Rozwój zielonych kompetencji w diagnostyce i prewencji urazów kończyn w sportach indywidualnych i grupowych z uwzględnieniem aspektów zrównoważonego rozwoju
Rozwój zielonych kompetencji w diagnostyce i prewencji urazów kończyn w sportach indywidualnych i grupowych z uwzględnieniem aspektów zrównoważonego rozwoju
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Medycyna
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnych
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie kierowane jest do osób pełnoletnich, mieszkańców województwa śląskiego lub osób pracujących na terenie województwa śląskiego, które:
- są zainteresowane pozyskaniem wiedzy w zakresie kształtowania zielonych kompetencji w oparciu o koncepcję zrównoważonego rozwoju;
- z własnej inicjatywy chcą się szkolić, nabywać nowe kompetencje;
- z uwagi na obecnie wykonywaną pracę lub z uwagi na potencjalny zamiar podjęcia pracy w organizacjach, w których wdrażane są zielone rozwiązania, chcą zgłębić najnowsze trendy dominujące obecnie w funkcjonowaniu w przedsiębiorstwach zrównowazonego rozwoju, a tym samym poprawić w swoich środowiskach efektywność ich funkcjonowania i zwiększyć poziom odpowiedzialności wobec ekosystemu;
- pragną poszerzyć swoje umiejętności w zakresie ekologicznych praktyk w zakresie diagnostyki i prewencji urazów kończyn.
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników14
- Data zakończenia rekrutacji30-01-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi20
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotuje do zdobycia praktycznych umiejętności tworzenia zielonych miejsc pracy poprzez redukcję energii. Szkolenie ma na celu dostarczenie wiedzy teoretycznej oraz zdobycie praktycznych umiejętności wykorzystania zasobooszczędności poprzez redukcję kosztów wytwarzania a tym samym ograniczenie zużycia energii. Uczestnicy dowiedzą się w jaki sposób zapobiegać kontuzjom lub przeciążeniom, poprawiać ogólną sprawność pacjenta przy stosowaniu oszczędnych energetycznie metod w diagnostyce.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik definiuje pojęcia związane z zielonymi kompetencjami w diagnostyce i prewencji urazów kończyn, z uwzględnieniem zasad zrównoważonego rozwoju w praktykach medycznych. | Kryteria weryfikacji Uczestnik rozróżnia podstawowe pojęcia związane z zielonymi kompetencjami, takie jak zrównoważony rozwój, diagnostyka ekologiczna, prewencja urazów, oraz różnice między tradycyjnymi a ekologicznymi metodami diagnostyki i prewencji urazów kończyn. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Uczestnik omawia zasady zrównoważonego rozwoju w praktykach medycznych, z naciskiem na ich wpływ na poprawę zdrowia sportowców i minimalizację negatywnego wpływu na środowisko. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Uczestnicy będą w stanie prawidłowo zidentyfikować i opisać główne układy ciała ludzkiego oraz wyjaśnić, w jaki sposób urazy wpływają na funkcjonowanie tych układów | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Uczestnicy analizując przypadki urazów, poprawnie zidentyfikują dotknięte struktury anatomiczne oraz mechanizm urazu | Metoda walidacji Debata swobodna | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik charakteryzuje zielone kompetencje oparte na nowoczesnych technologiach ukierunkowanych na niskoemisyjność, które mają zastosowanie w diagnostyce i prewencji urazów kończyn, wskazując ich znaczenie dla zdrowia pacjentów oraz dla ochrony środowiska. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik rozpoznaje obszary pracy, w których zielone kompetencje mogą zostać zastosowane w praktykach diagnostycznych, identyfikując ekologiczną wartość tych działań w medycynie sportowej. | Metoda walidacji Debata swobodna | |
