Interwencja kryzysowa dzieci i młodzieży, teoria i praktyka jak szybko i skutecznie pomóc dzieciom w kryzysie emocjonalnym, suicydalnym, w atakach paniki, ostrym stresie, traumy – zielone kompetencje GreenComp – szkolenie z egzaminem
Interwencja kryzysowa dzieci i młodzieży, teoria i praktyka jak szybko i skutecznie pomóc dzieciom w kryzysie emocjonalnym, suicydalnym, w atakach paniki, ostrym stresie, traumy – zielone kompetencje GreenComp – szkolenie z egzaminem
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Psychologia i rozwój osobisty
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnych
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do kadry specjalistów, kierowników, terapeutów zajęciowych, psychologów i pracowników wspierających, jak również do osób wchodzących na rynek pracy, poszukujących pracy lub uczących się.
Grupa docelowa to osoby planujące lub realizujące pracę w firmach z potencjałem do tworzenia zielonych miejsc pracy głównie w woj. śląskim. Szkolenie dedykowane jest osobom odpowiedzialnym lub planującym wzięcie odpowiedzialności za rozwój zrównoważonych rozwiązań w swoich organizacjach.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji07-02-2025
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie wspiera rozwój kompetencji zgodnych z Regionalną Strategią Innowacji województwa śląskiego, poprzez wdrażanie praktyk i technologii oszczędzających zasoby oraz poprawiających efektywność energetyczną, szkolenie przygotowuje uczestników do samodzielnej interwencji kryzysowej dzieciom i młodzieży, które znajdują się w kryzysie.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Rozpoznaje symptomy kryzysu emocjonalnego, suicydalnego, paniki i traumy | Kryteria weryfikacji Rozpoznaje symptomy kryzysu emocjonalnego, suicydalnego, paniki i traumy i ich związek z kompetencją GreenComp 2.1 | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Stosuje myślenie systemowe GreenComp w ramach interwencji kryzysowej | Kryteria weryfikacji Wskazuje myślenie systemowe oraz jego potencjalne korzyści | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Wdraża zielone praktyki w interwencji kryzysowej | Kryteria weryfikacji Wymienia i stosuje praktyki ekologiczne w codziennej pracy z dziećmi | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Projektuje i wdraża polityki proekologiczne w pracy z młodzieżą | Kryteria weryfikacji Opracowuje strategię oszczędzania zasobów i ograniczania śladu środowiskowego | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Wdraża praktyki związane z segregacją odpadów oraz zarządzaniem zasobami, co przyczynia się do zmniejszenia negatywnego wpływu na środowisko | Kryteria weryfikacji Wskazuje co najmniej dwie kategorie odpadów, które można poddać recyklingowi, oraz opisać zasady ich segregacji | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Promuje działania proekologiczne oraz ekoświadomość i GreenComp | Kryteria weryfikacji Wskazuje kluczowe zachowania proekologiczne promujące ekoświadomość oraz GreenComp | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Wykorzystuje zielone technologie wspierające zdrowie psychiczne | Kryteria weryfikacji Korzysta z aplikacji i narzędzi proekologicznych wspierających zdrowie psychiczne | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Promuje eko-świadomość i zrównoważone zarządzanie w środowisku pracy | Kryteria weryfikacji Omawia przykłady działań proekologicznych i wspiera ich wdrażanie w swojej organizacji | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Obsługuje i wdraża technologie przyjazne środowisku takie jak inteligentne systemy zarządzania energią oraz instalacje fotowoltaiczne, co pozwoli na ich bezpośrednie zastosowanie w miejscu pracy | Kryteria weryfikacji Instaluje i konfiguruje urządzenia monitorujące zużycie energii i wody, przeprowadza symulacje z zakresu użytkowania inteligentnych liczników i systemów zarządzania energią, aby zrozumieć, jak redukują one emisje CO₂ | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Opracowuje politykę zrównoważonego zarządzania zasobami dla swoich placówek, monitoruje jej realizację oraz angażuje w nią współpracowników | Kryteria weryfikacji Prezentuje zarys polityki zrównoważonego rozwoju, którą można wdrożyć w swojej organizacji | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Analizuje wpływ ekologicznych działań na poprawę zdrowia psychicznego | Kryteria weryfikacji Omawia wpływ zielonych praktyk na dobrostan psychiczny dzieci i młodzieży | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Edukuje współpracowników i na temat korzyści wynikających z wdrożenia zasad cyberbezpieczeństwa-proekologicznych praktyk | Kryteria weryfikacji Instaluje i konfiguruje technologie związane z monitoringiem środowiskowym (np. IoT) oraz jak stosować zasady cyberbezpieczeństwa. | Metoda walidacji Prezentacja |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Inne kwalifikacje
Uznane kwalifikacje
Informacje
- Podstawa prawna dla Podmiotów / kategorii Podmiotówuprawnione do realizacji procesów walidacji i certyfikowania na mocy innych przepisów prawa
- Nazwa/Kategoria Podmiotu prowadzącego walidacjęFundacja My Personality Skills
- Podmiot prowadzący walidację jest zarejestrowany w BURTak
- Nazwa/Kategoria Podmiotu certyfikującegoFundacja My Personality Skills
- Podmiot certyfikujący jest zarejestrowany w BURTak
Program
Program
Szkolenie prowadzi do nabycia Zielonej Kompetencji GreenComp w obszarze 2.1 "Myślenie Systemowe" w zawodzie: Specjalista ds. Cyberbezpieczeństwa.
