkaniu on-line: link do spotkania on-line jest ważny tylko w okresie trwania usługi (od momentu rozpoczęcia usługi do jej zakończenia).