Efekty uczenia się Uczestnik planuje działania związane z diagnostyką i prewencją urazów kończyn, w sposób uwzględniający ekologiczne rozwiązania oraz zrównoważone podejście do zasobów w branży medycznej. | Kryteria weryfikacji Uczestnik rozróżnia nowoczesne technologie ukierunkowane na zasobooszczędność i niskoemisyjność w metodach diagnostyki i prewencji urazów kończyn od tradycyjnych technik, wskazując ich korzyści związane z ochroną ekosystemów i minimalizację odpadów i zanieczyszczeń. | Metoda walidacji Debata swobodna |
Kryteria weryfikacji Uczestnik charakteryzuje proces planowania działań związanych z diagnostyką i prewencją urazów, uwzględniając ekologiczne rozwiązania ukierunkowane na niskoemisyjność i zasobooszczędność oraz zrównoważone wykorzystanie zasobów w praktyce medycznej. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik omawia dostępne metody i narzędzia, które sprzyjają zrównoważonemu podejściu do diagnostyki i prewencji urazów, w kontekście ochrony zasobów i minimalizacji negatywnego wpływu na środowisko. | Metoda walidacji Debata swobodna | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik rozpoznaje obszary, w których można zastosować zrównoważone praktyki w diagnostyce urazów, planując działania, które jednocześnie chronią zdrowie pacjentów i wspierają środowisko naturalne. | Metoda walidacji Debata swobodna | |
Efekty uczenia się Uczestnik posługuje się wiedzą dotyczącą innowacyjnych metod diagnostyki urazów kończyn, w oparciu o najnowsze standardy ochrony środowiska oraz praktyki sprzyjające zrównoważonemu rozwojowi. | Kryteria weryfikacji Uczestnik rozróżnia innowacyjne metody diagnostyki urazów kończyn od tradycyjnych technik, podkreślając ich wpływ na ochronę środowiska poprzez stosowanie technologii ukierunkowanych na niskoemisyjność. | Metoda walidacji Debata swobodna |
Kryteria weryfikacji Uczestnik charakteryzuje najnowsze standardy ochrony środowiska, które są stosowane w diagnostyce urazów kończyn, oraz ich praktyczne zastosowanie w codziennej pracy medycznej. | Metoda walidacji Debata swobodna | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik omawia korzyści wynikające z wykorzystania ekologicznych rozwiązań i innowacyjnych technologii w procesie diagnostycznym, uwzględniając ich wpływ na zdrowie pacjentów i środowisko. | Metoda walidacji Debata swobodna | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik poprawnie zademonstruje co najmniej 3 techniki prewencji urazów (np. prawidłowe użycie sprzętu ochronnego, rozgrzewka przed wysiłkiem) podczas ćwiczeń praktycznych biorąc pod uwagę optymalne wykorzystanie energii. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik rozpoznaje sytuacje, w których można efektywnie zastosować innowacyjne metody diagnostyki, opartymi na niskoemisyjności, wskazując ich konkretne zastosowanie w branży medycznej. | Metoda walidacji Debata swobodna | |
Efekty uczenia się Uczestnik świadomie kieruje procesem diagnostycznym i prewencyjnym, biorąc pod uwagę nie tylko aspekty zdrowotne, ale także wpływ tych działań na środowisko naturalne, w kontekście tworzenia zrównoważonych miejsc pracy w fizjoterapii i medycynie sportowej. | Kryteria weryfikacji Uczestnik stworzy plan programu prewencyjnego, obejmujący analizę potrzeb, cele programu, metody monitorowania i ewaluacji, oraz harmonogram działań, świadomego na wpływ zielonych miejscpracy, kompetencji cyfrowych jako składniki budowania ekologicznego środowiska życia i pracy. | Metoda walidacji Debata swobodna |
Kryteria weryfikacji Uczestnik poprawnie dobiera techniki prewencyjne do przedstawionych sytuacji w symulowanych przypadkach działając w oparciu o nowoczesne technologie ukierunkowane na niskoemisyjność | Metoda walidacji Debata swobodna | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik rozróżnia różne metody diagnostyczne i prewencyjne, które mają znaczący wpływ na zdrowie pacjentów oraz minimalizują negatywne skutki dla środowiska naturalnego. | Metoda walidacji Debata swobodna | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik charakteryzuje zrównoważone podejście do procesu diagnostycznego i prewencyjnego, uwzględniając zarówno aspekty zdrowotne, jak i ekologiczne w kontekście