Nabyta kompetencja mieści się w obszarze 2. Akceptowanie złożonego charakteru zrównoważonego rozwoju.
Zakres kompetencji 2. Myślenie systemowe w ramach GreenComp obejmuje podejście do problemu związanego ze zrównoważonym rozwojem ze wszystkich stron uwzględnienie czasu, przestrzeni i kontekstu w celu zrozumienia, jak elementy oddziałują na siebie w ramach systemów i pomiędzy nimi.
Kompetencja ta jest kluczowa dla podejmowania decyzji, które wspierają zrównoważony rozwój.
Uczestnicy zdobędą kwalifikacje w zakresie zastosowania cyberbezpieczeństwa i sztucznej inteligencji w kontekście zielonych kompetencji zgodnych z ramami GreenComp. Program obejmuje m.in. zrozumienie złożoności systemów zrównoważonego rozwoju, myślenie eksploracyjne i krytyczne oraz działania na rzecz ochrony środowiska.
Warunki organizacyjne:
- szkolenie organizowane w formie wykładowej, w tym przewidziane są m.in. prace indywidualne, prace w grupach, warsztaty, wykłady interaktywne, studia przypadków, symulacje biznesowe
- każdy uczestnik na czas szkolenia otrzymuje dostępy do niezbędnych narzędzi
- każdy uczestnik otrzymuje link z dostępem do dedykowanej platformy na której odbywa się szkolenie
Dzień 1. (2h zegarowe)
Wprowadzenie do zjawisk kryzysowych u dzieci i młodzieży:
- Omówienie różnorodnych form kryzysów, takich jak emocjonalny, suicydalny, ataki paniki, ostry stres i trauma.
- Rozpoznawanie objawów i identyfikacja przyczyn kryzysów u dzieci i młodzieży oraz pierwsze kroki w interwencji.
Dzień 2. (8h zegarowych)
Zielone kompetencje GreenComp w pracy z dziećmi i młodzieżą:
- Wprowadzenie do Europejskiej Ramy Kompetencji GreenComp, w tym myślenia systemowego, zarządzania zasobami oraz promowania ekologicznych praktyk.
- Dyskusja o zrównoważonym rozwoju w kontekście pracy z dziećmi i młodzieżą oraz jego wpływie na zdrowie psychiczne.
Zarządzanie emocjami w kryzysie – techniki deeskalacji:
- Ćwiczenia praktyczne w zakresie rozpoznawania i radzenia sobie z intensywnymi emocjami u dzieci i młodzieży.
- Wprowadzenie do technik deeskalacji oraz sposobów na uspokojenie dzieci i młodzieży w trudnych sytuacjach.
Interwencja w sytuacjach nagłych – jak działać szybko i skutecznie:
- Nauka technik szybkiej interwencji w sytuacjach kryzysowych, w tym w sytuacjach suicydalnych i traumy, z użyciem zrównoważonych metod.
- Analiza realnych przypadków i omówienie pierwszych kroków interwencyjnych, takich jak nawiązywanie kontaktu oraz udzielanie pierwszej pomocy emocjonalnej.
Zielone technologie i narzędzia wspierające interwencję kryzysową:
- Wykorzystanie zielonych technologii w codziennej pracy z dziećmi, np. aplikacji wspierających zdrowie psychiczne i narzędzi mindfulness.
- Omówienie korzyści i ograniczeń technologii w kontekście ekologii, w tym minimalizacja cyfrowego śladu podczas interwencji z użyciem narzędzi elektronicznych.
Zarządzanie zasobami osobistymi i zawodowymi w kryzysie:
- Techniki zarządzania stresem własnym i zapobieganie wypaleniu zawodowemu, co wspiera długotrwałą pomoc młodzieży.
- Ćwiczenia związane z wykorzystaniem ekologicznych zasobów w organizacji pracy, w tym zrównoważone gospodarowanie materiałami i minimalizacja odpadów.
Dzień 3. (6h zegarowych)
Budowanie polityk zrównoważonego zarządzania zasobami w pracy z młodzieżą:
- Opracowanie polityk dotyczących oszczędności energii, gospodarowania materiałami i zrównoważonego zarządzania zasobami w pracy z dziećmi i młodzieżą.
- Praktyczne przykłady wdrażania takich polityk w placówkach edukacyjnych i opiekuńczych, które wspierają zdrowie psychiczne oraz ochronę środowiska.
Praktyczne zastosowanie interwencji kryzysowej – case studies
- Analiza przypadków i symulacje kryzysów emocjonalnych, suicydalnych oraz ataków paniki. Praktyczne ćwiczenia obejmujące pierwsze kroki interwencyjne, komunikację i techniki uspokajające.
Instalacja i użytkowanie eko-technologii
- Nauka obsługi i podstaw instalacji prostych systemów energii odnawialnej, takich jak panele fotowoltaiczne, które mogą być wykorzystane w placówkach opieki.
- Omówienie przykładów przyjaznych środowisku technologii, takich jak inteligentne systemy zarządzania energią, które redukują zużycie energii.
Egzamin końcowy
Po zakończeniu kursu zostanie przeprowadzony zewnętrzny egzamin w standardzie MY PERSONALITY SKILLS® potwierdzający:
1. Nabycie kwalifikacji zawodowej: Specjalista ds. Cyberbezpieczeństwa
2. Nabycie zielonej kompetencji: 2.1 Myślenie systemowe w ramach Europejskiej Ramy Kompetencji w zakresie zrównoważonego rozwoju GreenComp.
Fundacja MY PERSONALITY SKILLS® jest częścią EIT Climate-KIC Unii Europejskiej.
Szkolenie jest zgodne z celami Funduszu Sprawiedliwej Transformacji, koncentrując się na rozwoju zielonych kompetencji i dostosowywaniu umiejętności do zmian na rynku pracy związanych z transformacją ekologiczną regionu.
Zakres szkolenia jest również powiązany z priorytetami zawartymi w Regionalnej Strategii Innowacji Województwa Śląskiego 2030 oraz Programie Rozwoju Technologii Województwa Śląskiego na lata 2019-2030, ze szczególnym uwzględnieniem zielonej i cyfrowej gospodarki. Szkolenie wspiera rozwój kompetencji zgodnych z Regionalną Strategią Innowacji województwa śląskiego, poprzez promowanie technologii oszczędzających energię i zasoby. Wprowadzone rozwiązania i wiedza zdobyta przez uczestników umożliwiają efektywniejsze zarządzanie zasobami, redukcję emisji CO₂ oraz zmniejszenie kosztów operacyjnych, co przyczynia się do realizacji celów zrównoważonego rozwoju regionu. Uczestnicy poznają podczas szkolenia systemy monitorowania zużycia energii i instalacje odnawialnych źródeł energii, co jest zgodne z priorytetowymi technologiami wspierającymi zrównoważony rozwój w regionie, zgodnie z RIS.
Zielone umiejętności zdobyte podczas szkolenia, takie jak zarządzanie zasobami energetycznymi i wprowadzanie ekologicznych rozwiązań w placówkach opieki, przyczyniają się do realizacji celów Europejskiej Ramy Kompetencji GreenComp, co wspiera transformację w kierunku bardziej zrównoważonej gospodarki. Kompetencje te umożliwiają uczestnikom nie tylko stosowanie ekologicznych praktyk, ale także promowanie ich wśród współpracowników i społeczności lokalnej.
Szkolenie wspiera wdrażanie priorytetowych technologii i strategii z zakresu zrównoważonego rozwoju wskazanych w Regionalnej Strategii Innowacji województwa śląskiego, poprzez nauczanie praktycznych umiejętności obsługi technologii oszczędzających zasoby, promowanie zielonych polityk oraz rozwijanie kompetencji związanych z efektywnym zarządzaniem zasobami i odpadami.