fizjoterapii i medycyny sportowej. | Metoda walidacji Debata swobodna | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik omawia sposoby integrowania zrównoważonych praktyk w procesie diagnostycznym i prewencyjnym, podkreślając znaczenie tworzenia miejsc pracy opartych na zasadach zrównoważonego rozwoju. | Metoda walidacji Debata swobodna | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik rozpoznaje kluczowe czynniki wpływające na środowisko w ramach działań diagnostycznych i prewencyjnych, oraz określa, jak wdrożenie ekologicznych rozwiązań może przyczynić się do poprawy efektywności pracy w branży medycznej. | Metoda walidacji Debata swobodna | |
Efekty uczenia się Uczestnik buduje świadomość efektywnej współpracy w zespole interdyscyplinarnym, łącząc wiedzę z różnych dziedzin, aby wspólnie diagnozować i zapobiegać urazom kończyn, biorąc pod uwagę aspekty ekologiczne i zdrowotne. | Kryteria weryfikacji Poprawnie stosuje techniki aktywnego słuchania, zadawania otwartych pytań oraz udzielania wyjaśnień w sposób jasny i empatyczny. Poprawność komunikacji będzie oceniana na podstawie zdolności do zrozumienia potrzeb pacjenta oraz zapewnienia mu odpowiednich informacji | Metoda walidacji Debata swobodna |
Kryteria weryfikacji Umiejętnie wyraża empatię, zrozumienie i dostosowują język do rozmówcy | Metoda walidacji Debata swobodna | |
Kryteria weryfikacji Komunikuje się w sposób efektywny iprzejrzysty, jest świadomy wpływu komunikacji na organizację pracy w firmach opartych na zrównoważonym rozwoju. Buduje kulturę organizacji opartą na wspieraniu zielonych i cyfrowych kompetencji | Metoda walidacji Debata swobodna | |
Efekty uczenia się Uczestnik buduje świadomość społecznej odpowiedzialności związanej z wprowadzaniem zrównoważonych praktyk w fizjoterapii i medycynie sportowej, dbając o zdrowie pacjentów oraz środowisko. | Kryteria weryfikacji Poprawnie identyfikują etyczne zagrożenia i proponują właściwe rozwiązania zgodne z zasadami etycznymi | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Rozwija zdolności do identyfikacji etycznych problemów i zastosowania odpowiednich zasad etycznych w praktyce. | Metoda walidacji Debata swobodna | |
Kryteria weryfikacji Omawia sposoby działań mogących przyczynić się do ochrony środowiska i poprawy zdrowia pacjentów. | Metoda walidacji Debata swobodna | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik buduje szacunek i zaufaniedo swojej osoby jako pracownik w zielonych organizacjach poprzez konsekwentne i przejrzyste działania oraz wykazywanie zrozumienia dla zielonej gospodarki. Uczestnik podejmuje działania i decyzje wykorzystując zasady zrównoważonego rozwoju, prezentuje postawę wzorowego i świadomego na wpływ zielonych miejsc pracy, kompetencji cyfrowych jako składniki budowania ekologicznej organizacji | Metoda walidacji Debata swobodna |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji
Program
Program
Usługa szkoleniowa „Rozwój zielonych kompetencji w diagnostyce i prewencji urazów kończyn w sportach indywidualnych i grupowych z uwzględnieniem aspektów zrównoważonego rozwoju” dostarcza uczestnikom praktyczną wiedzę i wskazówki, daje jasne drogowskazy na rozwój zielonych organizacji i zespołów.
Cel szkolenia: Zdobycie praktycznych umiejętności tworzenia zielonych miejsc pracy oraz przygotowanie do zdobycia wiedzy z zakresu zielonej kultury pracy, prewencji urazów oraz praktycznych umiejętności w zakresie oceny deficytów mięśniowych, ryzyka urazu poszczególnych mięśni i struktur czy dysbalansu mięśniowego. Uczestnicy dowiedzą się w jaki sposób zapobiegać kontuzjom lub przeciążeniom, poprawiać ogólną sprawność pacjenta przy stosowaniu oszczędnych energetycznie metod w diagnostyce zgodnie z programem Europejskiego Zielonego Ładu. Po ukończonym szkoleniu Uczestnik rozpozn obszary pracy, w których zielone kompetencje mogą zostać zastosowane w praktykach diagnostycznych, identyfikując ekologiczną wartość tych działań w medycynie sportowej.
Usługa przygotuje do stosowania rozwiązań wspierających ekologię pracy oraz do kształtowania postaw proekologicznych. Usługa skupia się na wdrażaniu zasad zrównoważonego rozwoju oraz minimalizacji zużycia zasobów.
Usługa realizowana będzie w godzinach dydaktycznych (godzina dydaktyczna rozumiana jest jako 45 minut).
Zakres szkolenia i kompetencje, które nabędzie uczestnik są zielone na podstawie bazy danych ESCO – wykazu przykładowych zielonych umiejętności opracowanych przez KE w ramach klasyfikacji ESCO: Identyfikację rodzajów odpadów generowanych podczas pracy oraz naukę ich efektywnej segregacji i recyklingu. Zrozumienie przepisów dotyczących recyklingu i zarządzania odpadami w kontekście swojego środowiska pracy, a także znajomość zasad ekologii stosowanych w miejscu pracy uczestnika Omawianie kluczowych zagadnień środowiskowych, takich jak minimalizacja zużycia materiałów, zarządzanie zasobami wodnymi i energetycznymi oraz wdrażanie zrównoważonych praktyk. Promowanie zrównoważonego rozwoju w codziennej pracy, w tym poprzez zastosowanie ekologicznych rozwiazań i odpowiedzialne korzystanie z materiałów i narzędzi. Wzbudzanie pasji do ekologii i przyrody oraz angażowanie innych w praktyki przyjazne środowisku poprzez świadome decyzje i działania w smiejscu pracy.
Materiały szkoleniowe (skrypty) dostarczy trener w dniu rozpoczęcia usługi. W trakcie usługi
prowadzona będzie prezentacja części teoretycznej oraz część praktyczna prowadzona na
nowoczesnych urządzeniach diagnostyczno-treningowych, funkcjonalnych.
Szkolenie będzie trwało 2 dni i będzie miało formę głównie warsztatową. Zarówno pierwszy jak i drugi dzień trwać będzie 8 godzin zegarowych (łącznie z przerwą obiadową). Na każdy dzień szkoleniowy przypada 30 min przerwy obiadowej, która zaplanowana jest na ok. godzinę 12.30 (zaplanowany czas przerwy obiadowej może się różnić w zależności od wymagań grupy i procesu wykonywania programu szkolenia).
DZIEŃ 1 - Wprowadzenie do zrównoważonego rozwoju i zielonych kompetencji w diagnostyce
1. Definicja zielonych kompetencji w kontekście medycyny sportowej
2. Zrównoważony rozwój w branży medycznej i fizjoterapii, znaczenie ochrony środowiska w branży medycznej
3. Innowacyjne ekologiczne metody diagnostyki urazów kończyn; przegląd innowacyjnych metod diagnostycznych z minimalnym wpływem na środowisko
4. Wdrażanie zielonych praktyk w diagnostyce (case studies).
5. Prewencja urazów w oparciu o zasady zrównoważonego rozwoju
6. Zielone miejsca pracy w medycynie sportowej i fizjoterapii; tworzenie zrównoważonych miejsc pracy w branży medycznej
7. Jak zintegrować zrównoważone praktyki w codziennej pracy fizjoterapeuty i diagnosty:
Diagnostyka sportowa – teoria
DZIEŃ 2: Zastosowanie zielonych kompetencji w praktyce diagnostycznej i prewencyjnej
1. Wdrażanie innowacyjnych, ekologicznych metod diagnostyki urazów
2. Diagnostyka sportowa – praktyka :
3. Strategie prewencji urazów w zespołach sportowych z uwzględnieniem ochrony środowiska
4. Tworzenie planów prewencyjnych dla sportów indywidualnych i grupowych
5. Rola liderów w promowaniu ekologicznych strategii prewencyjnych
6. Praktyczne wdrożenie zrównoważonych strategii w codziennej pracy
Case study: Planowanie działań diagnostycznych i prewencyjnych w realnych warunkach
7. Rozwiązywanie problemów związanych z wdrażaniem ekologicznych rozwiązań
8. Prezentacja grupowych projektów diagnostyczno-prewencyjnych z uwzględnieniem aspektów zrównoważonego rozwoju
9. Feedback i dyskusja na temat najważniejszych wyzwań oraz innowacyjnych rozwiązań
10. Zakończenie szkolenia i walidacja