- Uczestnicy zdobywają umiejętności związane z inteligentnymi systemami monitorowania zużycia energii i instalacją odnawialnych źródeł energii, co jest zgodne z technologiami priorytetowymi RIS. Ponadto kurs umożliwia im wdrażanie polityk proekologicznych w placówkach, co wspiera transformację regionu w kierunku zrównoważonego rozwoju.
- Program szkolenia wspiera cele RIS, rozwijając kompetencje techniczne i organizacyjne niezbędne do wdrażania technologii zgodnych z priorytetami zrównoważonego rozwoju regionu, jak również zachęca uczestników do tworzenia kultury proekologicznej w miejscu pracy.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 19 Omówienie różnorodnych form kryzysów, takich jak emocjonalny, suicydalny, ataki paniki, ostry stres i trauma. | Prowadzący Aneta Bogunia-Ciurkot | Data realizacji zajęć 04-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 19 Rozpoznawanie objawów i identyfikacja przyczyn kryzysów u dzieci i młodzieży oraz pierwsze kroki w interwencji. | Prowadzący Aneta Bogunia-Ciurkot | Data realizacji zajęć 04-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 20:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 19 Wprowadzenie do Europejskiej Ramy Kompetencji GreenComp, w tym myślenia systemowego, zarządzania zasobami oraz promowania ekologicznych praktyk. | Prowadzący Aneta Bogunia-Ciurkot | Data realizacji zajęć 08-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 19 Dyskusja o zrównoważonym rozwoju w kontekście pracy z dziećmi i młodzieżą oraz jego wpływie na zdrowie psychiczne. | Prowadzący Aneta Bogunia-Ciurkot | Data realizacji zajęć 08-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 19 Ćwiczenia praktyczne w zakresie rozpoznawania i radzenia sobie z intensywnymi emocjami u dzieci i młodzieży. | Prowadzący Aneta Bogunia-Ciurkot | Data realizacji zajęć 08-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 19 przerwa | Prowadzący Aneta Bogunia-Ciurkot | Data realizacji zajęć 08-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 19 Wprowadzenie do technik deeskalacji oraz sposobów na uspokojenie dzieci i młodzieży w trudnych sytuacjach. | Prowadzący Aneta Bogunia-Ciurkot | Data realizacji zajęć 08-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 19 Interwencja w sytuacjach nagłych–jak działać szybko i skutecznie:Nauka technik szybkiej interwencji w sytuacjach kryzysowych;Analiza realnych przypadków i omówienie pierwszych kroków interwencyjnych. | Prowadzący Aneta Bogunia-Ciurkot | Data realizacji zajęć 08-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 19 Zielone technologie i narzędzia wspierające interwencję kryzysową:Wykorzystanie zielonych technologii w codziennej pracy z dziećmi; Omówienie korzyści i ograniczeń technologii w kontekście ekologii. | Prowadzący Aneta Bogunia-Ciurkot | Data realizacji zajęć 08-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 19 przerwa | Prowadzący Aneta Bogunia-Ciurkot | Data realizacji zajęć 08-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 19 Techniki zarządzania stresem własnym i zapobieganie wypaleniu zawodowemu, co wspiera długotrwałą pomoc młodzieży. | Prowadzący Aneta Bogunia-Ciurkot | Data realizacji zajęć 08-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 19 Ćwiczenia związane z wykorzystaniem ekologicznych zasobów w organizacji pracy, w tym zrównoważone gospodarowanie materiałami i minimalizacja odpadów. | Prowadzący Aneta Bogunia-Ciurkot | Data realizacji zajęć 08-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 19 Opracowanie polityk dotyczących oszczędności energii, gospodarowania materiałami i zrównoważonego zarządzania zasobami w pracy z dziećmi i młodzieżą. | Prowadzący Aneta Bogunia-Ciurkot | Data realizacji zajęć 09-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 19 Praktyczne przykłady wdrażania takich polityk w placówkach edukacyjnych i opiekuńczych, które wspierają zdrowie psychiczne oraz ochronę środowiska. | Prowadzący Aneta Bogunia-Ciurkot | Data realizacji zajęć 09-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 19 Analiza przypadków i symulacje kryzysów emocjonalnych, suicydalnych oraz ataków paniki. Praktyczne ćwiczenia obejmujące pierwsze kroki interwencyjne, komunikację i techniki uspokajające. | Prowadzący Aneta Bogunia-Ciurkot | Data realizacji zajęć 09-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 19 przerwa | Prowadzący Aneta Bogunia-Ciurkot | Data realizacji zajęć 09-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 19 Nauka obsługi i podstaw instalacji prostych systemów energii odnawialnej, takich jak panele fotowoltaiczne, które mogą być wykorzystane w placówkach opieki. | Prowadzący Aneta Bogunia-Ciurkot | Data realizacji zajęć 09-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 19 Omówienie przykładów przyjaznych środowisku technologii, takich jak inteligentne systemy zarządzania energią, które redukują zużycie energii. | Prowadzący Aneta Bogunia-Ciurkot | Data realizacji zajęć 09-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 19 Egzamin końcowy | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 09-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 000,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 000,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto312,50 PLN
- Koszt osobogodziny netto312,50 PLN
- W tym koszt walidacji brutto307,50 PLN
- W tym koszt walidacji netto307,50 PLN
- W tym koszt certyfikowania brutto307,50 PLN
- W tym koszt certyfikowania netto307,50 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Aneta Bogunia-Ciurkot
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymają materiały szkoleniowe w postaci skryptu.