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 20 Wstęp na temat diagnostyki w sporcie - definicja zielonych kompetencji w kontekście medycyny sportowej | Prowadzący Łukasz Pawlas | Data realizacji zajęć 01-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 08:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 20 Zrównoważony rozwój w branży medycznej i fizjoterapii, znaczenie ochrony środowiska w branży medycznej. Rodzaje i specyfika techniki biegowej. Biomechanika biegu, skoku, strzału. | Prowadzący Łukasz Pawlas | Data realizacji zajęć 01-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 20 Przegląd innowacyjnych metod diagnostycznych z minimalnym wpływem na środowisko | Prowadzący Maciej Bulej | Data realizacji zajęć 01-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 20 Bieganie w grach zespołowych oraz typowe urazy w sportach drużynowych. Wdrażanie zielonych praktyk w diagnostyce | Prowadzący Maciej Bulej | Data realizacji zajęć 01-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 20 Bieganie w grach zespołowych oraz typowe urazy w sportach drużynowych. Wdrażanie zielonych praktyk w diagnostyce | Prowadzący Łukasz Pawlas | Data realizacji zajęć 01-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 20 Zadanie dla uczestników - przygotowanie do diagnostyki. Prewencja urazów w oparciu o zasady zrównoważonego rozwoju. | Prowadzący Łukasz Pawlas | Data realizacji zajęć 01-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 20 Przerwa obiadowa | Prowadzący Łukasz Pawlas | Data realizacji zajęć 01-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 20 Prowadzenie diagnostyki przez uczestników szkolenia | Prowadzący Łukasz Pawlas | Data realizacji zajęć 01-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 20 Diagnostyka sportowa – teoria i testy: funkcjonalne, siłowe, statyczne, dynamiki i mocy, ekscentryka, skocznościowe; analiza ruchu i biegu w oparciu o energooszczędn e metody pracy | Prowadzący Przemysław Burliga | Data realizacji zajęć 01-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 20 Diagnostyka sportowa – praktyka: testy funkcjonalne - wdrażanie innowacyjnych, ekologicznych metod diagnostyki urazów | Prowadzący Maciej Bulej | Data realizacji zajęć 02-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 20 Testy statyczne (platforma stabilometryczna ) | Prowadzący Łukasz Pawlas | Data realizacji zajęć 02-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 20 Testy siłowe (izometria i izokinetyka) | Prowadzący Przemysław Burliga | Data realizacji zajęć 02-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 20 Podsumowanie zebranych wyników z testów | Prowadzący Łukasz Pawlas | Data realizacji zajęć 02-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 20 Testy skocznościowe (Hop test) | Prowadzący Łukasz Pawlas | Data realizacji zajęć 02-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 20 Przerwa obiadowa | Prowadzący Łukasz Pawlas | Data realizacji zajęć 02-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 20 Strategie prewencji urazów w zespołach sportowych z uwzględnieniem ochrony środowiska | Prowadzący Łukasz Pawlas | Data realizacji zajęć 02-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 20 Rola liderów w promowaniu ekologicznych strategii prewencyjnych | Prowadzący Łukasz Pawlas | Data realizacji zajęć 02-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 20 Praktyczne wdrożenie zrównoważonych strategii w codziennej pracy. Planowanie działań diagnostycznych i prewencyjnych w realnych warunkach | Prowadzący Łukasz Pawlas | Data realizacji zajęć 02-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 20 Problemy związane z wdrażaniem ekologicznych rozwiązań. Ustalenie słabych ogniw oraz dobór strategii wzmacniających | Prowadzący Łukasz Pawlas | Data realizacji zajęć 02-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 20 Zakończenie szkolenia/Podsumowanie/Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 02-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 600,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 600,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto180,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto180,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Maciej Bulej
terapeutą manualnym oraz ruchowym, zajmuje się również prowadzeniem
treningu motorycznego sportowców młodzieżowych oraz seniorów różnych
dyscyplin. Od początku przygody z fizjoterapią fascynowała go praca z
aparatem ruchu, przywracanie pacjentom sprawności oraz prewencja urazów.