Informacje dodatkowe
Szkolenie obejmuje 16 godzin zegarowych, wymagana jest frekwencja na poziomie 80 % podczas szkolenia zostanie udostępniona lista obecności do podpisu podczas każdego dnia. Cena usługi zawiera koszt walidacji i certyfikacji.
Zewnętrzny egzamin w standardzie MY PERSONALITY SKILLS®
Informujemy o możliwości wizyty monitoringowej usługi. Regulamin dostawy usług dostępny jest w siedzibie firmy przy ulicy Mikołaja Reja 20, 33-300 Nowy Sącz. W przypadku nieoczekiwanych sytuacji prosimy o kontakt pod numerem telefonu 601 482 179.
W przypadku uczestnictwa w usłudze osób z niepełnosprawnością usługa zostanie dostosowana do ich potrzeb.
Każdy etap realizacji projektu będzie prowadzony z poszanowaniem zasady równości dla wszystkich Uczestniczek i Uczestników projektu, w sposób niedyskryminujący ze względu na płeć, rasę, kolor skóry, pochodzenie etniczne, narodowość, religię, wyznanie, poglądy polityczne, majątek, urodzenie, niepełnosprawność, wiek lub orientację seksualną.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Warunki techniczne niezbędne do udziału w usłudze:
1) platforma/rodzaj komunikatora, za pośrednictwem którego będzie prowadzona usługa: zoom.us. Formularze google.com (niezbędne do przeprowadzenia ankiety ewaluacyjnej) – dowolny adres e-mail;
2) minimalne wymagania sprzętowe:
Głośniki i mikrofon – wbudowane lub zewnętrzne, Kamera internetowa – wbudowana lub zewnętrzna,
Komputer wyposażony w co najmniej 2 GB pamięci RAM.
Procesor: minimalny pojedynczy rdzeń 1 GHz lub wyższy, zalecany dwurdzeniowy 2 GHz lub wyższy (Intel i3 / i5 / i7 lub odpowiednik AMD)
System operacyjny jeden z wymienionych: macOS X z systemem macOS 10.7 lub nowszym, Windows 10 (uwaga: w przypadku urządzeń z systemem Windows 10 muszą one działać w systemie Windows 10 Home, Pro lub Enterprise. Tryb S nie jest obsługiwany), Windows 8 lub 8.1, Windows 7, Windows Vista z dodatkiem SP1 lub nowszym, Windows XP z dodatkiem SP3 lub nowszym, Ubuntu 12.04 lub wyższy, Mint17.1 lub wyższa, Red Hat Enterprise Linux 6.4 lub nowszy, Oracle Linux 6.4 lub nowszy, CentOS 6.4 lub wyższy, Fedora 21 lub nowsza, OpenSUSE 13.2 lub wyższy, ArchLinux (tylko 64-bit).
3) minimalne wymagania dot. parametrów łącza sieciowego: Łącze o przepustowości pobierania i wysyłania danych o prędkości: 5 Mb/s.
4) niezbędne oprogramowanie umożliwiające dostęp do prezentowanych treści i materiałów: - Zoom Client for Meetings - wersja 4.6.10 (20041.0408) lub wyższa albo - przeglądarka internetowa: Dla Windows: IE 11+, Edge 12+, Firefox 27+, Chrome 30+ Dla Mac: Safari 7+, Firefox 27+, Chrome 30+ Dla Linux: Firefox 27+, Chrome 30+
5) okres ważności linku umożliwiającego uczestnictwo w spotkaniu on-line: link do spotkania on-line jest ważny tylko w okresie trwania usługi (od momentu rozpoczęcia usługi do jej zakończenia).