Miał przyjemność uczestniczyć w wielu szkoleniach i konferencjach, ale
także prowadzić szkolenia z zakresu obsługi platformy stabilometrycznej,
obiektywizacji procesu powrotu do zdrowia oraz treningu, wykorzystania
fizykoterapii wysokoenergetycznej. Współtworzył również ścieżkę
diagnostyczną „Return to sport” dla ośrodka Fizjo Factory. W wolnych
chwilach aktywnie trenuje sporty siłowe oraz tenisa stąd wie, jak ważna
jest sprawność narządu ruchu. Posiada wiedzę i kompetencje z obszaru tzw. Zielonej Gospodarki, które wykorzystuje w terapii manualnej i treningu motorycznym (Certyfikat ukończenia szkolenia pn. "Akademia Zielonych Kompetencji").Od 2019 roku przeprowadził ok. 1000 treningów motorycznych.
Łukasz Pawlas
reedukacji chodu, platform stabilometrycznych, urządzeń z biofeedbackiem. Specjalista diagnostyki klinicznej i sportowej, dzięki czemu współpracuję z najlepszymi sportowcami pod względem prewencji urazu, diagnostyki oraz planowaniu rehabilitacji. Posiada wiedzę i kompetencje z obszaru tzw. Zielonej Gospodarki, które wykorzystuje w pracy trenera motoryki (Certyfikat ukończenia szkolenia pn. "Akademia Zielonych Kompetencji"). Od 2019 roku przeprowadził ok. 400 treningów z zakresu diagnostyki sportowej.
Przemysław Burliga
1. diagnostyce i treningu siły mięśniowej w warunkach izokinetycznych, izotonicznych, izometrycznych, koncentrycznych, ekscentrycznych z wykorzystaniem Biodex System 4;
2. diagnostyce i treningu równowagi z wykorzystaniem platformy w warunkach stabilnego i niestabilnego podłoża;
3. Trening ekscentryczny kończyn dolnych - wykorzystanie w rehabilitacji pacjentów, ortopedycznych i sportowych;
4. Diagnostyka i trening w rehabilitacji z wykorzystaniem rozwiązań robotycznych - ocena i trening w warunkach izotonicznych i izokinetycznych;
Posiada wiedzę i kompetencje z obszaru tzw. Zielonej Gospodarki, które wykorzystuje w pracy trenera motoryki (Certyfikat ukończenia szkolenia pn. "Akademia Zielonych Kompetencji").
Od 2019 roku przeprowadził około 500 treningów funkcjonalnych.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały szkoleniowe w wersji papierowej i elektronicznej tj.;
- prezentacja PP,
- podręcznik trenera w wersji papierowej,
- niezbędne materiały biurowe.
Warunki uczestnictwa
Przed zapisaniem się na usługę, bardzo proszę o kontakt e-mail: info@aleksandraskowronek.pl lub pod numer telefonu +48 517 555 871 w celu potwierdzenia dostępności miejsca w grupie szkoleniowej.
Informacje dodatkowe
Jedna godzina rozumiana jest jako 45 minut (godzina dydaktyczna). Do harmonogramu szkolenia zostały doliczone dwie 30-minutowe przerwy obiadowe.
Warunkiem ukończenia szkolenia jest obecność w 80% czasu szkolenia.
Zakres szkolenia i kompetencje, które nabędzie uczestnik są zielone na podstawie bazy danych ESCO - wykazu przykładowych zielonych umiejętności opracowanych przez Komisję Europejską w ramach klasyfikacji ESCO.
Karta niniejszej usługi rozwojowej została przygotowana zgodnie z obowiązującym Regulaminem Bazy Usług Rozwojowych.
Szkolenie zostanie przeprowadzone zgodnie z obecnie obowiązującymi przepisami prawa oraz zaleceniami Ministerstwa Zdrowia i Głównego Inspektoratu Sanitarnego.
Program szkolenia stanowi własność intelektualną firmy ASkreate.com Aleksandra Skowronek.
Podstawa zwolnienia z podatku VAT: Art. 43 ust 1 pkt 29 lit. a Ustawy o VAT oraz paragraf 3 ust 1 pkt 14 rozporządzenia Ministra finansów z dnia 20 grudnia 2013 w sprawie zwolnień od podatku.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi